Týtý

16.04.12 | autor Ada

Existuje snad lepší příležitost k lovení celebrit než předávání televizních cen? Těžko. Takže když se mě kamarádka, která pracuje pro televizi, zeptala, jestli nechci jít na Týtý, kývla jsem hned. A šly jsme tam speciálně kvůli oblečení - rozhodly jsme se tam totiž natočit materiál pro jeden dokument o českém oblékání. Otázka, na kterou jsme hledaly odpověď, zněla: umějí se české celebrity oblékat vkusně, přiměřeně příležitosti a tak, abychom se jimi mohli my, obyčejní smrtelníci, inspirovat? Protože kde jinde brát inspiraci, než u slavných...

Že mě čeká kvalitní matroš jsem věděla od chvíle, kdy přišel pokyn ohledně dresscodu. Měl tři slova: "společenský oděv nutný". Jak správně pochopili organizátoři plesu v opeře, dresscode je třeba nejen dodržovat, ale také vyžadovat, a to pokud možno velmi konkrétně; k pozvánce na ples přišla kartička, kde bylo po lopatě vypsáno, co si mají návštěvníci obléct a obout. "Společenský oděv" je vágní pojem, který si někdo vysvětlí jako malé černé, někdo jako black tie, někdo jako oblečení na party; podle toho také celebrity na Týtý vypadaly a nebyla to tak úplně jejich vina. Organizátory prosím, aby byli příště konkrétnější.

V zahraničí se na podobné akce - večerní slavnostní předávání cen - obvykle nosí "creative black tie", extravagantnější verze formálního večerního oděvu. Na Týtý přišlo ve smokingu jen několik pánů, mimo jiné Roman Vojtek a elegán ze staré školy Radoslav Brzobohatý, kterým tímto děkuji za pěkné pokoukání. Škoda, že se smoking v Česku moc nenosí - už proto, že dělá (všimli jste si, chlapi?) takovou pěknou postavu. Většina mužů volila normální oblek, někteří s kravatou, ale převládala rozhalenka, což není moc slavností. Doufala jsem, že aspoň nedorazí džínaři, ale bohužel... Hoši, já vím, že jste s Partičkou fakt free, ale je to vážně trapné.

Převzato z: http://www.televize.cz/tyty/69-slavnostni-vecer-tyty-2011

Nezklamal ani Michal David, kterého před divadlo přivezl tmavě stříbrný Rolls-Royce, jenž ladil s jeho oblekem: matné stříbrno, černá košile (bez kravaty, samozřejmě) a černé špičaté boty, protože Michal David bez špičatých bot, to snad nejde. Dobře, viděla jsem už i špičatější. Ale stejně. Jeho žena celek dorazila šaty od Moschina s aplikacemi veselých obličejíčků.

V obvyklém hávu rebela dorazil i Jiří Pomeje: kožené kalhoty se šněrováním po stranách, rozevlátá vínová košile, dlouhé sako a barevná dekoltovaná slečna po boku.

 

Fotil: Jiří Herman, převzato z http://bleskove.centrum.cz/fotogalerie/2012/04/16/tyty-2011-tereza-kostkova-jitka-cvancarova/

Zprávaři z Primy se mi příhodně rozmazali, takže hezky vynikla další bolest českého společenského oděvu: trošku přimhuřte oči a všechno se vám slije do monotónní černé skvrny. Bodejť bychom se nebáli barevných a extravagantních prvků, když se jich bojí naši slavní.

Na druhou stranu hodně přítomných dam mělo moc pěkné šaty: najděte si Lucii Vondráčkovou, Terezu Kostkovou (která show moderovala spolu s Jitkou Čvančarovou), Danielu Peštovou, Hanu Maciuchovou (v černém saténovém kostýmku), Janu Bernáškovou, Hanu Vagnerovou nebo Martinu Kociánovou (její šaty jsou na hodně fotkách šedé, ve skutečnosti byly ledově modrošedé a se stříbrnými doplňky vypadaly úchvatně). Dana Morávková schytala za své květované šaty i nějakou tu kritiku, já bych je s dovolením pochválila:

Zvolila bych sice jiné psaníčko, ale to je detail pro hnidopišnější módní policii.

Takže zatím to máme vzhledem k inspiraci slavní pánové vs. slavné dámy v průměru 0:1. Odnaučit české chlapy připosrané ležérnosti a jsme skoro za vodou. Ale, děvčata, ne všechno bylo zlato, co bylo Týtý.

Gábina Partyšová dorazila v takovém cínově stříbrném... čemsi, co před fotografy ochotně rozhrnula, aby si mohli nafotit její dlouhé nožky na vysokých podpatcích. Drahé šperky hodné hollywoodské hvězdy to nezachrání, když je zbytek (ačkoli nepochybně též značkový) jako z E55.

Někteří slavní pánové se předháněli, kdo s sebou bude mít víc seksi p... přítelkyni:

Minišaty ze stříbrné kůže, bohatě prokládané průstřihy zakryté krajkou lemovanou zlatem, nápadný třpytivý prsten, zlaté psaníčko a (ještě jinak) zlaté boty - víc přeplácat už to snad ani nešlo. Barva smaženého kuřete a chemická čerň na hlavě jsou už jen milou třešničkou na dně dortu.

Tuhle si mi zase jeden čtenář stěžoval, že nedávám na Peklo nic pro pány. Dobře, tak tady máte nejlibovější dekolt z Týtý:

Zelená je letos sice trendy, ale v tomhle provedení je to spíš maskování do bažin. Leopardí přehoz v maskáčových barvách, nápadná vuittonka, síťované punčocháče, síťované boty. Znáte to pravidlo, že žena by se před odchodem z domu měla podívat do zrcadla a ten nejnápadnější kus, kterého si hned všimne, sundat? Tahle paní by v tom případě musela jít na Týtý nahá.

Náramně se vyznamenaly i následující dvě dámy, které jsem zachytila před začátkem přenosu na cigárku. Minišatečky na dámě středního věku, dekolt až bůhvíkam, rudé leopardí manžety. Hell yeah, sexy.

Černé legíny, spousta třpytu na rukách, na nohách i v uších; liška kolem ramen tomu dodává takový milý zbohatlický pel.

Vzorované punčocháče, vzorované průsvitné rukávy, vzorované triko... oči už přecházejí, ale bum, dostávají ještě ťafku štrasovým páskem přes pupík. Auvajs.

Zlatý Pomeje v kůži, viďte?

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Bowle  16.04.12 15:13

super článek… taky jsem si říkala, jak si někdo mohl vzít na takovouto událost džíny… :(

 
Emma78  16.04.12 15:24

No,a kdyby ty džíny byly aspoň nějak pěkné,jednoba­revné…škoda slov.

 
vrrttt  16.04.12 15:46
???

Tak to je opravdu strašné. Těžko říct, co je horší. To bych snad raději šla v těch ryflích než v těch „modelech“ ala maškarní bál prostitutek. Té zelené dámě bych sebrala OP, tohle svéprávného člověka snad nemůže napadnout. Kabelka je příšerná a u LV byli asi opilí když ji vytvářeli. Pobavily mě také „kožešinové ladys“. A jent tak BTW - klidně mě sežerte, ale dáma s „čvaňhárem“ jako starý kotelník, pro mě prostě není dáma.

 
Saphira  21.05.12 01:56
Louis Vuitton

No sice to neni obvykla Loius Vuitton elegance, ale tak treba se snazili oslovit i jine typy zakaznic. Treba pro takovou rebelku a modni ikonu jako je Agyness Deyn je perfektni…

 
Jáááá1  16.04.12 20:56

Proč si mám hezky oblečené dámy hledat? Proč nejsou jejich fotky v článku?

 
Birkin  16.04.12 20:59

Protože jste v Pekle. Nevím, ale Módní Nebe asi zatím nikdo nezaložil…

 
Birkin  16.04.12 21:00

Špatné místo reakce, omlouvám se!

 
Birkin  16.04.12 21:05

Omlouvám se za totální zmatky, ale místo reakce je správně! Zvykám si na nový systém, ještě jednou se omlouvám.

 
hanabanana76
160 příspěvků 16.04.12 15:13

Dalsi dukaz, ze o penezich to neni…i ve znackovem, drahem obleceni muze zena vypadat jako sexualni pracovnice.
Jinak si nemyslim, ze i kdyby organizatori poradne vysvetlili jaky dress code maji na mysli, ze by se ty outfity nejak vyrazne lisily…bohuzel.

 
Karin
3401 příspěvků 16.04.12 15:13

Při sledování přenosu mě do očí praštil hlavně Richard Genzer - džíny a sako bych (u něj) snad ještě skousla, ale ty bílé sportovní boty, to je fakticky pěst na oko, a byla by to pěst na oko i běžně na ulici, natožpak večer na jevišti při společenské události. (No, aspoň že je neměl špinavé…) No a druhá pecka byla přítelkyně (?) Martina Pouvy. Ta působí dojmem, že si ji zaplatil jen na ten večer, aby tam nešel „trapně“ sám, a že vybíral na poslední chvíli a zbyla na něj.
Jiří Pomeje a Michal David nepřekvapili, to je prostě ten jejich kolotočářský styl, podobně jako Gábina Partyšová a podobné celebrity… Ještě že v televizi byly vidět hlavně Kostková a Čvančarová, které se oblékly společensky.

 
Bea
2 příspěvky 17.04.12 22:02

Ano, přítelkyně Pouvy vypadá jako levný eskort, ale kupodivu spolu jsou už dýl a nafotili spolu i akty http://isport.blesk.cz/…k-pouva.html :-D

Příspěvek upraven 17.04.12 v 22:03

 
lady Kate  16.04.12 15:16

Dana Morávková má pochvalu? to ako vážne? ved vyzerá desne…

 
Konvalinka
244 příspěvků 16.04.12 15:43

Dana Morávková v tom vypadá jako matrona, vzor šatů mi připomíná tržnicový standard. Střih by slušel možná vysoké hubené ženě, ale rozhodně ne Daně. A to co má u krku je ohavné.

 
Lachenauerin
544 příspěvků 16.04.12 15:25
Krásně se to sešlo, hlavně ten začátek

Genzer a Suchánek, to je fakt esence buranství - a myslím buranství komplet a sakumprásk - nejen v odívání. A Michal David pro změnu esence čistého kolotočářství - taktéž sakumprásk.

 
anicka  16.04.12 15:27

Nevyzera ta pani vzadu v modrej sukni ako Ada? :-) http://media.super.cz/…ry/34766.jpg?…

 
zeleny_caj
5 příspěvků 16.04.12 15:29
Jo!

Vypadá vypadá! A krásně vypadá!

 
Karin
3401 příspěvků 16.04.12 15:34

Hmm… To se mi tedy líbí víc než operoplesové šaty :-) Krásná suknice (vlastní výroby?) a vtipně zelené psaníčko (a jestli dobře koukám, tak taky vtipně sladěné s náramkem nebo hodinkami). Palec nahoru. Ale musela si tam připadat jako exotka, když neukázala prsa ani stehna :-D

 
sarah123
2137 příspěvků 16.04.12 17:28

Nebude ta sukne urvana primo od tech plesovych satu? Skoro to tak vypada. Taky to vypada, ze se sukne dole lame podel obruce. Jinak tedy nechapu, co je na kombinaci zelene s modrou „vtipneho“. Nebo na jakekoliv kombinaci obleceni. To bude ten fancy newspeak.

 
Milada45  23.04.12 19:36
No!

Hlavně se ta neforemná sukně děsně tříská s trikem, které by možná mělo mít delší rukávy.

 
Skrolew  16.04.12 20:22

Jo, je to Ada, už jsem ji dnes na netu zaznamenala - je na jedné fotce s Davidem a na jedné s Vondráčkovou.

 
Femme_Fi  16.04.12 22:19

http://www.blesk.cz/…isky/230023/?… aj tu je Ada

 
Ellissa  17.04.12 10:26
tady také

http://www.super.cz/…kredenc.html

Za Lucií kdosi v modré róbě.....

 
Birkin  16.04.12 20:27

Já si myslím, že je to Ada.

 
Snehurka8  16.04.12 22:19

bude to ona… tady foti Michala… http://www.blesk.cz/…isky/230023/?…

 
Dahllie
2222 příspěvků 16.04.12 22:33

zdá se mi to nebo má červené boty? Brala bych na ně nějaký detail, botičky já ráda :-)

 
Frankie
213 příspěvků 16.04.12 15:32

Nevíte někdo, kdo je ten slavný pán se seksi p… přítelkyní?

 
Karin
3401 příspěvků 16.04.12 15:35

Martin Pouva, čte sportovní zprávy na Nově.

 
GreenSlOw  16.04.12 15:35

Martin Pouva, mám ten dojem

 
Agrafína
251 příspěvků 21.04.12 17:55

Ona přítelkyně na mě působí jako geniálně vytvořená maska…pod těma vrstvama make-upu a všech ostatních nátěrů může být schované cokoli od mladé holky po stoletého dědka s pěknejma nohama…

 
Karoshi
344 příspěvků 21.04.12 22:10

Mám pocit, že uváděl/uvádí na Nově přímé přenosy Formule 1, ale na jméno si už nevzpomenu :)

 
Vasa
170 příspěvků 16.04.12 15:33
Burani

Souhlasím s hanabanana76. Když je někdo buran, tak mu nepomůže ani to, že přijede v Rolls-Royce. Akorát má pěkně zmačkané sako, jako kdyby přijel tramvají. Z fotek tady se mi nejvíc líbí zpravodajové z Primy a možná ta liška kolem krku, ovšem bez zbytku oblečení :-)

 
zelitschko  16.04.12 15:40

já jsem nejdřív viděla vršek té lišky a říkám, že to bude nějaká pěkná černá róba až na zem, ale ty leginy mě dostaly. Jinak se mi taky líbí a taky zbytek svléknout

 
Main  16.04.12 16:07

mne sa napriklad ta dama s kozusinkou a v leginach nezda az taka hrozna… ale kazdopadne vacsina bola bud neprimerane, alebo nevkusne oblecena, alebo najlepsie oboje…

 
aapricot
51 příspěvků 17.04.12 23:42

z fotografii ktere jsem videla se mne nejvice libily saty MArtiny Kocianove. Muj cup of tea…

 
Lola  16.04.12 16:13
Vše odpovídá

Já si naopak myslím, že vše je v naprostém pořádku.
Sjezd parvenu pózujících na usmolené dlažbě, vkusně ozdobené poházenými vajgly a použitými papírovými kapesníky, před novináři oddělenými zábranou, co se dává kolem výkopů pro kanalizaci. Spolu s protagonisty oděnými přesně dle bizarních místních představ o luxusu to dává přesný a ničím nefalšovaný obrázek o politováníhodné upachtěnosti výkladní skříně společenského života této země.

 
ifkaa  16.04.12 16:16

Kokos, zlaté stredoškolské stužkové a plesy! Toto je megazlé! :D

 
Norielle  16.04.12 16:20

Bohuzial ani tie relativne slusne oblecene damy to uplne nevyhrali - pani v tych kvetovanych satach ma podla mna strasne topanky nehodiace sa ani stylom ani do sucasnej doby - nie su ani modne ani nadcasove. A jedny dost podobneho druhu. Hroza… kam sa podeli klasicke elegantne cierne spolocenske lodicky na tensom opatku (a s uzavretou spickou?)

 
hnidopišná  16.04.12 16:24
jazyková invence

Hnidopišnější? To jako od slova hnidopišný?

 
hanabanana76
160 příspěvků 16.04.12 16:40

Jako spravna zvedava zenska jsem si projela vsechny fotky z teto akce na Bleskove a musim uznat, ze nektere damy byly oblecene nahodou moc pekne.
Co me ale malem porazilo byly nehty Lucie Vondrackove - jsem divna ja, a nebo je ma okousane?

http://bleskove.centrum.cz/…-cvancarova/

fotka 28

 
zapbebe
297 příspěvků 16.04.12 16:55

Mně přijde, že jsou prostě jen hodně nakrátko ostříhané. Což je u mámy malého mimina pochopitelné.

 
janiiiv
781 příspěvků 16.04.12 16:56

Neřekla bych, má krátké nenalakované nehty, je to maminka od dítěte, a na levé ruce to vypadá jako nějaký ekzém nebo možná nehoda v kuchyni, rozhodně ne okousané nehty.

 
hanabanana76
160 příspěvků 16.04.12 17:37

Proto jsem tu dala odkaz, protoze jsem si nebyla jista podle te fotky.
Ze je novopecena matka vim, ale ty neupravene ruce ji to neomlouva.Pisu neupravene a myslim tim neupravene pro danou prilezitost - drive nez me roznesete na kopytech.
Lucie je krasne oblecena, namalovana i ucesana - takze se urcite nejakou dobu vychystavala a ne, ze se rychle a potme oblekla a sup ven…

Aspon pruhledny lak to chtelo, co si budeme povidat.

 
Linden  16.04.12 18:20

ba nie, nemyslím. Lak by len zdoraznil ten ´úraz´na tom jednom prste a takto jednoducho je to cajk. Menej ba až minimum je často to najviac - je čerstvá mamička, ktorá nevynechala spoločenskú udalosť a to mi je skutočne sympatické, zvládla to na výbornú !

Jediné čo by som osobne zmenila je kabelka /psaníčko. Inú farbu. Zvolila by som niečo tmavšie, ku príkladu niečo vo farbe niektorého z kamienkov v šperku.

 
zapbebe
297 příspěvků 16.04.12 19:56

Já souhlasím s linden - lak by na takhle krátkých a takhle tvarovaných nehtech nevypadal nejlépe. Upřímně řečeno jsem přesvědčená o tom, že čistými, krátce zastřiženými nehty se nedá nic zkazit. Možná to není prudce elegantní, ale nenazvala bych je neupravenými.

 
hanabanana76
160 příspěvků 16.04.12 22:18

Vidim, ze jsem tady pobourila hodne lidi svym nazorem na nehty Lucie.

Jen tak na okraj, o ekzemu jsem nemluvila - sama jim trpim a vim, ze to neni nejlepsi doplnek, ale kdyz nechci upozornovat na sve ruce/nehty, tak si snad nebudu brat velmi vyrazny prsten, ktery ty pohledy smerem k jejim rukam bude pritahovat.

 
aann  16.04.12 20:53

Spíš se asi dlouhý nehty nehodí k péči o mimčo. Okousané mi nepřijdou, jen krátké. Ale ty fotky nejsou tak dobrý, aby se z nich daly vyčíst takový detaily.

 
Dia_linn  16.04.12 22:18

Já myslím, že má jenom nehty hodně nakrátko, má přece skoro čerstvý dítě, tak ho nechce podrápat. A na těch fotkách mi připadá vážně krásná, ač jinak rozhodně nepatřím mezi její hudební fanoušky.

 
michal-sk  16.04.12 23:59

Já teda musim říct, že jsem chlap a líbí se mi obyč nehty. Nevím, proč mají skoro všechny ženy potřebu nosit dlouhé drápy a ještě všelijak barevné a tvarované. Obyčejná délka je to nejlepší, co spatřilo světlo světa, a navíc je to praktické! Ozdob na ruce je dost v podobě náramků a prstýnků…

 
hanabanana76
160 příspěvků 17.04.12 11:18

Ja jsem rozhodne nepsala, ze by mela mit drapy, me slo o to, ze i kratke nehty mohou vypadat pekne, kdyz je upravena kuzicka, jsou pekne tvarovane a prelaknute pruhlednym lakem.

 
zelitschko  17.04.12 15:25

a co říkáte na jednobarevné krátké nehty? (bez přesahu, většinou červené) Zajímá mě názor muže.

 
chekotay
410 příspěvků 19.04.12 17:05

@zelitschko
Krátké nehty jsou vždy hezčí, než dlouhé (pakliže nehovořme o vyloženě anomáliích typu okousané, strhané a pod.). Dlouhé nehty jsou přijatelné, pokud jejich nositelka vydělává milióny dolarů, aniž by musela hnout rukou, vlastní tři komorníky určené jen k tomu, aby jí podávaly hrníček s kávou a současně jí je více než 50 let. V takovém případě samozřejmě mohou být nehty lakované - měly by být, aby si jich např. při podávání ruky druhá strana všimla a nepodrápala se o ně. Mladá dívka s dlouhými nehty je výrazně nepřitažlivá.
Obdobně barva na nehtu nechť je toliko jedna. Muž hodnotí ženu často ze značné dálky a když vidí nějaký neurčitý barevný flek na nehtu, pomyslí si automaticky buďto „plíseň“, nebo „fiflena“ a na bližší hodnocení rezignuje.
Normální žena ve věku 17-47 let by měla nosit krátké nehty, maximálně lehce přesahující špičku prstu (to v případě, že se rukama neživí, tzn. ani neklape do klávesnice a pod.), v případě křehkých nehtů přelakované posilujícím lakem, v případě příležitosti „mezi lidi“ (casual/buisiness) nalakované jemným, decentním lakem vybraným dle odstínu kůže. Pro formální příležitosti může být lak výrazný, pak si ale odpusťte jakékoliv šperky na prstech a zápěstích, aby to nepůsobilo přeplácaně.

 
azavina  16.04.12 16:50
dalo se čekat

Hrůza.. odkdy jsou legíny a rifle společenským oděvem? To je hrůza… a Partyšová vypadá hrozně levně. Nevím, mít peníze co vydělávají, jsem si jistá, že si můžu dovolit skutečně skvostné kousky, ne tyhle atrapy na společenské šaty.

 
kiwi  16.04.12 17:06

Začnu pochvalou: Zaplaťpámbu, že si Lucka Vondráčků konečně upravila obočí.

Ostatní (až snad na Peštovou, na který je ten světovej rozhled přece jen vidět) je čiročirej děs a hrůza.
Partyšová nezklamala jako obyčejně a masa je vidět víc než u řezníka… Čvančarová s Kostkovou měly možná hezký šaty, ale pravděpodobně zděděný po méně obdařených nositelkách - to, co jim přetékalo z dekoltu všemi směry, se nedá nazvat jinak než dudy. A ty by zasloužily poněkud decentnější střih šatů… účesy jak z historickýho filmu z prostředí šantánu jejich postavám taky moc nelichotily, neboť výsledný dojem by se dal označit jako hrom do police.
Morávková je jak chytrá horákyně - šaty ani dlouhý, ani krátký… upnutý i volný, a ještě v neslušivý, jedovatý socíkovský barevný kombinaci. Navíc v tom modelu vypadá jak bečka… na těch škrpálech si měla nechat aspoň cenovku, aby okolí vědělo, zač je toho loket.
Ostatní strašidla snad nestojej za řeč, celebrita necelebrita. Sec mazec, všichni tydýti zpátky domů, umejt a slušně oblíct!

 
Jana H94  16.04.12 22:47

Morávková není až tak hrozná…s doplňkky to přeplácala,uz­návám,boty jsou příšerné,za 2 stovky bych sehnala lepší,psaníčko budiž ale náušnice a ty náramky vyhodit někam pryč.kombinaci růžové a černé nesnáším ale v této podobě docela ujde,střih šatů je zláštní, ale myslím že jí sedí,až budete mít její postavu,pochopíte-ona není vůbec žádné tintítko jako třeba peštová (která je úžasná jako vždy) a potřebuje šaty takového střihu…A nevím co všichni vidíte na šatech Kostkové,přijdou mi laciné,ta lesklá látka je děs.Čvančarová je chudina a já si se svýma 4kama občas říkám, že bych mohla mít menší…ale tohle jsou snad 7mičky nebo co sakra…Ale i tak je to nádherná žena,nejkrásnější ze všech,Peštová má sice největší styl,ale takhle krásná pro mě není..Je nespravedlivé, že když máte malá prsa,nikomu se to nelíbí a když máte zas moc velká,tak to působí hrozně vulgárně a musíte je schovávat,achjo…

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 16.04.12 17:11

dana morávková má pochvalu?

ada si asi zapomněla brýle…jinak to nejsem schopna pochopit. šaty jsou jak pytel, vypadá v nich jak metráková těhotná ruska, boty se k nim naprosto nehodí (vůbec jsou dost out, přeplácané a ošklivé), každý šperk jiná ves. délka šatů nejhorší možná, všemi stylisty nedoporučovaná. nevšimli jste si, že jí barva vlasů zásadně neladí s barvou šatů?

co je na ní tedy k pochvale?

 
Linden  16.04.12 17:39

Ženy vypaľujúce na verejnosti zobák, byť sú akokoľvek za dámy - sú .. bez komentára. Prosím Vás, kto tvoril šaty Lucie Vondráčkové ? Lucie to paňala skvelo. Vzhľadom na extrémnu farbu šiat má výborný make up, prostý účes a minimalizmu prekrásnych šperkov dáva vyniknúť šatám - ich originalite a predsa to vo výsledku nie sú šaty, ale ona, kto dominuje. Pekné, veľmi.

 
Goga
58 příspěvků 16.04.12 19:42

Šaty Lucie Vondráčkové jsou ze salonu Adina, říká to zde http://revue.idnes.cz/…lidicky.aspx?…

 
Goga
58 příspěvků 16.04.12 19:51

http://www.svatebni-saty-adina.cz/…eni/elektra/ http://bleskove.centrum.cz/…as-plekanec/ Já zírám :-) 2500 Kč :-) Ale mají možná jinou sukni…?

 
Linden  16.04.12 19:59

Tak toto je gól ! (((:

 
gulietta  18.04.12 11:18

http://www.millybride.com/…dresses.html aj v Holyvoode to robia,tak prečo nie v CZ? Vyťažíme z toho kým to ide. Kopia po 3 rokoch je zbytočná.

 
Pancucha
3 příspěvky 16.04.12 17:51

Ešte k tým pánom - jednak to bola všeobecne katastrofa, ale všimli ste si, že páni, ktorí si dali tú námahu a dali si aj kravatu ju majú úplne nesprávne uviazanú? A vo veľa prípadoch nemajú dopnutý vrchný gombík na košeli. To nie je už ani o móde a vkuse, ale o úplnom lajdáctve. O to viac vďaka pánovi Brzobohatému za smoking a motýlika.

 
Frantiska
3575 příspěvků 16.04.12 18:11

poté co jsem proklika 70 fotek, tak nejvic se mi libila Hana Maciuchová potom Lucka Vondrackova a Dana Morávková zaujala tim, ze ma uplne jine saty nez zbytek je to proste zajimave a pro me dokonce osvezujici … jj ale kdyby byly kratsi a upnutejsi a nejlip s dekoltem na bricho, tak by urcite nesklidila tolik kritiky

 
KK86  16.04.12 19:06
Pan Klíma

Nejvíc se mi líbil pan Klíma (ten z Na vlastní oči), měl takovýho stylovýho motýlka a vypadal fakt..já nevím jak to říct..štramácky:o))

 
Linden  16.04.12 19:32

Všetko čierne čo tam vidím, počnúc Prima sosájty cez Krainovú, kde to nezachráni už ani totál neoriginálny vrkoč, vychvalovanú Macjuchovú, ktorá posobí už štandardne ako neverending vdova adamírova až po zmieneného pana Klímu a jeho opakujúci sa stereotyp židovských motýlkov všetkých možných farieb, je ČIERNA proste .. laxná nuda !

 
trakata
2 příspěvky 16.04.12 19:10

Nechápu, jak si někdo může vzít rifle????????!!!!!! :-( to už je k pláči…

 
Malagelo  16.04.12 19:24
Díky

Zdravím.
Už když jsem na TÝTÝ koukala, tak jsem na MP intenzivně myslela a moc si přála, aby se tu feedback objevil.
Takže děkuji.
Nicméně šaty účinkujících byla taky BOMBA… hrůza vod Klíra na Tereze Černochové, šaty Marty Jandové.. nemůžu si pomoct, ale k těmhle rockerkám mi pro křepčení na podiu „velké večerní“ vůbec nepasujou…?
Koneckonců Kostková se Čvančarovou vypadaly taky daleko lépe v upoutávkách s hladkými vlasy a jednoduššími šaty, ale to jen na okraj.

Kdo mě opravdu nesmírně pozitivně překvapil byla Lucie Vondráčková, slušelo jí to tak, že jsem až přemýšlela, jestli si něco nenechala udělat s nosíkem :-)).
Popotahovat mámu od miminka, že nemá nalakováno a navíc má evidentně ekzém :-( mi přijde opravdu nesmyslné.

 
Blair
359 příspěvků 16.04.12 19:41

No tak Partička - to je fakt katastrofa… Radoslav Brzobohatý i jeho paní, která měla překrásnou brož - perfektní.

 
Linden  16.04.12 19:47

Tiež ma zaujala, pekne schudla, skultivovala sa. Ničmenej na týtý posobíla len ako doplnok charizmy manžela. Black is black, sorry.

 
celebrian
521 příspěvků 16.04.12 19:44

Absolutně mě nadchly šaty Jany Bernáškové. I když Lucky šaty byly taky pěkné, hlavně ta barvička (moje snad nejoblíbenější). Díky za pěkný článek, který mi zpříjemnil pondělní večer.

 
NightFury
25 příspěvků 16.04.12 20:01

Překvapivě se mi na těch fotkách moc líbí Marta Ondráčková, která mi jinak přijde dost zvláštní (fotka 52), ty šaty mají krásný dekolt a rukávy! :)
Taky by mě zajímalo, jak vypadala v celkovém pohledu Aneta Savarová (fotka 49), to se mi taky líbí :) (i když netuším, co je slečna zač)
P..přítelkyně Martina Pouvy opravdu vypadá dost strašně a tím oblečením to zabila úplně..

 
meky.v
105 příspěvků 16.04.12 20:50

taky jsem chvíli přemýšlela, ale je to nová tvář Událostí na ČT… teda aspoň doufám, že jsem dopřemýšlela správně ;) - tedy ta Savarová :)

Příspěvek upraven 16.04.12 v 20:54

 
efCZa  17.04.12 09:44

přátelé, já vůbec nevěděla, kdo ta Savarová je, ale! kdybyste někdo tušil, odkud ty šaty má, prosím svěřte se..nebo nějaké hodně podobné…po takových bych toužila strašně moc…
opravdu nutně teď potřebuju rádoby neformální oděv, ale přesto elegantní atd… a toto jso ušaty mého srdce

 
Skrolew  16.04.12 20:27
Peštová

Jo a eště Peštová, čirá závist - kabátek od Prady. Když jsem tu přehlídku sjížděla, říkala jsem si, jestli by někdo v Čechách byl schopnej si takovou krásu všimnout a pořídit. No, tak jsem vlastně ráda. No ale brala bych od nich všechno, to akože fakt.

 
Kolip  16.04.12 20:38
Partička

Jo, Suchánek a Genzer strašný, ale Ondra Sokol mi naopak přišel velmi slušný. Nicméně od pana Brzobohatého by se měli učit všichni.

 
Birkin  16.04.12 20:57

Tak jsem na bleskove.centrum.cz shlédla obsáhlou galerii fotek z TýTý a jsem úplně v úžasu z té většinové hrůzy (včetně mlékem nalitých prsou…jen začít odstříkávat z obrazovky…)a otřesných pokusů o dokonalý, anebo spíše za každou cenu originální…, outfit (včetně zvláštní kombinace černé, tyrkysové a zelenkavé…). Pozitivní výjimky se najdou, ale je jich málo (pro mne například v diskusi nezmíněná Jolana Voldánová). Morávková je otřes a říkám si „Bože, to to nevidí????“ A pak se sebekriticky zamyslím a řeknu si „Bože jsem já vždycky schopná to na sobě vidět…???“ a pak to případně ze sebe sundat…

 
monicka
565 příspěvků 16.04.12 21:00

Lucka Vondráčková měla krásné šaty a výborný make-up - skoro jsem jí nepoznala. A zprávaři z primy jsou sice v černé, ale sluší jim to a IMHO je rozhodně lepší vypadat jako na pohřbu, než jako na sjezdu veteránek z E55, s kterým si Týtý zřejmě spletla většina ostatních návštěvnic.
Genzer má na sobě v podstatě stejné oblečení, jako měl na předávání nějakých cen před časem Justin Bieber. Už tehdy se většina komentujících shodla, že to není úplně vhodné společenské oblečení, ale pro teenagera je ještě OK. Zdá se, že Genzer v něm našel svůj módní vzor - co na tom, že je o čtyřicet let starší a o čtyřicet kilo těžší …
A Kostková se Čvačarovou měly sice hezké šaty (i když Čvančarová moc netrefila velikost), ale ty účesy, na které kadeřník očividně spotřeboval celý lak na vlasy, jsou dost strašné.

 
Majka22  16.04.12 21:12

Pro mne největší peklo všudypřítomná cigareta! To byl snad slet huličů

 
Majka22  16.04.12 21:20

Další peklo celá slavná Partička, především obsahově - takovou trapnost nazývat humorem… Definitivní konec jakékoli české kultury, klidně ať už chodí v džínách všichni. Konečně to by té české „kulturní“ scenérii naprosto odpovídalo.

 
netopýřinka  16.04.12 23:13
Partička

…buďme rádi, že tam nepřišli jen ve spoďárách jako na magistrálu…když jsem je tenkrát zahlídla v TV, zvedl se mi kufr :(

 
Cherry Jin  16.04.12 21:21

Protože kde jinde brát inspiraci, než u slavných…

Proč? S chybnou premisou těžko vyhrát válku.

 
lillyh
2 příspěvky 16.04.12 21:58

Nemá Vondráčková upravený nos? Jinak měla krásné šaty a vůbec jí to ohromně slušelo. Přítelkyně Pouvy - ježíšmarjá, stejně tak Partyška, Gottová a vyfocené příšery Adou. Chválím Kostkovovu, prostě se mi líbí.

 
Mademoiselle.Lucy  16.04.12 22:21

http://bleskove.centrum.cz/…-cvancarova/
někdo by si měl vážně promluvit se svým stylistou…

 
Mademoiselle.Lucy  16.04.12 22:25

sakra, špatný odkaz:

 
lilip  16.04.12 22:23

Fuj to jsem se lekla - ty šaty manželky pana Davida - mrkly na mne ty ksichtíky? Myslím, že dokonalé by šaty byly, kdyby byl dole jen jeden gesicht uprostřed v patřičným místech.
Je to vypečená směsice, nemůžu se zbavit dojmu, že je to taková ucouraná česká snaha o extravaganci a naplění falešné představy o tom, co je sexi a osobité. Většinou vulgární představa. Partnerka pana Pouvy - to je dělo.
Ale zajímavé šaty tam byly, Aneta Savarová mě dostala (netuším, kdo to je, ale sluší jí to) ALe je tristní, jak tam ty dámy postávají a žmoulají cigáro - mohly by se ty naše celebrity od těch zahraničních konečně naučit, že foťák a kamera je nesmí přistihnout s cigaretou v pazouře - že to není IN a opravdu se to nehodí. co napsala Lola je výstižná analýza - takže na druhou stranu, co od nich čekat, že.

Příspěvek upraven 16.04.12 v 22:27

 
KBXL  16.04.12 23:38

Nepatří to sem, ale neodpustím si… I am soooo SHERLOCKED!!!

 
Silvucha  17.04.12 15:37

Another cumberbitch! Vlastně to sem trochu patří - připomínka prvotřídní kvality britského Sherlocka jen zvýrazňuje bídu drtivé většiny tuzemské televizní produkce, která se v koncentrované podobě pravidelně vyjevuje právě na Týtý. Mimochodem i vétězná Partička je původně britský pořad…

 
hanabanana76
160 příspěvků 17.04.12 15:59

A opravdu tak milujete vsechny Sherlocky a nebo by to melo spise byt - I am cumberbatched?

Ja jsem definitivne cumberbatched!!

Příspěvek upraven 17.04.12 v 16:00

 
lilip  17.04.12 18:55

Jiřino - a jak víte, že Čvančarová nepřizpůsobila běh rodiny dítěti? Vy jste tlumočnice, ona herečka, co vzala moderátorský kšeftík - vy nejste ona - tak co řešíte?

Příspěvek upraven 17.04.12 v 19:06

 
Cikni  16.04.12 22:25

Barva smaženého kuřete a chemická čerň na hlavě jsou už jen milou třešničkou na dně dortu… :D Dneska jsi mě pobavila :D Děkuji.

 
Jirina1
43 příspěvků 16.04.12 22:34
Šaty Dany Morávkové

asi vypadaly ve skutečnosti lépe než na fotce. Patrně pouzdrové šaty s ramínky jako podklad a přes to lehounké průsvitné šifónové šaty; v originále asi dobře vynikla její postava, jen lehce zahalená do šifónu, ale na fotkách nevynikla ta průsvitnost a šaty vypadají jako pytel. To je asi důvod proč se líbila Ádě, ale nám ne. Ovšem ty boty se k tomu vůbec nehodí… spíš bych řekla, že se nehodí vůbec k ničemu.

 
haiaiaiaia  16.04.12 22:38
:D

az si z toho musim ist zapalit (podprahove signaly)

 
Burdinka  16.04.12 22:40

Favoritkou byla zelená leopardice - ale ten poslední model mě dostal :D :D :D

 
lleennttiillkkaa
58 příspěvků 16.04.12 22:55

no…pobavila jsem se :D

 
Andy7  16.04.12 23:52
Otevřené boty

Ado, prosím, povězte všem, že otevřená bota se do společnosti nenosí. A pokud už je to nutné, tak bez punčocháčů. Děkuji.

 
janina.ch
26 příspěvků 17.04.12 08:24

No, pokud se nepletu, tak jsou menší prohřešek boty s punčochami, než vyrazit do společnosti bez punčoch… Že je ideálním řešením bota zavřená, je věc jiná a já ji (až na plesy, to mám botky otevřené a každý ples mě stojí drahé „neviditelné“ punčochy) plně ctím.

 
Petishee  17.04.12 12:40

Tak to bych se přimluvila i za konkrétní typy, kde sehnat pěknou, jednoduchou lodičku, ve které i se svojí sloní tlapu budu schopná udělat víc, jak tři kroky, než mi začne praskat a bodat v prstech u nohou :-) Bohužel kvůli tomuhle musím nosit ke všemu páskové boty, což je někdy nevhodné, ale zas vhodnější, než kdybych šla v teniskách…

 
Petishee  17.04.12 12:41

Fuj, tipy chci říct, omlouvám se, hulákají mi tu do toho děti…

 
Majka22  17.04.12 00:19

Morávkové pytlovité šaty a nelichotivý vzor přidávají 10kilo navrch, možná se pletu, ale mám ten dojem. Nedávno jsem viděla její civilní fota v normálnějším oděvu a vypadala poloviční.

 
Sibyla
2639 příspěvků 17.04.12 00:30
A mě už ty zmaškařené serebrity nebaví,

je to pořád stejné. Bylo to stokrát na Módní policii a bude to zas - kdo má místo mozku opačnou část těla, ten se dobře neoblékne, i kdyby mu radil Dior. Nebaví mě na to koukat.

 
Generál Bláto  17.04.12 01:06

Vždyť je to všechno akorát fraška. Pseudosoutěž, kterou vyhraje Michal David, podporovaný Pomejem, opravdu netřeba brát vážně…

 
brnacka 1  17.04.12 07:57

http://bleskove.centrum.cz/…foto/467086/ fotka 57 - ja si uz tady i z toho maleho vykukujiciho kousku rikala, co mi tahle neobvykla sukne safra pripomina… a ono fakt jo, saty do/z Opery :)

A materstvi cerstvym maminkam svedci - a nemyslim tim co do prsatosti. LV ma uplne jiny vyraz, z mirne protivneho nosateho diblika je dospela a krasna zenska. Od dob Marmelady me coby temer vrstevnici (starsi) ukrutne iritovala, ted poprve je mi moc sympaticka!

 
janina.ch
26 příspěvků 17.04.12 08:21

Že se Parytšová obléká jako štětka víme už dávno, takže nepřekvapila. Moc to ale slušelo Ivaně Gottové, kterou sice nemám moc v lásce, ale její šaty se mi moc líbí. Lucka Vondráčková… souhlas s brnacka 1, mateřství jí moc a moc sluší. Moderátorky měly sice obě moc hezké šaty, ale co jim to, proboha, udělali s vlasy? Čvančarová vypadá o 20 kg těžší :/

 
Karin
3401 příspěvků 17.04.12 08:42

Já myslím, že to není jen optické, ona prostě má výraznou nadváhu. Na konci ledna porodila. V těhotenství prý přibrala třicet kilo a dvaadvacet už shodila, ale z těch fotek je patrné, že ta nadváha je větší než osm kilo. A nebo je fakt jenom tak blbě učesaná a oblečená? Ona nikdy nebyla lunt, ale slušelo jí to. Tady ale vypadá opravdu bachratě.

 
Jirina1
43 příspěvků 17.04.12 08:55

Vypadá jako maminka po porodu a je to tak naprosto v pořádku. Bohužel jí oblékli šaty, které velikost prsů jen zdůraznily. Spíš nechápu, co žene matku ani ne tříměsíčního dítěte do práce, obzvlášť na tak náročnou akci, jako je přímý přenos. Tyto matky si neváží toho, že mohou být s dítětem a plně se mu věnovat (tím jim neupírám právo jít občas do společnosti, to potřebuje každá matka). Možná měla s prací počkat, až přestane plně kojit, nesklidila by tolik negativní kritiky.

 
Farah
9 příspěvků 17.04.12 09:32

Jiřino, matky malých dětí jsou zde často propírány za to, že chodí neupravené a nezvládají nic jiného než vysedávat na mimibazaru. A že když si nějaká vyrazí třeba ke kadeřnici, ostatní na pískovišti ji za to uklovou. A teď najednou ta, která o sebe evidentně dbá, snaží se zhubnout a vezme práci na pár hodin, aby neztratila kontakty z oboru, si neváží toho, že může trávit čas se svým dítětem? To opravdu žena malého dítěte musí sedět 24 h přikovaná doma (no možná hodinku,dvě na nějakou večeři, či kino povolíme), jinak dítě utrpí doživotní újmu? Já také nechápu někoho, kdo třeba tříměsíční dítě svěří na 12 h denně chůvě a jde dělat kariéru. Ale občasná několikahodinová práce dítěti ani matce opravdu neuškodí, spíš naopak. Já sam při dětech studuju VŠ, a tak jsem kolikrát ještě v šestinedělí musela na zkoušky, jedna kamarádka měla v porodnici dokonce skripta, protože porodila těsně před státnicemi. A u jedné známé, která vlastní a řídí několik firem, jsem dokonce zažila, že jí její spolupracovníci nosili lejstra k podpisu do porodnice. Někdy to jinak nejde.

 
Jirina1
43 příspěvků 17.04.12 10:29

Příprava přímého přenosu není práce na několik hodin. Je to snaha co nejdřív zhubnout, aby se vešla do šatů, hodiny příprav, zkoušky, stres. Já si vůbec nemyslím, že by matka malého dítěte nemohla pracovat, ale rozhodně by neměla pracovat několik prvních měsíců na té úrovni, že někde nutně musí být nebo bezpodmínečně něco musí odevzdat v určitou dobu. Já jsem taky studovala při dětech a taky mně manžel/maminka občas děti hlídali, ovšem to je nesrovnatelná zá­těž.

 
Karin
3401 příspěvků 17.04.12 10:47

Proč by matka tříměsíčního dítěte nemohla pracovat? Myslíte, že maminky na mateřské nepotřebují peníze? ;-) Jitka Čvančarová navíc určitě nikde nehákuje od rána do večera, podle mě jen čas od času vezme nějakou práci na pár hodin, což podle mě není absolutně žádný problém ani z hlediska času stráveného s dítětem. Nikde není psáno, že dobrá matka musí s dítětem trávit 24 hodin denně. Rozhoduje kvalita (toho společně stráveného času), ne kvantita. Navíc to dítě má taky tátu, který je v té době hlídal, a určitě se nezbláznilo, že je chvíli bez mámy :-) Máma potřebuje taky občas oraz, dělat něco úplně jiného než utírat prdýlku. Nota bene, když je to herečka, která si nemůže dovolit na pět let zmizet ze scény a pak se najednou zase objevit a čekat, že se k ní nabídky práce jen pohrnou. V tomto to mají svobodná povolání složitější, místo jim nikdo nedrží, nemají žádnou jistotu, že až si za pár let vzpomenou, že by zase chtěly pracovat, že na ně někde nějaká práce bude čekat. A hlavně - dítě potřebuje v první řadě spokojenou mámu. A pokud je J. Č. spokojená, když si čas od času odskočí na jeviště nebo před kameru a nechá na chvíli dítě tátovi (strašnej zločin), tak podle mě nemůže nikdo říct ani píp.

 
Jirina1
43 příspěvků 17.04.12 11:25

Já vůbec netvrdím, že by matka neměla pracovat. Ale měla by začít pracovat postupně; příprava přímého přenosu je časově náročná práce a nese s sebou spoustu stresu. Sama pracuji ve volném povolání a vím dobře, že úplně vypadnout se nedá. Já jsem kupříkladu překladatelka/tlu­močnice a když budu mít malé dítě, tak nevezmu kabinové tlumočení na konferenci, i kdyby bylo v mém městě, protože prostě nemohu odběhnout kdy potřebuji a kojit. V tomto věku dítěte nevezmu ani dvouhodinové tlumočení jednání, protože kojení lze těžko naplánovat. Až bude mít dítě půl roku, vezmu bez problémů půldenní jednání, v roce kabinové tlumočení ve svém městě a ve dvou letech dítěte mohu vzít i několikadenní akci mimo město. Překládat mohu začít v podstatě krátce po porodu, ovšem mohu brát jen menší rozsah a hlavně žádné šibeniční termíny! Dítě je pro oba rodiče závazek a je zapotřebí přizpůsobit život rodiny potřebám dítěte, ne přizpůsobit dítě pracovnímu tempu rodičů!
Docela by mne zajímalo, kolik dětí vychovaly/kojily dámy, které mi tu daly mínus.

Příspěvek upraven 17.04.12 v 12:56

 
Jirina1
43 příspěvků 17.04.12 12:54

Docela by mne zajímalo, kolik dětí vychovaly/kojily dámy, které mi tu daly mínus.

 
Angua
1 příspěvek 17.04.12 13:10

Já mám děti dvě a souhlasím na 100 %.

 
Farah
9 příspěvků 17.04.12 13:45

Já s Vámi Jiřino souhlasím, že by se žena po porodu měla do pracovního procesu zapojovat pomalu a postupně(s ohledem na duševní zdraví své i všech okolo) a vyhýbat se stresovým situacím (i když někdy okolnosti donutí). A příprava přímého přenosu je jistě náročná a stresující. Na druhou stranu nevíme přesně, jak se Jitka Čvančarová připravovala, kolik času bylo zapotřebí, jaké je její zázemí, ani jak zvládá stres (zřejmě už bude mít nějaké moderátorské zkušenosti). Takže já bych se určitě neodvažovala tvrdit, že by tento typ práce jakožto matka mimina brát neměla, nebo že si neváží času stráveného s dítětem.

 
Jirina1
43 příspěvků 17.04.12 17:41

Ale mně je jedno, zda JČ vzala tu práci nebo ne. Já jsem se jí jen úplně na počátu zastala, připadalo mi poněkud sprosté, hodnotit postavu matky 3 měsíce po porodu a chtít po ní, aby rychle zhubla, jak tu kdosi psal. Konečně asi bychom tu neměly hodnotit postavu a váhu kohokoliv, ale hodnotit, zda se XY s takovou, ne zcela ideální postavou, oblékl(a) vhodně příležitosti a své postavě a jak zdůraznil(a) své přednosti (čímž nemyslím přetékající výstřih) a potlačil(a) své nedostatky, popřípadě jak a čím toho dosáhl(a), abychom se tím mohly poučit a inspirovat. A když její práci srovnám se svou prací, mohu zodpovědně říct, že na nahrávání do studia bych si kojence (s hlídacím doprovodem manžela nebo babička) klidně vzala (což je případ paní Ester Janečkové, pořad se nahrává předem, ale na kabinové tlumočení konference to prostě nejde. Vůbec bych si nedovolila hodnotit způsob péče o dítě kohokoliv, jen tvrdím, že pracovní tempo rodiny se musí alespoň z počátku přizpůsobit dítěti. Sama jsem při dětech částečně pracovala prakticky od počátku, taky jsem na volné noze a taky si nemohu dovolit ze své profese vypadnout.

 
Lola  17.04.12 13:57

2 děti, plně kojené půl roku.
Pracovat jsem prakticky nikdy nepřestala, byť jsem samozřejmě podstatně zvolnila tempo. Manžel mi například do porodnice (2 dny po porodu) nesl na posouzení RTG snímek jednoho pacienta. Pokud bych si v mém oboru dovolila vypadnout z profese na 4 roky (2 dvouletá mateřská se dvěma dětmi), budu se do ní vracet jen s velkými obtížemi.
Uznávám, že mám štěstí na pracoviště, které mi umožnilo být v kontaktu s profesí takříkajíc „distančně“, takže chůva se u nás nekonala, pouze vzorná spolupráce manžela a občasná výpomoc babičky. Zdravý spokojený kojenec, nevyžadující speciální péči, uvyklý na pevný denní režim, bez problémů snese tříhodinovou absenci matky zcela bez problémů, a je mu jedno, zda v té době jeho máma zrovna vystupuje v televizi nebo řídí videokonferenci se zámořskými obchodními partnery. Vystresovaná podrážděná matka, frustrovaná tím, že jí dítě znemožnilo plnou seberealizaci, by pro děťátko nebyla absolutně žádným přínosem - naopak, spíše rizikem.

 
tryska
25 příspěvků 19.04.12 20:51
Jiřino, tady nepochodíte...

„Pokud bych si v mém oboru dovolila vypadnout z profese na 4 roky (2 dvouletá mateřská se dvěma dětmi), budu se do ní vracet jen s velkými obtížemi.“

Pardon, ale abyste se jednou spíše nedivila, že máte velké obtíže najít se svými dětmi společnou řeč. V prenatálním a novorozeneckém období se budují ty nejdůležitější a nejpevnější vazby, pokud to náhodou nevíte (ale soudě dle vašich hrdých prohlášení, kterak jste se své skvělé kariéry nedokázala ani na čas vzdát, protože jinak byste měla těžké trauma, že se na tom světě vůbec nerealizujete, asi fakt nevíte). Ano, možná máte „hodné“ děti, které neumějí protestovat, když v raném věku, kdy jsou nejzranitelnější, nejvíc odkázané na své nejbližší, necítí ve většině času přítomnost své maminky. Možná se i nadále úspěšně naučí své potřeby potlačovat. Hlavně že je maminka spokojená, však on je někdo jiný „pohlídá“ (btw, opravdu nechápu, jak někdo - vím, že ne zrovna teď vy - může v souvislosti s otcem dítěte použít výraz HLÍDÁ dítě, jak kdyby šlo o nějakou chůvu, a ne vlastního rodiče, který s tím děckem snad čas přirozeně TRÁVÍ, ne??), občas se musejí holt nechat třeba i vyřvat, protože zakázky v danou chvíli přece nepočkají, ony jo.

Milá Jiřino, velice vám rozumím a sympatizuji s vámi, ale se svými postoji v dnešním světě patrně moc neuspějete, ostatně vidíte sama, kolik máte mínusů… :) Holt je dneska mateřství chápáno spíš jako něco, co je v podstatě na obtíž a je třeba to co nejvíc něčím kompenzovat - hlavně to skloubit s tím a tím a tím a hlavně ještě tamtím, protože jinak je to prostě šílená votrava a je to jen o utírání pokaděný prdelky a dřepění s dítětem doma na zadku (a mohla bych jmenovat tucet dalších klišé, které na téma mateřství všude kolem sebe slýchám). Jen tak mimochodem, já se na MD nenudila ani minutu, v podstatě jsem dělala skoro to samé jako dřív, tedy krom práce (holt nejsem ta správná emancipovaná panička, co nesnese pomyšlení, že ji - ó hrůzo - bude nějaký čas „živit“ manžel), akorát prostě už ne sama, ale s miminkem (např. v šátku), tzn. cestování, některé druhy sportů, společenský život (jen holt ne nějaké noční pařby apod., ale na to jsem nebyla ani předtím) atd. Všechno šlo a nikdy jsem si nepřipadala nějak izolovaná „od života“. Dam, které se tak se svým malým dítětem cítí, a nevidí v tom zřejmě ten obrovskej zázrak a radost nad radost, je mi upřímně líto…

 
gulietta  20.04.12 15:22

Emancipovaná maminka má peniaze ktoré si zarobila pred materskou a može sa teda uživiť sama z vlastných peňazí. Emancipovaná matka nečaká že ju bude ktokoľvek živiť na materskej.Či už štát,alebo otec dieťaťa. Mať dieťa s tým,že veď sa už niekto o mňa postará nie je normálne. Ja nechcem aby sa o mňa niekto staral. Som dospelá a svojprávna a nepotrebujem sa nechať niekým živiť,len preto že som to bola ja kto rodil a nie manžel. To dieťa ktoré spolu máme nie je dovodom aby niekto živil mňa.

 
Jirina1
43 příspěvků 22.04.12 12:20

Rodiči jsou OBA a tudíž se OBA podílejí na chodu domácnosti! Čili jeden se stará a dítě a druhý pracuje a živí rodinu … od skončení kojení je celkem jedno, zda se o dítě víc stará otec nebo matka. Netvrdím, že by matka neměla vůbec pracovat, ale měla by přizpůsobit množství práce potřebám dítěte… ne naopak. To, co tu prosazujete, tady už v minulosti bylo… moje bába musela den po porodu do chléva podojit a za další dva dny na pole… toho snad nechcete docílit! Já zcela chápu, že žena nechce nebo nemůže úplně vypadnout z oboru, ale to dítě je malé a potřebuje rodiče nejvíc v prvních letech života. A vy budete mít ještě desítky let na to, abyste se realizovaly v zaměstnání. Kdo nemá s dítětem důvěrný vztah od malička, bude se v pubertě nejspíš divit … ale čas vrátit nelze. Já tady neprosazuji, aby se matka zavřela s dítětem doma a nikam nechodila, ani aby zůstala v domácnosti a léta nepracovala… to vůbec ne. Jen je zapotřebí zvážit, co je nejlepší pro dítě. Není to ani matka frustrovaná tím, že je uvázaná doma, ani matka frustrovaná neustálou honičkou a přebíháním, ani matka, která v rámci toho, aby se uživila a nemusel ji živit ani otec dítěte ani stát, z posledních sil pracuje po nocích. Je to žena, která s respektem k nové životní situaci přijala svou roli matky, je v ní šťastná a postupně, jak jí situace dovolí, se vrací k předchozímu životnímu stylu. Konečně když chce žena od malého dítěte pracovat, stejně musí otec, případně babička spolupracovat, popřípadě musíte vydat nemalé peníze za chůvu… není tedy lepší, když bude ženu chvíli živit otec dítěte?

 
CinaLu  22.04.12 19:35

Fascinuje mě vaše přesvědčení, že vy jediná víte, co je pro každé dítě na světě nejlepší a jak má vypadat ta správná matka (jako vy). Každý, kdo to dělá jinak si cituji „neváží času stráveného s dítětem“.

 
Karin
3401 příspěvků 23.04.12 21:16

No tak hlavně, že máte jistotu, že víte, co je pro všechny děti a pro všechny mámy to nejsprávnější… :-)
Vás bych si přála mít za kamarádky. Já vážně miluju lidi, kteří si libují v tom, že hodnotí životy druhých a posuzují, jestli žijí správným způsobem.

 
Matka Vlcice  17.04.12 11:19

Och yes Jiřino, ještě nějaká myšlenka jak mají žít cizí lidé, kteří na Vás z vysoka s… (pardon, kašlou)?

 
Jirina1
43 příspěvků 17.04.12 11:29

Já neříkám, jak má kdo žít, jen mi vadí, když tu někdo kritizuje kredencióznost matky tři měsíce po porodu. Matky po porodu jsou hájené! Ovšem na druhé straně když takto krátce po porodu veřejně vystupuje, musí s kritikou svého zjevu počítat!

 
Linden  17.04.12 09:47

Šaty Ivany Gottovej sú na mňa prespríliš, intenzita zvolenej farby už nepotrebuje lesk navrch a dráma čiernej krajky celok graduje do nepríčetna. Osobne súhlasím s vyjadrením ktoréhosi kritika, že šaty majú charakter provinčného kreativcu. Navyše sa chcelo ladiť s manželom, takže sa taky tak celý blišťal a s tým kúskom partnerkinho outfitu vo vačku mno … tak ti nevím, Karle.

Inak ako sa komu lúbi kreácia slečny na obrázku č. 32 ? osobne ma baví, brejličky hlavne ;)

http://www.google.sk/imgres?…

 
Jirina1
43 příspěvků 17.04.12 10:42

Slečna se mi líbí, sluší jí to. Vypadalo by to dost dobře na neformálním večírku, ale tato událost potřebovala spíš večerní toaletu.

 
Lesss
23 příspěvků 17.04.12 13:52

Slečna vypadá jako chodící kostra, lekla jsem se jí - že má vtipný ohoz o tom se nepřu, ten mě baví - ale vypadá v něm nezdravě.

 
Matka Vlcice  17.04.12 11:22

Lucka Vondřáčková - šaty vlasy super - makeup za 5. Je to jak limuzína s dřevěnejma loukotěma, kdyby měla trochu kouřového makeupu, jistě by z ní byla hvězda večera. Přesto si myslím, že mezi celebritami nemá co dělat.

 
Matka Vlcice  17.04.12 11:25

Ještě doplním, že Čvančarová nevypadá o 20 kg těžší, on je o 20 kg těžší. Jeden rok jsem ji viděla nádhernou v nějakém fotostory až mi brada padala a o rok později mi padla brada z velké černé kredence, na které jen ty oči zbyly. Já vím, že ráda jí (ostatně to několikrát zdůrazňovala) a že to není život furt se hlídat, ale tak aspoň na půl se hlídat by nebylo od věci.

 
Karin
3401 příspěvků 17.04.12 12:28

Tak tři měsíce po porodu bych to ještě fakt nehodnotila… Třeba já jsem se dostala „na svý“ až za rok. Ale většina ženských se podle mě více či méně hlídat musí, pokud chtějí nějak vypadat. Nikdo netvrdí, že Čvančarová musí mít padesát kilo, protože ona jistě umí být krásná i při sedmdesáti, ale zase aby to s tím nehlídáním se nepřehnala přes metrák…

 
Matka Vlčice  19.04.12 08:11

Nevykládejte, vždyť už takhle vypadá 2 roky…to byla furt v 9 měsíci, nebo 3 měsíce po porodu?

 
Karin
3401 příspěvků 23.04.12 21:18

Ba ne, takhle tlustá nebývala…

 
slomic
1 příspěvek 17.04.12 21:31
a proč se má hlídat?

je to krásná ženská, zklidni se.

 
lilip  17.04.12 08:58

@Karin souhlasím, matky kojenců jsou hájené - jak Vondráčková tak Čvančarová určitě kojí, takže ňadra bych vůbec neřešila. Pamatuju se na sebe. Jsou krásné a něžné obě. Čvančarovou taky považuji za nejkrásnější ženu mezi současnými celebritami.
Dana Morávková je dáma středního věku, lehce plných tvarů,(i v Ordinaci je vidět, že přibrala) co si vzala na sebe je tak akorát. Mně nevadí nic - ani ty boty. Netopýří oděv vždycky přidává, není to projmutá upnutina, ale vypadá v tom střízlivě, étericky.

 
Pantsví Downton  17.04.12 09:22
vkus celebrit

Pod pojmem - společenský oděv nutný - chápe každý něco jiného, každý dle sebe a a svého myšlení, svého IQ a své kultury oblékání.
Oni neřeší peníze či sekáče a budiž jim to přáno.

Lacinost a nevkus je na první pohled vidět pouze na těch, kteří i ve skutečnosti jsou nevkusní a laciní, jen si to ve své jednoduchosti neuvědomují.
David, Partyšová- no comment.
Ten výstřih pro pány je naopak velmi pěkný, vkusný a akorát. Jemný, dívčí a sexy, ne jako ze střelnice. Škoda, že můj oblíbenec J.Pomeje nemá frak , jemu obzvlášť by slušel na vysoké postavě. Možná ještě úplně nedozrál.Třeba příště.Každopádně uznávám, že na sobě velmi zapracoval a jede nahoru. Přeju mu to. Myslím, že je to férový chlap.

 
Lesss
23 příspěvků 17.04.12 13:59

J. Pomeje jako ten Jiří Pomeje?

 
Tippi
19 příspěvků 17.04.12 14:04

Ten „výstřih pro pány“ mi s dovolením jako od střelnice přijde… Resp. celé ty šaty - barva pouťově lesklá růžovopestrá, seksi průstřihy po stranách (a to kdoví, co je na zádech), i ty perličky k tomu už mi přijdou moc. Slečna je mladá hezká, ale bohužel, vhodné mi to moc nepřijde.

 
Lanevra
371 příspěvků 17.04.12 10:52
Lanevra

Dobře, jsem divná, ale myslím si že sukně nad kolena do společnosti nepatří.

 
Karin
3401 příspěvků 17.04.12 12:24

Je night club společnost?

 
Lanevra
371 příspěvků 17.04.12 12:48
Lanevra

Tak je možné že celé TýTý je jen velký bordel. Pokud ano, tak už mlčí, v bordelu mohou chodit klidně i v prádle.

 
infected  17.04.12 11:30

Ty vole, tak to je ovšem síla :D:D:D:D

 
notrends  17.04.12 11:33
stažený žaludek

mám z toho když se na ty fotky dívám. Partyšová hodnotí v nějakém časopisu outfity celebrit ale sama k sobě je nekritická, když si vzpomenu jak se snažila prorazit jako zpěvačka Rebeka? Co vlastně dělá že se o ní pořád píše? Pomeje vypadá jak buran v těch „kovbojských“ kopnách. Jeho přítelkyně je ale krásná a dokonale oblečená na rozdíl od těch ostatních ukázaných žen. Nechápu že si ještě tito lidi ze „šoubyznysu“ neuvědomili že každá příležitost chce a vyžaduje svoje. Jak to má být gala večer, předávání cen, když samotní ocenění na to kašlou a dávají to najevo svým oblečením. Jdu náhodou kolem do kina tak se zastavím pro cenu. Neviděla jsem ten večer ale vsadím se dobrá polovina diváků a asi část oceněných žvýkala žvýkačku…

 
Karin
3401 příspěvků 17.04.12 12:20
Sjezd přežvýkavců

Jako byste to fakt viděla :-D Na záběrech do publika fakt skoro každý druhý žvýkal; tedy nevím, jak chlapi, já si toho všímala hlavně u dam, to prostě nešlo nevidět, například u dcery Radoslava Brzobohatého, která při tom noblesním přežvykování vypadala obzvláště krávoidně. Měly by se na těch záběrech vidět, jak při tom vypadají. Načesané, nastrojené, nafintěné… a melou hubou jako stračeny na pastvě. Dámy! Pche.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 17.04.12 14:12

SOuhlasím, parterka Jiřího Pomeje má pěkné šaty, je mladá, může si dovolit opravdu výrazné barvy. Možná jsou trochu moc Dobrý den, kozy ven, ale ve společnosti ostatních dam se to ztratí.

 
Linden  17.04.12 15:43

K tomuto typu spoločenských šiat dekolt patrí. Ovšem dekolt je jedna vec a kozy zas druhá. Dekolt je lokalita kam sa umiestňuje (prípadne) šperk a šperky nezvyknú siahať až po solar plexus :).. aspoň teda toť moje osobné cítenie.

 
aapricot
51 příspěvků 17.04.12 23:34

Dovolim si vas poopravit. Ze Pomeje vypada zoufale je nabiledni a ani ta jeho slecna mne neoslovila, Na to jak je mlada, tak uz se naucila ceskemu trendu, vystrkovat vsude a za kazdou cenu, kozy.
Ale zpet k Pomejemu. To co ma Pomeje za boty, nejsou kovbojske, ale tzv. bikers boots.

 
Lanevra
371 příspěvků 17.04.12 11:55
Lanevra

A vůbec… jak se na to zas a znovu dívám, tak si říkám že žiji v podivném světě, kde se stříbrné a zlaté šaty na dámu nehodí a zářivě pastelové a fixkové barvy se na večerní akci nenosí.

 
Sharene1  17.04.12 12:16
Štětky

Všechny ženy na fotkách od Partyšové dolů vypadají jako štětky. Nechápu jak v tom někdo může vylézt do splečnosti. V tomto dresscode bych je uvítala na nějaké erotické párty.
Radši bych byla černá skvrna v davu, než mít tohle ve společnosti.

 
Lachenauerin
544 příspěvků 17.04.12 14:35
Já vám nevím,

ale mně obecně - nejen tady - ty přetékající či jinak nepasující dekolty kolikrát ani nepřijdou jako snaha vystrčit ty vnady za každou cenu na odiv, ale spíš jako důsledek toho, že ženské, a to včetně těch bohatších a mediálně známých, zkrátka nevědí, že dekolt prostě má sedět. A určitě na tom budou mít vinu i mizerné střihy šatů, včetně těch rádoby luxusních.
Jistě, jak u koho, u takových těch osob, jejichž jedinou předností, je silikon, tam to bude zřejmě spíš opravdu záměr, ale všechny ty herečky, zpěvačky, moderátorky … ale i nevěsty, tam to vidím spíš na bezradnost, nevědomost nebo představu, že to snad ani jinak nejde.

 
hata79  17.04.12 14:37

Dík za článek, po delší době opět ve formě..co? :-)

 
KK86  17.04.12 15:05

Ooo, až dneska jsem si všimla šatů Kristýny Leichtové (fotka je na stránkách Blesku), moc hezký.. palec nahoru!

 
lilip  17.04.12 15:16

@Jirina1 prosím vás, co vy hodnotíte a rozhodujete, kdo a kdy má pracovat? Co je vám s prominutím do toho? Proč vy kritizujete něčí způsob péče o dítě? Podle čeho soudíte, že váš model „zapojování matek po porodu do pracovního procesu“ je ten nejidelánější. Myslím, že oběma matkám je jakákoliv kritika naprosto ukradená. Přijde mi proto úplně zbytečné je tady rozebírat… A jít moderovat jednou za rok nějakou akci fakt není nic tak hrozného a náročného. Pokud osobu angažují, vědí, jaké má potřeby a berou na to ohled. Partner, rodiče pohlídají dítě v zákulisí, moderátorka může odběhnout o pauze mezi zkouškami nakojit. Samotný večer je jen jeden - Ester Janečková to tak dělala už měsíc po porodu - miminko jelo s ní na celodenní natáčení. Když je někdo na volné noze, tak se musí trochu starat i o to, aby byl občas vidět a nevypadnul z povědomí. A není nic lepšího pro dítě, než spokojená matka.
Vychovala jsem dvě děti - s tím druhým před pár lety jsem rozjela byznys z domova, když mu byl rok. Nevydržela bych nečinně tři roky sedět doma.

 
tryska
25 příspěvků 19.04.12 21:02
Chudák znuděné maminky na MD

No jo, co taky dělat tři roky na MD jiného, než sedět furt s dítětem doma, že jo? Teda když to tak čtu, už se ani nedivím, že dnešním dětem často úplně schází fantazie - když ji nemají ani jejich matky. Vždyť to je strašně černo-bílý pohled - buď chodím do práce, anebo dřepím s děckem doma. Jiná možnost neexistuje a šmitec…

 
Karin
3401 příspěvků 23.04.12 21:37

Obrat „sedět doma“ pochopitelně nemůžete brát doslova, jako že máma sedí doma v křesle a kouká se na dítě… :-) To je jasné, že se prohlížejí knížky, čtou se pohádky a básničky, kreslí se, zpívá se, hraje se na piáno, chodí se ven, jezdí se na výlety a já nevím, co ještě, ale pořád se ta aktivita točí hlavně okolo dítěte/dětí. A ne každé ženě tohle prostě vyhovuje. A ženy, kterým to vyhovuje, by si měly hledět svého a neměly by soudit život a rozhodnutí jiných žen, které se chtějí více či méně věnovat také něčemu úplně jinému, ať už je to nějaká ta výdělečná činnost nebo třeba stavba raketoplánu - to je soukromá věc každé rodiny, věc rozhodnutí ženy a dohody partnerů.

Já si myslím, že je požehnání, pokud se žena brzy po porodu může vrátit ke své práci, protože za prvé: kdo dnes nepotřebuje peníze? Za druhé, jak už tu padlo, ne všude se vám drží místo, a je dobré nevypadnout i proto, že některé obory se velmi rychle vyvíjejí a za tři roky už by mohlo být pěkně těžké nastoupit do rozjetého vlaku, kdyby žena na celou tu dobu přerušila se svou profesí kontakt. A za třetí může být velmi užitečné i pro psychiku, když si žena od mateřství může alespoň čas od času odpočinout, osvěžit si mozek a věnovat se nějaké úplně jiné činnosti, ať už je to práce nebo nějaký koníček.
Pochopitelně pokud dělám pokladní v supermarketu nebo stojím u pásu ve fabrice, tak takovéhle věci vůbec neřeším, ale každá žena prostě žije jiný život a řeší jiné věci, a žádná by neměla posuzovat a hodnotit, jestli druzí žijí správně.

V každém případě by každá žena-matka měla žít tak, aby byla spokojená, protože spokojená máma je pro každé dítě to nejlepší, co může být.

 
Ančojc
19 příspěvků 17.04.12 20:51
Zapomenutá kráska

Myslím, že ve výčtu žen s dechberoucími šaty zapomněla Ada zmínit Terezu Černochovou! http://bleskove.centrum.cz/…foto/467051/ :D

 
Slomic  17.04.12 21:14
Diváci ;)

Zde Michal David zepředu. Ale nás zajímá spíš to, kdo stojí ještě v pozadí a pořizuje fotku Michala Davida zezadu :D

zdroj: http://www.blesk.cz/…-chodur.html

 
Bea
2 příspěvky 17.04.12 22:06

No, jo, pracně vyrobené šatečky z plesu v opeře se musejí zúročit :-).

Příspěvek upraven 17.04.12 v 22:06

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 18.04.12 10:27

To nejsou ony. Na první pohled musí být vidět, že barva i materiál jsou jiné.

 
Vasa
170 příspěvků 18.04.12 11:24

Jde to vidět hlavně tady. Ty z plesu mají vršek oranžový, tady jde vidět, že mají v pase modrý/tyrkisový pruh…tedy pokud jste to opravdu vy:-)
 http://media.super.cz/…ry/34766.jpg?…

Příspěvek upraven 18.04.12 v 11:24

 
Blair
359 příspěvků 18.04.12 13:23

Samozřejmě, že je to na první pohled poznat, odstín je jiný. Ale střih té sukně je podobný, že? Krása.

 
Lennroe  18.04.12 00:23

Jakpak se jemnuje ta věcičko, co má Sokol na krku? Mě se to na chlapech moc líbí, i když bych mu spíš dala tmavou košili…tak co vyzná se v tom někdo? ( http://bleskove.centrum.cz/…foto/467049/ )
Nevím jestli je horší ta „dáma“s lesklými šaty, na které se tvůrce snažil napleskat všechna zdobení, co ho ve škole naučili (a ten kožíšek jako bonus…) a nabo michal David v tom obleku z vokového plátna…

 
JardaM  19.04.12 08:42

Ta věcička, co má Sokol na krku, se jmenuje hlava!

 
Lennroe  20.04.12 07:43

Fakt? Ty jo, ale sluším mu to, to abych to taky začala nosit :D dobrá, příště se zeptám, co má kolem krku…

 
martin ducai  18.04.12 00:57

horor

 
Lerenard  18.04.12 12:32
Zbohatlický pel

Tak ze sousloví „milý zbohatlický pel“ jsem spadl pod stůl a dostal křeč:-) Ado, tvůj jazykový cit prostě mě prostě dostává, proto sem chodím, jen tak dál!

 
lilip  18.04.12 14:58

Ado, to jsou jiné šaty ? já teda z té fotky moc nevidím, ale sem si zrovna říkala, jak jsi šikovně recyklovala sukni a došila k ní jiný živůtek. Ale tyrkysová sukně to pořád je, ne?
Nevím, zda to tu už nebylo, ale napadá mě, že bys mohla udělat třeba článek o tom, jak se dá přešívat a zrecyklovávat oblečení( to k zvláštním příležitostem atd.). co přidat, ubrat, došít a k jakým příležitostem by se toto pak hodilo. ??

 
zapbebe
297 příspěvků 18.04.12 15:35

moje oblíbená stránka o přešívání je newdressaday.com (akorát koukám, že teď momentálně je nedostupná, tak snad třeba večer už to bude OK)

ale je to spíš o přešívání vyloženě strašných kousků :)

 
Bjeta
129 příspěvků 18.04.12 19:42

Se nedivim, že se Daniela Peštová na všech fotkách tváří tak nešťastně, když vidí tu ubohost kolem.

 
Matka Vlčice  19.04.12 08:20

Pouvova vypadá jako kombinace Jerry Hall, Donatelly Versace, obstarožní Naomi Campbell a Ru Paula.

 
kapíno  19.04.12 10:00
Ada

odkryla svou totožnost?
http://www.blesk.cz/…isky/230023/?…

 
Alys  19.04.12 16:26

To byl zásah přímo do srdce - dala bych království za tu modrou sukni!! Ach..

 
yuykq  19.04.12 13:37

Mna no zaujímalo v čom prišla adminka

 
Luc-luc
2 příspěvky 19.04.12 19:11

Michal David možná jezdí Rolls-Roycem, ale žehličku očividně nevlastní.

 
Arotyia  19.04.12 20:59

Nejvíce se mi líbily šaty Daniely Peštové, Petry Kostkové a oblečení Ondřeje Sokola. Ale opravdu mě dostaly šaty paní Gotové…oranžová tuba s černou krajkou..Daniela Peštová vypadala jako diva z jiného světa.
Pak se nemůžeme divit, co vidíme na ulicích..lidi vždy připravené na horskou túru a pak pokus o eleganci nebo ženštější vzhled, a člověk padá do kolen z mixu stylů, vzorů a látek..ó bože..návštěva Státní opery byla to nejhorší v mém životě..

 
Patcha
5 příspěvků 19.04.12 21:44
Cigára

Koukám na některé fotky a neujde mi to cígo v ruce. Já vím, že máme jednadvacáté století atd., ale vypadá to fakt strašně, zvlášť v kombinaci se slavnostním zevnějškem, ať už vydařeným nebo ne. Nezbytné postávání u popelníku tomu jenom dodá, zápach, linoucí se z dotyčné dámy si domyslím. Tohle není žádná protikuřácká kampaň, jenom mi to přijde odpudivé a takové laciné…

 
matka vlcice  21.04.12 16:35

Odpověď je jednoduchá, ani jeden debi*lní současný architekt není schopen do své budovy zakomponovat malou nenápadnou místnost s klimatizací pro kuřáky, a nechá honoraci v diamantových špercích hulit před vchodem na ulici…By mě zajímalo, co dělají, když se akcí účastní Bartoška, taky ho nechávají kouřit za salónkem mezi popelnicema? Pořád ještě kouří v čr minimálně 30% lidí, a jsou to lidé, kteří taky pracují, platí daně, tvoří hodnoty atd atd, proto nejsou občany druhé kategorie, že kouří, jejich SEGREGACI nechápu a jsem zcela proti ní. Nerada svým kouřením obtěžuji nekuřácké okolí, ale zároveň nechci být obětí ignorance.

 
Karin
3401 příspěvků 23.04.12 21:53

Já myslím, že kouření je přežitek (dnes kouří převážně lidi s nižším vzděláním nebo bez vzdělání, a z nižších sociálních vrstev - což je mimochodem docela paradox, když je to tak drahé), a že moderního architekta, který staví pro budoucnost, ani nenapadne, aby do projektu vkládal něco tak bizarního, jako je kukaň pro kuřáky. No, já jsem možná trošku zaujatá, ale mně připadá kouření tak nedůstojné, že si snad ani nezaslouží důstojnější prostor než před vchodem u popelnic. Já jsem ještě tak ochotná přimhouřit očko nad dámou, jež kouří ve stylu Marlene Dietrich, u baru, s cigaretou ve špičce… ale když vidím holky nebo baby se žvárem u huby na ulici, tak to ve mně fakt žádné vznešené pocity nevzbuzuje :-) A ústupky bych nedělala ani Bartoškovi.
Je to podobné, jako když někdo před kamerou žvýká žvýkačku nebo jako když ženská na ulici žere mastný hamburgr. To jsou prostě - spolu s kouřením - věci, které by si lidi měli nechat do soukromí. Do svého soukromí. Za prvé proto, že je na ně nechutný pohled, a za druhé proto, že nemají nárok vynucovat si ohledy nekouřící většiny.

 
gulietta  22.04.12 12:48

JIŘINA1 ja nepresadzujem aby matka išla do práce a živila rodinu rovnako ako otec. Podľa mojho názoru záleží od rodičov dieťaťa aký zvolia model chodu domácnosti. Aj keď si myslím že matka ktorá je doma nemá o nič menej dovernejší vzťah s dieťaťom ako zamestnaná matka. Tá zamestnaná bola v robote,tá doma sa aj tak celých 8 hodin nevenovala dieťaťu. Ale žehlila,prala,va­rila,upratova­la…
Reagovala som na TRYSKU ktorá napísala citujem:(holt nejsem ta správná emancipovaná panička, co nesnese pomyšlení, že ji – ó hrůzo – bude nějaký čas „živit“ manžel). Ako má vyzerať model domácnosti s dieťaťom som ani nenaznačila v predošlom príspevku. Emancipováná žena nie je panička čo má traumu z toho že ju živí manžel. Ja sa považujem za emancipovanú. Som na materskej dovolenke. Nikde popri tom nepracujem,ale manžel ma neživí. Mám peniaze ktoré som si zarobila sama,pred materskou dovolenkou. Áno manžel prispieva na spoločnú domácnosť,nemám problém jeho peniaze použiť,ale živiť ma neživí.
Emancipácia je niekde inde ako popisuje Tryska. Emancipácia je oslobodenie (sa) z bezprávnej, ponižujúcej spoločenskej závislosti; osamostatnenie sa; zrovnoprávnenie.

 
Jirina1
43 příspěvků 22.04.12 13:10

Ale ta emancipace vůbec není o penězích! Je to o dohodě, že žena nebude sama na dítě, domácnost a veškeré práce okolo, že budou oba dva vše sdílet ke spokojenosti obou. Domnívám se, že plně zaměstnaná matka nemůže mít s dítětem stejný vztah jako matka, která pracuje jen částečně, protože za prvé je z práce většinou vyčerpaná, za druhé dítě ji často potřebuje právě teď a tady a ne až o víkendu, až odevzdá projekt.Další problém je v tom, kdy si žena našetří dost na to, aby byla finančně nezávislá. Do pětadvaceti studuje, vydělá si přitom na svůj běžný provoz, pak se snaží rozjet kariéru, ušetřit a je tu 30+, pak chvíli trvá, než otěhotní a je tu pětatřicítka… Je dost málo žen, které se dovedou zabezpečit tak, aby byly finančně zcela nezávislé na partnerovi… jenže tytéž ženy pak nemohou a nechtějí s prací přestat, i když mají malé dítě … a upřímně, už to není to, co bylo v pětadvaceti, všechno už stojí o něco víc úsilí než dřív. Je důležité vybrat si takového partnera, který ženě nebude vyčítat, že ji „živí“ v době, kdy ona se plně stará o jeho potomka. A trošku se uskrovnit. Ani to se vždycky nepovede, vím, ale rodiči jsou přece oba a dítě vychovávají spolu!

 
gulietta  22.04.12 13:23

Jiřina my dve každa o inom. Ale aj tak ma prekvapuje Vaše konštatovanie,že si má žena nájsť partnera ktorý to „živenie“ nevyčíta. Je v tom živení nejaký rozdiel,len preto že jeden čuší a druhý nie? A ak smiem vedieť Vy ste mala dieťa vo vysokom veku? Alebo ste popri dieťati pracovala? Alebo na čom sú vlastne Vaše domnieky založené?

 
Jirina1
43 příspěvků 22.04.12 13:40

Rodiče jsou oba … a předpokládám, že spolupracují. Tudíž žena se stará o malé dítě, muž zabezpečuje finanční stránku. Jak dítě roste, buď se podělí o péči o dítě a o domácnost a žena se postupně zapojí do pracovního procesu, nebo se dohodli, že to bude ještě nějakou dobu fungovat tak, že muž obstará peníze a žena dítě a domácnost. Toto je klíčový okamžik, musí se dohodnout a musí to tak chtít oba. Měla jsem první dítě v pětadvaceti a bohužel v době, kdy bylo samozřejmé, že se o dítě a o domácnost stará žena. Při dítěti jsem dodělala VŠ a začala pracovat na částečný úvazek (bohužel bez spolupráce partnera, v té době to bylo zcela výjimečné). U druhého jsem začala pracovat částečně v půl roce, ovšem na plný úvazek až téměř v pěti (nedostatek školek a nemoc dítěte) a v té době jsem byla „ta líná, co se jí nechce pracovat“ (rozuměj dát dítě do péče státu… výchova ve školce se mi vůbec nelíbila z mnoha důvodů). Jenže teď vidím v nejbližší rodině, jak se ženy snaží rozjet kariéru, vydělt peníze, odkládají otěhotnění, pak následuje AR, slzy, že to opět nevyšlo, stres.

 
gulietta  22.04.12 13:57

Takže Vaša veta „Domnívám se, že plně zaměstnaná matka nemůže mít s dítětem stejný vztah jako matka, která pracuje jen částečně“ je skutočne len domienka. Keďže ste ani s jedným dieťaťom na plný uväzok nepracovala,neviete aký vzťah má matka ktorá to urobila. Vzťah matky a dieťaťa nie je založený na tom či pracuje,alebo nie,ale na tom ako ten čas strávený s dieťaťom využije. Nerozhoduje počet hodín,ale to ako ten čas spolu strávia. To by potom znamenalo že otec ktorý do práce chodí,ma s dieťaťom menej hodnotný vzťah ako matka. Čo určite nie je pravda.

 
Jirina1
43 příspěvků 22.04.12 14:09

Ale samozřejmě! Záleží na tom, jak se dítěti věnuje a jak s ním tráví čas! Viděla jsem všude kolem spoustu vyčerpaných matek, jak tahají ráno v 6 dítě do jeslí (dnes je to jen o to lepší, že se začíná pracovat později) a po pracovním dni unavených matek s nákupem a dítětem za ruku. Matka utahaná po pracovní směně se těžko bude dítěti intenzívně věnovat, i kdyby už toho nemusela v domácnosti moc dělat. Je to vždy o těch dvou, jak se domluví a jak si to uspořádají… ale malé dítě musí být vždy prioritou. Já dneska taky slyším v MHD stěžující si matky, jak jsou doma s dítětem a NIC nestíhají, jak neví, jestli vůbec zvládnou dvě děti… a přitom vysedávají na FB a mimibazaru a klábosí o blbostech.

 
Jirina1
43 příspěvků 22.04.12 14:24

Jednu dobu, když bylo mladší dítě ještě na 1. stupni ZŠ, jsem měla hodně psychicky náročnou práci, navíc jsem se zapracovávala a musela hodně věcí nově nastudovat. Když jsem přišla domů, potřebovala jsem rychle kávu a asi tak půl hodiny jen seděla a zírala. Teprve potom jsem byla schopna řešit, co bylo ve škole, jaké mají úkoly, kdo se s kým popral a co komu kdo řekl, jak se cítil a co bude k večeři. Když jsem odtud po roce odešla na volnou nohu, byla to velká úleva pro děti. Dodnes mi už dospělé děti řeknou, že se v té době bály, když něco provedly ve škole, protože jsem reagovala podrážděně a chtěla jsem toho najednou po nich moc.

 
CinaLu  22.04.12 19:52

Jiřino, můžete jen pro zajímavost odpovědět na tu otázku, zda má podle vaší logiky otec, který pracuje, s dětmi horší vztah než matka, která je s dítětem doma?

 
sarah123
2137 příspěvků 22.04.12 23:32

.

Příspěvek upraven 06.03.13 v 01:05

 
Jirina1
43 příspěvků 23.04.12 00:07

Já netvrdím, že moje názory jsou jediné správné, ale jsou to názory prověřené praxí. Když jsem byla dítě, dávaly některé matky dítě do celotýdenní školky, popřípadě šly od maličkého dítěte na plný úvazek do práce a hlídala babička. V té době také bylo možné umístit již půlroční dítě do jeslí (potažmo svěřit jeho výchovu do rukou socialistického státu ;-) ) Naprostá většina dětí takto vychovávaných měla psychické potíže v pubertě, neměly a ani v dospělosti nemají blízký vztah k rodičům, ale mají také potíže ve vlastní rodině, protože neměly vzor, jak by rodina měla fungovat.

 
lillyh
2 příspěvky 23.04.12 21:01

Co to s prominutím melete za blbosti? já jsem v jeslích byla, neměla jsem nikdy psychické potíže - je mi 34 - mám pěkný blízký vztah k rodičům, a moje rodina funguje dobře. z jeslí si na nic nepamtuju, nebýt fotek, ani nevím, že jsem tam byla, a základ rodičovské výchovy a vzory pro budoucnost si odnášíte mnohem později než v 6 měsících věku. a jděte už trollit jinam

 
emk
1 příspěvek 24.04.12 14:01

Výborně výstižné! Houpačkový styl přistižených selebrit je fakt hrůzostrašný a výborně se u něho člověk zasměje. Úlovky nehezky oblečených lidí čekajících na tramvaj fakt hadr:D

 
Karin
3401 příspěvků 25.04.12 09:08

V posledním KRAUSovi je celý velký článek věnovaný těmto společenským událostem a našemu (českému) přístupu k nim, velmi dobře napsaný, doporučuju k přečtení. Samozřejmě se tam mluví i o oblékání, ale je to pojato mnohem komplexněji :-)

 
MuglerWitch
32 příspěvků 27.04.12 19:49

Fakt katastrofa, když pomyslíme na to, že tihle lidi by měli bejt nejlíp a nejvkusněji oblečený, pokud ovšem budeme Týtý považovat za Award show trochu většího kalibru (ale jak bychom mohli, když Dana Morávková vcházela do divadla škobrtajíc mezi dlažebníma kostkama, kdežto jinde by pravděpodobně procházela po červeným koberci). Michala Davida upřímně nesnáším kvůli čemukoliv na něm. Gábina Partyšová má šaty jak ze Salonu Brigita a Pomejův homeless-look vedle té ženštiny s celkem zajímavejma šatama mě docela uzemnil.

 
little Blogger  03.05.12 14:46

Je smutné, že na jednu stranu se všechy celebrity předhánějí, kdo je bohatší a na konec to dopadne takhle :/ Nejvíc mě zklamal stylista Michala Davida…Velmi mě pobavila ta „zelená dáma“. Je to perfektní reklama na ty všechny nevkusné dámy LV. A ta paní s tím dekoltem? Ten „návrhář“, který je stvořil by si měl najít jinou živnost o.O … je to vše smutné

 
wiwi
38 příspěvků 08.05.12 15:44
Pozvánka

Ado, niekedy ani konkrétne vysvetlenie pojmu spoločenský odev, na pozvánkach situáciu nezachráni. Na pozvánke na moju minuloročnu promóciu bolo jasne napísané: Absolventi preberajúci diplom majú mať:
Páni:Tmavý oblek, košela,kravata,sako a tmavé spoločenské topánky.
Dámy: Spoločenské šaty s dĺžkou minimálne po kolená a spoločenskú obuv.

No dopadlo to tak, že z prítomných 15 pánov mala asi polovica tmavé rifle a čierne tenisky (jeden dokonca namiesto košele iba pólo tričko neónovo ZELENÉ), kravata len kde tu. No a s prítomných dám (cca. 30) som mala jediná dlhé spoločenské šaty (antický strih,žiadna obruč) a väčšina ich tam bola v krátkych plážových mini šatičkách (asi chceli byť veľmi sssssexi).Úplna katastrofa.

 
mari28  05.06.12 12:13
Perfektní článek

Neuvěřitelné, vypadá to, že na Týtý dostaly volňásky bordelmamá z celé republiky.

 
Lucator
8 příspěvků 24.07.12 23:01

To jsem si vskutku smlsla :D

 
Beef-eater
1 příspěvek 27.07.12 00:14

Au au, achich ouvej… Pomeje - nezdá se mu divný, že díky vykasané košili přiznává galanterii na šosu? Vždyť i takovému tupounovi musí být jasné, že jsou tam dole náhradní knoflíčky a ty rozhodně nejsou určeny k ukazování. A klasika sélebrit v ČR. Hlavně, že má pán od toho „smaženého kuřete“ na pazouře snobské hodinky za třicet tisíc, ale aby si za dvacítku nechal ušít oblek na míru, nebo u toho konfekčního od Hugo Boss nebo koho si alespoň nechal v krejčovství za litr zkrátit nohavice a rukávy to už je pro něj asi příliš složitá úloha.

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Témata článku

Drsný stylista

Koukala jsem, že občas propíráte Drsného stylistu, tedy pořad jedné... Celý článek

Ples v Opeře 2012

Vím, že se těšíte na spoustu fotek, ale bohužel vás zklamu. Na... Celý článek