Podzimní útok pletacích jehel z Fleru

25.10.16 | autor Andrea

Ruční práce, s láskou pletené autorské svetry z kvalitní vlny… to všechno zní moc hezky. Své babičce možná odpustím, že jí tuhle na tom svetru k Vánocům ujelo oko a ty křiklavé barvy se k sobě vlastně moc nehodí. Koneckonců mám její skvělou péči zadarmo. Co bude ale dělat svět s hromadou bezhlavých vynálezů z Fleru?

Ne, nebudu se tvářit, že je pro mě nevkus na Fleru něco nového. Stačí i jedna návštěva, aby člověk pochopil, co Ada myslela svým pojmem flerový evergreen.

Podzimní kolekci mi jako první představila tahle chlupatá vesta. Podle popisku se jedná o napodobeninu kůže. Když už nic, odvaha říct si o 1700,– za starý přehoz na křeslo, se jí upřít nedá.

Napište ještě tento týden a za 1700,– obdržíte nejen tento chlupatý vtip, ale navíc ještě dalších 6 pásků, které se k němu nehodí. Duše zákazníka plesá!

http://www.fler.cz/zbozi/kozusinova-vesta-6991956http://www.fler.cz/…esta-6991956

Na ty z nás, kteří se letošní podzim cítí spíš na oranžovou, myslela uživatelka Bost. Sebe a svou tvorbu shrnula:

„Vše dělám s velkou láskou a péčí. Vše musí perfektně sedět, musíte se v tom pohodlně cítit. Prostě jsem perfekcionistka. Příjemné pokoukáníčko či nakupování přeje Bohunka.“

Kam se poděl perfekcionismus u tohohle svetru, netuším. Je sice pravda, že jsem sama nikdy nic nepletla, ale něco mi říká, že by ta oka měla být stejně velká. Pak už je totiž jedno, že nad tím Bohunka strávila hodiny času a použila dvojitou přízi merino. Odvážím se říct, že 1776,– by za něj dal málokdo.

Tipy na to, pro koho je takový svetr určený, napište do komentářů. Podle mě by s přetvářkou měla problém i milující vnučka.

http://www.fler.cz/zbozi/svetr-s-kockou-7104198http://www.fler.cz/…ckou-7104198

O Bohunce a jejímu vztahu k módě toho nevíme moc, ovšem milovnice minimalismu to nebude.

Tvar a samotné pletení vypadá u strakatého kabátku mnohem líp než u kočičího svetru. O to víc jednoho mrzí, že na něm vystřílela všechny pletací vzory, které se zřejmě od začátku důchodu naučila a využila při tom všechny zbytky příze, co v doupěti láskyplné tvořivosti našla.

Na druhou stranu díky téměř dvaceti barvám může říct všem potenciálním zákazníkům, že jim jde svetr k očím. Ty jim však při pohledu na cedulku s cenou 5 328,– stejně vypadnou.

http://www.fler.cz/zbozi/rucne-pletena-vesta-nestejny-vzor-2981359http://www.fler.cz/…vzor-2981359

Evidentně jsem ale zapšklá a závistivá, protože svetr svoje fanoušky na Fleru má. V diskusi Bohunku dokonce povzbuzují.

Zdroj: Vlastní úprava z Fler.czZdroj: Vlastní úprava z Fler.cz

Jen o stovku dráž, za 5 439,–, pořídíte zelený křivák z pogumované bavlny. Mimo to, že jsem závistivá a zapšklá, začínám být i škeble. Pět tisíc bych dala opravdu za nějaké výjimečné kousky, košiloidní zelenkavý křivák z gumy k nim ale nepatří.

http://www.fler.cz/zbozi/oboustranny-kimono-krivak-jaro-leto-2015-rock-pop-6469605http://www.fler.cz/…-pop-6469605

U tohohle kousku nejde ani tak o materiál a provedení (vypadá kvalitně), jako spíš o úpornou snahu prodat… Mám chtít ten svetr nebo ty prsní svaly? Asi jsem divná, ale prvoplánově odhlalený hrudník by mi svetr za 8 500,– neprodal.

Divím se, že pod fotkou nejsou vtipy typu: „A ten chlap je v ceně? Hihihi…“

http://www.fler.cz/zbozi/origo-sveter-light-7558702http://www.fler.cz/…ight-7558702

S bezhlavou originalitou jsem měla vždycky problémy. Například u téhle mikiny se nemůžu zbavit představy, jak courám ta vytahaná „praktická“ oka po zemi, zakopnu o ně a rozplácnu se v blátě.

http://www.fler.cz/zbozi/kabat-unisex-s-otvory-na-nohy-6043202http://www.fler.cz/…nohy-6043202

Ilona Vi své výrobky shrnula jednoduše a jasně: „Originalita, jedinečnost, výjimečnost…“

Vystřihněte svým dětem pár kytiček, dejte jim foukací fixy a pár minut. Výsledek můžete stejně jako Ilonka střelit za 1998,– na Fleru.

http://www.fler.cz/zbozi/original-top-s-dlouhym-rukavem-4635172http://www.fler.cz/…avem-4635172

A trocha té divočiny na konec.
Původně jsem si myslela, že se jedná o rekonstrukci nálezu pravěkého oděvu z Únětické kultury. O to větší bylo moje zklamání, když jsem zjistila, že to autorka myslí zcela vážně.

http://www.fler.cz/zbozi/divoky-kabatek-s-kratkym-rukavem-5825151http://www.fler.cz/…avem-5825151

Autor

Andrea

Andrea miluje módu, fotografování, zdravý životní styl a sport. Ráda hledá inspiraci a zaměřuje se na propojení vkusu a funkčnosti všedního i sportovního oblečení.


Reklama

Líbil se vám článek?

Reklama

 Váš příspěvek
 
ionicera
4761 příspěvků 25.10.16 13:41

Pěkný článek. Zasmála jsem se.

 
benyka
4642 příspěvků 25.10.16 14:03

Dík, pobavila jsem se. Ovšem ten vševzorový svetr je skutečně bomba. Přímo teroristická.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 25.10.16 14:06

To šílené předražené sako, které si naposled na sebe vzala vodníkova žena na svém maturitním večírku v roce 1969, je od někoho, kdo je oficiálně návrhářka. Ach jo. Každopádně ty šaty k tomu ladí, pruh v pruhu, tón v tónu, že jo. Źe jo?!?

Příspěvek upraven 25.10.16 v 14:10

 
GeeGee
21 příspěvků 25.10.16 22:19

Já si to sem odložím. (aktuálně v H&M )

Příspěvek upraven 25.10.16 v 22:23

 
Quinn
12 příspěvků 26.10.16 09:46
:-D
 
kayav  25.10.16 14:22

Ten strakaty indiansky svetr je nahodou dobry :-D

 
Knitty
58 příspěvků 27.10.16 15:25
Barev není nikdy dost

Jojo, ten barevnej, to je extrovertní kousek! Škoda že autorka nemá trochu citu pro barvy…

 
arwenn
438 příspěvků 25.10.16 14:28

A co z toho? To je teda inspirace. To, že je na Fleru kdejaký hnus, už dávno víme.

 
Lucelle
306 příspěvků 25.10.16 15:07

Myslim, že třeba Fany by se svetr od Bohunky hodně líbil :-)

Příspěvek upraven 25.10.16 v 15:08

 
kolúch
462 příspěvků 25.10.16 15:09

Tak kurnikšopa čo by sme tu chceli? Články redakcie opindáme, Fler opindáme… :D Mňa by celkom bavili rozhovory s blogerkami, s originálnejšími otázkami ako „čo vás na mode baví“, asi by sme sa aj zasmiali častokrát, ale to je zrejme blbosť, prečo by si redakcia odkazovala na iné zdroje zábavy… ;)
A Fler peklo nesklame…

 
vlm
3056 příspěvků 25.10.16 15:24

Autorka kočičího svetru zdá se čerpá inspiraci v,,praktických ženách,, z let 70-80..z její galerie na mě dýchlo dětství a mládí…:-),ty děsivý oblečky na miminka snad už nikdo nepoužívá…já bych do toho nenavlíkla dítě ani před skoro třiceti lety…

 
šancava
24 příspěvků 25.10.16 15:55

Myslím, že takový typ článku ani nechce moc práce a přitom pro mě udělá parády až až. Styl psaní se mi líbí, pobavila jsem se už nad tím starým křeslem a rekonstrukce oděvu pračlověka to dokonala. A ten barevný svetr je dobrý, odhlédnouc od ceny, pochopitelně. Zato nevím, kterému muži v mém okolí bych vnutila ten pánský model.

 
goldfischlein
49 příspěvků 1 inzerát 25.10.16 16:27

Bohunka mě baví - to jako vážně toto ?

 
Quinn
12 příspěvků 26.10.16 09:47

Pánské??? :-D :-D

 
Voldemortka
361 příspěvků 27.10.16 22:28

A ne snad? :D

 
Linda Lin
6 příspěvků 25.10.16 16:31

U modelu „strakáč“ nevím, kde začíná model a kde člověk… prostě ženy, co vyřešily, jak dosáhnout orgasmu, propadají tvořivosti…

 
JUBA
60 příspěvků 25.10.16 16:35
Líbí, tohle je legrační

Tak to jsou přesně ty odpočinkové chvíle, kdy ukončím pracovní činnost a fofrem mrknu na MP a spravím si náladu před nástupem do „provoněné“ MHD. Ten zelený „křivák“?? to je pošušňání! A ta pračlověčí halena, to je ještě větší hlína. To má jen jeden komentář: U-ÁÁ!
Mám ovšem pocit, že jsem to „naživo“ na nikom neviděla, a že v pražské MHD se vidí ledacos…
Ten chlápek ale musel zlobit, když ho vyfotili v takovémhle svetru, jako vystřiženém z Dorky a Praktické ženy 80. let, co?

 
JUBA
60 příspěvků 25.10.16 16:37
Pro: goldfischlein

NE! NEEE! 53 prodáno???
To kdybych koupila zeťákovi - to by k nám snad přestali dávat děti na hlídání?!
Tak teď fakt nevím…

 
Esmee
4399 příspěvků 25.10.16 16:58

Po delší době fajn článek u kterého jsem se zasmála :). A ty kousky z Fléru, to je teda masakr, obzvlášť pak ty ceny za takový výtvor…

 
xyz
1650 příspěvků 25.10.16 17:01

Posledni oblecek je z rocnich jehnat :)

 
VeronikK
282 příspěvků 25.10.16 17:27

Náhodou, kdyby mi bylo 5-10 let, svetr s kočkou by se mi líbil :-)
Vtipný článek dnes.
Opravdu by mě zajímalo, jestli si ty věci někdo kupuje, obzvláště za ty ceny! Já jsem zatím sem tam viděla u někoho výrobky z Fleru, ale celkem příčetné.

 
Knitty
58 příspěvků 27.10.16 15:35

Ty ceny mě ohromily asi nejvíc. Klubko akrylové vlny může stát klidně jen 30 korun, tu vestu bych, odhadem, vyplivla za dva večery.
Když o tom tak přemýšlím…
Neměla bych se taky realizovat na fleru? Hmmm…
Stačilo by pustit k tomu děti.

 
vlm
3056 příspěvků 25.10.16 17:31

@VeronikK u každého prodejce je uvedeno kolik a co nabízejí a kolik a co prodali

 
VeronikK
282 příspěvků 25.10.16 17:37

@vlm aha, díky. Já tam nelezu, tak to jsem nevěděla. Až budu mít někdy náladu, tak se schválně mrknu…

 
Oveeec
1483 příspěvků 25.10.16 19:51

Já bych ten svetr s kočkou a ten strakatej možná chtěla na doma…:) Ale co bych chtěla určitě, to jsou ty pásky - ten koženej vyšívanej a ten s těma kytkama - to je možná La Femme Mimi, ne?

 
vlm
3056 příspěvků 25.10.16 19:55

@Oveeec dala byste 1800,za tak hnusný svetr? on se svetr s vypleteným obrázkem dá uplést i hezky..tohle je fakt prasečina

 
opiFka
1 příspěvek 25.10.16 20:38

Ten strakaty svetr se da sehnat v Desigualu. Ruzne vzory pleteni, barvy a krivy zip. Svetr stoji cca 3.800,– Maji ho kazdou kolekci, jen barvy se meni. Strih a napad obslehla dobre, ale cenu uz moc ne…

 
Minky
122 příspěvků 28.10.16 09:47

Pro mě je Desigual tvořivostí a vkusem na úrovni Bohunky z Fleru.

 
MP pohodarka
49 příspěvků 25.10.16 21:13

@kayav kdyby byl aapon indianskej :-D

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 25.10.16 21:20

Recyklace prastarých článků, které se na pekle objevily pár roků zpátky, včetně hnusného svetru á la Desigual. Andrea objevila Ameriku, gratuluji.

 
Pinot Noir
8979 příspěvků 25.10.16 21:30

„Rekonstrukce nálezu pravěkého oděvu“ - haha, to je přesné. Vtipný článek, ty kousky jsou vážně neuvěřitelné :)

 
Oveeec
1483 příspěvků 25.10.16 22:00

@vlm Jasně že ne :) Ani po nich nijak zvlášť netoužím, dělám si spíš srandu :) Ale ty pásky myslím vážně!

 
Chany
897 příspěvků 25.10.16 22:49
hm

Teda to je mazec! :-D
Otřesný výtvory za ještě otřesnější ceny…

 
MP Vladenka
1299 příspěvků 26.10.16 02:57

Kdybych nebyla předevčírem v NYC v novém Moschino, bavila bych se víc. Zrovna ty příšerné odrbané okraje na kytkotriku tam bylo aplikováno na cosi jako sako-fraku. V dalším vyhlášeném butiku byly věci, kam by ta chlupatá věc zapadla dokonale, cenově by ještě byla proti všemu levná. Rozdíl by byl jen v šití by China a absence visačky Versace, Gucci aj.

 
Evženie
176 příspěvků 26.10.16 03:10

Já bych se trochu zastala mikiny s okama. Nepřijde mi tak hrozná, i když praktické to vážně moc není a nedívala jsem se, kolik stojí (určitě víc, než bych byla ochotná dát). Z fotky to ale vypadá, že není špatně vypracovaná a nápad mít z dolního dílu alternativní „vestičku“ se mi líbí. Svetr s kočičkou má problém jen v ceně a vypracování (škoda merino vlny…). Jinak by ho moje sedmiletá dcera vážně moc chtěla.

Je fakt, že díky MP jsem schopná konečně odmítnout oblečení, které se mi třeba i líbí, ale je předražené a má vady. Což je problém většiny modelů v článku - na každém z nich je něco, co by někoho oslovit mohlo, ale srovnání cena-výkon není úplně adekvátní. (s výjimkou toho desigualského svetru - ten zapadá jak esteticky, tak cenou, je přeplácaný a drahý, na to jsou zákaznice Desigualu přece zvyklé, ne?)

 
Paris1789
709 příspěvků 26.10.16 09:46

K té chlupaté vestě:
Trendy jsou ve znamení umělých kožešin, mají je všude. Osobně jsem nosila loni chlupatý bílý kabát na zip, sahající dlaň nad kolena, přepásaný páskem a doplněný pánským kloboukem. Tohle není out a jak píše jedna přítomná uživatelka, i ty pásky k tomu sedí (některé).
Asi bych to potřebovala vidět zblízka, ale cena 1700 není přemrštěná; napsala bych, kolik mne stál ten chlupatý kabátek, ale to by se zase někomu zde příliš nelíbilo, takže jen uvedu, že stál o dost víc.
Jako u všeho i zde bude záležet na stylingu, trochu se obávám, že české ulice zaplní pestrobarevné chlupaté koule. No, vzhledem ke zpoždění trendů u nás to možná bude až za rok.

 
šancava
24 příspěvků 26.10.16 13:26

Souhlasím s vámi, že „chlupy“ jsou in. Ale ona není uměla kožešina jako umělá kožešina. Modrá vesta na fotce opravdu nejvíc ze všeho připomíná prastaré leskymo na gauči u hodně neoblíbené pratety.

 
Cagot
88 příspěvků 26.10.16 11:12

To kotě bych nosil!

 
Knitty
58 příspěvků 27.10.16 15:30

Na vánoční párty s Colinem Firthem v Deníku Bridget Jonesové… Mezi sobama by kotě jednoznačně vyhrálo.

 
kolúch
462 příspěvků 26.10.16 11:37

Niektoré tie modely sú výsledky obsedantno kompulzívnej poruchy v kombinácii s nudou, niektoré pretlaku tvorivosti, väčšia či menšia prítomnosť vkusu, nejaká tá súdnosť pri určovaní ceny, detto pri určovaní ceny ak podobné ponúka obchod, ak také vôbec neponúka obchod… Celkom zaujímavé je prejsť ponuku autora alebo tvorilky a sledovať ako dlho dokážu ten ktorý „model“ na Fleri sušiť v ponuke, niektoré budú mať aj päťročnicu za sebou o chvíľu. Sú to také stabilné kusy nepodliehajúce móde zrejme :D A niektoré ani nie sú ten prípad, ak nájdete svoju cieľovú skupinu a ona vás, nie je o čom.

 
Ascari
315 příspěvků 26.10.16 12:46

Znáte to pravidlo „bláznům se neodporuje“? Vždycky se mi vybaví, když vidím něco podobného. Malé dítě namaluje tužkou kostrbatý kruh, donese to mamince, maminka pochválí… Ale v první třídě se už okřikuje špatné držení tužky a přetahování přes linku v písance. Takže v těchto případech buď kdysi dávno selhaly matky… nebo si dámy na stará kolena začaly lhát do kapsy a kamarádky jim pochlebují.

Nechci sexistit, ale s rukodělnými výrobky podobné kvality by naprostá většina chlapů dávno sekla, protože by jim 3 z 5 kamarádů řekla od plic, co si o tom myslí, a v každé větě by bylo jedno dobře míněné slovo p–o.

 
defilenaiguille
2722 příspěvků 26.10.16 13:13

Ta bačovská modrá vesta by mohla v různém nastylování vypadat dobře, s tím páskem uprostřed by to mohlo mít nádech lidového kroje, ostatní pásky bych kombinovala s jinými oděvy.

Kočičkový svetr - viděla jsem daleko hezčí provedení vyplétaných vzorů.
Kdyby vesta z „Desigualu“ neměla sloužit jako vzorník a autorka použila jednotlivé vzory na celý svetr, tak by to mohlo vypadat daleko lépe. Třeba ten bílo-béžovo-černý na levém rukávu je hezký (jak vzorem, tak barvami). Další, který považuji za hezký, je na pravé části hrudníku bílo-oranžovo-černé cikcaky.

Opentličkovaný zelený křivák…i vodník by nejspíš pohrdl.

Vesta s dírami mi přijde vtipná, původně jsem myslela, že je to tvorba @Kaninchenherz.

Vesta pro Freda Flinstouna by našla užití možná v natočení nějaké nové verze tohoto komiksu.

Nejvíc mě na tom všem asi štve, že lidé, kteří používají slova jako „ekologická a humánně co nejčistší tvorba“, stejně jako rádobypletařky przní velmi kvalitní materiály na svojí pochybnou tvorbu. Všichni ochránci zvířat ukazují prstem na chovy zvířat na kožešinu, ale toho, jak se ničí materiál, jehož odebrání zvířeti sice nepůsobilo bolest, si už nikdo nevšimne. Rovněž kvalitně zpracované rostlinné materiály končí ve spárech kvaziumělců.

 
Kaninchenherz
246 příspěvků 28.10.16 10:02

@defilenaiguille Ta vesta s ďourama se mi vážně líbí, takže dobrá trefa! I když nohy bych si do těch ďur taky nedala, to bych se najisto někde přerazila =D

 
KlaudieS
1640 příspěvků 26.10.16 13:30

@GeeGee Eh, práce návrhářů HaM zjevně spočívá ve vytahování babiččiných šatů do pole a nočních košil
http://lp2.hm.com/hmprod?…[/model/2016/D00­%200401689%20001%2069%20­1603.jpg],type[STIL­LLIFE_FRONT]&hmver=3&c­all=url[file:/pro­duct/main]

http://lp2.hm.com/hmprod?…[/model/2016/D00­%200431101%20007%2032%20­5140.jpg],type[STIL­LLIFE_FRONT]&hmver=1&c­all=url[file:/pro­duct/main]

http://lp2.hm.com/hmprod?…[/model/2016/D00­%200401689%20002%2069%20­1602.jpg],type[STIL­LLIFE_FRONT]&hmver=3&c­all=url[file:/pro­duct/main]

http://lp2.hm.com/hmprod?…[/model/2016/D00­%200444736%20004%2037%20­2868.jpg],type[STIL­LLIFE_FRONT]&hmver=0&c­all=url[file:/pro­duct/main]

http://lp2.hm.com/hmprod?…[/model/2016/D00­%200439616%20001%2013%20­5222.jpg],type[STIL­LLIFE_FRONT]&hmver=1&c­all=url[file:/pro­duct/main]

Jasně, jsou tam i normální, ale oni přesně tohle vystavují ve vitríně. Jo, ještě vlastně nasadí figuríně kšiltovku, aby to vypadalo moderně. Nejspíš.

 
ukrutnik
19 příspěvků 26.10.16 15:26

Než začnete psát o Natálii Steklové, laskavě si přečtěte, jakou módu tvoří a proč:
http://nataliesteklova.cz/bio
Ne, nemusí se vám to nikomu líbit, ani mně se bunda nelíbí (jiné věci ano), ale neotírám se pitomou kritikou o někoho, kdo už dokázal, že svoje místo ve světě módy má právem.

 
Karin
3430 příspěvků 1 inzerát 28.10.16 03:15

Když je tak dobrá, ať si na ten web probůh zjedná typografa a korektora. Tohle rve za oči.

 
VandaRybna
3655 příspěvků 02.11.16 16:35

Nezavidte, představila svou praci ve Vidni.

Edit: ty chybné mezery mezi slovy a interpunkcí mi tady bohužel editor automaticky opravil, v originále ale jsou.

Příspěvek upraven 02.11.16 v 16:38

 
Ascari
315 příspěvků 28.10.16 19:48

Jestli si někdo napíše do profilu, že studoval „postgraduál“ na průmyslovce, je u mě velikášský magor s psychiatrickou diagnózou.

 
VandaRybna
3655 příspěvků 02.11.16 16:30

Laskavě přečteno. Furt hrozný. Furt předražený. Ale pro ekomaniaka-pozéra vynikající, každý zboží má svého kupce.

 
vlm
3056 příspěvků 26.10.16 15:40

@ukrutnik a o ty ostatní se otírat můžeme??:-),no myslím že kritika hnusné předražené bundy není otírání…ale asi dobrá je když jí někdo dá za kousek lana omotaný provázkem 1200,ano mluví ze mě závist, mě by to nikdo nedal… :-)

 
ukrutnik
19 příspěvků 26.10.16 15:56

Ostatní mě nezajímají a Vy taky ne, jestli doopravdy závidíte, je Vaše věc, já si to nemyslím a nezajímá mě to.
Kdybyste si můj příspěvek přečetla pořádně, zjistila byste, že se mi bunda taky nelíbí, ale neznamená to, že je špatně ušitá.
Už mi nepište a neodpovídejte, pro mě je téma vyčerpané (asi tak, jak moc je vyčerpané celé Peklo)

Příspěvek upraven 26.10.16 v 15:58

 
vlm
3056 příspěvků 26.10.16 16:00

@ukrutnik …mám jinou, už mi nepiš… :-D, proč bych vám psala probůh

 
ukrutnik
19 příspěvků 27.10.16 14:38

Protože už jste mi předtím napsala, proto jsem Vás v odpovědi žádal, abyste v tom už nepokračovala. Tedy nerozumím, Vaší větě - „proč bych vám (zde hrubka) psala probůh“.
A jestlipak jste si už přečetla info, proč Natálie Steklová tvoří ze starých „skoro-hadrů“ :)
A ani tohle se nikomu nelíbí?:
 http://www.fler.cz/…-pop-5145043

Příspěvek upraven 27.10.16 v 14:42

 
MP Vladenka
1299 příspěvků 27.10.16 17:47

@ukrutnik a co to mění na tom, že to zelenkavé česílkovské gumosako je děsné? (že jsem tak smělá)

Příspěvek upraven 27.10.16 v 17:47

 
ukrutnik
19 příspěvků 03.11.16 14:47

No to je :) to jsem totiž psal, kdybyste si to přečetla…:)

Příspěvek upraven 03.11.16 v 14:48

 
Ascari
315 příspěvků 28.10.16 19:40

Kde je tam ta hrubka? Velké „V“ není „povinné“.

 
ukrutnik
19 příspěvků 03.11.16 14:51

Není to povinné, já tím dávám najevo, že píšu jedné osobě a že neoslovuji všechny. Nicméně - pamatuji doby, kdy za to byla snížená známka z diktátu.

 
Barrbarrella
149 příspěvků 26.10.16 16:35

Hu hu, peklo je na chvilku zpátky. Fler nezklame a fanouškovská základna umělkyň rulez

 
lil-red-fox
2 příspěvky 27.10.16 13:31

Ten svetr s milionem vzoru vypadá jako od Desigualu, Missoni, Smash!…a podobných značek až na to, že ty je většinou mají levnější.

Zbytek je ovšem dost děs.

 
vlm
3056 příspěvků 27.10.16 15:01

@ukrutnik nevím jestli nikomu, ale mě tedy ne, přestože chápu její pohnutky, nelíbí, nepíšu vám, jen reaguji na příspěvek.

 
ukrutnik
19 příspěvků 27.10.16 15:07

S tím můžu bez problémů souhlasit. Když se někomu něco nelíbí je čistě jeho věc. Jak jsem už psal, bunda se nelíbí ani mně, ale Natálii Steklovou jinak uznávám.

ps: zajímalo by mě, za co jsou ta červená ramínka - dal jsem najevo souhlas s předchozím příspěvkem, který dostal samá „zelená“ a bunda se mi nelíbí, což je většinový názor zde přítomných. Tedy, usuzuji, že jsem je prostě dostal proto, že jsem dostal v minulém příspěvku a tak jsem zapsán jako ten, komu se dávají červená automaticky.

Příspěvek upraven 03.11.16 v 14:54

 
Pinot Noir
8979 příspěvků 27.10.16 15:20

@ukrutnik Tady se někdo o někoho „otírá“? Zazněla jen kritika konkrétních modelů, ne? Uznávat někoho znamená, že mu musím žrát bezvýhradně všechno? Uznávám Martina Scorseseho, přesto přece můžu říct, že film Letec stál podle mě za prd.

 
ukrutnik
19 příspěvků 03.11.16 14:45

Otírá - VandaRybná a KlaudieS. Vy ne, Vám se jenom nelíbí film Letec a „gumová bunda“ :)

Příspěvek upraven 03.11.16 v 14:55

 
VandaRybna
3655 příspěvků 03.11.16 16:19

A co jako, rozbijete mi hu*bu protože tvorba vaší kámošky není můj styl? Ani po tom to lepší nebude, věřte mi.

 
ukrutnik
19 příspěvků 04.11.16 14:55

Proboha…nezlobte se, ale takhle reagovat…proč bych Vás měl fyzicky napadat? Proč mi tohle píšete?
Mně nevadí, že se o paní Steklovou „otíráte“, já jsem pouze odpovídal na dotaz k předchozímu příspěvku.
Paní Steklová není moje „kámoška“. Celou dobu píšu v podstatě jenom to, že se nikomu na Pekle nemusí její tvorba líbit (ovšem Peklo nejsou žádné odbornice), ale jaksi paní Steklová toho už dokázala dost a i kdyby šila pytle, budou ušité dobře.

Příspěvek upraven 04.11.16 v 15:00

 
pozdni_ctyricitka
147 příspěvků 27.10.16 19:41

Jedna věc mne docela pobavila: ten svetr na hezkým mužským se mi zdá hezký. Tak jsem si zopakovala základy marketingu a ono to fakt funguje.

 
Paris1789
709 příspěvků 27.10.16 21:48

Ad ten pán v tom drahém svetru:
By mne docela zajímalo, jakým způsobem ty prodejkyně dojdou k těm strašným cenám? Asi si na to plácnou hodinovku, ne?
Zdráhám se uvěřit, že to myslí vážně.

 
Itta
10 příspěvků 27.10.16 22:04

Kousavé komentování kousavé pleteniny z Fleru je ok a do Pekla patří. Ale tuhle narážku si autorka měla odpustit:,,…že na něm vystřílela všechny pletací vzory, které se zřejmě od začátku důchodu naučila a…". To je vážně dost neprofesionální, nesportovní, zbytné, nevtipné… Obzvlášť, když autorka článku v předchozím odstavci sama konstatuje, že o Bohunce a jejím vztahu k módě toho moc nevíme. Ta narážka je prostě ageismus, jak vyšitý. A to se zase nelíbí mně.

Jo, komentujme nepovedená díla Bohunky a dalších pletařů nebo pletařek, ale nedělejme to prosím formou osobních narážek např. na věk. Věk si nikdo z nás nezvolil, čas nikdo z nás neovlivní, ale především je to kritérium, které vůbec nehraje v tomto případě roli. Hnusný pleteniny dokážou udělat lidi ze všech věkových kategorií. Věk nebo s věkem související odchod do důchodu o míře vkusu nebo nevkusu vůbec nerozhoduje.

 
Paris1789
709 příspěvků 28.10.16 07:20

Přesně tak.
Například já sama jsem svůj první svetr upletla ve věku asi 13 let, umím uplést úplně snad všechno a do důchodu teda mám bohužel docela daleko.
Jinak tento článek je jen dalším důkazem módní neurózy, která cloumá většinou přispěvatelek do této diskuse. Evangelizace už proběhla, nyní si zdejší šprtky musejí uvědomit, že samé jedničky ještě neznamenají profesní úspěch.

 
Mishule_obecna  28.10.16 01:46

Já bych ráda věděla, co to jsou pletací jehly. Když už něco kritizuji, tak aspoň terminologii bych měla zvládnout. Jehly jsou šicí, jehlice pletací. Tváří se to jako Ada, ale není to Ada.

 
kolúch
462 příspěvků 28.10.16 09:19

Tak som si omrkla ponuku pani Steklovej a aby som nebola v modnom krci vazne uvazujem o kupe kusa hnusnej snury omotanej cervenou alebo zelenou. Za 50 € je to skvela ponuka. Na ruke iste bude mat lepsi tvar ako na fotke a ked s tym vyplavem na letnu terasu ozobavat zakusok iste budem za hviezdu, ktora vie ocenit umelca.

 
Mishule_obecna  28.10.16 12:09

Mně se líbí tento http://www.fler.cz/…amek-6942032, za 355 korun to bude spousta parády.

 
kolúch
462 příspěvků 28.10.16 12:33

O tom žádna… :D Dáte si veterník alebo kremrolu?

 
Mishule_obecna  03.11.16 14:54

S vámi klidně oboje :-)

 
vlm
3056 příspěvků 28.10.16 10:22

@Mishule_obecna možná myslela pletací dráty :-)

 
defilenaiguille
2722 příspěvků 28.10.16 10:27

@Kaninchenherz
Opravdu mi to připomnělo váš styl a evidentně jsem se trefila ;-) Já bych nohy do těch děr dát nemohla, protože chodím rychle a podtrhla bych si nohy, ale dokáži si představit, že v tom někdo jen tak postává na večírku. Já bych to nechala při chůzi povlávat za sebou. Nápad každopádně oceňuji, nevím, jestli je prvotní nebo je okopírovaný jinde, to nedokáži posoudit.

 
lukisvlcek
1 příspěvek 28.10.16 18:47

Ach můj bože myslel jsem že nevkus najdu pouze na kanálu petrylovely hair ale očividně se to šíří :D

 
Ascari
315 příspěvků 28.10.16 19:42

Doneslo se mi od kolegů z Brna, že Andrea hledá autor(k)y na tento web na brněnské žurně. No nevím :D - ale kdokoliv se z FSS přihlásí, bude určitě lepší.

 
celem
1111 příspěvků 29.10.16 15:54

Na Fléru se určitě dají najít i dobrý věci, tohle z článku je hrůza. Cena svetru za 8500 je přemrštěná.
Ještě mě zarazilo, že na Fléru prodávají i profesionálové, myslela jsem, že jde čistě o amatérskou tvorbu.

 
amyss
93 příspěvků 02.11.16 10:41

@defilenaiguille S tím posledním odstavcem nemáte tak úplně pravdu, protože vegani nechtějí nic ze zvířat, takže ani pletené věci z vlny, nejenom klasické kožichy. Navíc i např. srst angorských králíků se nezískává bezbolestně, ale škubou ji z nich zaživa. Kdo se hlouběji zajímá o ochranu zvířat, ten si svetr z angorské vlny nekoupí.
A mě konkrétně prznění jakýchkoliv materiálů na takové šílené výtvory štve.

 
Karolina Krátká
30 příspěvků 20.11.16 17:30

Jo, škubou. Ty chlupy, co jsou uvolněné, protože rvát srst po hrstech, no… kousl vás už někdy králík? Nebo pokopal? To vás pak tyhle nápady velmi rychle přejdou.

 
amyss
93 příspěvků 02.11.16 10:44

@celem Na Fleru může prodávat kdokoliv, akorát to musí být jeho autorské věci.

 
celem
1111 příspěvků 02.11.16 11:04

@amyss dík za vysvětlení. Fakt jsem žila v domnění, že Flér je pro amatéry.

 
defilenaiguille
2722 příspěvků 02.11.16 12:04

@amyss
Měla jsem na mysli třeba ovčí vlnu, širší znalosti o získávání srsti (na vlnu) z ostatních živočichů nemám.

 
VandaRybna
3655 příspěvků 02.11.16 16:13

@Mishule_obecna To snad nemůže ta paní myslet ani ze srandy.

Já vím že ve svých očích musí být originální umělkyně tvořící unikátní módu, ale já bych jí nejraději jednu pleskla, už jen pro ty ceny co si na ty děsy dovolí nastřelit. Image značky: drzost.

Příspěvek upraven 02.11.16 v 16:19

 
ukrutnik
19 příspěvků 03.11.16 14:59

Drahé to je, ale pokud se někomu výrobek líbí a chce si ho koupit, není to nedostupné.

Co tyhle šaty:
https://www.fler.cz/…mbus-3422388
Nemusí to být samozřejmě Váš styl.

 
MP Vladenka
1299 příspěvků 03.11.16 15:22

To modro-bílé pyžamo je krásné, ale nemám ráda, když mi tahne na cemr

 
VandaRybna
3655 příspěvků 03.11.16 16:18

A teď budu až do zítřka přemýšlet, co je to cemr.

 
MP Vladenka
1299 příspěvků 03.11.16 21:06

@VandaRybna cemr? to je spodní část zad. „Zastrč si to tričko, ať ti netáhne na cemr!“ říkávala moje pratetička

 
VandaRybna
3655 příspěvků 03.11.16 16:22

@ukrutnik To není o stylu, šaty v odkazu jsou filmový/divadelní kostým pro roli chudé kvakerky.

 
Janulka1108
26 příspěvků 08.11.16 10:01

Ten posledný model ako z hororu o kanibaloch. Odporné.

 
Miasterium
7 příspěvků 12.11.16 16:18

Ta „bomba“ u toho hypervzorovaného svetru je vlastně na místě…bomba to tedy je, přímo dělová koule!

 
Putzi
24 příspěvků 5 inzerátů 15.11.16 08:50

Tak ja tedy na Fleru taky trochu „pusobim“ a po precetni nadpisu clanku me tak napadlo, ze bych tu jednou mohla najit i sebe, ale snad mi to nehrozi… pravda je, ze na Fleru obcas jsou opravdu nadherne veci a ty kupodivu nebyvaji tak predrazene, jako veci od naprostych amateru.
Chapu, ze nekdy fotky nebyvaji perfektni, ne kazdy ma skvele podminky (ja s tim treba taky docela bojuji), ale rict o sobe, ze jsem perfekcionista a mit sisate a vytahane vyrobky, to uz chce asi fakt poradny kus sebevedomi :P

 
Labužník Milenka02
1 příspěvek 15.11.16 10:35
Masakr

To jsou šílené kousky. To si snad koupí jen vyšinutý člověk.
Např. tenhle kousek skoro za 1800,– Kč to je velký masakr.

 
akvarium
13 příspěvků 15.11.16 16:06

… tak že chce za hukotsvetr a zelený sáčko pět a půl litru… přece nebude ku**it ceny :DD

 
hifi
45 příspěvků 15.11.16 11:55
Peklo se otevrelo

Tak ten posledni kus… speachless… :D

 
JamieFrost
1 příspěvek 15.11.16 14:16

Ja tomu prodeji na Fleru vubec nerozumim. Parkrat jsem se pokusila tam neco prodat, protoze taky siju, ale nikdy se nic neprodalo. Nejspis jsou moje vyrobky moc „normalni“ a nositelne a na ty neni nikdo zvedavy. :-) Nechapu kdo kupuje tyhle hadry, jejichz priklad je vyse a jeste vic nechapu, ze ma nekdo takovou kuraz to nabidnout a chtit za to tolik penez!!! Nekdy si zastesknu, ze je tezke vlastni vyrobky nekde prodavat, ale na Fler jsem az moc dobra. :-)

 
Karolina Krátká
30 příspěvků 20.11.16 17:27

No, pokud někdo chce ručně pletený svetr, který pletl někdo, kdo žije v podmínkách ČR, ne po kolena v blátě v Bangladéši, tak těch 1776 dá za materiál a další dva, tři, deset tisíc za práci, i když bude dělat za minimální mzdu. I když to bude něco úplně hladkého a nudného.
Ten kabátek z kdovíčeho, to někdo viděl věci od Kaffe Fasseta, chtěl něco takového, akorát holt není Kaffe Fasset.

 
amyss
93 příspěvků 01.12.16 09:31

@Karolina Krátká Tak si najděte např. na Youtube videa, myslím že to tam dala PETA, jak v Číně rvou z králíků veškerou srst do krve. Fakt nejde o nějakých pár uvolněných chlupů, které by samy vypadly. Pak vás tyhle pitomé komentáře velmi rychle přejdou…
BTW srst se dá i normálně stříhat bez škubání.

Kurková poprvé na pražském Fashion Weeku

Nejznámější česká supermodelka Karolína Kurková vůbec poprvé... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Roláky: 8 inspirací a jedno peklo

Autor: Admin Módnípeklo.cz

Že rolák není nudný jsem ukázala v předchozím článku. Samotný rolák... Celý článek


Reklama

Pomněnková nekolekce

Autor: Ada

Když návrháři chystají novinky na přehlídku, obvykle se snaží, aby... Celý článek

Ponožkový speciál

Autor: Ada

Ponožky, tak malá oděvní součástka - a přitom tak nápadná. Jestli... Celý článek