Tvar

30.07.12 | autor Ada

Pořád opakuju, že oblečení by mělo mít tvar. Lidské tělo má taky tvar, proto je vhodné oblékat ho tak, aby ten tvar byl patrný, případně oblečením poupravený do lichotivější podoby. Každopádně by spolu ti dva neměli moc bojovat.

Naprosto typickým (hlavně letním) příkladem nerovného boje jsou lehké úpletové hadýrky vs. kypré tělo. Obojí se nám velmi rozmnožilo; ty slečny jsou čím dál tím korpulentnější a nabídka topíků z tenoučké viskózy a podobných materiálů je nebývale široká.

fotila Zuzka

Proti takovému vlnobití prostě nemá tenký top šanci. Jasně, ani pevný materiál špeky úplně neschová, tenhle je ovšem vyloženě zviditelní. K tomu poloprůhledné legíny s černými kalhotkami a podívaná je kompletní.

Chlapi, kteří preferují kila navíc (jak kdysi řekl Ivan Mládek, takové ženy jsou nejlepší, protože si na nich rukama můžete nahrnout ňader, kolik jen chcete), musejí být ovšem v sedmém nebi.

Na fotce nahoře je ovšem takový krotký případ, všední výjev, na který je většina z nás už tak nějak zvyklá a ani ho nevnímá. Horší je, když se oděv s tělem vyloženě serve jako dva koně. Tady si nejsem úplně jistá, kdo vyhrál: sukně, které se skoro podařilo překousnout svoji nositelku vejpůl, nebo saudkovská prdel, která vítězně vyvěrá v místech, kde většina z nás už snad ani zadek nemá?

zaslala Adlik

Když náhodou něco šijeme, tak taky myslíme na tvarování. Ženy mají vepředu na hrudi takové věci, které vyžadují složitější konstrukci než pánské tričko.

Záševky, sestro!

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/spolecenske-saty-1278686

Tahle tunika to má chytře vyřešené předem. Prostě svoji majitelku spolkne. Jsem si jistá, že dokáže sežrat hodně iksek.

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/tunika-2819241

Když jsem říkala, že oblečení může tělu trochu pomoct, takhle jsem to rozhodně nemyslela.

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/sleva-rozkvetla-kvetina-1627340

Šaty prý "schovají nedostatky, opticky vyváží postavu do magického X-ka a taky trochu přidají na objemu hrudi". Trochu. Jo.

A ne že mi teď začnete posílat do mailu fotky dalších nerovných tvarových zápasů. My toho máme v Brně taky dost!

 

Líbil se vám článek?
 Váš příspěvek
 
teetee
397 příspěvků 30.07.12 23:58

Já nevim… To si jako někdo nevšimne, že má sukni v půli zadnice??? Nemůže se už vytvořit nějaká povinná školní docházka na oblékání? Protože tohle už je fakt horší než HRUBKI!! :-D

 
Alizon
1186 příspěvků 31.07.12 14:53

Kdyby v puli zadnice. Me prijde za az pod zadnici, takze taky marne premyslim jak si toho jde nevsimnout – to uz se v tom preci neda chodit.

 
emef
22 příspěvků 02.08.12 13:41

Ten „model“ na druhe fotce si vubec nedokazu predstavit zepredu. :-O

 
atrix
462 příspěvků 18.08.12 15:17

Možná to je tak i lepší, že to zepředu nevidíme. Ono i zezadu toho je až nad hlavu. Ta vylézající podprsenka to už jen dokresluje – slečna patrně komplet vzdala snahu vypadat aspoň trochu jako žena a ne jako kašpar.

 
moony
1 příspěvek 24.08.12 16:18

Z téhle fotky se mi udělalo až lehce nevolno. I když je fakt, že jsem něco podobného taky viděla na vlastní oči. Zajímalo by mě, co na to říkají partneři těch slečen…

 
atrix
462 příspěvků 25.08.12 02:37

To mě taky – ale možná jsou to spíš takoví ti pivní skauti, co když mají pod nosem napěněný půllitr, tak jim je pak všechno fuk… :D

 
Opravdovy P.  31.07.12 00:02

Ada vzkřísila svůj starý styl a já se zase mohl zasmát nahlas: Ženy mají na hrudi takové věci… Záševky, sestro!

 
DRW
693 příspěvků 02.08.12 13:35

Ja bych rekla prsa a na odevu pak ty zasevky ;)

 
Opravdovy P.  02.08.12 16:03

V textu je to trochu jinak než v mém komentáři, mrkněte tam. To mně – a zřejmě i jiným – právě přišlo vtipné, že Ada neřekla „prsa“ a pak jen zahlásila „Záševky, sestro!“

 
GeeGee
13 příspěvků 31.07.12 00:05

Navrhuji zpětná zrcátka, aby si na ty prdele viděli :D

 
Miluna Mia
182 příspěvků 01.08.12 11:32

Nebo alespoň požádat maminku (sestru, přítele…), aby před odchodem z domu zkontrolovala, zda mi někde něco nepřetéká anebo nechybí.
Mimochodem: moje dvaašedesátiletá matka to okomentovala: „Vedle takové bych se ráda postavila u bazénu na koupališti“. Zdaleka nevypadá jako ty obludy na fotkách.

 
atrix
462 příspěvků 18.08.12 15:19

Otázkou zůstává, jestli se ta maminka neobléká obdobně a neřekla by: „Jen vyraz do ulic, děvenko, jsi faaaakt sexy!“ :-D

 
Mimoon
16 příspěvků 31.07.12 00:05
Tvarové zápasy

… jo, tak nějak. Přitom ženské tvary jsou fajn… jen se nesmí s odpuštěním zmrvit tahavým textilem… Btw. omlouvám se za rejpanec, ale u popisky poslední fotky upadlo písmenko – „Když jsem říkala, že oblečení může tělu trochu pomoc, takhle jsem to rozhodně nemyslela.“  – pomoc – pomoct/pomoci.

 
Hedvinator
5 příspěvků 31.07.12 00:23

Já sem těm korpulentním vždycky záviděla, ale ty se uměly obléknout…

 
MP Marianna
52 příspěvků 31.07.12 00:10

Pani v tom črveným tílku prostě nechápu. Copak do háje NECEJTÍ, že má skoro celej zadek vylezlej???
Tohle už ani není kategorie Léto v Čechách, je to spíš někde za hranicí People of Walmart…

 
Krehutka
53 příspěvků 31.07.12 12:53

Ne, necítí, protože ji ta sukně nejspíš skřípla krevní obvod a vše od gumy nahoru je teď úplně mrtvé. Postava zlomených přesýpacích hodin…

 
motiva
67 příspěvků 07.08.12 16:15

No co, ráno si sukni povytáhla co nejvýš, podprdu srovnala, je evidentně na nějaké letní akci, třeba si dala nějaké to pivko na ochlazení, a odpoledne už ty hadry tak neřeší, a vy hned, že nemá vkus :-)) no nemá, no, ale třeba je to jinak hodná holka a má přítele, který je rád, že na první pohled vidí, kde se má držet, hlavně, že jí nechybí sebevědomí, takhle vylézt mezi lidí :-((

 
atrix
462 příspěvků 18.08.12 15:21

Nejspíš cítí, ale patrně si myslí, že takhle bude mít teprve ten správný sexappeal a stane se tak pro muže tím přitažlivější. Jó, zákruty myšlení některých žen jsou skutečně neuvěřitelné! :D

 
Hedvinator
5 příspěvků 31.07.12 00:21

Ty jo ta sukně v půlce zadku :D A já si dělám hlavu, aby mi z kalhot nelezla moje zadnička :)

 
enyky
11 příspěvků 31.07.12 00:22

Foto s polonahou zadnicí je typický příklad, kdy si člověk nechce připustit, že přibral. Menším konfekčním číslem/oblečením, který nosil před lety, si dokazuje (i když třeba neúmyslně), že se do toho ještě vejde=tudíž nemá problémy s nadváhou. Bohužel v mém okolí znám taky pár takových případů.

 
Jetthro
830 příspěvků 31.07.12 00:22

Pro pani v sukni bych mela jenom jednu otazku…JAK?!

Mimochodem, hned jsem si vzpomnela na takovou tu ositkovanou sunku, vite co myslim..? :)

Příspěvek upraven 31.07.12 v 00:25

 
lopophora
2 příspěvky 31.07.12 08:47

Já si myslím, že to s ní rostlo několik let a pak už to nešlo sundat…

 
Brany
7 příspěvků 31.07.12 09:25

Ja sa priznám, že som na tú fotku hľadel dlhšie ako by sa patrilo :-) Furt sa mi to javilo tak, že tá sukňa je akoby obrus na stolku, na ktorom tá slečna (dole bez) sedí.

 
Eternelle
14 příspěvků 02.08.12 09:15
Toto? :D

Uzená rolka? :D ;)

Příspěvek upraven 02.08.12 v 09:21

 
atrix
462 příspěvků 18.08.12 15:23

Ta uzená rolka je mnohem přitažlivější než slečna se sukní proklatě nízko na obrázku :D :D

 
katkatkat
6 příspěvků 04.08.12 11:14

Řekla bych, že si tu sukni natahovala ze spoda a výš než do půli zadnice ji nedostala :)

 
Esmee
2756 příspěvků 31.07.12 00:23

Tohle je moc, to snad ne! Nabízím zrcadlo zdarma každé nešťastnici na fotce. :-)

 
Katjinka
177 příspěvků 31.07.12 00:23

Myslím si, že i muži preferující kypré ženy, chtějí něco, co připomíná ženu a ne tuleně narvaného do sít'ovky. :D

Přitom by ta dvojízadek slečna vypadala docela slušně v nějakých hezky vypasovaných šatech, pas na to má… škoda..

 
blacken
1440 příspěvků 31.07.12 00:43

A určitě je to zadek? Nesroloval se jí jen tuk na zádech k sobě? Teda ne, že by to bylo důležitý, tak jak tak rozhodně nemá figuru ani na to krátký tričko a minisukni, ale přije mi, že si jen přiskřípla špek a tudíž pak nemůže cítit holej zadek…

 
katango
1239 příspěvků 01.08.12 15:15

Myslíte, že to jsou taková ta madla lásky? To musí být láska, když je na ni potřeba TOHLE.

 
emef
22 příspěvků 02.08.12 13:46

Taky se od te fotky nemuzu odtrhnout, porad zkoumam, kde ze ma tu sukni usazenou.

 
Catherine
58 příspěvků 31.07.12 00:57

Peklo jak má být :-D… "záševky sestro "… pravděpodobně jsem teď vzbudila smíchem celý dům:-D

Příspěvek upraven 31.07.12 v 17:23

 
Sun1984
43 příspěvků 31.07.12 01:14

Slečna se zadkem v půli zad mě na večer probrala, to bych před spaním neměla vidět, budu mít špatné spaní :-D. Opravdu nechápu, zda se takoví lidé opravdu nevidí v zrcadle? Skoro denně se nad tím pozastavuju… Asi škoda mluvit (psát), myslím, že takového „masa“ se v našich českých končinách jen tak nezbavíme :-/.
Btw: záševky mě dostaly :-D

 
Sun1984
43 příspěvků 31.07.12 01:15

PS: nemělo to být pod příspěvek Catherine, blbě jsem klikla, sorry ;)

Příspěvek upraven 31.07.12 v 01:16

 
paffg
373 příspěvků 31.07.12 03:03

Ešlivá ona ta sukně na téj druhéj fotce nejni „bokofka“…to by pak bylo spráfně a já si hned zejtra zkusím po Mládkovsku vytvarovat ze špeků taky nějakou tu druhou zadnici…ale asyk mi to tak hésky nepude, nejni halt kvalitní materál…

 
paffg
373 příspěvků 01.08.12 01:24

To by mě zajímalo, zač mám těch 5 mínusů…asiže někdo nerozšifruje nadsázku? :)))))))

 
Lucator
8 příspěvků 01.08.12 15:40

Asi za to, jak mrvíš Český jazyk…

 
Oveeec
596 příspěvků 02.08.12 19:51

Promiňte, to velký „č“ je schválně?

 
paffg
373 příspěvků 04.08.12 10:59

Začínám být na ně hrdá…:)))

 
Alatriz
51 příspěvků 23.08.12 19:50

Nářečí není mrvení jazyka ale jeho historicky daný regionálně diferencovaný útvar… :-) Jihočeské, že?

 
hanulkapesulka
5 příspěvků 31.07.12 07:23

APOCALYPSE NOW!

 
vevero
21 příspěvků 31.07.12 07:31

Krásné slovní obraty! Nejlepší je „vlnobití“
Mám pocit, že zmizel nějaký článek o ramínkách. Co se stalo?

 
jayx
5 příspěvků 31.07.12 07:35

Tunika je už připravená v krbu na podpal :-)

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 31.07.12 08:11

Pane Bože, do čeho jsi to dal duši? Začínám mít pocit, že zrcadlo je v ČR úzkoprofilové zboží a jen tak na někoho se nedostane, jinak si totiž nedovedu vysvětlit fotky v článku. Dále pak začínám mít pocit, že se vytratitlo kamarádství v pravém slova smyslu. Mé dvě kamarádky, když bych se takto vymódila, by mě nepustily přes prah bytu a nebo by mi při první příležitosti řekly: super, ale jdeme se převlíct, jo?!
K slečně v sukni, řekla bych, že to není zadek, ale „jen“ nahrnutý bůček ze zad a přiskřípnutý. Mimochodem, z profilu to musel být také zážitek.

Příspěvek upraven 31.07.12 v 08:25

 
jasminova
7 příspěvků 31.07.12 21:57

Tak to máš dobrý kamarádky.
Já tuhle potkala skupinu holek, všechny tak nějak normální, trocha tuku, ale nic tragickýho… ale jedna z nich…měla pruhovaný triko, pod kterým se jí rýsovalo břicho takovým způsobem, že jsem si chvíli myslela, že si pod něj nacpala ledvinku. Šla jsem tehdy s mým otcem, koukám na to..pak jsme koukli na sebe a říká – „Ta snad nemá zrcadlo… a ty kámošky jí taky nic neřeknou, protože jsou rády, že vypadá hůř než ony.“
Tak asi tak. Slova muže, který jinak na módu zvysoka kašle.

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 01.08.12 08:18

Ano, mám dobré kamarádky. Ale kamarády máme takové, jaké si je uděláme. Nemám potřebu mít soustu kamarádek, stačí mi dvě, tři, ale zato velmi dobré. Takové, že nemají problém říct, co si opravdu myslí, ví, že se neurazím, ono to asi i dost souvisí s věkem a dobou kamarádství :-). Navíc, mají to se mnou holky poměrně snadné, nesnažím se za každou cenu narvat do oblečení o pár čísel menších a pod.

 
slecna-esi
3 příspěvky 08.08.12 09:21

Já si spíš myslím, že je to taková ta vlastnost pro většinu Čechů typická. Takový to že se na sebe podívají a řeknou: „To je dobrý.“ Bohužel tenhle přístup nemáme jenom k oblékání…

 
atrix
462 příspěvků 18.08.12 15:27

Myslím si, že to nebude nedostatkem zrcadel, ale nedostatkem soudnosti. A nebo by možná potřebovala zajít na oční, když to nevidí. Nějaká ta optika na nos by to třeba aspoň trošku vylepšila, i když… těžko říct! :D

 
runningfox  31.07.12 08:13

Já si někdy říkám, jestli nejsou tyhle rady nakonec kontraproduktivní. Je jasné, že tyhle slečny mají větší problém, než jen špatný vkus. Jestli by nakonec nebylo lepší podle hesla „Čím hůře, tím lépe“ je nechat v tomto, aby jim dřív došlo, že musejí se sebou nutně něco udělat?

 
Lumikova
14 příspěvků 31.07.12 11:40

@runningfox Já nevím… myslím, že tohle se právě už tak nějak děje. Kromě diskusí, jako jsou třeba zde na MP, se totiž nikdo fenoménem vyhřezlých pneumatik, shrbených zad a průhledných legín netrápí – speciálně ti nejdůležitější zjevně ne (tj. matky, sourozenci, babičky či kamarádky tulenic). Dnešní dorůstající mají nějak jinak nastavené sebevědomí, asi je jim soustavně vštěpováno, že je jedno jak vypadají, že hlavně bacha na tu anorexii, všechno ostatní je putna a komu se něco nelíbí, ať si… Když se na tohle téma občas bavím se svou matkou (je mi 32), obě se shodujeme, že jsme už od puberty takřka neustále zatahovaly břicho, před zrcadlem byly vždy hyperkritické a snažily se skrývat vady na kráse, obě jsme byly peskovány za shrbená záda či nezpůsobný posez. Oblečení jsme nesháněli podle parametru „líbí“, ale „sluší“, protože jsme obě pochopily, že ne všechno hezké na ramínku bude hezké i na našem těle. Tohle všechno u armády dnešních dívek reprezentované těmi vyfocenými postrádám.

 
surabaya
180 příspěvků 31.07.12 12:53

Asi by neškodilo víc obecných diskusí na téma vhodného a vkusného oblékání, osvětové pořady v televizi, estetickou výchovu ve školách apod… nevím. „Módní trendy“ jsou neúprosné a nevkus se mladým lidem nějak stále více zadírá pod kůži. Netýká se to jenom mladých samozřejmě, i starší generace má co vylepšovat. Ale teď chci hlavně sdělit svou osobní smutnou zkušenost s vlastní dcerou v pubertálním věku, která má svůj styl a jakékoli dobře míněné rady, mírná nabádání ke změně vnímá jako nemístnou kritiku své osobitosti. Je tedy pravda, že na tom není tak, aby se přihastrošila jako zde uvedené odstrašující případy, ale je škoda, když se pěkná holka jako ona obléká mimo jiné do černých trik a kalhot, střihů, které jí nesedí, obouvá si nejradějí odrbané popsané tenisky a to lezoucí spodní prádlo se jí taky občas povede, bohužel. Už jsem se vzdala jakékoli snahy a svůj názor jí sdělím jen tehdy, když se mě velmi mimořádně zeptá. A i pak musím jen velmi lehce naznačit… :-) No, už kdysi nějaký klasik myslím řekl, že kolem mládí se má chodit po špičkách.

 
Dalajlámov škrpál
91 příspěvků 31.07.12 19:48

Vydržať, vydržať, vydržať, prejde ju to… buďte rada, že ste nemali za dcéru mňa :-) Milovala som Prodigy, takže nosila som traktorky, ošklbané džíny, rozťahané tričká a mikiny, ktoré by znechutene vyhodil aj strašiak z kukurice, obočie som si maľovala na modro alebo zeleno, chcela som sa nechať ostrihať dohola, ale strach z matky mi to nedovolil, tak som sa nechala oškubať aspoň na ježka :-)Dnes mám vlasy po pás, milujem vysoké podpatky, sukne, šaty, kvetiny do vlasov, perly. A teším sa na pubertu vlastného dieťaŤa, páč mi mama vždy s kľudom angličana vravela, keď som bola pyskatá: len pokračuj, vlastné deti ti toto jedného dňa vrátia. :-D

 
Seahorse
1 příspěvek 31.07.12 23:53

No tak to je neskutečné – jako bych to doslova psala já :-D Prodigy jsem taky bezmezně milovala… svůj styl oblečení bych nepopsala lépe… vlasy na ježka, občas zelené :-) Mamka ze mě byla nešťastná… a teď jako ty, vlasy do pasu, sukně, šaty, podpatky, elegance… zdravím tě :-)) Opravdu stačí přečkat pubertu, u někoho to jednou přijde :)

 
Dalajlámov škrpál
91 příspěvků 01.08.12 09:55

Tiež zdravím :-)Joj, krásne sa mi na to spomína. Obávam sa, že mojej mame nie :-D Veľká nostalgia keď niekde počujem alebo vidím Prodigy hrať. Ohromne ma potešilo, keď zazneli na úvodom ceremoniáli Oh v Londýne. Prodigy forever :-D

 
boroviceosinata
8 příspěvků 22.08.12 10:42
u někoho...

U někoho snad ano, ale ta překousnutá slečna už má pubertu za sebou a tohle, zdá se, je její „styl“ :-D

 
blacken
1440 příspěvků 01.08.12 07:09

Ale to je snad něco jiného? Nezamněňovala bych období vzdoru s nefalšovaným nevkusem a absencí soudnosti- jela jsem pro změnu v punku a v jiné, než černé jsem nevylezla – ale nosila jsem padnoucí oblečení, nebo spíš větší. Snažila jsem se v té době zahalovat co nejvíc a co si vzpomínám, tak i ostatní spolužačky spíš přidávaly – zvlášť ty, co měly problémy s váhou nevystčily ani kotník. Jedna věc je nosit styl a jednotlivé kusy, které pak v pozdějším věku bude na fotkách jen nechápavě sledovat – od toho to mládí je, aby člověk zaexperimentoval. A druhá věc je, když se holka s 46 „sekne“ a narve do 36. Z toho zřejmě nevyroste. Jedna věc je v tomhle věku provokovat nesmyslnými vzory, druhá věc je když se holka tohohle rázu narve do leopardích legín, které pravděpodobně na její velikost šité nebyly a proto se vytáhnou do průhledna. Protože i když bych si modely z puberty nevzala dneska ani za nic, tak tehdy to bylo podle současného vkusu a dalo se to s trochou nadsázky vkusem nazvat. Kdyby měla slečna nelichotivý střih kalhot a trika, tak jo, to se časem naučí. Ale ona má sukýnku do půl zadku a druhá vyrýsovanej každej faldík…

 
motiva
67 příspěvků 07.08.12 16:30

Přesně, z toho se nevyrůstá, to se jí bude držet, mám kolegyni (pouze se zdravíme na chodbě, není to kamarádka, to bych se jí asi pokusila nějak naznačit…), která v padesáti letech a velikosti taky 5O, s postavou typu jablko, nosí džínovou vyšisovanou minisukni, pěkně zařízlou pod pasem, k tomu modrobílé pruhované a našponované tričko, ve kterém obzvlášť pěkně vyniknou ty pneumatiky, vyhnané sukní nahoru, završeno kilem mejkapu s modrými stíny, ale nosí se jak modelka :-))

 
atrix
462 příspěvků 18.08.12 15:33

Vyhnat špek vzhůru umí i stahovací kalhotky, prostě když se tuk nevejde do nich, vyleze horem. Mě zase naprosto odbourává takové to tekuté břicho, které se i úplně mlaďounkým holkám třese nad bokovkami a přelévá se přes ně dolů, protože neodolalo gravitaci. To je snad ještě horší, než relativně pevná pneu nad pasem.

Příspěvek upraven 18.08.12 v 15:34

 
astorka
13 příspěvků 01.08.12 08:07

Taky bych nezaměňovala pubertu-hledání se-různé styly (u mě punk, a na Galdiatory dodnes nedám dopustit) a neschopnost aspoň nějaké reflexe vlastních kil

 
atrix
462 příspěvků 18.08.12 15:31

Obávám se, že za ten způsob oblékání, který nafotila Ada, nemůže puberta – všechny ty slečny vypadají, že už ji mají nějaký ten čas za sebou. :D

 
Lumikova
14 příspěvků 01.08.12 00:03

Ano, to bych podepsala! A úplně se ztotožňuji s tím, co píše @Dalajlámov škrpál – ono to přejde! Přes všechno, co jsem napsala výš, se o mém náctiletém odívání rozhodně nedá mluvit jako o vkusném a elegantním. Docela dlouhou dobu bylo mým nejoblíbenějším šperkem kuličkové ložisko zavěšené na krku! (přesto jsem se však nesměla hrbit :) )

 
rionka
18 příspěvků 01.08.12 16:00

Kuličkové ložisko? To je úchvatné, originální šperk rozjasní každý model!

Divné šperky a těžké boty k vlajícím sukním. Jojo, dodnes se mi to líbí.

 
rice
333 příspěvků 31.07.12 21:52

S tím nemohu souhlasit. Kromě toho, že odmítám teorie omílající pořád dokola „ta dnešní mládež“, jsem přesvědčená o tom, že i současné mladé dívky, ba i ženy jsou před zrcadlem hyperkritické (aneb jak řekla Coco Chanel – vrcholem emancipace bude, až si budou ženy připadat před zrcadlem krásné). A i přes popularizaci problematiky poruch příjmu potravy tu pořád působí silný tlak, který nás ženě za ideálem štíhlé krásy. Anorektiček vskutku přibývá. Spíše než k obezitě se naše mládež rozkolísala k oběma extrémům. Schopnost posoudit co sluší jen ramínku, a co mě, se vážně vymyká socio-politické éře, procento žen, které jsou schopné na sebe navlíknout cokoliv bych se určitě nijak výrazně neposouvá. Říká se tomu cit pro módu.

 
martin.kafka
2 příspěvky 31.07.12 08:32
pivní pupky

Chybí mi tu pro ilustraci alespoň jedna fotografie mužského pivního pupku narvaného v dokonale obepínajícím tričku, z jehož spodní části minimálně část pupku na nás všechny vykukuje, protože takovýchto pivních pupků potkávám na ulici celkem dost.

 
DeeN.De
1 příspěvek 01.08.12 12:58
pivní pupky

Souhlas, ale musí to být pivas nacpaný do některého z těch triček s debilními nápisy, aby to bylo dokonalé.
Představuji si to takhle – muž, asi pětatřicet, asimetrické postavy (asi metr vysoký, asi metr široký), na nohou žabky, červené trencle X^4L, ošoupaná ledvinka a černé triko se žlutě vyšitým nápisem „Zase mi koupili tričko s břichem“.

 
ilaris
17 příspěvků 07.08.12 14:32

Metr široký a metr vysoký není asymetrická postava! Koule je přece dokonalý tvar XDD.

 
emef
22 příspěvků 02.08.12 13:52

Pivní pupek vykukující z pod trička mi příjde strašný, ale ještě horsí jsou chlapi, kteří si na nic nehrajou a když je teda venku to vedro, jsou bez trička nebo v rozepnuté košili. Zvláštní, ale koukatelní chlapi takhle nechodí:-D

 
Achtadnesnimladez
2 příspěvky 08.08.12 08:49

Ještě horší jsou ŽENY s pivním pupkem.

Jednou v zimě jsem potkala asi čtyřicetiletou paní. Měla zde již zmíněné míry metr na výšku metr na šířku a byla celá v černém. Měla sice kabát, ale asi ho nemohla dopnout takže ho měla jen na ramenou. Pod ním byl svetr a pod tím svetrem jí vylézal pivní pupek. Nebylo to jen tak nějaké vykukování, na výšku dobrých dvacet centimetrů čistého tuku. No úžas.

 
atrix
462 příspěvků 18.08.12 15:39

Vylézající pupky jsou příšerné i u těhotných ve vyšším stupni gravidity. Ony si možná myslí, jak nejsou úžasné, když jsou těhotné, protože to se ještě nikomu na světě nepřihodilo, ale taková ta temná čára dolů od vyklenutého pupíku lemovaná striemi může být sympatická možná tak autorovi toho potomka, ale rozhodně ne lidem, kteří takovou osobu potkávají na ulici. A přitom hezky oblečená těhotná žena je opravdu krásná, protože má v sobě takové jakoby světlo.

 
motiva
67 příspěvků 07.08.12 16:32

Včera večer jsem jela z koupaliště, tak těch holých pupků jsem v autobuse viděla hned několik, jen nejsem dost pohotová a taky mám trochu strach, abych nedostala přes čumák, jinak bych s chutí fotila

 
katango
1239 příspěvků 12.08.12 10:22

Mobil s foťákem a s vypnutým zvukem (to cvaknutí a vrčení)?

 
Atlacoya
795 příspěvků 13.08.12 10:18

Nevím, jak vám, ale právě to cvaknutí a vrčení mi vypnout nejde. I když je zvuk vypnutý, tohle se ozve. Nevím, jestli jsem to četla tady či jinde, ale výrobci to tak prý museli udělat právě proto, aby nešlo fotit bez vědomí objektu. Důvodem je ochrana osobnosti (nikdo vás nesmí fotit bez dovolení, leda že je to pro vědecké, umělecké či novinářské účely – snad tady byla i hádka o to, zda je módní blog novinařina, či ne).

 
ilaris
17 příspěvků 23.08.12 18:27

To je i můj problém…Chtěla jsem vyfotit jednu exkolegyni, které pokaždé příšerně lezla podprda…ale bála jsem se toho cvakání.

 
Malatí d.d.
65 příspěvků 31.07.12 08:35

Už dlouho mi žádný pekelný článek nezpůsobil tři výbuchy smíchu hned po sobě :-)

 
SweetieCH
123 příspěvků 31.07.12 08:36

Ano, přesně proto se děsím každého léta v Brně :D

 
zluta_kachna
1 příspěvek 31.07.12 08:51

Ja se bojim, ze u te slecny v cervenem tricko to je opravdu zadek, a ne tuk na zadech, kdyz si to odmerite (zada a tak), tak to misto odpovida :)

 
Moir
1019 příspěvků 31.07.12 08:58

Ono je to skoro už podprdelí a nerada bych ji viděla zepředu.

 
Lynx
65 příspěvků 31.07.12 18:23

Nevím, jak vypadá ta sukně zepředu, ale řekla bych, že ji má pod břichem, což musí být asi také zážitek. Patrně má pas širší, než to místo, kde tu sukni má a výš ji ani nevytáhne. Jinak si to nedokážu vysvětlit.

Příspěvek upraven 31.07.12 v 18:24

 
Skeptička
5 příspěvků 14.08.12 15:05

Ta sukně je evidentně o několik čísel menší, a třeba ji ještě loni, předloni…no dobře, předpředloni v pohodě zapnula v pase… taky se mi stalo, že jsem vytáhla ze šatníku nějaký starší kousek, narvala se do něj, s potížemi dopnula a pak jen nevěřícně koukala, co to udělalo s mými špeky nad pasem – naštěstí jsem se oblékala před zrcadlem, tak jsem to zase honem rychle ze sebe servala :-). ta slečna třeba hodně spěchala a nestihla se podívat, co se s tou sukní od předpředloňska stalo :-)

 
Dalajlámov škrpál
91 příspěvků 31.07.12 08:51

Keby si slečna na druhej fotke vzala namiesto hrozného tielka tričko kľudne v tej istej farbe, sukňu vytiahla tam, kde má byť, t. j k pásu nie na pol riti a prepásala sa širším opaskom, bola by z nej kočka, pretože na to, že je kyprá je jej pekne vidno pás a s takým typom postavy sa dajú urobiť veci, že by chlapi slintali. Mno. Keby bolo keby boli by sme v nebi. Zase jedna pekná baba, ktorá zo seba robí strašidlo. Večná škoda.

 
divineflor
4 příspěvky 31.07.12 11:20

Já se obávám, že kdyby si slečna vytáhla sukni tam, kde má být, vyleze jí ta zadnice spodem.

 
Dalajlámov škrpál
91 příspěvků 31.07.12 11:26

Hmmm… tak v tom prípade nadšiť o jeden volán viac :-D

Příspěvek upraven 31.07.12 v 11:28

 
daniela11  31.07.12 09:04

Ado moc díky za zlepšení nálady, nemám teď právě šťastné období a alespoň jsem se zasmála. Asi je to hrozné, že jsem se pobavila na cizí účet, ale když o ni si o to koledují.

 
seznam.mih  31.07.12 09:05

Jééhehe pěknej článek :))
K nám do práce chodí jedna holčina, která hodně připomíná ty děvčata z první a druhé fotky. Připadá si sexy, bezstarostná a o přestávce jí něco, co jí vyplivne automat a tam jsou samý sušenky a různé bagety s hnusnou majonézou. A ona žere – ano naschvál říkám žere, protože nejí – akorát ty sušenky. Asi už není normální dělat si svačinu doma, když to tak praktikuje dost lidí. A říká si u toho mamba. Taky si libuje v těsných tričkách s legínama, u kterého jí kouká zadnice a upozorňovat jí na to nehodlám, protože na to má spoustu jiných kámošek a já se s ní nebavím. Jen jednou se mnou prohodila slovo, jestli nevím o nějakých legínách s kapsami… díky bohu, že nejsem jediná, co si o téhle osobě myslí to samý.

 
Dalajlámov škrpál
91 příspěvků 31.07.12 09:18

A říká si u toho mamba. To ako že zhltne všetko na jeden šup ako had? :-)

 
Lalita
560 příspěvků 31.07.12 09:36

Legíny s kapsami? 8o To si ani nechci představovat.

 
Enka_N
239 příspěvků 31.07.12 10:39

Nový trend á la Krteček: Kalhotky s kapsami! :-)

 
Verza
1 příspěvek 31.07.12 09:08

Brno, Praha, Hradec, Ostrava… to je úplně jedno. Všude je dost těch, které i kteří nemají dostatek fantazie a tak si nakoupí a natáhnou na sebe to, co je na pultech. Bohužel, ne všem trendy sluší a ne vždy jsou trendy dostatečně „trendy“.

 
bertulka
2925 příspěvků 31.07.12 09:27

A pak že je nuda v Brně :-)

 
bertulka
2925 příspěvků 31.07.12 09:30

Všimněte si, toho úkazu, co stojí před slečnou v sukni na půl žerdi vlevo. Kdyby to leželo, mohl by to být vyvržený vorvaň. Taky by ta nahá hrouda sádla ( + lezoucí spoďáry) stála za samostatnou fotku. Zase na druhou stranu bez tohoto by peklo nebylo peklem :-)

 
z_dediny
470 příspěvků 31.07.12 09:31

U nás v Ostravě jsem zatím moc holek v legínách nepotkala, džíny převládají. V Bratislavě to byl děs. V červnu to vypadalo, jako by každá druhá šla z fitka, kde neměla možnost se převléknout do civilu. To si člověk myslel o těch štíhlých, ty podobné slečnám z prvního obrázku jsem z takové činnosti nepodezřívala. Ale jinak mám dojem, že se Slovenky oblékají o třídu nápaditěji než Češky. Že jsou ženštější.

 
Mopsopes
39 příspěvků 31.07.12 09:36

Ty michelinky na prvním obrázku mě vážně dostaly… Vždyť do takového topíku (který by nikdy neměl být širší než delší, aby vypadal dobře) musíte mít dobrou postavu, každý špíček jde vidět z dálky milionu a půl kilometru…

 
Lalita
560 příspěvků 31.07.12 09:41

„Saudkovská prdel“ je taky dobrý výraz. Klidně bych ho zařadila po bok „kurvího kroje“ a „smažené mrtvoly“. :D

 
Oveeec
596 příspěvků 31.07.12 10:58

Co je špatný na saudkovský prdeli?

 
Dalajlámov škrpál
91 příspěvků 31.07.12 11:25

Nič, pokým sa nepromenuje napolovičku holatá po uliciach. Nemožem si pomocť, radšej ju mám na umeleckých fotkách, než v reále :-D

 
Lalita
560 příspěvků 31.07.12 13:51

V celku nic, když je ta prdel dobře oblečená. Když je oblečená špatně, tak je jedno, jestli je saudovská, nesaudovská nebo jiná. Ale ten výraz se mi líbí. Vystihuje podstatu a je to určitě lepší, než „prdel jak valach“. 

Příspěvek upraven 31.07.12 v 13:53

 
Magda.s
1 příspěvek 31.07.12 09:54

Nikdo nezmiňoval to, že slečně, které leze půlka zadku, leze i celá podprda. Tak takhle se to dělá, aby nebyla vidět podprda, svedu pozornost na něco jinýho :-D

 
bertulka
2925 příspěvků 31.07.12 10:19

Přesně, podobně léčil Náhlovský chřipku žloutenkou, žloutenku cholerou, choleru AIDS-em. Jen si nedovedu představit ten kalibr, který odpoutá pozornost od tohoto.

 
Carrota
1 příspěvek 31.07.12 10:03
Sukně bokovka

Slečna ve „slušivé“ sukénce by ji stejně výš nedala, už tak je sukně napnutá na maximum. A aby ji na sebe narvala výš, musela by si ji dát do pasu. A při její délce si snad ani nechci představovat, jaký pohled by se nám naskytnul…

 
Nordlyseet
96 příspěvků 31.07.12 10:23

Já tomu nerozumím, vždyť se v tom ani nedá chodit… jedno plus to ale přece jen má, stoprocentně to aspoň na chvíli odvrátí pozornost od vyčuhující podprsenky :)

 
aailyyn
670 příspěvků 31.07.12 11:15

A já si říkám, že na tričko se špagetovými ramínky rozhodně nemám figuru… :-/ Tak nevím, je to vkus nebo blbost?

 
Dalajlámov škrpál
91 příspěvků 31.07.12 11:50

Jednoznačne vkus. Vkus je okrem iného aj to, že viem, čo si možem a nemožem so svojou postavou v obliekaní dovoliť

Příspěvek upraven 31.07.12 v 11:51

 
aailyyn
670 příspěvků 31.07.12 12:44

Jak tu někdo psal, že ty dívenky přibraly a odmítají si připustit, že jejich staré oblečení jim není, tak já jsem se řešila před dvaceti kily a řeším se nemlich stejně i teď a tak si říkám, že bych asi potřebovala sebevědomí těch slečen.

 
Katastrofa
22 příspěvků 31.07.12 11:35

Prej povinná školní docházka na oblékání… To radši tělocvik, nebo budeme samý špek a skončíme narvání v cool sukni do půlky pozadí.

 
Butchi
3 příspěvky 31.07.12 12:04

Žijeme v hrozné době. Celulitida je údajně sexy. Stejně tak i sádlo, kypící přes bokové kalhoty, tanga zařízlá až pod žebra, obalená vrstvou tuku. Kalhoty na půl žerdi, čímž vynikne řitní čára. Pivson pupek a o 1–2 čísla menší tričko je taky bezva. Čím má osoba horší postavu, tím více dává toto na odiv. Za jakýkoliv komentář je člověk virtuálně kamenován, označen za necitu a cynika, ze kterého mladé dívky dostávají anorexii, bulimii a zánět středního ucha.
Tedy nejen, že se výše uvedené osoby neumí oblékat, ještě k tomu trpí absolutní ztrátou soudnosti a smyslu pro realitu. Navenek vydávají za přitažlivé něco, co prostě přitažlivé není a nikdy nebude, všem na potkání cpou, jak jsou se sebou spokojeni (i když tomu tak není).
Velice dobře také vím, že výše uvedené osoby se vyžívají v obviňování štíhlých osob (doména hlavně obtloustlých žen)z diet, zvracení obědů, vychrtlosti apod.
Ono je totiž velice složité zvednout aspoň 3× za týden prdel z gauče, přestat žrát blafy od MC Donalda a obléknout si přiměřené hadry.

Edit: Abych nezapomněl, aktuální móda legín pro všechny je taky zvěrstvo.
Je to celé zvrácené.

Příspěvek upraven 31.07.12 v 12:06

 
z_dediny
470 příspěvků 31.07.12 13:33

Celulitida je něco, co mají ženy, co svět světem stojí. Hlavně ty, které mají jemnou pokožku, ty s hrubou kůží ji nemají. Teprve v posledních asi dvaceti letech se to začalo řešit, protože lidi nemají nic lepšího na práci. Připouštím, že mi celulitida nevadí, modelkám ji stejně většinou odstraní photoshopem. Ta nadváha, špatné držení těla, ledabylá chůze, to tedy problém je a stále je ho více. Je to problém jednak estetický, jednak zdravotní. Jednu svoji mladou kolegyni lehce pošťuchuji do zad, aby se srovnala. (Kdyby se tvářila, že jí to vadí, nedělala bych to, samozřejmě. Ví, že to nemyslím zle, že ji mám ráda a vážím si jí jako kolegyně.) Ona má moc hezký obličej, ale shrbená záda jí to kazí.

 
Butchi
3 příspěvky 31.07.12 14:38
Celulitida

Jen abych to uvedl na pravou míru, celulitida není nějaký zločin nebo tak něco. Mně taky vysloveně nevadí, pokud.. – Myslím, že pointa příspěvku mluví za vše. Vydávat to za něco sexy je podle mě prostě úchylnost.
Co se držení těla týče, to je taky nešvar, způsobený opět sezením na zadku, navíc ve špatné poloze nebo nevhodném nábytku.
Můj zaměstnavatel při koupi židlí zohledňoval zejména cenu, takže tak.. V mnohých firmách to tak prostě je, tím víc je tedy třeba s tím něco dělat ve volném čase..
Všechno je to o zdraví, co si myslet o národě, který je jeden z nejtlustějších na světě a ještě se tím chlubí.

 
kurzatko
223 příspěvků 31.07.12 20:25

Myslím, že celulitida je trochu jiné téma – nemusí přímo souviset s tloušťkou, jsou štíhlé holky, které ji mají na kůži nad koleny, naopak tlusté holky, které ji nemají. Hraje tam roli víc faktorů, genetika, příjem tekutin, typ cvičení. Krásná mi opravdu nepřipadá, ale nedá se toho s ní moc dělat, i když výrobci zázračných krémů tvrdí opak.

 
motiva
67 příspěvků 07.08.12 16:42

Moje tchyně, 160 cm na výšku a 120 kg, celulitidu fakt neměla, ke konci zhubla na nějakých 90 kg, to jsem ji při mytí a převlékání vídala i nahou, a hladké nohy jsem jí mohla jen závidět, taky měla na svůj pokročilý věk obličej téměř bez vrásek, jediná kosmetika, kterou celý život používala, byl aviril dětský olej, tvrdila, že co je dobré pro mimina, je určitě dobré pro všechny, a měla evidentně pravdu :-))

 
rice
333 příspěvků 31.07.12 21:59

Ani jsem si nevšimla, že je vydávána za sexy… a nejsou potom všechny časopisy s články tipu „zatočte s celulitidou“ a krémy proti ní absolutně out? Vždyť to už můžou začít prodávat i krémy na zmenšení prsou! Ne vážně, myslím, že snahou oněch textů je spíš přijetí svého těla takové, jaké je a minimalizace případných mindráků, než nové měřítko atraktivity ;)

 
Lumikova
14 příspěvků 31.07.12 23:39

Jestli můžu k té celulitidě: to, co nazýváme celulitidou, by se správně mělo jmenovat třeba „celulita“ nebo tak nějak, protože se nejedná o zánět (btw – zánět s tímto názvem existuje: http://en.wikipedia.org/wiki/Cellulitis, stěžováním si na celulitidu tedy raději nemaťte své anglofonní kamarády). Chtěla jsem ale hlavně říct, že kromě množství tukové tkáně vystavěné v podkoží na úkor té svalové (ano, pomerančovou kůži mají i hubení, ale jen tam, kde mají místo svalu tuk) mají veledůležitý vliv na vznik té naší celulitýdy hormony, zejména ženské a růstové. Ano, byla tu vždycky, ale v posledních dvaceti letech její výskyt skutečně rapidně vzrostl a co hůř, není už taková vzácnost spatřit ji i u mužů. Má se za to, že je to způsobeno množstvím spolykané perorální antikoncepce (syntetizované hormony se nijak nevypaří, jsou „v oběhu“ a mj. mají prý vliv na změny sexuálního chování některých ryb!), také je obviněno kuřecí maso, které je nadupané růstovými hormony. Omlouvám se za nestručný příspěvek.

 
blacken
1440 příspěvků 01.08.12 06:56

Neřekla bych, že se celulitida rozmáhá. Byla tu vždycky – je vidět na starých fotkách, na obrazech holandských mistrů. Jedinej rozdíl je, že si jí posledních dvacet let všímáme. A taky přece jen je víc fotek takhle odhalených částí. Ono se to v dlouhých kalhotách a sukních těžko pozorovalo tak často jako teď, v době šortek a minisukní. Ale třeba moje mamka přiznává, že ji asi měla taky, ale neví to, protože se to neřešilo. Stejně jako byly v jejím mládí sexy neoholené nohy. Takže bych to nesváděla na životosprávu a kdesi cosi, prostě tu je:-D

 
akubra
329 příspěvků 02.08.12 10:55
Co že se nerozmáhá???

Včera jsem byla s dětmi u pediatra. Ve volné chvíli si po naší debatě o váze a stravě mé dcery unaveně postěžoval, že celulitidu mají dneska už i dvouleté holčičky, což považuje za zrůdné a za dobu své třicetileté praxe nevídané, s nadbytkem jídla jednoznačně související. Takže bych oponovala, že celulitida „byla vždycky“ a v takovém rozsahu jako dnes. Pravil, že má v péči 12 leté děvče, které váží 100 (slovy STO!!!)kg, má extrémně vysoký krevní tlak, všichni z rodiny jsou jako bečky a pediatrovi tvrděj, že 1) my doma moc nejíme, 2) u nás v rodině jsme všichni takový pěkně stavěný, 3) vysokej krevní tlak má přece dneska kde kdo, 4) vysokej krevní tlak není přece žádná nemoc. Četla jsem, že někde v zahraničí sebrali úřady rodičům dítě, který cpali tolik, až málem umřelo, a navíc je odsoudili za život ohrožující „péči“ a ublížení na zdraví.

 
Martini90
132 příspěvků 02.08.12 16:08

Příšerné. Jen škoda, že tohle není klasifikováno jako týrání dítěte. Když mu nedáváte najíst, hned je u vás sociálka, ale tohle by se trestat mělo taky.
Jinak nejsem žádným příznivcem anorekticky vyhlížejících postav, to zase ne. Všeho s mírou

 
blacken
1440 příspěvků 02.08.12 22:37

No, tak se podívejte na barokní andělíčky… Jen je víc obézních lidí, takže je to výraznější. Protože i když to mají hubené holky taky, tak přeci jen nejvýraznější bývá u obézních. A dětská obezita je problém, který „civilizaci“ tak trochu přerůstá přes hlavu…

 
Oveeec
596 příspěvků 02.08.12 22:02

Prosím vás, kdo vydává celulitidu za sexy? Nadváha a obezita je jedna věc, druhá věc je, že i štíhlý a hezký normální holky můžou kvůli Photoshopu a anorektickým modelkám (a hlavně kvůli taktním komentářům, jako je ten váš)propadnout depresi. A upřímně, kdybych se styděla za to, jak vypadám, netroubila bych to každýmu na potkání, ať už bych s tím něco dělala, nebo ne. Nevěřte tomu, že jsou ty holky se sebou spokojený. Každá by chtěla bejt štíhlá. Ale svoje problémy nestaví každej světu na odiv. Já bych teda rozhodně nechodila a nevykřikovala, že si připadám hnusná a že bych chtěla vypadat jako ta a ta a že jsem nešťastná. Jednak kvůli vlastní důstojnosti, jednak bych si nesypala popel na hlavu kvůli lidem, jako jste vy. Ostatně nepochybuju, že kdyby tu někdo zaplakal nad svojí postavou, vrhlo by se na něj hejno vos a ubodalo ho za to, že nemá sebevědomí a že si sebe neváží a je hnusnej pesimista, kterej jenom každýmu otravuje život. To už tu taky bylo.

 
shirla
561 příspěvků 31.07.12 12:11

Jedním slovem : SEKSI

 
Lacrimosa
109 příspěvků 31.07.12 13:11

To jsou exempláře. Asi bych o sobě konečně měla přestat tak nezdravě pochybovat. Dělám si ze sebe hlavu a dámy, které by měly tím spíše kamuflovat už opravdu hmatatelné nedostatky, se pyšně natřásají před celým světem. Obava z anorexie-jistě, ale mít na zádech madla také není zrovna terno. Extrém vyvažuje další extrém. Škoda, že se jim nechce alespoň trochu zapřemýšlet, ono to sice bolí, ale..

 
Butchi
3 příspěvky 31.07.12 14:40

Chtít tady po někom přemýšlení je opravdu moc :-D
Navíc je k něčemu podobnému nikdo nevede, i ty časopisy jim horem dolem cpou mějte se rády takové, jaké jste. Samozřejmě ta myšlenka není špatná, nicméně se to poněkud zvrtlo a ega vystřelila do závratných výšin. Tuplem proto, že se jim okolí bojí něco říct.

 
matka pluku
9 příspěvků 01.08.12 20:57

Jenom bych chtěla podotknout, že obezita nesouvisí s IQ a už vůbec zde není přímá úměra mezi dosaženým vzděláním a nadváhou. Jinými slovy: to, že je někdo tlustej, vůbec nesouvisí s tím, zda přemýšlí nebo nepřemýšlí. Je to spíš o sebekázni. Tedy u těch, kteří nejsou od přírody štíhlí. Ale myslím, že i ti štíhlí jsou na sebe co se týče stravování, pohybu atd. prostě přísnější.

 
Skeptička
5 příspěvků 14.08.12 15:27

Obezita je regulérní nemoc, souvisí s tzv. metabolickým syndromem a to je záležitost kombinace mnoha poruch. Ano, něco si člověk zaviní sám nesprávnou životosprávou, stresem, za něco můžou chemikálie v potravinách a kolem nás, ale nemalou roli hraje i genetika, bohužel. Morbidně obéznímu člověku nepomůže ani přísnost, sebekázeň a pohyb, ten se může léčit jen pod lékařským dohledem a bohužel neznám nikoho, kdo by se vyléčil trvale, nemoc lze udržovat pouze v remisi pomocí léků.

 
Oveeec
596 příspěvků 02.08.12 22:09

Ale jak byste si představovala, že by to mělo bejt? Návodů na cvičení a hubnutí je všude habaděj, není to nic tajnýho, nedostupnýho ani zakázanýho, aby k tomu ty holky nemohly, když chtějí. Ale představte si, že se přestane psát, že se má mít člověk rád takovej, jakej je. Měli by radit opak? Když je někdo ošklivej v obličeji, nic s tím neudělá, jediná možnost, jak se do konce života neužírat vzteky a závistí, je naučit se mít se ráda. Kdyby vás to dovedlo k psychologovi, nic jinýho by vám neporadil. Když teda někdo řekne slečně s nadváhou, aby se měla ráda, nemyslí tím, aby žrala jako vepř a v klidu přibírala, ale aby to brala s chladnou hlavou, nebála se vzít si červený šaty a aby se z obchodů nevracela domů s brekem. Vím, o čem mluvím. Kdysi jsem vypadala všelijak, což mi dochází až zpětně, ale měla jsem se ráda. Jen jednou se mi stalo, že jsem odmítla jít ven, protože jsem si připadala hnusná. Ale jinak jsem se ráda měla. A dneska si říkám, díky bohu za to, jinak bych musela pubertu strávit s brekem u sebe v pokoji. To je snad správně?

 
Kerstin
516 příspěvků 31.07.12 13:27

Pokud sledujete HIMYM: myslím, že slečna v bílé sukni přišla na to, jak si vytvořit pořádné back-boobs :D

 
Kateřina
245 příspěvků 31.07.12 14:01

@MP Marianna Prosím česky proboha, rozbolela mě z toho necejtí a vylezlej hlava…

 
MP Marianna
52 příspěvků 05.08.12 02:08

„Necejtí“ a „vylezlej“ JE český jazyk, díky za připomínku. Říká se tomu obecná čeština.

 
z_dediny
470 příspěvků 06.08.12 21:45

V písemném projevu nepůsobí obecná čeština dobře. Líbilo by se vám, kdyby tady každý psal svým nářečím? Asi moc ne. Zlíńanky by psaly svoje dělajou, chodijou, mluvijou, my z Valašska zase dělajú, chodíja, mluvíja. Obecná čeština je stejně tak nářečím jako ta naše moravská.

 
Oveeec
596 příspěvků 07.08.12 17:14

No a proč by někdo nepsal nářečím? Nářečí jsou super, škoda, že mizí. Proč by jím lidi nemohli psát? Třeba ho používají, protože mají svoje nářečí rádi (jako třeba já), nebo protože je to stylizace projevu. Bez nich by byla čeština o moc chudší. Hlavně dokud jsou to jenom nářečí, je to dobrý. Furt lepší než anglicismy.

 
z_dediny
470 příspěvků 09.08.12 20:07

Jak bychom se mohli obejít bez outfitů, topíků, flipflopů a podobně? Kdepak, bez anglicismů se dnes nedá jít mezi lidi. (Je doufám jasné, že jde o sarkasmus. Je nutné přejímat slova z jiných jazyků, tím se ten náš obohacuje, ale mnohá tato přejatá slova jazyk dělají plošší. „Vo tom to je.“ Taky odporné slovní spojení.)

 
Atlacoya
795 příspěvků 10.08.12 10:41

A jakým slovem tedy nahradit outfit? Moje babička říkala oblek (No co ta sousedka dneska měla za oblek, roztrhaná frncoška (lehká sukně), pobryndaná halena…), ale říkám si, jestli by to bylo všeobecně pochopitelné.

 
zwedavka
512 příspěvků 10.08.12 12:13

Místo outfit lze říct celkem bez ztráty významu třeba oblečení

 
Oveeec
596 příspěvků 10.08.12 15:24

To je smutný, když lidi myslí, že musí nutně přejmout nějaký slovo z cizího jazyka, protože jejich mateřština pro ekvivalent nemá (pro univerzália? Fakt ne?). A ještě horší je, když se domnívají, že to anglický slovo je potřeba, protože to český by Češi nepochopili (ačkoli, jak vidím, nemožný to není).

 
mujercita  11.08.12 22:20

Český výraz pro onen odporný outfit je úbor.

 
Kateřina
245 příspěvků 11.08.12 19:20

Moc bych se neoháněla nářečím, protože právě styl jakým mluví pražáci a který se nazývá eufemisticky obecnou češtinou žádným nářečím není a proto mi tak vadí. Edit: pardon, tak obecná čeština nářečím je, teď jsem se zbytečně ztrapnila. Spíš jsem tím chtěla vyjádřit, že má tak daleko do spisovné češtiny narozdíl od jiných nářečí, až to bolí a dle mého názoru (a to i spousty lidí Čech) to trhá uši.

Příspěvek upraven 11.08.12 v 19:30

 
JarkaJar
432 příspěvků 11.08.12 23:24

Ne všichni Pražáci mluví tou nepřirozenou protahovanou intonací. Ta se nelíbí i mnoha Pražákům. A ty koncovky -ej v přídavných jménech se myslím používají na většině území Čech i na malé části Moravy. Na jižní Moravě by se místo -ej řeklo -é (já nejsu velké, já su malé, jak jsem slyšela v Brně od jednoho malého kluka) a to taky není spisovné, ne? Je to myslím takové klišé, že na Moravě se mluví spisovněji. Mě například ruší při čtení novin nahrazování u některých sloves 3. osoby mn. č. jednotným číslem – oni ví, oni umí, oni hází… Já vím, že dnes už je to spisovné. Ale pro někoho nezvyklé.
A myslím, že v písemném hovoru, který není formální, není nutný spisovný projev. Ať jde o kterékoli nářečí, proč ne.

 
Kateřina
245 příspěvků 11.08.12 23:36

Tak to jste mě potěšila :-). Ale klišé, že moraváci mluví mnohem spisovněji, to opravdu není. „V pohraničních územích Čech směřuje vývoj k obecné češtině. Na Moravě a ve Slezsku, kde se stýkali mluvčí až tří různých oblastí, spíše ke spisovné češtině.“ To je prostě faktický fakt :-).

 
Oveeec
596 příspěvků 12.08.12 17:54

Hlavně oni sice mluví spisovně, ale stejně je to kolikrát blbě. „Hezké děvčata“ je stejně špatně jako „hezký děvčata“.

 
Kateřina
245 příspěvků 11.08.12 19:22

Edit viz předchozí příspěvek!

Příspěvek upraven 11.08.12 v 19:31

 
NovemberRain
5 příspěvků 31.07.12 14:20
Síla vůle

E-mailové schránky nedávno plnila tato fotka, ale nevím, zda se dostala i do ČR: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/…213239_n.jpg – překlad je: Tomu se říká síla vůle: Chci! Můžu! Budu! nosit velikost 36. Našla jsem ještě další fotku této osoby: http://www.cebolaria.com.br/…vontade.html

 
Lalita
560 příspěvků 31.07.12 15:07

Jj, obě už jsem viděla i na českém internetu.

 
ilaris
17 příspěvků 07.08.12 14:42

Mně to připadá, jako by tam ty šortky byly zarostlý už napořád a proto nejdou sundat…No hnus fialovej…

 
Robena
609 příspěvků 31.07.12 14:26

Jaky pomer vyska/vaha byste tipovali u kamaradek na fotografii c.1 a u slecny foto c.2? Na gymnaziu jsem pri vysce 172 cm vazila 62 kg a byla jsem ve tride nejtlustsi. Takhle oblecena (odhalena) bych se vubec neodvazila vyjit ven. Vypadala jsem stejne?

 
Alizon
1186 příspěvků 31.07.12 14:51

Ty slecny maji nadvahu a slecna na druhem obrazku ji ma poradnou – oproti tomu 62 kg na 172 cm mi prijde jako vaha uplne normalni, takze zrejme nevypadala.
Kolik ovsem dotycne vazi se odhadovat neodvazim.

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 31.07.12 15:51

Váha je poměrně nevypovídající údaj, ale řekla bych, že slečny mají přes 80 kg, při předpokládané výšce kolem 170 cm.

 
top topic
752 příspěvků 31.07.12 15:55

Já si nejdřív myslela, že mají mnohem víc, ale asi ne, akorát by prostě potřebovaly oblečení o 2? čísla větší a vypadaly by podstatně líp. A rozhodně by to nebyl topíček a elasťáky.

 
rastakayakvana
34 příspěvků 31.07.12 16:01

Při předpokládané výšce 170 odhaduji 90 a více. Odvozuji tak od poměrů (i když jiných) vlastní postavy v těhotenství.

 
Lynx
65 příspěvků 31.07.12 18:59

Mají víc, mám metr osmdesát, ztloustla jsem krátkodobě na devadesát kilo a takhle jsem nevypadala. Takhle bych vypadala tak při 120 kilech. 170 cm a 80 kilo nejsou takové hroudy, ty holky mají dobře metrák.

 
ilaris
17 příspěvků 07.08.12 14:45

Já mám 173/71 a takhle nevypadám…I když bych možná taky vypadala, kdybych si oblíkla to, co ty slečny…Ale odhaduju je tak na 80 a víc kilo..

 
Mori  31.07.12 16:04

62 jsem krátce měla ke svým 165 cm a rozhodně jsem si ani okolí nepřipadala tlustá! Teď se držím kolem 57–8 kg a fakt nechci míň, nehubnu hezky a navíc jsem pak unavená.
Je fakt, že váha není úplně vypovídající údaj, jde hodně o to, kde a v jaké podobě se uloží (svaly vs tuk, pneumatika vs přesýpací hodiny). A těžká kostra taky není žádnej mýtus.
Jiná věc je, že takovýto tahací topík bych na sebe nevzala ani zamlada:-), ačkoli by mi „vlnobití“ vážně vyrobit nedokázal.

Příspěvek upraven 31.07.12 v 16:07

 
marmota-b
436 příspěvků 02.08.12 22:59

Přesně tak; já se svými 164 centimetry dosáhla váhy kolem 60 kg dost brzo, a ještě teď, asi deset let poté, mi lidi pořád říkají, jak můžu být tak hubená. V mém případě to byla přesně ta těžká kostra, za kterou asi může to, s jakou oblibou piju mléko… i když dneska už mám nějakou tu hmotnost nastřádanou i jinde.
Každopádně po téhle vlastní zkušenosti mi odhadovat objektivní hmotnost jenom podle subjektivního dojmu z postavy přijde trochu scestné. V tomhle případě určitě velkou část toho subjektivního dojmu dělá právě to nevhodné oblečení.

 
Sandojana
17 příspěvků 31.07.12 19:02

Řekla bych, že dívky jsou asimetrické – asi metr na výšku, asi metr v pase.

 
aailyyn
670 příspěvků 01.08.12 11:59

Těžko odhadovat, jestli mají 180 cm a sto kilo nebo 160 a těch kil osmdesát. Spíš si myslím, že ty slečny budou menší a to pak na vás je každé kilo navíc dost vidět. Ale hodně to záleží na typu postavy, pokud se někomu ukládá tuk hlavně do partií břicha… Nicméně bych tipla, že dívčiny se hlavně pokusily narvat minimálně do o dvě čísla menší konfekční velikosti než potřebují.

 
Alizon
1186 příspěvků 31.07.12 14:55

Na obranu prvni slecny dodavam, ze alespon nema lezouci pradlo… nema totiz zrejme zadne pradlo. Takze ani nechci domyslet jak model asi vypadal zepredu.

 
Harmonika
195 příspěvků 31.07.12 15:23

Dneska jsem o tom znovu měla debatu s kolegyní v práci. Doslova mi řekla, že jsem povrchní. Přitom se o módu zajímám jen do té míry, že nechci, aby mi lezla ramínka od podprdy, aby v obebnutých kalhotech byly vidět lemy kalhotek (od toho je střih kalhotek tzn. boyshorts), rozhodně nejsem žádná maniačka, co by i třídený odpad šla vyhodit jedině namalovaná a v šatech.

Kolegyně řekla památnou větu: „Jde především o seběvědomí, o to cítit se dobře.“ A tohle je bohužel častá omluva pro lezoucí špeky, černé prádlo pod bílými kalhotami, onu naprostou nesoudnost v oblékání. Protože dle jejích slov, „Co je komu do toho, co mám na sobě, když já na to to sebevědomí mám a cítím se dobře?“ Ona je přesvědčena, že je na tom lépe než ty v jejích očích nebohé chudinky, které si dávají pozor, aby jim čistě náhodou někde něco nelezlo.

Souhlasím s tím, co píše @Lumikova ve svém příspěvku, vlastně má stejnou podstatu vyjádřenou jinými slovy.

 
Lynx
65 příspěvků 31.07.12 19:04

Měla jsem kolegyni, která byla opravdu neupravená hrouda – zní to strašně, ale je to tak. Když jí občas bylo naznačeno, že by s tím měla něco dělat, protože byla opravdu extrém (myla se a byla čistá, ale to je všechno, jinak nosila beztvaré otrhané flanelové sukně a podobně), řekla, že ona to (tedy jakoukoliv úpravu) nemá zapotřebí, protože ona je chytrá a má nitro na úrovni. A pokud ji někdo pozná hlouběji, pak to ocení a kdo zůstane na povrchu, ten jí za to nestojí. Byla celý život sama.

 
rice
333 příspěvků 31.07.12 22:08

S vaší kolegyní v tomhle souhlasím. Pokud je daná obézní osoba sama se sebou spokojená a má zdravé sebevědomí, tak co je komu po tom? Za prvé, všechny kecy o zdravotních problémech stranou – i tohle je čistě její věc – navíc obezita je kapkou v moři návyků, kterými se ničíme dnes a denně. ALE většina obézních osob se cítí mizerně, sebevědomí má dost nízko, takže tyto nešťastníky si pod výrokem vaší kolegyně nepředstavujte. Těm skutečně přeju, aby v sobě našli dost silné vůle a s kily navíc zatočili (protože ono to opravdu není zdravé :-), jen je v mým měřítkách tento aspekt podřazen psychickému stavu. Ve škole vidím dnes a denně pomíjivost lidského života a tak je mi i spokojený tlouštík sympatičtější svým postojem, než věčně se nervující a hlídající osoba)

 
Lynx
65 příspěvků 05.08.12 20:55

To je pravda, ale ta dáma měla v popisu práce styk s lidmi. Tedy nic netušící člověk „zvenku“, který na ni narazil měl trošku problém.

 
blondyyn
12 příspěvků 31.07.12 15:33

Reakce na..záševky sestro..slyšely celé Vršovice, anžto sedím na terase.Dnes jsem byla v zoo a věřte mi, že jsem nevěděla kam dřív koukat…a zvířátka to fakt nebyla. Vylezlých podprsenek, spoďárů, topííííků, kraťásků, legínek, mufinků, prdelí a tučných, vylézajících pupíků něurekom. Bez ohledu na věk, barvu pleti a vyznání. Připadala jsem si jak blbec v jednoduchých plátěných kalhotách a lehké bílé košili. A kudy chodím, tudy děkuju mamince, že mě cepovala, ba mlátila jak žito, když jsem se vymustrovala a chtěla vyrazit na ulici.

 
rastakayakvana
34 příspěvků 31.07.12 15:44

No nevím, přátelé, jestli se zde zase nevytváří nějaké to „zaprděné čecháčkovské peklíčko“. Tyhle modely by se přeci měly nejprv prohnat světem, aby světový vox populi potvrdil/vyvrátil jejich kvalitu. A pak můžem diskutovat o tom, že šunka v síťovce je skvělá recese, kterou Peklo zase nepochopilo.

 
Sibyla
2639 příspěvků 08.08.12 08:20

Je to tak, podívejte se na People Of Wallmart. Já jsem u nás takhle obludně obézní obryni potkala jen jednu – a velmi pravděpodobně to byla turistka. Není to naše specifikum.

 
Karin
1987 příspěvků 31.07.12 16:26

Prostě je to teďko trend, tak to budu nosit… i když mi to úplně nesedí. Ale každej aspoň vidí, že sleduju trendy. Jsem in.

Vždyť se do toho vejdu, tak co. Přece si nebudu kupovat velikost 48!

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 31.07.12 16:32

Jo, asi si to slečny říkaly. Ale bohužel jim nedochází, že když by si koupily velikost 48, tak by to věděly jen ony a na okolí by nepůsobily tak obtloustle, protože by je jejich oblečení nepůlilo a pod.

Příspěvek upraven 01.08.12 v 08:27

 
Nyxx
325 příspěvků 31.07.12 18:16

Přesně tak. Pokud si člověk obléká správnou velikost oblečení a nemá zrovna asimetrickou postavu (tedy asi metr na výšku, asi metr na šířku- čili koule), okolí tolik nepřemýšlí, jakou velikst oblečení že to má.

 
Lynx
65 příspěvků 31.07.12 19:05

Tohle je minimálně dvaapadesátka

 
Eternelle
14 příspěvků 02.08.12 08:57

Nosila jsem velikost 48. I v této velikosti jsem vypadala docela dobře. Na promoci jsem si koupila černé pouzdrové šaty. Dělaly pěknou figuru, zvýraznily zadek, prsa…schovaly špek :D Od té doby mám dole 30 kilo..a oblékání bylo snazší, ale zase ne o tolik.

 
klubo
930 příspěvků 31.07.12 17:40

Humorné komentáře i článek jsou fajn. Ale stejně, mně je z těch fotek hrozně, něco mezi depresí a žaludeční nevolností. Uf.

Příspěvek upraven 31.07.12 v 17:40

 
Voldemortka
261 příspěvků 31.07.12 17:57
Tragédie

Jedním slovem: tragédie! Skoro nad tím pláču, ale zároveň se řežu smíchy. Je to hnusné, ale na něčem si člověk zvedat ego přeci jen musí. Sama nemám zrovna hubenou postavu, ale namyšleně prohlásím, oblékat se umím. Takže při pohledu na fotky si jen říkám, jaká jsem to ale kočka ;) ;)

 
aailyyn
670 příspěvků 01.08.12 12:03

Za tohle by si zasloužili poděkování naši rodiče, to by mi maminka dala na zadek, kdyby mi ho půlka z oblečení koukala a já tak chtěla vyrazit do ulic. :-)

 
gabriela.svo
6 příspěvků 31.07.12 19:18

Jen je nechte, ať to nosej. Alespoň se potom já budu cítit vedle nich jako hvězda. Sice to je dost mrchózní postoj, ale funguje. Zvlášť na moje sebevědomí.

 
blondyyn
12 příspěvků 31.07.12 20:28

Bingo

 
soletka
1 příspěvek 31.07.12 19:34

Druhá fotka je fakt hnus. Jak je možné, že slečna/paní vůbec opustí svůj byt či dům, aniž by jí někdo řekl jak nechutně vypadá? To nemá doma ani zrcadlo?

 
Maida
8 příspěvků 31.07.12 20:07

NO pěkné. Ale – nejsme v tom sami. V noci jsem se vrátila z Řecka, kde se v hotelu od sebe jednotlivé národnosti nedaly rozeznat…70% nevkusu a pochopitelně seksi lůk, v plavkách nejlépe i na večeři – o to trapnější, že to byl opravdu hotel na úrovni.
A jedno, jestli Němec či Brit, křesťan či žid…
každý by nejradši utek :-))

 
GeeGee
13 příspěvků 31.07.12 21:43

Němec i Brit – čili anglosasové :D

 
Sibyla
2639 příspěvků 08.08.12 08:23

Probůh, což nikdo nepozná, že jde o citát z nesmrtelného Járy?
Polární noc má zvláštní moc každého přepadne smutek
Němec i Brit křesťan i žid každý by nejradši utek
Ba i ti šikovní Žaponci se silami jsou na konci
Jen jeden z národů neskoná
hrůzy severu slavně překoná
Tam, kde hynou vlci tam, kde hynou sobi Čech se přizpůsobí Čech se přizpůsobí

 
EvikChadtu
15 příspěvků 01.08.12 23:57

Jojo, nedávno jsem taky narazila na anglicky mluvící skupinku v gepardích průsvitných elasťáčkách…by mě zajímalo, jestli se ta nákaza šíří od nás, nebo to vyouklo na různých místech nezávisle na sobě :))

 
Pavla2012
3 příspěvky 31.07.12 20:44
Zase jeden článek pro zasmání...

No chudák zvíře, vždycky mě píchne u srdce, když vzor pro šelmu typickou svojí rychlostí, ohebností, a mrštností je doslova zneužit k přesvědčení okolí, že mám tak o 20 kilo míň!!! Bože PROČ!!! No a ta „zadnička v ubrusu“ to už není o módním pekle, ale o návštěvě psychiatra!!!

 
guru
8 příspěvků 31.07.12 21:25

Já nevím, ale mně je těch holek spíše líto. Snaží se narvat do věcí, které jsou jim malé. Nechcete si všichni místo kritiky raději položit otázku, proč to dělají? Proč si vybírají velikost menší než mají? Nejsou vyzrálé, jsou moc mladé a nejsou schopny čelit trendům současné společnosti v oblasti zobrazení ideálů krásy. Jestliže po přehlídkových molech chodí vyzáblé věšáky typu např, paní Kurkové či Kobzanové/ osobně proti nim nic nemám/ a všichni tvrdí, že jsou krásné, jak v tom mají ty holky žít. Ve mně třeba zmíněné dámy budí lítost a připomínají mi vězně z koncentračních táborů. Nebo taky pacienty, kterým jsme podávali cytostatika a oni pak zvraceli a nemohli dlouho jíst/ tomu se říká tumorosní kachexie, to, prosím, berte jako profesionální deformaci/.Už jste někdy byli nakupovat oblečení s dcerou, která, když se nevešla do kalhot např. velikost 38, tak s brekem utekla z obchodu a byla v depresi? A to je ještě dobrý, ty horší případy končí v psychiatrických ordinacích a bohužel velmi vážných forem mentální anorexie lavinovitě přibývá. Rozhodně nesouhlasím se situací, kdy je člověk obézní a nic s tím nedělá, pokud může. Nesouhlasím především ze zdravotních důvodů ale i z estetických. Ale ty holky na obrázku, to je něco jiného. To se psychologicky označuje jako vytěsnění. Ony si prostě nemůžou koupit a obléci odpovídající velikost.Ve společnosti, která k obézním přistupuje jako k nepřízpůsobivé menšině, to ve svém věku prostě nezvládají. A tak si koupí velikost 36 nebo 38, to je ještě cool, a ty neestetické přetékající faldy prostě nevnímají. Nechtějí vnímat. Pane bože, co by řekly kámošky, kdyby si nakupovaly v oddílu třeba velikosti 42.Co kdyby je tam někdo známý viděl! Některé z toho vyrostou. Jiným to zůstane trvale, což je pak estetická hrůza. Ovšem zdravotní hrůzy jako těžká obezita či těžká mentální anorexie jsou horší. A právě ony, tyto nové psychiatrické diagnózy s názvem poruchy příjmu potravy, jsou produktem této doby s pěstováním zmíněného ideálu krásny. A přitom je vše tak relativní. Podívejme se třeba na Rubensovy obrazy, ten taky ve své době zobrazoval ideály krásy.
Byla jsem celý život štíhlá a v době klimakteria jsem se propracovala k velikosti 42 až 44,což se snažím brát s nadhledem odpovídajícím věku. A třeba i něco dělat pro zdraví, myslím tím pohybové aktivity.Ale řeknu Vám, když si prohlížím v obchodě zcela nezávisle šaty třeba velikosti 38 a přispěchá snaživě prodavačka, která mě bez mého předchozího dotazu ujistí, že mají i větší velikosti, jen je nevystavují, většinou si tam nic nekoupím a ani se tam nikdy nevrátím.
 guru

 
teetee
397 příspěvků 31.07.12 23:43

Jsem poctivá a přečetla jsem si to celé. Nechci zabíhat do detailů, ale reagovat na to musím. TOHLE totiž není o " trendech současné společnosti v oblasti zobrazení ideálů krásy" ale čistě o soudnosti. Prostě když nemam šestatřicítku, tak se do ní necpu. Z toho, že to slečny mají jinak, bych ELLE fakt nevinila… NIKDO mě nenutí nosit danou velikost oblečení a dost pochybuju, že by byť pubertální slečny někdo uznával za to, že maj 36, když v ní vypadaj takhle… Nedémonizovala bych onen „kult“…

 
aailyyn
670 příspěvků 01.08.12 12:14

Já kdybych se výtězně narvala do šestatřicítky a vypadala v ní takhle, tak propadne depresi moje maminka, že s takovým hastrošem z obchodu rozhodně nepůjde. To není o vyhublé modelce, ale o výchově. Jestli někoho v pubertě nedrezúrovali, že takhle oblečený rozhodně nikam nepůjde a rodičům je to fuk. A kdo jiný by nám měl říct, že tohle není ono, když ne rodiče? Se nedivím, že těm holčinám to pak nepoví kamarádka. A jinak vyhublost není jediným „hříchem“ modelek, prostě mají vesměs naprosto jiný typ postavy než průměrná žena a ačkoli se to pak nastavuje jako ideál, ne-li jediná přípustná norma pro to, jak vypadat, tak toho prostě nedosáhnete… Vlastním typ postavy přesýpacích hodin, velká prsa, která se zhubnutím ani nehnou (čili na svou výšku a váhu velikost M/L, protože S by prostě prasklo ve švech), kdybych byla jen kost a kůže, rovná modelka nikdy nebudu a to se rozhodně nepokládám za nikterak obézní. Když doma někoho nenaučí, co to je, když oblečení sedí a hodí se (vylezlá půlka pozadí, co to je, to má být normální?), dopadá to takhle.

 
teetee
397 příspěvků 01.08.12 12:45

Přesně tak. Sama mám od modelek poměrně daleko (do šestatřicítky se vlezu, ale je to tím, že jsem malá). Vím, jaký je rozdíl mezi mnou a tim, co je na molech. Vím to od školních let (od 16ti se mi figura nezměnila) a samozřejmě byla období, kdy jsem se cítila pod tlakem. Ale vedená jsem k tomu, že mám vypadat úhledně, umět se chovat a mít něco v hlavě. Tímto přístupem rodiče docílili toho, že nenosím malé oblečení, netrpím PPP a k modelkách na titulkách přistupuji jako k uměleckému dílu. Často jsem od mámy slyšela „tohle neni pro tebe, na to musíš mít vosí pas/malá prsa/delší nohy“ – a nebrala jsem to jako diktát modních časopisů, ale jako dobrou radu, jak vypadat hezky. Modní diktát je pro mne stejná výmluva jako „povrchnost“…prostě lichá. Kdo chce vypadat hezky, může – i spár kily navíc.

 
aailyyn
670 příspěvků 01.08.12 16:34

Jejda, za tu hrubku se samozřejmě stydím. Naprosto souhlasím. Maminka mi mnohokrát řekla, to si neber, to ti nesedí. Jo, vzdorovala jsem taky, naschvál, byla jsem v pubertě. Puberta a potřeba za každou cenu dokázat, že JÁ mám pravdu, mě přešla a dobré rady jakože spodní prádlo patří dospod („Stáhni si to tričko“) mi zůstaly.

 
Eternelle
14 příspěvků 02.08.12 09:09

Prodavačky jsou někdy velice netaktní… zakládají si na tom, že jsou profesionálky a po letech praxe už,,mají oko" :D Taky jsem jednou viděla úžasnou vypasovanou tuniku z černé krajky. A paní prodavačka na mne koukla, prohlásila, že to ani z figuríny sundavat nebude, že mám do toho moc velká prsa. No byla jsem tak mimo, že jsem se ani nezmohla na odpor. Vykráčela jsem z obchodu..a už mne tam nikdy nikdo neviděl. Ta tunika by mi seděla..mám se v oku lépe než ta prodavačka. A kdyby ne, tak jsem za rok zhubla 30 kilo…a teď bych byla v té tunice hvězda. Co už, když nechtěla vydělat asi :D

 
Oveeec
596 příspěvků 02.08.12 22:19

Mluvíte mi z duše. Ty reakce tady, že je nikdo nenutí, jsou značně naivní, protože samozřejmě je to podprahový, nikdo jim pistoli u hlavy nedrží. Ale jakmile mi v krámě řeknou o 42, že nadměrný velikosti nevedou, nebo jakmile v časopise o vyžlatech kost a kůže, nebo, a to především, JAKMILE SI ZAČNE MÓDNÍ PEKLO HROMADNĚ „UBLINKÁVAT“, budu si o sobě taky myslet, že nejsem normální. Ty holky prostě nevidí, že vypadají blbě, jako když jsem nosila v zimě džínovou mini, silonky a skejťácký kecky a máma mi říkala, že vypadám jako blázen. A to jsem vychovaná slušně a dneska už se oblíknout umím.

 
Naoko
118 příspěvků 05.08.12 15:52
Odpověď

Guru: Mentální anorexie, bulimie a ostatní poruchy příjmu potravy rozhodně nejsou nové fenomény – první záznamy o bulimii pochází z antiky a anorexie je známá od raného středověku. Dnes je toho ale mnohonásobně víc a bohužel je to čím dál zhoubnější. Mediální osvěta pracuje střídavě pro oba tábory (Diety x Mějte se rády) a nedivím se, že jsou z toho zvlášť mladí značně zmatení. Vliv rodiny je dle mého názoru ale zcela zásadní. Ze zanedbané rodiny vzejde velmi pravděpodobně buď zanedbaný nebo naopak přehnaně o sobě pečující potomek, naděje, že se vyvine zdravě je žel bohu malá.

 
Slávica
12 příspěvků 31.07.12 21:46

Tak takýmto ja hovorím, že majú doma pokazené zrkadlo.

 
Lumikova
14 příspěvků 31.07.12 23:13

@rice, já jsem samozřejmě doufala, že můj komentář nebude chápán jako mentorování ve smyslu „veškerá dnešní mládež je hrozná“. Mluvila jsem o „armádě dívek reprezentované těmi na fotkách“. Ty se totiž IMHO před zrcadlem skutečně nestresují, alespoň ne tak, jak to znám já (nikdy jsem takhle nevypadala a přesto by mě do podobně „obnažující“ kreace nedostali ani heverem a mohla by být sebevíc trendy). Můžeš mít pravdu, že přibývá i nemocných anorexií, že tedy roste počet obou nezdravých skupin na úkor zdravého průměru (i když jistě nerovnoměrně, četla jsem, že mezi mladšími školními dětmi je 10% s nadváhou nebo obézních! Deset!!!). Tím spíš se nabízí další velké téma k srovnávání dnešní mládeže s tou kdysi: POHYB. Nejhezčí modelka není ta vychrtlá, ale ta štíhlá osvalená. To, co se mi honí hlavou, si asi každý doplní sám, kolikrát jsme to všichni slyšeli: místo blbnutí venku facebook, sportovní oddíly se rozpadají pro nedostatek zájemců, každý pátý je z pofidérních důvodů osvobozen od tělocviku, místo chleba se sýrem hambáč a místo čaje kola. A tak. Poznámka: ano, řada dětí sportuje, vím to.

 
bertulka
2925 příspěvků 01.08.12 10:04

Sportovní oddíly se rozpadají pro nedostatek zájemců…
To je možná pravda, na druhou stranu když chcete, aby vaše dítě sportovalo, tak je strašně málo skutečně jen zájmových sportovních kroužků, všude se jede na plný výkon, tréninky 3–4× týdně, zápasy-závody, a běda, když dítě trochu nestačí. Pak prostě nemá v sestavě místo. Zkuste najít třeba pro kluka fotbalový oddíl, kam si půjde 1–2× týdně zakopat, aniž by z něj měl být Backham. Jinak samozřejmě souhlasím, že se děti, ale i dospělí nehýbou. Nebo spíš se rozevírají nůžky je hodně těch, co utrácí za fitka, sportujou na plno a pak těch, co nedělají nic. A co zlatá střední cesta?

 
katango
1239 příspěvků 01.08.12 01:22

@guru Otázku, proč to dělají, si nekladu. Tady nejsem v práci. Nicméně jako psychiatr soudím, že děvenky nejsou soudné a nesoudné jsou i jejich matky, babičky, sestry, kamarádky…

Příspěvek upraven 01.08.12 v 22:32

 
guru
8 příspěvků 01.08.12 08:20
odpově´d

Tak te

 
MoltonBrown
2 příspěvky 01.08.12 08:40

Pokazdy, kdyz vidim neco podobnyho, zaviram oci a rikam si, proc musim tak trpet? Proc? Vzdyt kazdej, kdo ma aspon prumernou inteligenci a zrcadlo se takhle oblict nemuze! Cim vic prdel, tim vic leginy? No samozrejme, kdyz ono se v nich taaak kraaasne tloustne! Dyt maji v pase gumu a jsou taaak elasticke! Ada urcite vi a urcite nosila v paty a sesty tride leskly elastaky, urcite fialove:-) Ale proc, Boze, proc se to vratilo?

 
Jana.pol
10 příspěvků 01.08.12 09:10
zlatá maminka

Když jsem dospívala, neustále mě má maminka „prudila a otravovala“ s tím, že se hrbím, že kalhotky patří dospod, a pokud tři dny za sebou nebylo 17 stupňů, nemohla jsem si sundat košilku, kterou jsem povinně nosila pod tričkem. Nesnášela jsem to, ale ze své maminky jsem měla moc velký respekt, než abych neposlouchala a když jsem si ji jednou cestou do školy potají sundala, byla mi hrozná zima :D Díky tomu jsem neměla záněty jako ostatní děvčata a ani špíčky v oblasti nad zadkem, protože co si budeme povídat, přesně takhle ty špíčky v této oblasti na začátku vznikají. Tělu je zima a tak se brání tukem. Čím jsem byla starší, tím více jsme si s maminkou notovaly jaké hrůzy venku chodí. Nikdy jsem neměla gepardí legíny, vykukující tanga, obepnuté tílečka, krátké trička, skvělý trend krátké zimní bundy a bokovky jsem si poprvé koupila v 17 letech (a stejně jsem je vyhodila – byly mi nepohodlné)… Myslím, že hlavní problém je v tom, že tyhle holky to nikdo neučil. Kdybychom viděli jejich maminky možná bychom pochopili. Alespoň podle mých zkušeností, nejhůř a nejméně oblékané holky ve školách měli maminky, které byly ještě méně oblečené než oni. Zkrátka pojem „SEXY, SEXY SE VYMKNUL KONTROLE“ Je to takový začarovaný kruh nevkusu a ignorance…

 
Lála_druhá
124 příspěvků 01.08.12 11:23

Moje slova! Kde se přerušil ten řetěz předávaných zkušeností a moudrostí, v čem si mladá dáma může dovololit vyjít na ulici a v čem ne? A to už vůbec nemluvím o tom, že jaksi automaticky vím od své matky, co se obléká při jaké příležitosti, jako třeba že rifle nejsou společenský oděv (to už tady taky bylo víckrát). Neříkají to dnešní matky svým dcerám nebo už se to nedověděly ony?

 
Sibyla
2639 příspěvků 08.08.12 08:27

V šedesátých letech s jejich „revolucí lásky“ – je věk Vodnáře, teď jsme všichni mladí, zahoďme podprsenky, kdo se strojí, je měšťák. Ale opravdu si myslím, podle úkazů z jiných oborů, že se to už vrací k rozumu.

 
Oveeec
596 příspěvků 10.08.12 15:27

A pak přišly sedmdesátky, osmdesátky, devadesátky…já toho teda moc nepamatuju, ale myslím si, že to, co je k vidění tady, nepamatuje asi nikdo.

 
Mici Mathonka
12 příspěvků 01.08.12 09:36

Pritom, kdyby slecna na druhe fotce tu sukni mela ve spravne velikosti, mela ji v pase a treba si i prepasala top nejakym ladicim paskem, tak si myslim, ze i v jejim objemu tela, by ji to sluselo..
jinak me saty bez zasevku kdne pobavily :D

 
guru
8 příspěvků 01.08.12 09:39
Odpověď

Tak teď zase musím reagovat já i když jsem už nechtěla. Zcela souhlasím s tím, že ty holky nejsou soudné a že to určitě pramení z rodiny. Já jsem psychické výkyvy své dcery zvládla i když to někdy dalo zabrat. Teď je z ní elegantní mladá dáma a tak, jak je to na obrázku, oblečená nikdy nechodila. A je taky fakt, že nebyla obézní.
Je pravda že se nedědí a předává dále nejen obezita/ a i to je sporné/ ale celý životní styl rodiny, pohybové aktivity, způsob stravování atd. Ty obrázky jsou hrozné a nemá smysl na této úrovni další souvislosti rozebírat. To už je jiné téma, ale já o něm často přemýšlím.
Tak se mějte, užívejte sportovních letních aktivit a zdravé stravy.
 guru

 
surabaya
180 příspěvků 01.08.12 12:21

Nevím, já jsem si kdysi taky myslela, že příklady táhnou, ale u nás to moc nefunguje. S manželem nejsme vyloženě sportovní typy, ale baví nás chůze, kolo, takové lehčí pohybové aktivity a snažili jsme se k tomu vést i děti. Když byly malé, bylo to snadné, líbívaly se jim i běžky. Ale teď, když je jim patnáct a šestnáct, jejich nejoblíbenější aktivitou je navzdory veškeré domácí osvětě počítač… Stravovací návyky taky nic moc, mají tři oblíbená jídla, která když neuvařím, jedou na studené stravě, rohlíky, mléko, jogurty, sýry, sem tam nějaké to ovoce a syrová zelenina. Já tedy na vliv rodičů po osobní zkušenosti moc nevěřím. Je to různé. A to samé se týká i oblékání, už nemůžu – jako kdysi – jen tak koupit něco, se se mi líbí. V 95 % mi to hodí na hlavu.

 
Karin
1987 příspěvků 01.08.12 23:01

V patnácti, šestnácti letech ještě nemůžete hodnotit, jaký jste měla na děti vliv :-) V tomhle věku jsem taky za boha nechtěla s našima nikam chodit ani jezdit (ačkoliv v dětství jsme pořád byli někde venku), chtěla jsem být naprosto nezávislá… A až v pokročilejší dospělosti se to ve mě zase probudilo, ten vztah k tomu pohybu po venku, k přírodě… :)

 
hlev
1 příspěvek 01.08.12 09:48

Na druhou stranu, Ádo, mohla bys inspirovat dívky, které mají prdel až na záda. Myslím, že to není zrovna lehké, dokázat se obléct. Slečna na fotce chce totiž docílit běžné postavy s běžným oblečením, což v tomto případě opravdu nejde.

 
lilip  01.08.12 10:07

@guru prosím vás, co je za hrůzu velikost 42 a 44? Já mám také 44–46 (kalhoty), ženské tvary, kupuji v běžných obchodech a nelkám. A sluší mi to, hodlám zahájit program shození pár kil, což bude tak maximálně jedna velikost dolů. to není o trendech, ale opravdu o soudnosti, co se na mě hodí a nehodí a který typ oblečení je vhodný na mou postavou.

 
MoltonBrown
2 příspěvky 01.08.12 10:13

Ja merim 183,5 cm, velikost 42, nekdy 40, do 25ti jsem mela dokonce 38, jenze me uz nebavilo jist jen okurku, rajcata, kuskus a salaty s tofu. Po 10ti letech vegetarianstvi jsem prisla na to, jak je to maso dobry, i kdyz jsem bez nej taky byla v pohode. Jo a dziny si kupuju v panskem oddeleni, protoze se daji tak krasne zapnout v pase…jaka to naaadhera…

 
katango
1239 příspěvků 01.08.12 15:21

Džíny kupuju jedině v pánském, v dámských bych se škrtila pod pasem.

 
Kaili
17 příspěvků 01.08.12 11:19

Jo, jo, legíny jsou velmi oblíbené. Zrovna dnes jsem dost dlouho studovala jednu slečnu na stanici. Tramvaj nejela a bylo tedy dost času. Slečna velmi pěkná, hezky upravená, s dobrou postavou. Odění krásné a jistě dost nákladné, moc pěkné vlasy. Měla nádherné lodičky, i když na těch 12cm jehlách bych se okamžitě přizabila – obdivuji ty, které v tom umí :-) Výborně sladěnou nevšední kabelku, pěknou blůzku, už na pohled kvalitní oblečení. ALE: pod blůzkou do pasu legíny, navíc takové ty z viskózy a elastanu, takže průsvitné. No aspoň ty spoďáry pod nimi byly černé. A veškerý dojem v pekle. Kdyby k tomu ostatnímu měla sukni nebo třeba černé roury, bylo by to takřka dokonalé. Něco asi na těch legínách je, jen mě nenapadá, co… K obrázkům výše se snad ani nedá nic napsat…

 
daniela11  01.08.12 13:05

Já mám také moc ráda legíny-vzdušnější než džíny a 5.mykoza za léto už mi taky štve a jsou pohodlné. Ale beru si přes ně sukni. I když to se tady také odsuzuje.ale naprosto to chápu. Jo a v sukni se mi třou stehna, tak jí taky zvládnu jen tak 2 dny po sobě. A mám vel.38!

 
Kaili
17 příspěvků 01.08.12 13:41

Já mám také legíny, dokonce stejné jako ta slečna, nemyslela jsem to tak, že je zavrhuji zcela a úplně… Jen je nosím s dlouhým trikem a hlavně doma, je to pohodlné i docela hezké. V zimě potom v teplém provedení a s dlouhým pulovrem do kozaček. Moje velikost je také 38. Nechápu ovšem ten trend odhalených zadnic (byť pěkných) ne-oblečených v průsvitných legínách. To opravdu vypadá mírně vulgárně a nesluší ani těm s pěknou postavou.

 
Skeptička
5 příspěvků 14.08.12 15:55

Legíny jsou prostě velice pohodlné, jak jsem za ně byla ráda, když jsem se trápilas hemoroidy! To by v kalhotách fungovat nešlo. Myslím, že s nějakým dlouhým topem nebo minišaty se při správné velikosti a barvě legínám nedá nic vytknout. Ano, zdůrazní nedostatky nohou, ale kdo má nohy hezké, tak se nemusí bát si je pro určité příležitosti vzít.

 
acid.x
2 příspěvky 01.08.12 13:05

Díky za skělý článek!! Nejen, že jsem se velmi pobavila, ať už pořízenými fotografiemi, tak i slovními obraty, jež je popisují, ale co je hlavní – moje sebevědomí vyletělo do nehorázných výšek :)
I teď, kdy už jsem konečně relativně štíhlá, na sobě několikrát překontroluji každý kousek oblečení, aby někde něco nepatřičně nevykukovalo a jako buřtík jsem to dělala dvakrát tak důkladněji! Holt, doba se asi mění :) Krásný den všem.

 
Lucator
8 příspěvků 01.08.12 15:37

Pořád marně přemýšlím, zda to u té paní v bílé sukni, je ještě zadek anebo už záda…

 
oXide
23 příspěvků 01.08.12 16:00

Tak tohle nechápu! Jak si to může někdo takový vzít na sebe? Neříkám, že pokud má kilo navíc, nemá nosit nic takového. To určitě ne, klidně ať to nosí, ale trochu tý soudnosti a mnohdy i správnou velikost.

 
Skallka1
51 příspěvků 01.08.12 17:01

NO super kočky! Ja by som ale chcela apelovať na autorku – neboli by možné aj fotky vkusných moletiek? Nech sa inšpirujú. Myslím si, že obliecť takéto „telo“ dá zabrať. Kritika je na mieste a určite by pomohlo trochen inšpirácie!!!

Příspěvek upraven 01.08.12 v 17:12

 
Mayu
12 příspěvků 01.08.12 20:47

Chodila jsem na oděvku, takže když vidím odstávající šaty bez záševků, zmocňuje se mě hrůza :) Jinak ty poslední by mohly na někom vypadat dobře, pokud má hrudník jak kluk, ale chtělo by to kvalitnější práci.

 
little.red
5 příspěvků 01.08.12 22:13

Za sebe si myslím, že žena (a pokud můžu soudit poměrně mladá), která má love handles velikosti druhé zadnice má mnohem závažnější problém, než kde začíná její sukně. V jejím případě bych se neptala, jak si mohla nevšimnout, co jí kde trčí, ale spíše, jak se mohla takhle…ehm…rozjet.

 
milie
3 příspěvky 02.08.12 06:36
chápu to

Předevčírem jsem na vlastní oči pochopila o čem v tomto článku Ada psala. Slečna byla prostorově rozšířenější a to, co měla na sobě, vypadalo velmi šíleně a beze tvaru. Přiznám se, sama mám skutečně pár kilo navíc, ale snažím se s tím něco dělat. Jako je mi holek líto, ale já za ně sportovat nebudu:-) Je to jejich z

 
Eternelle
14 příspěvků 02.08.12 08:44

Malý pytel, ještě menší pytel, podivný pytel, veeelký pytel, pytel :D

 
Lanevra
371 příspěvků 02.08.12 09:49

Stejně, přiznejte se, že taky chcete vědět, jak to vlastně ti lidé dělají, že dokážou v něčem takovém vylézt ven do ulic. Jak se jen dokážou na sebe kouknout do zrkadla, říct si: „To mi to ale dneska sekne!“ a jít ven.

 
Eternelle
14 příspěvků 02.08.12 10:39

Nekoukají se na sebe zezadu ;) Zepředu ok, tak jdu ;)

 
anneu
1 příspěvek 02.08.12 15:10

Niekolko ráz som sa vrátila pozrieť fotku, že či je to naozaj odfotené vonku, či nie je fotená niekde uprostred obliekania. Nechaápem to, však ak sa aj nepozrela do zrkadla, musí to cítiť, že to reže, alebo že má r.. vonku.

 
Lanevra
371 příspěvků 02.08.12 16:22

Ale zepředu to OK být nemůže! Rozhodně ne ta bílá sukně s tím červeným trikem… Mimochodem ta sukně mi asociuje že dnes lidé myslím netuší, kde vůbec mají pas.

 
Nemesis
404 příspěvků 02.08.12 12:18

Téma tohohle článku mi připomělo děsivý zážitek z Benátek…nejprve jsem se tedy musela smát jinak bych brečela při pohledu na naše české kolegy z výletu, kteří komplet vypadali jako když jdou na nějakou hodně náročnou tůru (úžasné trekové sandály a v nich ponožky měla polovina osazenstva, dokonce i dvě ženy!!! a jeden pán vypadal, že jde na ryby…šusťáky nad pupek a rybářský klobouk, nekecám!). Ale pak jsem na slavném náměstí potkala TOTO. Slečna nejprve seděla a krmila holuby, přičemž se jí z pidi šorteček na všechny strany valilo VŠECHNO a průhlednou blůzkou umožnila zkouknout i to co by skutečně mohlo zůstat zahalené…a nebyla to Češka…hold peklo.

 
acid.x
2 příspěvky 02.08.12 13:07

Žádná soudnost (potažmo pokus o to, být trochu ohleduplný k těm, kteří se na to musí dívat a trpět) je úměrně vyvážená přemírou seběvědomí! Holt, někdy je láska k hamburgerům silnější, než pud sebezáchovy :)

 
Eternelle
14 příspěvků 02.08.12 13:41

Když je někdo opravdu hodně rozkydnutý a jeho tělo samo o sobě má divný tvar, tak by měl výběru oblečení věnovat opravdu velikou pozornost. taky jsem byla tlustá a než jsem vylezla ven, snažila jsem se vypadat aspoň trochu esteticky. Ukázat stehna a zadek v té době..nemyslitelné. To neukážu ani teď, kdy mám váhu normální. Nosila jsem převážně delší šaty, zúžené v pase, podpatky, výrazný výstřih, pečlivé líčení a objemné vlasy. Ona je otázka, jestli je to nedostatek vkusu nebo spíš rezignace. jsem tlustá, no a co. ;)

 
Eternelle
14 příspěvků 02.08.12 13:45

A světe, ty mi polib moji velkou…;)

 
Dalajlámov škrpál
91 příspěvků 02.08.12 14:58

:-D:-D:-D Vačšia sviňa ako nadváha je rezignácia na život. Razím názor, že niektoré ženy sú halt Venuše Iónske a niektoré Venuše Věstonické :-) Ale všetky sú Venuše hodné tohoto mena. Váš postoj je mi ohromne sympatický.

 
aailyyn
670 příspěvků 02.08.12 16:02

Taky bych v takových šortečkách na ulici nevylezla ani teď, když jsem o dvacet kilo lehčí. Problém českých slečen se jmenuje spíše „je mi to fuk“. Oblíkat v našich podmínkách rozměrnější figuru není zrovna snadný, tak se na to prostě vykašlaly. (Navíc se do toho hadru velikosti S prostě vejdou, sice jak, ale vejdou. Kdyby se do Skového trička narvat nedokázaly, ale ono to bohužel nějak jde.) Ta zahraniční slečna nevypadá, že by na sebe tak moc nedbala, dbala, akorát přepálila, tady bych odhadla pro změnu přebujelé sebevědomí.

 
Eternelle
14 příspěvků 02.08.12 18:31

Asi je to,,známka punku" :D

 
Skallka1
51 příspěvků 03.08.12 11:12

Závidím im SEBAVEDOMIE!!!

 
Tina_Salo
8 příspěvků 02.08.12 17:06

Čurám smíchy, dokonale napsané… sukně překousla nositelku, no lol :-D

 
punk-va
4 příspěvky 02.08.12 18:43

Třeba si ta slečna s přepůlenou zadnicí tu sukni zrovna svléká. Vypadá to, že je na nějakém fesťáku…

 
pampa
9 příspěvků 02.08.12 19:35

Objevit se na veřejnosti jako ta slečna na druhé fotce by mělo být trestné. Takovéhle kreatury foťte i zepředu, ať je nadobro historicky znemožníte.

 
gurumina
12 příspěvků 03.08.12 19:31

Ach bože.. můj muž mi za zády (při pohledu na tu zvláštní zakouslou sukni) hlásí… ha, bírfest! ..Co? Není to odtamtud?
„Záševky, sestro“.. mi něco připomněly. Problém, když si chci koupit normální úpletové tílko. Mám běžné, normální štíhlé tělo a ten nejprůměrnější hrudník a ty „škeble“ po stranách mi nedělají snad jen tílka z Promodu. Esprit a spol pohořel taktéž. Nemáte nějaký tip?

Příspěvek upraven 03.08.12 v 19:33

 
gwendoline
1 příspěvek 04.08.12 19:25

Ta slečna v oranžové rouře a tygrolegínách by měla neprodleně naběhnout na nejbližší infekční oddělení, má na pravém lýtku velice podezřelou skvrnu, asi ji něco raflo.
Ado, konečně jsem se zaregistrovala, tvoje stránky jsou mi zdrojem zábavy i poučení.
K těm olympijským holinkám. Asi by mi připadaly stravitelnější, kdyby k nim sportovci neměli sako, ale nějakou apartní pláštěnečku a třeba velrybářskej kloubouček, to bychom se teprve nařehtali, neníliž pravda?

 
Dianne
1 příspěvek 04.08.12 22:40
Ukažte mi jak..

Nebudu ani jednu z nich obhajovat..jen je třeba si uvědomit, že je velmi těžké takovou postavu obléct :-/ Ano, je to extrém natáhnout na sebe něco takového, kde Vám vše vylézá a vytéká, ale podle mého názoru to jsou mladé holky, slečny a chtějí se oblékat jako jejich vrstevnice..Velmi bych ocenila, aby mi někdo ukázal jak se jako baculka, s tvary Věstonické Venuše mám oblékat trendy a zároveň vypadat mladě??? Všichni často řeší jen nadváhu a obezitu, ale to je zbytečné..postavu mají např. tyto slečny takovou jakou mají, nechci řešit z čeho, proč, a jak zhubnout…já bych chtěla vidět oblečení, které jim (a samozřejmě i mě :-) ) bude slušet a budeme v tom stále vypadat jako holky, slečny a ne postarší dámy…Nechci vypadat jako obtáhnutý špekáček, ani jako usedlá dáma…ale hezky i s nadváhou :-)

 
Ameline
79 příspěvků 05.08.12 17:15

Ále, to bude od ováda, vytáhlého klíštěte nebo když je citlivá od obyčejného komára. To máte vidět moje nohy když se vrátím z víkendu v přírodě – škrábance, modřiny, bezpočet hmyzích kousnutí… netřeba řešit pokud se to nezačne chovat divně. Minule jsem třeba narazila na jakási infikovaná hovada, od kterejch to natíkalo a modralo, navíc dělali organizované útoky po třech až čtyřech. A taky z toho nic nebylo. Akorát je fakt, že potom vždy nosím dlouhé sukně než se to zahojí.

Ale abych se vyjádřila k článku, zrovna děvčata na té první fotce by mohla vypadat skvěle v něčem normálním, takovéhle věci mě za toho člověka celkem mrzí.

 
Skallka1
51 příspěvků 05.08.12 22:14
TAK SOM TROCHU POSURFOVALA PO NETE A KUK DALšIA DO PARTIE:

ČO DODAť?

Příspěvek upraven 05.08.12 v 22:15

 
xyz
481 příspěvků 06.08.12 12:54
Ne jen Češky a Češi!

Právě jsem se vrátila z Malty. Některé tam viděné hrůzy předčí i zde zveřejňované fotografie – hrůza hrůz! Vesměs šlo o turisty, anglicky, italsky, francouzsky i jinak hovořící. Viděla jsem např. bílou podprsenku vzadu na 5 háčků(!), na zádech laškovně čumící z letních šatů bez ramínek zeleně oranžové barvy na hroudě tuku mající asi 150 kg. Nad tou podprsenkou se na holých spálených zádech s madly vytvořenými přeskřípnutím skvěla vytetovaná nějaká báseň, která měla cca 20 řádků!!! Bohužel jsem nějak nenašla odvahu to vyfotit.

Samotné Malťanky se vetšinou oblékají velmi elegantně a vypadají krásně, i když mají třeba madváhu – občas se najde nějaká pubertální dívčina, co to přežene, ale je jich opravdu málo.

 
Lucator
8 příspěvků 06.08.12 14:34

Zeny a divky, prosim, kdo mate nejake zkusenosti s nalepovacima „podprsenkama“???Po­rad premyslim, zda si je poridit ci ne pri mem vetsim popredi :)

 
Majka0001
4 příspěvky 06.08.12 18:59
Tvar

A je to poslední dobou pořád dokola – každé léto – někdy mám dojem, že ty slečny to dělají schválně a nechtějí být hezké a přitažlivé a je jich stále více a více co ukazují špeky, břicha (několik) a prsa, které jsou u toho břicha…a Ada se tak snaží ve svém pekle tento nešvar ukazovat a případné nositelky odrazovat a je to marný, je to marný, je to marný…

 
surabaya
180 příspěvků 08.08.12 12:25

Jenomže ony si právě takhle připadají přitažlivé, hezké, trendy, cool a sexy :-)

 
Majka0001
4 příspěvky 08.08.12 19:48

hmm…asi máš pravdu, že si připadají cool, sexy.......ale já to stejně nechápu. Jsem trošku jiná generace, pamatuji si vypravování své babičky – která se narodila v roce 1905 a byla manželkou živnostníka – podotýkám, že bydlela sice ve velké ale přeci jenom vesnici – tak ta když si jela koupit zimní kabát tak se jelo do Prahy k Podolské...­....ale je pravda, že ten kabát nebyl na jednu sezonu, ale zase byl několik let in..

 
surabaya
180 příspěvků 09.08.12 12:39

Já to taky nechápu, ale dnešní doba se nedá s tou dřívější porovnávat. Nevím to s jistotou, ale dříve se snad nevkusné věci ani nedělaly, víc se dbalo na eleganci a styl. A taky na kvalitu, ctilo se řemeslo… hlavně v časech, kdy neexistovala konfekce. Oblečení z pražských salónů si asi každý dovolit nemohl, ale dobře se šilo i na venkově. Pamatuju se, že někdy v devadesátých letech jsem na půdě našla kabát, o kterém mi maminka řekla, že bych ušit v jednom místním salonu našeho malého města, někdy za války, ve čtyřicátých letech. Já jsem z něj byla úplně nadšená, měl zajímavou modrou barvu, nevypadal nijak obnošeně a i moli ho ušetřili. Tak jsem u něj vyměnila knoflíky a s velkou parádou a potěšením ho několik let nosila. Úplně dokonale mi sedl, přesně na ramena padl jak ulitý, pořád se pamatuju, jak dobře jsem se v něm cítila. Zkuste si kabát, který si dnes koupíte (nebo necháte ušít) na sebe vzít za 50 let…

 
kate.sunny
2 příspěvky 06.08.12 22:20

K té první fotce, tohle v Teplicích vídám hodně často. Každý jsme nějaký někdo hodně hubenej někdo hodně tlustej, budiž. Ale vážně mě dostává jak se takové slečny můžou narvat do legín a z 90% si koupí tílko, které je nejmíň a dvě velikosti menší… A ještě ve střihu, který jim vůbec, ale VŮBEC nelichotí… Proč? Proč?

 
slunceadéšť
51 příspěvků 07.08.12 16:54

Vím, že je to mimo téma a Adě se tímto omlouvám, ale proboha co ta spousta hrubek v komentářích? Lidi, vždyť to se nedá snést. Ignorace a prznění vlastního jazyka je stejné peklo jako to módní. Neschopnost nebo lenost podívat se do zrcadla a podívat se do pravidel pravopisu je úplně to samé. A nechci slyšet žádný kecy o dysgrafii a podobně! Zvláť, když dneska označí většinu chyb i blbej Word a na netu je jazyková poradna. O úrovni pisatele to poví víc, než čouhající ramínko od podprdy. Řeknu to na rovinu. Když vidím, že někdo napíše „Nezamněňovala“, „asimetrické“,„ne­byla to Češka…hold peklo“, tak si o něm prostě pomyslím, že je úplně blbej.

 
Oveeec
596 příspěvků 07.08.12 17:20

„Asimetrické“ je schválně, jakože „asi metr“, ale jinak naprostá pravda!

 
Atlacoya
795 příspěvků 10.08.12 10:21

Slova asymetrický a asimetrický mají významový rozdíl, podobně jako být a bít. Asymetrický znamená nesouměrný, asimetrický znamená asi metr vysoký, asi metr široký, asi metr vidí.

 
Scarlett Hills
3 příspěvky 07.08.12 21:17

Jak v tomhle někdo vubec muže vyjít ven? nepochopím :D

 
Vodoměrka
1 příspěvek 07.08.12 23:31

Tak jsem se zase konečně pořádně zasmála, tenhle článek se Adě povedl, i když je to spíš k pláči. Ale ta saudkovská prdel a vítězná sukně, co se snaží člověka překousnout je neuvěřitelná. Záševky, sestro! – to nemá chybu a na závěr třešnička v podobě šatů, co vykouzlí krásnou siluetu do X, tak to je vrchol úžasu. Jestli taky skryjí i nohy do X? Měla bych brečet, ale místo toho se řehním jak blázen. Takových článků a fotek jen houšť.

 
Punkgirl
58 příspěvků 10.08.12 06:22

Ttunika by se hodila…spolkla by i naši matikářku…:)

 
Soňa3  10.08.12 09:16

Děvčata – varování před podezřelým chováním na internetu: http://www.protivna-blondyna.cz/…e-fotky.html#…

 
slovjena
1 příspěvek 11.08.12 11:11

Ja mam k tomu len jedno…ked jeme lacne jedlo, necudujme sa, ze nas z neho boli brucho. Ked kupujeme lacne hadry, vyzerame ako v hadrach. ale ani drahe hadry dobry vkus nezarucia. bud ho clovek ma v sebe, alebo ho k nemu vychovate. Ada, robis dobru robotu. Vidno, ze Moravacky su uz trosku smrncnute Slovenky, kt. dobry vkus vacsinou dedia:))))…prosim brat ako velku nadsazku a nie narodnostne vasne

 
mujercita  11.08.12 22:18

Pardon, zdvojeně

Příspěvek upraven 11.08.12 v 22:19

 
Shark_aaa
1 příspěvek 17.08.12 08:32

To je přece HOMER style – každý máme svůj idol :D

 
Mohučanka
38 příspěvků 19.08.12 21:19

Jsem tu nová a a potěšením jsem přes víkend „projela“ články…Ale k registraci a diskuzi mě přiměla až moje sestra, které jsem poslala tento článek…a zpět mi přišla odpověď „No a co?“ Tak jsem se v afektu rozhodla přidat se k lidem, kteří takové „modýlky“ jen tak nepřejdou…

 
penelope ariel
6 příspěvků 15.09.12 14:16

Já bych tak fotila, ale mám strach že dostanu po hubě))

 
dishha1332
10 příspěvků 19.09.12 20:12

Slečna na fotce se sukní se zřejmě nechala ispirovat stylem hoperů, kteří nosí kalhoty v půlce stehen, nebo to byl jen pokus o přilákání mužů na kousek vykukující kůže? Miluju číst tyhle články, ale vždy si říkám, jestli nemám mít po ruce blicí sáček, přeci jenom vidět tolik masa najednou je i pro mě masožravce moc ;D

Poslední článek: Postava typu hruška: jak ji obléct (1.)

včera | Spíš užší ramena, obstojná prsa, štíhlý pas a pod ním zadel jak se patří: to je obvyklá charakteristika postavy typu "hruška", která se vyskytuje ve všech velikostech a jemných nuancích základního tvaru. Všechny se ovšem špatně oblékají do rovných gatí a pytlovitých triček. Jak na to, abyste vypadaly co nejlépe? (číst dále)

TOPlist
Zpět nahoru