Mě se líbí ten vzor a ty barvy. Ale to ostatní – střihy, délky, „ozdoby“ a především holínky, to je příšerný. A nebo smutný. Neumím si mezi tím vybrat.
Zlatá medaile za nevkus
17.07.12 | autor Ada
Už o tom napsal kdekdo, takže budu možná nařčena z trapného opakování, ale to je mi jedno. Pnutí, které se dostavilo po zhlédnutí fotek oblečení, v němž budeme nastupovat na olympijských hrách v Londýně, musí ven.
Nebudu se zabývat tím, jestli jsme nejhorší, na to už se velmi podrobně podíval blog Muži v Česku (třeba Italové nebo Rusové se taky předvedli). Možná bychom tu zlatou na nevkus přece jen nedostali, ale nějaké hezké umístění by z toho jistě bylo.
Olympijskou kolekci navrhla a vyrobila firma Alpine Pro ve spolupráci s E.daniely. Inspirací byl obraz Františka Kupky Amorfa - Dvoubarevná fuga (kdybyste ho chtěli vidět naživo, je v Národní galerii v Praze). Vzor v národních barvách vypadá dobře a nemám proti němu námitek; potud ok.

Zdroj: http://www.alpinepro.cz/zeny/oh-kolekce-londyn-2012/trika/
Sestava na slavnostní nástup je ovšem katastrofální. Nechybí nic.
1) Český humor v podobě holínek. Šibalské pomrkávání na typické londýnské počasí a na současnou módu, která dovoluje běhat v holínkách po městě. Je to vtipné? Zasmáli jste se, nebo jste si jen tak zoufale uprskli?

2) 3/4 legíny, které tady tak milujeme. Ano, daly by se prohlásit za novodobý ženský národní kroj. Je to sportovní oblečení, jako stvořené na běhání, do fitka atd. Ale k saku jako slavnostní ohoz na zahájení olympiády? Really?
3) Sportovní elegance. Proklínaná česká představa o tom, jak vypadá sportovně elegantní oblečení, prosákla i na olympiádu. To se vezmou stoprocentně sportovní prvky, jako legíny a mikina s kapucí, stoprocentně elegantní, jako sako, a dá se to dohromady. Asi jako kdybyste smíchali na kousky nakrájený citron a jablko a čekali, že z toho magicky vznikne něco jiného než směs citronů a jablek, třeba pomeranč.

4) To sako - hlavně dámská verze - je divné. Divný střih, divná délka, stylově nesedí ke sportovně zahrádkářskému zbytku. A to červené v pase je sucháč, na který se zapíná.
5) Přeplácanost. Naši návrháři se toho snad nezbaví. Čekala bych, že aspoň návrháři sportovní módy budou mít na zřeteli hlavně funkčnost a stylovou čistotu, ale ne - i tady došlo ke splácání stylů a prvků (nášivky, šňůrečky, popruhy, sukýnka, holínky, bla bla bla) a ke snaze navěšet toho na nebohé sportovce jako ozdob na vánoční stromeček.

Tak co, líbí? Jestli ano, upřímně se přiznejte, protože mě stejně upřímně zajímá, jestli nejsem zbytečně přísná a to oblečení přece jen není originální a cool.
Když pominu všechno ostatní, tak mi vadí, že vzor není z dálky dobře rozeznatelný. Líbila by se mi kolekce, kde by bylo na dálku dobře poznat, že jde o našeho, českého, sportovce.
A pak by se mi líbilo, kdybychom opět začali používat na všech reprezentačních dresech velkého českého lva místo současného složeného znaku. Velký český lev na prsou je úplně něco jiného než ta divná složenina. Připadá mi, že lev vyjadřuje a podporuje národní hrdost mnohem víc. A zdaleka tolik se neplete se znaky jiných zemí. Náš lev vypadá moc dobře, nevím, proč se s ním nechlubíme.
Jistě, a také Slezany, že. Nijak to nezpochybňuji.
Dřív jsme měli i Slováky, a ti měli jen nepatrný, málo viditelný
kousek.
Jsme jeden stát, měli bychom vystupovat jednotně. I kdybych byla
Moravanka nebo Slezanka nosila bych lva raději než současný složený, ne
příliš přehledný a zapamatovatelný znak, a také dost nepohledný.
Líbí se mi jasně čitelné znaky (kanadský javorový list, švédské
korunky…), a těm je náš lev důstojným soupeřem. K tomu je lev
považovám za krále zvířat, v astrologii se mu připisují kladné
vlastnosti, atd.atd.
S ničím by se nepletl? A co třeba lucemburský dvouocasý lev? (Ano, úplně ten stejný, jakého máme my – společná historie se nezapře…)
Zeptám se jinak – no a co jako? to je přesně ono – leckomu tady na diskuzích pořád vadí, že Češi jsou na svou zem málo hrdí, málo sebevědomí a blablabla a to je přesně ono – jasně, lev je hezký, ba přímo překrásný, ale nejde to, protože přece musíme myslet na chudáky diváky, kterým by se nedejbože mohl plést, nebo na ostatní státy, které si ho zabraly před námi! Ne, pořád je v některých pocit, že si „to“ nemůžeme, nesmíme dovolit. Tohle jsou kořeny naší povahy, a pak se nikdo nesmí divit, že máme nudnej, nevkusnej komplet bez lva.
Lva používat nemůžeme, státním znakem je složenina lvů a orlic.
Státní znak byl přijat zákonem č. 3/1993 Sb. ![]()
@Jája B., fakt? To by
mne nenapadlo.:-) Tak jako by mne nenapadlo, že lucemburský a náš lev je
stejný – pokud dobře koukám, tak lucemburský je červený, takže jsou
stejní jen pro barvoslepé.
Zákonem schválený znak se mi nelíbí, nic si s nímto znakem kupovat a
nosit nebudu.
Nejsem heraldik, ale vím, že lvů je hodně. Ovšem všichni nejsou stejní a každá země ho nepoužívá. Hodně je samozřejmě i orlic. @slunceadéšť a @rice pochopily, co jsem tím chtěla sdělit.
Naštěstí se lev líbí i některým sportovcům, na jejichž dresech se objevuje, takže zakázaný nebude.;-)
Všimly jste si na OH bund Američanů? – šedivé plavců a dnes hnědé
americké střelkyně? Američané mívají velmi pěkné oblečení na
olympiádách, často něco nového, hezká řešení, a tentokrát děsné
bundy, takové „dědkovky“ bez nápadu.
A co říkáte fialovým šatům hostesek? – především tomu visícímu
kusu látky (většinou žlutému)? Barevná kombinace hezká, ale šaty s tou
žlutou „utěrkou“ mi připadají trochu jako pro hotelové pokojské –
ten kus látky jako by měly na přeleštění nějakých šmouh, medailí nebo
na otření prachu.:-)
Holinky patrně proto, aby si ti, co si z Londýna nepovezou medaili, vezli
aspoň něco = plíseň na nohách. Ale největší sranda by byla, kdyby
v těch holinách běželi maraton, to bych se na to vydržela koukat klidně
celé ty 2 a 3/4 hodiny…
![]()
Ten Kupka ve vzorované verzi připomíná spíš brusel, který kdysi svou světovostí nechal načichnout české světničky i paneláky.
Přesně, také mi to evokuje spíš „Bruselský sen“, na Kupku bych si nevzpoměla ani na desátý pokus. Oblečení mi nepřijde zajímavé, nekoupila bych si ho pro sebe, ničím extra mě nezaujalo, což je na olympijskou kolekci docela škoda…
Videl, je nepekná
To čo
nie je škaredé je prinajmenšom nudné. Škoda, podľa mňa ten nápad
využiť krojový vzor mal potenciál.
Slovenskou kolekci… jsem si právě prohlédla. Tak nevím, co je horší. Ale přece jen, my bychom nejspíš dostali zlato!!! Ale klobouky ze Slovenska a bačovské prvky na saku – no taky dobrý. Baleríny se šněrováním, aby to bylo hodně folklórní, no nevím, zda celý svět pochopí, že návrháři to myslí jako recesi. Tedy já doufám, že to tak je.
Bohové, ať na zahajovacím ceremoniálu prší. Prosím. Pak bude česká výprava působit alespoň jako praktická…
No snad k tomu proboha nemají jen ty holínky, ale i jiné nositelné boty, ne?! Legíny příšerný, ta sukně k nim ještě horší.
To je právě to divné. Kdyby měli i jiné boty (určené speciálně pro slavnostnější aspekty olympiády), proč všude prezentovat holínky?
Souhlasím s tím, že vzor je pěkný. A jednotlivé části docela ujdou, ale dohromady to tvoří takové…ani to neumím popsat. Směsici oblečení ve snaze vykouzlit originální outfit.
Fuj, fuj, fuj. To první tričko je OK, ale jinak je ta kolekce velmi tristní, stejně jako bude pohled na naši reprezentaci při slavnostním ceremoniálu, až se v tomhle objeví vedle Francouzů nebo Holanďanů…
Jsem zklamaná. Jen ten vzor je pěkný a také to bílé tričko. Jinak je to takové podivné – ani elegantní ani sportovní. Jako když kočička s pejskem vařili dort…
Osobně se mi slovenská kolekce zdá o krapet horší. Alespoň tedy na plochu, kterou ta hrůzostrašnost zabírá. Přece jenom je to full-frontal bača vs. zahrádkářské holínky. Kdyby děvčata nechala doma vlastenecké legíny, docela by to ušlo. Pořád by to bylo hrozně tuctové, ale ušlo…
Příspěvek upraven 17.07.12 v 14:23
Alespoň každý pozná, že reprezentují Česko. V tom vidím nespornou výhodu; netřeba vlajky, když máte leginy pod volánkovou sukní a mikinu pod sakem.
V tom případě musím kolekci přes nespornou snahu o zachycení esence moderního češství vytknout trestuhodnou absenci ponožek v sandálech. Pěkně našponovaných, když už je to pro tu slavnostní příležitost…
Mě se to docela líbí.. teda až na ty elasťáky či co to je, mohli mít elegantnější kalhoty, jinak dobrý.. ani holiny mě neuráží.. jinak co se týká olympijských kolekcí oblečení, tak ta ve Vancouveru byla fakt boží!
Ty jednotlivé věci, zvláště sportovní bundy a jiné,,funkční" věci
jsou moc hezké, viděla jsem je v reálu v obchodě, to bych si klidně
koupila místo černé/modré/šedé softshellky.
Nicméně jako celek je to opravdu nevkusné a o tom, jak by mělo vypadat
oblečení na zahájení OH snad ani nebudu mluvit – to není vtipné,
originální ani alternativní ale jednoduše nezvládnuté.
Myslela jsem, že apríl už letos byl. Tohle bych jim jako pokus o vtip
odpustila snad jen kvůli tomu aprílovému počasí venku…
Prvotní námět a vzor na triku a látce se mi líbí. Pak to ale vypadá, jak
když pejsek s kočičkou vařili dort. Od všeho trochu ![]()
Líbí se mi vzor, barvy až tolik ne (ale jsou národní a zároveň odkazují na dvoubarevnou fugu, tak proč ne). Vlastně mě baví i ty gumáky. Ale musely by být jako jediný úlet v jinak formálním oblečení. Dohromady fakt peklo. :-/
Tyjo, všichni tady chválí kolekci USA, mě se taky líbí, ale myslím si, že je ostuda nechat si šít kolekci v Číně… naše kolekce je divná, vyloženě mi vadí holiny a ty děsný legíny, jinak mě to až tak neuráží i ten vzor se mi líbí, ale ty legíny a gumáky…o těch se mi fakt bude eště dlouho zdát..jinak moji favoriti jsou Jamajka, Belize a Nizozemsko.
Ani mě ta hrůza nepřekvapuje… Když se to srovná s Holandskem nebo Francií… ale to se vlastně ani srovnávat nedá.
Počmáraný legíny s počmáranýma holinama- a k tomu sako. Přijde mi
to, jako by manažerka šla na záskok do kravína. ![]()
Naše kolekce je strašná a vypadá jako když by se někdo narychlo
oblíkal na chalupě na houby do lesa. Upřímně, nechtěla bych v této
kombinaci vyjít při slavnostním ceremoniálu a potkávat týmy z ostatních
zemí, hambou bych se propadala.
Moc se mi líbí kolekce USA, Francie, Holandska, NZ, Belize a i Maďarska.
Švýcaři to docela pohnoji, ale stále vypadají lépe, než my.
Já to oblečení teda na tom tmavém pozadí vidím dost špatně, ale z toho co vidím bych řekla následující: to sako se mi docela líbí, zapínání na suchý zip a dokonce i ta šňůrka, to jsou docela zajímavé prvky. Dámskou verzi mohli trochu projmout, ale těžko říct z těchto fotek a hledat to někde jinde se mi moc nechce. Do toho saka se mi líbí ten vršek, co má dívčina na fotce s komentářem o českém humoru(asi tričko nebo co, doufám teda že je s límečkem a nikoliv s kapucí, i když na druhý pohled si nejsem jistá – líbila by se mi verze s límečkem, nelíbila s kapucí). Akorát se obávám, že ten vršek jsou tričkošaty, já bych to ustřihla v pase. Naopak se mi do saka nelíbí mikina s kapucí, kterou prezentuje pán. Ty kraťasy a tříčtvrťáky jsou dost hrozné, dala bych sportovcům dlouhé kalhoty střihu pláťáků, jedny bílé, jedny vzorované, aspoň na slavnostní příležitosti (nástup a tak). Vzor sám o sobě se mi líbí. Ty holinky jsou fakt divné, proč se raději návrháři neinspirovali třeba oxfordkami a nevytvořili sportovní boty s designem v oxford stylu? To by třeba mohlo být zajímavé? Holinky nebudou pro nohy to pravé, ani na chození, navíc jsou většinou málo prodyšné…
No je to děs. Jako všechny věci co se prodávají v AlpinePro, pokud si je nechcete vzít na tůru třeba… ale hlavně mi přijde, že je to prostě stejný, jako když prijdete do toho jejich obchodu. To snad ani nenavrhovali, prostě sebrali všechno v národních barvách co měli zrovna na věšácích a nalepili na to znak olympiády. Sice je pravda, že takovýhle oblečky potkáváme na ulici běžně a tak to Čechy fakt vystihuje, ale proč nás to musí reprezentovat!!!Nemohli vybrat méně českou firmu a ušít normální šmrncovní a jednoduché oblečení místo týhle alpinovský outdoor kolekce? blem…
Jo a nejvíc z ostatních kolekcí se mi líbí jamajka! vystihuje to zemi a zároveň je to jak trhlý, tak elegantní. jenom ten vzor na dámské sukni není moje gusto, ale fakt super.
No já teda měla vždycky za to, že Alpine pro je oblečení primárně na
túru určené, takže v tomto nevidím důvod kritizovat. Věci z Nord Blancu
přece taky nebudu chtít nosit do práce, ne? ![]()
No jenže problém je, že lidi to normálně nosí do města nebo dokonce na zkoušku na vysoký…potkala jsem takhle několik kolegyň na univerzitě a spousta jich chodí po kampusu atd. třeba ve sportovní alpine sukni a botaskách. nebo nosí ty děsné „sportovní“ kabelky z alpinu normálně na přednášky atd…
Mně se líbí holínky, to snad ještě nikdy nikdo nešel v holínkách. Super nápad. Saka jsou divná vždycky a taky kloboučky. Naši sportovci mi vždycky připadali jak z jiného století – pseudobudoucího.
To ste asi nevideli slovenské olympijské oficiálne odevy. http://t2.gstatic.com/images?…
Už len valaška do jednej ruky a fujara do druhej a sme hotoví. Dúfam, že
tie otrasné klobúky nepatria k outfitu.
Haha, kdyz jsem to videla poprve na fotkach beachvolejbalistek, ktere si byly obleceni vyzvednout, tak jsem si myslela, ze si delaji srandu. Ze si vzaly leginy, ktere maji na horsi pocasi na hru, a k tomu obleceni na nastup. Bohuzel se ukazalo, ze je to mysleno vazne. Myslim, ze ty holinky to aspon trochu (ale jen malinko) zachranuji, protoze vysilaji signal, ze je to mysleno jako recese…
Příspěvek upraven 17.07.12 v 14:42
Opravdu to evokuje spíš zemědělce než sportovce – vezměme fotku
„sportovce“ s pádlem – stačí trocha fantazie, veslo zaměníme za
vidle a iluze je dokonalá ![]()
Přitom jak se před časem objevily první náhledy, jak bude vypadat vzor, říkala jsem si, že z toho by mohly být hezké věci – bohužel, tak jak je to splácáno dohromady, vidím zas jen ten kravín, třeba to mělo symbolizovat český venkov, nebo já fakt nevím co návrháře inspirovalo tentokrát
Příspěvek upraven 17.07.12 v 14:48
Přijde mi to naprosto příšerné, nevkusné a amatérské. A nelíbí se mi ani ten vzor a vůbec nechápu, proč si v těch psychedelických, čáratých vzorech ti návrháři tak libují. Je to ještě větší katastrofa než Vancouver 2010 a to už je co říct, to jsem si myslela, že nic horšího přijít nemůže. A vida, může…
Jo, dík za připomenutí, přesně tyhle diskohnusy (Vancouver 2010) se mi
hned při pohledu na tohle vybavily, jen jsem si nemohla vzpomenout. ![]()
Holínky jsou průser a nemyslim kvůli samotným holínkám, ale prostě že jsou hnusný. Ten původní obraz od Kupky je fajn, to, co z něj udělali, je průser. Ženský sako mi připadá ještě jako nejmenší hrůza. Chudáci čeští sportovci. Ale možná už si zvykli, mám takovej dojem, že maj pokaždý příšernej úbor.
Mně se ty gumáky samy o sobě docela líbí, přijde mi to vtipné ve spojení s deštivou Anglií. To ostatní oblečení na ceremoniál nebudu komentovat, to vážně není dobrý, ačkoliv si nemyslím, že by muselo být elegantní – na zimní olympiádě jsme taky neměli elegantní oblečení a jak jsme zabodovali… ale tohle se fakt moc nepovedlo.
Ouč… já se tak stydím – když se podívám na Amíky, Holanďany, Rumuny nebo na Jamajku a Belize…achjo. proč Alpine Pro?! proč…
Máte někdo odkaz na nějaké stránky, kde by byly vidět olympijské outfity všech výprav? Nebo se to musí hledat jednotlivě? Dík
Dostat tohle jako sportovec asi změním reprezentační zemi.
Ano, dalo by se se z toho vybrat, vzor pěkný je, ale bohužel se všechno
splácalo dohromady. Až moc mi to připomíná Pejska a Kočičku a
jejich dort.
no…zas tak mě to teda nerozpaluje. souhlasím asi tolik s tím, že jestli nastoupíme na zahájení v holinkách, elasťácích a tom ošklivém saku, tak budeme za burany. ale sportovní část kolekce mi přijde naprosto nezávadná a hezká. tam bych nevytknula nic.
Náhodou, můj kamarád, kterej je reprezentant a jede do Londýna vrhat (nebo házet) kladivem, říkal: Ke králikům budou potom dobrý.
No je to strašný a nevkusný, o tom asi žádná. Ale ty „gumáky“ jsou dobrý! Myslím jako jeden kus, dohromady s tím ostatním je to peklo.
Příspěvek upraven 17.07.12 v 15:02
K těm holinkám – vypadá to sice jako divná obuv do města, ale tady ve Skotsku docela frčí, tak se možná nosí i v londýnských ulicích. Akorát jsou ty místní holinky vyšší a víc obepínají nohu, takže vypadají spíš jako když jde dotyčný na ryby, než na zahrádku. Přidání těhle holinek k tomu modelu mi ale připadá hodně nešťastné:
- Co ten holý kus kůže mezi kalhotami a horním okrajem boty? To je fakt jak na zahrádku, živě si představuju, jak se guma šoupe o holou kůži, brr.
- Odstín modré na holinkách neladí s modrou na legínech, sice je to nejspíš stejná barva jako na deštníku, ale ten je daleko a barvy použité mezi tím to celé zkazí. Mimochodem, zdá se mi to, nebo je to dámské sako tmavě hnědé? Takže to máme tmavě modro-fialové legíny, tmavě hnědé sako, taštičku v kombinaci černé a dalšího (!) odstínu tmavě modré a pak ten deštník s holinkami. Achjo.
Vzor a barvy jsou fajn, proti tomu bilymu triku nemam vubec nic – ale jak to splacali dohromady, to je neco prisernyho.. :/ Ty holinky uz tomu jenom nasazujou korunu.
Mě se ten vzor líbí, ale připadá mi, že v té spoustě zanikne. Ty holínky jsou děsné. Jako celek to působí tak nějak „každý pes jiná ves“. Sportovní eleganci si představuju trochu jinak.
Hmm, tak já nevím, mně asi chybí špetka vkusu, ale opravdu se mi to
líbí
Jako celek. Prostě pro sportovce super, není to ani příliš
elegantní, ani úplně sportovní a trochu i vtipné (gumáky). No a teď mě
můžete přijít odstřelit
(mimochodem to slovenské oblečení se mi taky líbí, přijde mi to
veselé)
Když se ty jednotlivé kusy postaví samostatně, tak jsou zajímavé,
s nápadem, s odkazem na umění, v národních barvách, celkově fajn a
povedené. Deštník bych brala hned a holínky jsou (samostatně!) – když
se to vezme kolem a kolem, s přivřenýma očima – docela vtipné. Ale
dohromady naplácané na sebe to vypadá příšerně. To nemá se sportem
společného vůbec nic, nebýt těch štítků, tak mě ani nenapadne, že jsou
to sportovci, natož olypijská reprezentace. Vypadají jako šašci a ta
kompozice tomu dává korunu ![]()
P. S. byl by někdo tak hodný a hodil sem odkaz na ty Francouze a Holanďany?
Edit k příspěvku výše: Už jsem to dohledala – nechápu, proč skoro všechny ostatní reprezentace vypadají jako kancelářské krysy, vysvětlete mi to, prosím..
Příspěvek upraven 17.07.12 v 15:20
Možná proto, že tak vypadá sportovní elegance (USA, Holandsko, NZ). Možná proto, že se jedná o slavnostní zahájení a nechcou tam jít jako humpoláci na houby (jako my).
Možná to už někdo zmínil, ale proč proboha nemohli dát na ten
slavnostní nástup holkám obyčejnou sukni a klukům obyčejné kalhoty? To
měli málo látky nebo co?
Vzor se mi líbí. Holinky nechápu a nechápu je ani normálně ve městě,
tudíž jsem zaujatá jaksi defaultně.
Sako se suchým zipem je krystalická hrůza, evokuje nám snad, že se
sportovci dosportovali už k invaliditě a tak si ani nezapnou knoflík?
No, Heluš (Fibingerová) se kdysi zmínila, že mívala „od železa“ tak zrasované ruce, že si nemohla zapnout ani knoflíčky u županu…tak nějak mi to utkvělo.
Vzor se mi líbí, holinky a tříčtvrťáky děsné – podivně zkombinované. Je to škoda, protože původní nápad tu je.
Oni vám tam pôjdu v gumákoch a sakách?:D ale zase nemáme sa čo
ozývať, naši idú v krpcoch. Tak rozmýšľam, že čo je väčšie
peklo… 
Když mi příjde, že jsem nad Slováky v nevkusu vyhráli. Když bych si musela vybrat, zda půjdu ve slovenském či českém stejnokroji, tak bych volila ten slovenský.
Příspěvek upraven 17.07.12 v 15:26
Slováci neuražte se – první, co se mi vybavilo, když jsem ten obrázek
viděla, bylo:
Zahánění ovcí, vyhánění ovcí a marxismus-leninismus ( = seznam
předmětů vyučovaných na tehdejší vysoké škole bačovské – kdyby tu
hlášku někdo neznal).
Taky se mi slovenska verze líbí víc. Dovedu si představit, že bych tak někam teoreticky šla. V ceskem provedení ani náhodou..
Ako tu už niekto podotkol, jednotlivé veci majú zaujímavý vzor a
samostatne vyzerajú v pohode, ale splácané dokopy je to dosť zlé.
A slovenská kolekcia je strašná. Vážne už len valašku a stádo oviec na
zaháňanie do košiara. Videla som tú kolekciu už dávnejšie a prišlo mi to
ako dosť zlý vtip, vzhľadom na to, že bola komentovaná ako skvelá
(skvelosť mi niekde unikla). Jediná kritika bola na skutočnosť, že nie je
dosť sexi…
Asi me sezerete, ale mne se to libi. Kdyz jsem to videla na predvadeni,
rikala jsem si, ze bych si klidne nektere casti koupila. Holinky do Londyna mi
prijdou opravdu vtipne. Pouziti vzoru ze slavneho obrazu se mi libi jako napad.
Barvy jsou narodni. Styl je sportovni, prece jenom jsou to sportovci. Jedine
divne mi prijdou ty hole nohy mezi leginami/kratasy a holinkami.
Kdyz jsem se podivala na ostatni staty, tak si myslim, ze se v tom, jestli to
ma byt sportovni nebo oficialni, placaji vsichni. Nejhorsi jsou tedy chudaci
Slovaci, extremne neslusive. Libi se mmi Jamajka a Rumunsko.
No, tak oblečení opravdu nic moc. Triko se mi líbí, ale celková kombinace mi přijde vcelku tristní, hlavně ty holinky s 3/4 leginami – gumáky na holé lýtko se budou lepit a bude to vcelku nepříjemné. Já to tak nosím, když jdu s dcerou na procházku po dešti (do polí, ne na slavnostní příležitosti), leginy mi sahají až k holinám a stejně bych v tom do vsi nevlezla. Natož se ukazovat milionům lidí. Mají vůbec ještě nějakou jinou variantu? Sukni nebo delší kalhoty?
Jak tu někdo zmiňoval USA, tak tam teď zase řeší, že to oblečení je vyrobené v Číně, což některým nepřipadá dostatečně vlastenecké.
Pročetla jsem i článek s diskuzí na muživčesku. cz a souhlasím s názorem, že je to oblečení o to horší, když máme letos výročí Sokola. To by byly pěkné stejnokroje. Ach jo.
Při pohledu na nadpis článku společně s první fotkou jsem si říkala, že tohle bude první článek, ve kterém budu s Adou v naprosté opozici. Ale kdepááák, jak jsem zarolovala na ty další obrázky, tak jsem to pochopila… a nemohla věřit svým očím. Proč, proč se musí docela slušný základ takhle zprznit? Přitom ten základní vzor ala Kupka se mi vážně líbí. Tak proč to sakra takhle zazdili???
Při shlédnutí této divoké kolekce, jsem si vzpoměla na oblíbenou pohádku mého synka – " Jak pejsek a kočička dělali dort "…když tam dáš 5 nejlepších jídel bude 5× dobrý..a my jich tam dáme 100 a bude 100× dobrý!!! a ve finále zlý pes naříkal v houští 14 dní…tudy cesta nevede…v jednoduchosti je krása 1*
No tak jsem po přečtení tohoto článku začala uvažovat zda by se to
nedalo zachránit odebráním něčeho… odebrala jsem holinky, ty jsi
každopádně zlo… pak sako a legíny u žen… no a supr ![]()
ovšem na druhou stranu vtip na Londýnské počasí chápu.. holiny,
deštníky.. řekla bych, že to někdo vzal za dobrý začátek a tam byl velmi
příjemný nápad.. ten zřejmě ale převzal „tým odborníků“ a udělal
z čechů hastroše… no co, jde o reprezentaci ČR? Jde… no a lépe
vyjádřit to už opravdu nešlo ![]()
Vzor oblečení českého týmu mi víc jak kupku připomíná vzor, který jsme měli na naší sedací soupravě z 90tých let.
Mně to připomíná silonové zástěry (resp. propínací zástěrošaty)
z 60.-80. let a nákupní tašky z téže doby – hlavně ten vzor a
barevnost, je to ohavné a když pršelo, cokoli se přes to přehodilo, abychom
to k té pojízdné prodejně pro chleba a kabanos stihli.
Ty taštičky jsou taky děsné.
Příspěvek upraven 17.07.12 v 16:46
To je přesně ono, ten pocit, co to evokuje…dederon, silon, umělina, i ten odstín holinek a saka je přesně ten hnus, co tu byl na trhu.No fuj. To je otřesné. Úplně mi z toho běhá mráz po zádech. A ještě jsem si vzpomněla, ta tmavě modrá je přesně ta hnusná, v takové barvě se vyráběly tepláky s gumama, přes nohu.To je od návrhářky E Daniely a Alpine Pro asi nějaká konspirativní akce, záškodnický čin.
První tričko se mi líbí.. Ale ten zbytek? Hrůza, ani jako jednotlivé
kusy bych si nic nevybrala..
V porovnání s ostatnímy státy mi přijdou tyto outfity nejhorší
(přemýšlela jsem, jestli je horší Německo ale asi spíš ne..)
Příspěvek upraven 17.07.12 v 16:30
Ist na Olympiadu v obleceni, co ma byt akoze vtipne a recesisticke? To co je za napad?! Chape este niekto vyznam slova „reprezentativny“? To plati pre ceske aj slovenske hm..ako to nazvat…oblecky. Tie veci su skarede a uplne mimo misu. Akoby som sa uchadzala o poziciu v banke a na pohovor pridem prezlecena za spornickove prasiatko – fakt vtipne (?)
Holandsko už tu padlo, přidávám ještě fotku, protože jsem ji zrovna dnes viděla na facebooku. Komentář netřeba. „Nebe a dudy,“ jak se říká. Česká kolekce je tristní.
Nehledě na to, že tulipány je Holandsko proslulé. Skvělé a výstižné. A nemusí šmachtat v národních dřevácích jako my v holínkách/krpcích – obzvlášť český krok bude sportovně svižný a lehký, o tom netřeba pochybovat. Začínám Alpine Pro podezírat z recese – nepracuje pro ně nakonec David Vávra?
Příspěvek upraven 18.07.12 v 04:23
Ano, Holandsko, Nový Zéland, USA a Jamaica. Za mne vítězové (i přes tu kritizovanou RalphLaurenovou Čínu uniforem z USA). Kam se hrabeme…
Také se mi to moc líbí, ale z nějakého důvodu se mi okamžitě vybaví letušky a letecký personál KLM spíš než sport jako takový.
Tihle mi připadají jako nějací odrostlí studenti anglické koleje nebo
začínající mladí byznysmani.
Ono se to kritizuje ale víte někdo co bylo v zadání? Myslím parametry co
to oblečení musí splňovat.
Zmínka o Belize tu už taky padla. Mě na jejich oblečení zaujalo (mimo to, že mi přijde o mnoho elegantnější a slušivější než naše), že je v podstatě v našich národních barvách…

Příspěvek upraven 17.07.12 v 17:11
Je to sportovní událost, oblečení je ve výrazných národních barvách, připadá mi dost sportovně laděné, holinky jsou dobrý nápad. Trocha přeplácanosti tam samozřejmě je, spíš bych řekla, že se ty věci k sobě moc nehodí. Ale celkově to za katastrofu nepovažuji.
Nástupovou kolekci (tolik kritizovanou) sice vyrobilo Alpinepro, ale navrhlo ji studio E. Daniely. Áda to asi přehlídla nebo tomu nevěnuje pozornost. Sportovní kolekci (obrázek trička) navrhlo a vyrobilo Alpinepro.
Já úplně nechápu, proč je tu ta kritika spojována jen s firmou Alpine Pro. Má v tom snad prsty hlavně ten, kdo tu „nástupovou kolekci“ navrhl a prosadil (studio E. Daniely) a taky ten, kdo ji takhle schválil (Český olympijský výbor?). Jinak jednotlivé věci z olympijské kolekce od Alpine Pro (jako třeba tričko z prvního obrázku nebo nepromokavá bunda) se mi moc líbí, hlavně budou funkční a sportovcům nebude zima a nepromoknou.
To na těch třech fotkách není outfit na zahajovací ceremoniál,
řekněte mi, že ne, že to jen prasácky splácali kvůli „zajímavým“
fotkám půlku jejich výbavy! Kristova noho…
Holínky mi nevadí. Deštník moc nechápu, spíš bych jim dala nějaký
pršiplášť ve stylu trenčkotu. Zapínání saka na suchý zip nechápu –
to je snaha ušetřit při nákupu knoflíků? Šňůrky na saku jsou
k čemu??? Snažím se představit si čtyřiačtyřicetiletou Štěpánku
Hilgertovou v té volánkové sukýnce… Proč nemají normální sukni (a ani
by nemusela být pouzdrová) a dlouhé kalhoty? Proč je ta taška taková
divná popruhová a ne starý typ
módní někdy před 10 lety, který mi přijde vkusnější (když už teda
MUSÍ mít tu taštičku)? A proč mají Slováci ten klobouk, proboha?
Navrhuju pozvat autora(-y) návrhů českého i slovenského olympijského
oblečení do Otázek Václava Moravce, aby osvětlil občanům, proč se
snaží celosvětově zostudit naše sportovce. Má to být důkaz toho, že
nezáleží na oblečení, důležité je, co dokážou? Jo, a prosila bych
donést vytištěnou diplomovou práci a diplom, jestli on taky nemá nějaký
plzeňský právnický… :p Tohle snad nemůže myslet vážně!!! Nebyl to
náhodou třeba Klír?
Mimochodem, někdo výše zmínil slovo „recese“. Podle mě to není recese, hlavně tohle vůbec není místo vhodné pro recesi. Recese by byla dát jim každému fíkový list, do ruky jablko a kolem krku hada. Tohle je jen české balíkovství celosvětového kalibru. Kam většina lidí nosí oblek a kostýmek, tam narazíte na Čecha v legínách (džíny AlpinePro nešije) se sukýnkou a v holinách…
Jeho věc, je to možné. Tady se na to většina lidí dívá moc vážně, to mi připadá zbytečné. Žádná národní ostuda z toho nebude, za dva roky vymyslí návrháři něco jinak pekelného na zimní hry. Mně holinky do Anglie vtipné připadají, nápadité. Než abych to brala tak vážně, tak to už spíš jako recesi.
Jenom jestli ti slavní návrháři nejsou náhodou jako naše sousedka,
která nechala vymalovat (a neptala se nikoho) naši chodbu odpornou zrzavou
barvou, zválečkovat do nepříčetna (tak hnusný socialistický váleček
museli vyhrabat snad někde na skládce), nechala k tomu nabarvit zábradlí a
schránky vojenskou zelenou a prohlásila, že je to moderní a krásné.
(Tatínek hlasitě zařval na celou chodbu, když to dílo poprvé uviděl).
Myslím, že stejně tak by ti návrháři byli přesvěčení o tom, že oni
jsou estéti a průkopníci, zatímco my jsme burani a nechápeme to…
Tak to budu radši za burana, co ctí estetiku a příležitost. Ještě mě tak napadlo – ona tam asi bude i královna, že? Jo, to je ideální publikum pro předvedení se v leginách a holinách…
Naštěstí se už pár měsíců chystám na koncert. Nepředpokládám, že
by do toho pustili jako zadní projekci olympiádu ![]()
A nechvalně známá už je bohužel i jistá katedra na jedné univerzitě
v Brně, a nic bych za to nedala, kdyby tam autor taky absolvoval, proto ta
poznámka o diplomce
(myslím
tím, že jsou známí těmi diplomkami, ne uplácením – nebo se to ke mně
aspoň ještě nedoneslo)
Příspěvek upraven 19.07.12 v 14:28
Paneboze..nejak to slo mimo me..neverim vlastnim ocim..na cem ti navrhari frci? ja chci taky..anebo radsi ne..fuj tajbl :-//
Jediné použitelné je tričko a to pouze v dámské verzi, včera jsem
naživo viděla pánskou a nevěděla jsem, jestli mám brečet nebo se smát.
Díky tomu modrému lemu u krku to vypadá, jako triko od pyžama…
Jak někdo může takhle zprznit takovou fajn myšlenku?!
Nizoz., Francie, Jamajka, Belize…i USA a jejich preppy style je super, ale CR-SR?? Každý má určitě výhrady k něčemu, třeba to Belize mi evokuje troška letušky, ale jinak dobrý, Nizozemci jsou skvělí, i když ten tulipán by mohl být menší, Německo mi evokuje německou hudební scénu 80.let…I když asi chápu záměr návrhářů…i tak se to dalo provést jinak…Holiny jsou šílené, ne ani tak ten nápad, ale celkově, především jsou z děsnýho materiálu, existuje tolik druhů holin, třeba jezdecké, lovecké…takže není jen jedna guma, ze které se dají vytvořit tyto šílené kreace…kor nesnáším holiny, co jsou tak jemné a měkké, že to ani skoro nedrží tvar a takhle děsně krátké…Já nosím holiny skoro denně, když prší, páč mám loveckého psa a venčím ho různě, ne jen po chodníku, ale i ty moje vypadají líp a to jsou jenom tmavě modré a pevné…Holiny by nebyly až takový průser, kdyby byly v nich kalhoty..nebyly by vidět nohy…ale i tak lepší samozřejmě bez nich!!! Jak bylo psané výše, prostě není to tak špatné všechno samostatně jako celek…Jinak Slovensko se mi líbí víc, až tak mi to nevadí, chápu, že to je taky trocha mimo, ale tyhle gumáky mi vadí víc, bože alespoň jiná barva…tmavší…nevím, je to jakoby jim ukradli kufr na letišti a sehnali jenom tohle na nohy…
Co je tohle za splácanost? Nejvíc mi tam vadí ty leginy a šortky. Pokud by si místo nich vzali dlouhé kathoty v ladící barvě, nebylo by to tak příšerné. Dámy by klidně mohly mít slimky, sportovkyním většinou sluší. Gumáky bych klidně nechala, nevadí mi. Místo té mikiny tričko nebo ještě lépe košili, sukýnka by mohla zůstat, ta se mi líbí. Sako je taky celkem v pohodě. Kabelku vyměnit, deštník nechat.
Souhlasím, že čeho je moc, tak toho je příliš! a přitom v tom budou
oblečený lidi, kteří mají hezké postavy, mohlo vyniknout co jinde
k vidění prostě být nemůže???
No, ale perlou si myslím budou Slováci
mají
jediného hrdinu a tím je Juro Jánošík – tak proč ho nedovézt do
Spojeného království. Mě osobně se nejvíc líbí (z viděného) Francie,
to také není nic nového pod sluncem… ale stejně těm našim budu držet
palečky seč to půjde
…
Mě osobně se dámská věrze moc líbí, pánská mi však příjde moc přeplácaná…no prostě fuj
Ty obrazky jsou ukazky kolekce, ktera bude vylozene nosena na slavnostnim nastupu? Pak ano, nechapu (vcetne holin).
Kazdopadne se zastanu holinek ve meste vseobecne (aspon v UK) a to i presto, ze naprosto chapu kritiky. V UK, zejmena toto leto, je to jedina masove pouzitelna varianta na i jen lehce delsi pobyt mimo betonove casti mesta / nezastresene prostory obchodaku. A nemluvim jen o festaku – JAKAKOLIV travnata nebo nerovna plocha je nepouzitelna. Jedine boty, ktere podle me v letosnim lete funguji jsou:
- Boty hodne derave + silna imunita v te zime (voda protece)
- Lakovane boty, idealne s vysokym podpatkem (pouze na HODNE nizke louze v betonovem meste)
- Nejake high tech boty (krome mnou nedavno objevenych GoreTex Clarks, kteri uz jaks tak obstojne zvladli mokasiny, to proste nejde nosit jinam nez na sportovni turu.)
- Holinky (idealne kotnikove aby to nebylo tolik pest na oko)
- Zimni kozacky (pokud cloveku nevadi, ze se v tech 15–20 stupnich bude parit).
A ted si vyberte, kdyz jedina fakt pouzitelna varinta do mokreho betonoveho mesta jsou ty high-tech Clarksy (asi tri varianty mokasin pro damy, tot vse), pripadne ty holiny (sezenete vsude, za par liber, ruzna provedeni, na jakoukoliv uroven bahna/louzi).
Ne ze bych hajila holinky ve meste za vsech okolnosti, jsou to porad holinky. Jen jsem chtela pridat perspektivu od nas z Midlands, UK, kde fakt je letos hnusne.
Pláču – češi se budou prezentovat v holínkách a legínách se sakem
kdo
se chce jen těm čechům pomstít
Našla jsem pár foto na netu, na důkaz toho, že holínky můžou
i slušet a být dobrým doplňkem… ![]()
Ano, přesně ty jsem myslela – když už musí mít holinky, proč nevybrali takovéhle? Pořád se to z principu nehodí na zahajovací ceremoniál, ale aspoň by v tom dotyční nevypadali, jako že si odskočili z kravína.
Taky chápu praktičnost holinek, do jisté míry… Ale proč jsou tak hnusné, měkké, žvýkavé? Ty, které se nosí v ulicích Glasgow vypadají daleko líp. Navíc teda opravdu doufám, že na zahájení bude pršet, kdyby bylo v Londýně 27 °C, jako poslední dny, tak ty sportovce docela lituji.
Tak jsme zhledli slavnostni nastup svetovych narodu v kostymcich, oblecich,
teplakovkach a do toho Cesi v holinach
–
oficialni zaznam nezapomnel na holinky zaostrit a komentatori chudaci nevedeli
jak to maji politicky korektne okomentovat a zaroven nevyprsknout smichy
![]()
Příspěvek upraven 28.07.12 v 16:25
@Kerstin určitě se dívejte – režírovat bude vynikající režisér Danny Boyle.
Teda ti krásní urostlí muži v holinách – doufám, že mají na
běžné chození i normální boty? nikde jsem je neviděla. A ty leginy –
ženská verze je fakt hrozná.
U mě vedou Briti a Holanďani.
Příspěvek upraven 17.07.12 v 21:20
Tak pridam jeste poznamku. Shodou okolnosti jsem odpoledne zabrouslia pred prodejnu AlpinePro a za vylohou na me vybaflo oblečení pro olympiadu – pokud jsem to spravne pochopila je tam take varianta trictvrtecnich kalhot. Abych upresnila, jsou to takove ty univerzalni, bezpohlavni sustive 3/4 kalhoty, jakych bohuzel u nas na kazdem rohu potkate tisice a zveda se vam z nich zaludek. No, je to fakt smutne… A ta tasticka nebo crossbody s odpornym umelohmotnym zapinanim, to je teda taky vec…ach jo, cesky nevkus, splacat vsechno co jde, hlavne vzory…proc proboha nemohu byt jednotlive kusy obleceni v jedne barve??? To francouzska kolekce je k sezrani (a holandska samozrejme…)
Teda za mě boduje (hmm, je vůbec nějaký jiný přiléhavější
sportovní termín?) Francie, emerický preppy vpravo je neemericky
elegantní. 
Týmy ČR a SR si, zdá se, daly góly do vlastní branky.
Když už autorka udělala svojí křečovitou snahou ze sportovců naprosté provinční diblíky, tak jim měla přes rameno přehodit alespoň plastové pláštěnky místo těch neprakticky velikánských deštníků. Dospělácké deštníky mi k roztomiloučkým kanýrečkům, hravým gumáčkům, ani dlouhým ani krátkým kalhotečkám, mikinkám s kapuckou, pidi-mini praktickým kabelčičkám a pyžámkovému vzoru ala Kupka nějak neladí, nevím, no. To se zase jednou sešla někde v Česku parta tvořivých erudovaných odborníků na všecko a totálně mi vytřela zrak, ach jo, doufám, že celá tato lacině vypadající sranda alespoň laciná byla.
Mi vyvstává v hlavě jediná myšlenka a to ta, že tohle je prostě jen žert a nic ze zobrazeného oblečení není nikde k prodeji, nenosí se, není to nikomu příkladem a je to opravdu jen žert. (O tom strašném provedení fotek nemluvě, fotograf má asi poruchu zraku.)
Taky bych řekla, brát to trochu s humorem. Včetně legín a holinek. Když si můžou Slováci vyrazit ala Jánošík, tak i Češi v holinách..
Holiny jsou brutální… to zas bude ostuda. Souhlas že jediné co neurazí je triko – ovšem samostatně. Já bych se takto oblečená asi i styděla.
A proč to dámské sako zakrývá celou sukni? já jsem na první pohled vůbec nebyla schopná poznat, co to pod tím sakem vlastně je, tunika? šaty? a kraťasy u pánů taky moc nechápu, ale ono je to asi kvůli těm holinkám, aby byly dobře vidět, right?
Mě se líbí Kupka, kupuju nejen trička od Alpine Pro( uvažuju celou tuto firmu jako výrobce sportovního funkčního oblečení),nápad se vzorem Amorfy i holínkama je fakt vtipnej, ale ty promo fotky jsou děsivé, ze sportovců dělají nepřitažlivé paňácy a neodpovídají slavnostnosti ceremoniálu – a mrzí mě, ře se celá ta maškaráda sveze na Alpine, když za ni zodpovídá a navrhuje ji úplně někdo jiný. Ze zkušenosti dosavadní olympijské kolekce identické s originály zmizely z pultů strašně rychle, z téhle jdou tuším do prodeje jen trička a legíny – asi vědí proč.
Bílé tričko se docela povedlo, ani vzor na modrém pozadí nevypadá
špatně, ale jednotlivé kusy – sako, kraťasy, a holiny jsou děsné. Když
chtěli být návrháři vtipní, tak k těm holinám měli navrhnout
pršiplášť a rybářský klobouk, to by byla aspoň pořádná hlína ![]()
Eh. Mikina a sako, to je taková ta póza „eeee, jsem umaštěnej
studentík, ale zároveň intoš, co si skrčenej v koutku balí vlastní
cigára“ – to nemá na Olympiádě co dělat, probůh!
Tříčtvrteční legíny a holinky tomu dodávají ale úplně jinou
nadkosmickou úroveň…je to tak nehoráznej děs, že je to vlastně super.
![]()
JInak, už úplně vidím, jak se pár chytráků pohoršuje ve stylu "Jak tu
můžete řešit módu, vždyť jde přece o sport, vy pokrytci.
Cha,
už jsem to jednou někde zmiňovala a řeknu to zase – především o sport
už na Olympiádě nejde dost dlouho, bohužel teda. A taky je třeba nějaká
důstojná reprezentace a tohle má do důstojnosti daleko asi tak jako já do
Kim Čong Ila.
Ne, nástupní ceremoniál skutečně není o sportu. Není ani o nejnovější módě, je o tom s úctou reprezentovat vlast, což v tříčtvrtečních kamaších a sukničce prostě nejde, konec debaty.
Konec debaty pro tebe, neuznáváš, že co člověk to názor? Jak vidím, Slovenským návrhářům taky nešlo o nějaké celospolečenské normy. Královna to tak bude mít pestřejší a to je dobře. Jistěže bysme mohli mít lepší kostýmky, ale tragédii si představuji jinak.
Ne, neuznávám, jsem takovej malej diktátůrek ![]()
Samozřejmě, že spestření je krásná věc, ale to si teda představuju
jinak – jak už jsem napsala někde jinde tady v diskuzi, lehce trhlý, ale
přitom vkusný je jamajský oblečení.
Spestřit ceremonii modelem, který vypadá, jak na když sportovci přijeli ze
zahrádkářské kolonie, je asi totéž jako spestřit návštěvu opery
montérkami – aby se rozbil ten monolit večerních šatů všude kolem.
To snad zní logicky, ne?
Není to dobré přirovnání. Viděla jsem oblečení na živo a přišlo mi i sympatické. Líbí se mi barvy a vzor. Co člověk to názor.
Na operu v gumákách (dřevákách, okopaných teniskách..), když na zahájení Olympiády v gumákách. Ale i ty gumáky se do Británie prostě hodily.
Kolekce našeho národního olympijského oblečení mi připomíná
výsledek pohádky a pejskovi a kočičce. Přidalo se tam všechno, až je to
skutečně ohavné. Třeba to odradí lidi od kupování jejich oblečení,
které je nejen ne příliš vkusné, ale co se týče outdoorové funkčnosti
velmi slabé. Naštěstí se najdou i čeští výrobci hezkého, kvalitního
sportovního oblečení, ve kterém se člověk nemusí stydět ani ve městě.
Snad tu ostudu sportovců z oblečení vyváží sportovní úspěchy
.
Ach jo, je to fakt hrůza. Myslela jsem, že je to nějaký špatný vtip…bohužel ne…Chudáci sportovci a sportovkyně!!
Ježiši…Ano, není to nic moc, ale myslím si, že se spíš bere ohled na
to, kdo se na tu olympiádu dostal.
Ale k oblečení… Celkově se mi to: líbí/nelíbí
Když jsem se podívala na první obrázek, dobře vyhodila bych gumáky
a tašku a dala kratší tričko. U muže…bych
vyhodila gumáky a pásek, který pod dlouhým sakem vypadá divně.
A co se týče deštníku/ů tak bych zvolila ne ten otevírací tzv. „do
kabelky“, ale ten klasický velký, do ruky. Pokud mi rozumíte.
A prosím, dejte ty suché zipy alespoň v barvě saka!!
A vobec, spáliť to celé, a začať odznova
U slovenských „úborov“ si okolo tej vatry zatancovať bojový tanček a
zaťať „návrhárom“ do chrbta valašku, aby ich to do budúcnosti odradilo
od podobných nezbedností.
Jak, co se na olympiádě stane? To zní jako tajemný výrok teroristy. Sorry, ale naskočila mi husí kůže.
Stačí si o tom něco zjistit.. nechci mít problémy, takže to nebudu
vypisovat ![]()
Příspěvek upraven 18.07.12 v 20:33
Nepochopila som načo majú tie ééé kapsičky? Na medaile, na lepený chleba s maslom a salámou, na pláštenku, keby dáždnik a gumáky nestačili, set prvej pomoci a čuchacie soli, keby náhodou niekdo pri pohľade na mňa omdlel? Pýtam sa úplne vážne, páč mi to nedáva absolútne žiadny zmysel, načo na úvodný ceremoniál mám so sebou pratať kabelu. A ešte tak škaredú.
Já hlasuju pro variantu, aby se tohle dalo do nějakého muzea módních
obskurností a čeští i slovenští sportovci na zahájení nastoupili
v dresech. Leda tak by se z toho dalo vyjít se ctí.
No ne, vážně, pokud se jedná o slavnostní zahajovací
ceremoniál, tak tam žádná recese nemá co dělat (pokud si všichni
svorně hrajeme na to, že olympidády v dnešní době mají nějaký ten
proklamovaný vyšší smysl). Ať už to navrhlo studio E. daniely nebo kdo,
tohle vůbec nedodržuje ani tu slavnostnost, ani to poslání OH.
Proč proboha nemohli nechat barevný vzor na bílém podkladě jako
převládající a museli tam nacpat všechny národní barvy?
Tak nastesti Britove ukazali, ze se neberou zase az tak vazne a peknych par recesistickych momentu jsme behem ceremonialu videli.
Ty leginy a holiny porad povazuji za priserne, ale nebyla to az takova pest na oko, jak jsem cekala
Já osobně bych tak silně nekritizovala mikiny ani holinky (nejspíš
protože jsem si je sama z Londýna před několika lety přivezla
,
oceňuji snahu o jakousi čerstvost. Rozhodně lepší než nuda
.
Nicméně musím souhlasit s tím, že 3/4 leginy jsou naprosto nevhodné.
Být letos českým sportovcem na olympiádě v Londýně bude v tomhle
outfitu hodně frustrující-mě osobně navlíct do něčeho podobnýho tak mi
klesne sebevědomí na bod mrazu a žádných rekordů na „cvičišti“ se
ode mne nedočkáte ![]()
Je to práve zámer tajnej teroristickej organizácie Holahnatasandalponožka podkopať a rozložiť morálku olympijských týmov takto pekne zvnútra. Alebo ďalšia konšpiračná teória : Mayovia mali pravdu, koniec sveta sa skutočne blíži a takto to začína.
Je to hrozné až otřešné!!! Dělají si snad návrháři pr??? Je to aprílový nebo silvestrovský vtip? Nebo obojí?
Je to hrozné až hororové. Dělají si snad návrháři pr??? Je to aprílový nebo silvestrovský vtip? Nebo obojí? Ty modely mě vytočily do nejvyšších obrátek.
..btw, který sikula fotograf zvolil na promo fotky takový pozadí? – to snad memohl být profík, vždyť ty manekýni vypadají jak když se topí v talíři s barevnými špagetami…:-D
…chtěla jsem mrknout na web E. daniely – má „zamčeno“ na sedm západů – že by obrana proti kritickým vzkazům za spoluúčast při tvorbě „olympijských dresů“?
V tomhle pripade se pise „zhlednuti“, ne „shlednuti“ (leda, ze by se na fotky toho obleceni osoba divala odnekud z vysky). Modni peklo mam rada, vzdycky si tady dobre poctu, ale kdyz uz se tu pranyruje vsechno mozny, tak bych si to rada precetla bez chyb. Mimo jine „shlednuti“ filmu, fotek, alb na internetu uz mi fakt leze na nervy!
S hodně podobným vzorem (i ve stejné trikolorové barevnosti) jsem měla šaty asi v roce 1975…a co jsem již jednou nosila, to si víckrát nekoupím a neobleču či neobuju („brikety,“ placaté„kristusky,“ balónkové rukávky apod.). Ty hadry jsou příšerné, legíny a gumáky… chybí tam ještě modráky do gumáků a na hlavu rádiovka a máme Česko jako na dlani.
Prosím všetkých aby mi odpustili moju nechápavosť, ale tá posledná
fotka: WTF?!?
Prečo je tá pani fotená s nohou na servírovacom vozíku, alebo čo to je,
vie niekto? Pripadá mi to úžasné, čo všetko sa ešte nedá ako vtipný
doplnok vymyslieť.
Stále doufám, že je to jen nějaký nepovedený vtip a na zahájení budou oblečeni v něčem vkusnějším.
Bohuzial, ani slovenska vyprava sa prilis nevyznamenala. Tiez sa zverili do ruk firme Alpine Pro.
…jak vidím, zvedla se vlna kritiky na olympijskou kolekci… připadá mi to jako např. u fotbalu, kdy každý najednou ví, jak by ti kluci měli hrát, jaká by měla být sestava aj. – prostě každý to ví nejlíp… zejména když tým neuspěje… ale kdyby se fotbalisti stali mistry, tak je z každého najednou hrdý Čech… a tak nějak podobně mi to připadá i nyní ve vztahu s názory na kolekci LOH 2012… kolekce Alpine Pro pro ZOH 2010 ve Vancouveru také budila kontroverzní názory… a nakonec byl český tým vyhodnocen jako nejlépe a nejzajímavěji oblečen… Baví a zajímá mě konstruktivní kritika či návrhy (viz. návrhy se státním znakem lvem)… Pokud vím, tak se i k designu vyjadřovali samotní sportovci, kteří jsou členy LOH týmu a těm se kolekce líbí… a fanoušci českých sportovců mají opět příležitost si pořídit stejné oblečení a doplňky z limitované olympijské série ve stejné kvalitě, jako mají sportovci samotní… Já osobně se těším, jak náš olympijský tým nastoupí v letošní kolekci, kterou považuji za povedenou a svým způsobem nadčasovou…
Ano, svým způsobem to nadčasové je – česká zaprděnost a nevkus přesahují jakékoli módní styly a byly tu, jsou tu a zřejmě i budou nadále.
Vzhledem k tomu, že oblékat se – narozdíl od závodního kopání míče směrem k oponentově brance – musíme všichni, je naprosto přijatelné, aby se k tomu každý také i vyjádřil.
Dokonce je i dost dobře možné, že komentátoři v této disciplíně budou o oblékání a vkusu vědět víc než sportovci sami. Kdo ví, jestli se tu mezi námi nenalézá nějaký fashion expert. Nemluvě o těch, kteří už tuto kolekci zhodnotili jinde.
Takže dokud se na stránkách Módní peklo hodnotí móda, a ne například technika vrhu kladivem, v čem je problém? A navíc – to, že se sportovcům kolekce líbí, ještě neznamená, že je dobrá. Spíš to potvrzuje pár věcí, které tu už o českém obecném vkusu padly…
Třeba Alpine Pro příště vypíše konkurz na návrhy OH kolekce, ze
kterých se vybere např. 10 nejlepších návrhů, o kterých se pak nechá
hlasovat odborná i neodborná veřejnost, aby se ukázalo, co se líbí či
naopak
byl by to možná zajímavý pokus… ![]()
Jedině pokud si přizveme odbornou pomoc ze zahraničí! Českému vkusu nevěřím… -cough- Klír a spol. -cough-
Ešte by som doplnila, prečo preboha za každú cenu oblečenie vo farbách vlajky? Francúzi majú takisto modrú, bielu, červenú, tisli to tam za každú cenu? Naopak, ich outfity sú čierno-biele, prísne, ale štýlovo veľmi čisté a šik.
Jenže to, že si fanoušci můžou pořídit totéž, co mají sportovci, nijak nesouvisí s tím, že ta kolekce je naprosto děsivá, zvlášť když se srovná s FR, NZ atd., a to, že se sportovcům líbí, neznamená taky celkem nic.
Nahoře někdo píše, že zrovna ty holinky v prodeji nejsou, což je ohromná škoda, protože jsou tak nadčasové, že bych je ráda za padesát let vydražila za velké prachy, abych si přilepšila k důchodu.
Já myslím, že by nás tam v tomhle ani snad neměli vpustit…
hrůza, děs, příšernost. Teď už vážně nikomu nevymluvíme, že nejsme
národ buranů. Stydím se. Fuj
Kvůli tomu se chceš stydět za sportovce? Za národ? To bych si vymyslela sto jiných důvodů (ale stejně bych se stydět nezačala)
No práve, pani má krásnu postavu, ale to hnusné sako a nemožné pózy ten dojem štíhlej vyšportovanej lane úplne zabili… Škoda
Nepřipadá mi to tak úplně hrozné. Jen ty tři odstíny modré jsou pro mne nesnesitelně moc. Jeden a dost by stačil.
Působí to na mě dojmem, že zadali výrobci jenom „tmavě modrá“ a zapomněli to specifikovat. Nebo že ty holinky chytly tu barvu prostě jinak, než legíny…
Snad budou mít sportovci i jiné boty na přezutí.
Nebudou holínky ke koupení v obchodě? Koupila bych si je na zahradu ![]()
Ufff Ufff… To je myšleno vážně?? Strašný, enormně hnusné kombinace. Já bych se v takovém kompletu styděla vylézt na veřejnost. Přijde mi to jako typická ukázka českého nevkusu, a docela lituju Kupku, že je s něčím takovým spojován.
Mě teda dost překvapilo, že vzoru byl předobrazem Kupka. Jeho obrazy jsou mimořádné a tohle mi připomíná výlohu z 80.let s názvem „Odívání mladých“.
…„fotek oblečení, v němž budeme nastupovat na olympijských hrách v Londýně…“ Trochu me zarazilo vyse uvedene souveti, protoze ja si sice Modni peklo ctu, ale na olympiade rozhodne nastupovat nehodlam:-) Takze spis reprezentanti CR budou nastupovat, ne?
Když se podívám na oblečení Francie nebo Holandska – krása. Z toho českého se mi chce brečet. Ale není divu, typický český outdoorový nevkus…
Příspěvek upraven 18.07.12 v 19:39
To je fakt, taky mě to napadlo, jak by to od nich vypadalo. jenže jak jsem nedávno četla rozhovor s šéfem tilaku, připadá mi, že ten člověk stojí příliš nohama na zemi a dělá dobře tu svou věc a nic víc. ne jako alpine pro, který neumí ušít ani pořádnou bundu a teď se hrne do oblečení na formální (!!!) příležitost. i když to tričko se jim povedlo. hezký trička dělali vždycky a u toho měli zůstat.
Češi ten londýn náhodou docela vychytali, každý kdo tam byl ví, že bez deštníku (v lepším případě) a holinkách (v tom horším) se tam člověk prostě neobejde.
Na druhou stranu ty kraťasy, leginokraťasy a taštičky typu „větnamec taky přec“ opravdu, ale opravdu nechápu.
Nelíbí, nelíbí, nelíbí a přesně tohle jsem si říkala už minulý rok, když jsem viděla vítězný návrh olympijského oblečení v televizi. A nelíbí se mi ani ten vzor, mám z toho mžitky před očima, je to nevkusný a asexuální. A sako na sucháč? WTF??? Holínky??? Božínku, to jsme zase jednou vtipní… Ach jo.
Autorka si myslí, že má patent na rozum a vkus- názory jako má ona mne prudily už dřív, ale tentokrát mne pobouřilo, že odsuzuje něco, co asi ani nepochopila. Nepochopila, že se jedná o sportovní akci, a proto má oblečení sportovní prvky – samozřejmě, že na vysportovaných postavách to vypadá dobře. Až budou návrháři navrhovat oblečení na festival Evy a Vaška tak určitě by bylo vhodější něco konzervativnějšího aby to ladilo k sádelnatým postavám, třeba vkusné kostýmky s blůzičkami přes teřich. Olympijská kolekce je sympaticky uvolněná a má hezké barvy. Holínky jsou hezké a holkám sluší. Jenomže v čechách vždy musíme brblat a sami sebe ponižovat.
Jenomže tohle oblečení by podle všeho měli mít na sobě při slavnostním zahájení, kterému bude s největší pravděpodobností přihlížet i královna. Člověk nemusí mít patent na vkus, aby mu docvaklo, že holínky a elasťáky nejsou to nejvhodnější. Ostatně uvidíme v sobotu 28., co bude světová publicistika řešit, nevhodnost kostýmků jiných týmů asi ne.
Tak, na menší akci by mě to nevadilo vůbec. Vždyť je to sportovní oblečení v sympatických modrých barvách. Pochopte, že každý má jiný vkus.
Ale tohle není menší akce, tohle je ve sportu to nejvyšší, čeho jde dosáhnout. A tak BUĎME ZA BURANY! :p
Nikde nepíšu, že Olympiáda je menší akce, píšu celkově, že na menší akci si vzít toto oblečení by bylo normální. Za burany? To jako shodíme celý stát tím, že si jednou na akci vezmeme holiny a leginy? Vždyť je to jednou za 4 roky, či 2 zase zimní a pokaždé se tam v něčem projdeme. Jednou je to slušivé, jindy je to rozporuplné. četla jsem, že nějaký zahraniční sportovec prohrál sázku a vážně se uvažovalo, že půjde v boratových plavkách. To by bylo teprve něco.. Tohle je čajíček.
Chachá, to nemyslíte vážně? Takže pokud chce člověk vypadat hezky a
slušně, tak ho pasujete na posluchače Evy a Vaška, nicméně vytahané
kamaše a třapatá sukně (což bylo „in“ tak možná někdy před sedmi
lety mezi holkama na sídlšti) jsou mladistvá a origoš rebelie? Fakt si
myslíte, že neexistuje nic mezi tím? OPRAVDU!!! ![]()
Originální, trochu ulítlé, VTIPNÉ a zároveň na olympiádu hodící se
oblečení má třeba Jamajka – tam se to povedlo dokonale. Naši – nuda
plus děs. Bohužel…
Ne všichni sportovci, mají postavu stejnou jako modelky/modelové. Jak si asi každý umí představit, souvisí to s druhem sportu, který provozují. A těch disciplín je na Olympiádě docela dost. Třeba pro takové koulařky nebo vzpěračky (nevím tedy, jestli nějaké v naší výpravě jsou) nebudou tříčtvrteční leginy a holinky do půli lýtek zřejmě moc lichotivé. Pro zahajovací ceremoniál je, myslím, důležité hlavně to pozlátko, to, jak to vypadá. A tohle vypadá blbě.
Přijde mi smutné, že podobně konzervativní názory jako má autorka Ada ve společnosti převažují a určují obecný vkus. Hlavně nějak nevyčnívat, pěkně usedle, že…
Mně připadá smutné, že čeští takynávrháři považují za svůj hlavní cíl předvést, jak jsou originální a ne-konzervativní – nositelnost, neřkuji elegance je zcela mimo jejich chápání. Jen nabubřelé ego, poskakující, mávající ručičkama a křičící zplna hrdla: „já, já, já, tady jsem, honem si mě všimněte!“ Francouzi, Britové, Američani, Holanďani se o žádnou upachtěnou originalitu nesnažili a výsledek je dokonalý.
Právě to, že se někdo splaší a má najednou zoufalou potřebu vyčnívat a oprostit se od nekreativního a nudnýho vkusu vede k tomu, že se trička, kalhoty, boty i pozadí hemží stejným vzorem na různě barevných pozadích. Škoda, že nezbylo místo pro organzu.
Moja živá predstavivosť zapracovala, predstavila som si pani Fibingerovú vo vrcholnej forme v tej volánkovej sukničke, či čo to je
Ou, tie gumáky dobrý trapas
asi
im zostalo veľa zo záplav, tak to museli nejako využiť. Ale radšej
čuším, ja som zo Slovenska ![]()
@gwenik, představovala bych si oblečení mnohem nápadnější. Barevné geometrické členění nebo velký nápadný vzor, abychom byli identifikovatelní i na desítky metrů. Na tomto oblečení není znak Českého olympijského týmu dobře vidět ani zblízka. Vzor není špatný, ale linky na vzoru jsou příliš tenké, z dálky nebude vidět nic.
Dyť to nemáte špatný…vlastně o dost lepší než my. Nejlepší jsou krpce nebo co to je:) Ty bych brala i na běžný.
@gwenik ano, autorka a
my všichni jsme nepochopili, že jde o Olympijské hry – vaši větu do
kamene vytesat. „sportoní prvky“ – jistě, i sako, boty a kalhoty mohou
být velice sportovní – třeba golfové oblečení je tutově sportovní
také, že. Přesto tam nevidím legíny, volánky, saka na suchý zip a holinky
a to všechno pěkně postmoderně dohromady zmixované bez jakékoliv
fazózny.
Na konzervativním oblékaní NENÍ vůbec nic špatného, ani kdyby ho náhodou
propagovala autorka blogu – jako že to NEDĚLÁ. Kdybyste si přečetla
starší články.
Předem musím říct, že patřím mezi ty, kteří by se občas v módním
pekle mohli smažit, protože dávají přednost funkčnosti a pohodlí před
dokonalým vzhledem.
Dívala jsem se na stránky Alpinepro/kolekce OH a prakticky vše, co mají
k prodeji, si dokážu představit, že bych nosila. Chybí tam samozřejmě ty
nejfajnovější kousky, např. holínky. Problém fakt vidím jen v tom, že
sportovci na fotkách v článku to mají na sobě navěšené snad všechno
dohromady.
Přijde mi, jako kdyby návrhář neměl za cíl dobře obléknout naše
sportovce na slavnostní ceremoniál, ale nasekat spoustu solitérů, resp.
olympijských suvenýrů, které si zákazníci budou spíš kupovat po jednom a
na kterých má být vidět že jsou „ÓHÁ2012“
Me ě se líbí jednotlivé kousky, ale celkově je to opravdu splácané
páté přes deváté a vůbec se to k sobě nehodí..zas tam budem za
„trubky“ ![]()
Celé dohromady je to nevkusné. Holínky jsou pěkné, ale fakt jako obuv do deště nebo na zahradu. Rozhodně ne jako obuv na ceremoniál. Sako je úděsné. Celkový vzhled – vidlák na výletě. Chudáci sportovci.
Ahoj, tak jsem si myslela, že jsem asi divná jenom já a módě nerozumím.......Jsem ráda, že je nás víc, komu se tyto „oblečky“ nelíbí. Ale je fakt, že snad kromě fotbalistů a hokejistů (v současně době oblečených do slušivývh obleků) je naše raprezentace vždy nějak divně „vymóděná“.
Nedávno jsem koukala, že v Alpine Pro se uvolnilo místo návrhářky. Že by za tohle tu bývalou návrhářku vyrazili???:)
Někde výše se někdo zmínil, že prý samotný návrh pochází od E. Daniely. Oni sami ale na webu nemají ani zmínku (nebo jsem aspoň na žádnou nenarazila). Asi není moc čím se chlubit.
Mě se celkem líbí to tričko a i ty holinky by nebyly špatné, kdyby to byl jediný vtip na londýnské počasí. Proč prostě nemohou nastoupit normálně oblečení s tím, že k tomu tedy budou mít ty vtipné holinky. Nebo alespoň méně oblečení. nechápu moc logiku tričko, mikina, sako, ehm trenýrky, k tomu pásek. To je jak kdybych se nemohla rozhodnout, který šaty do divadla a vzala si oboje. A jak už tu padlo, taky by se mi spíš než vtipné variace na národní barvy, vietnamské legíny a sportovní eleganci by se mi líbil lev na nějakém jednoduchém podkladu.
Achjo…doufám že oslníme aspoň sportovními výkony, když už ne oblečením…dívala jsem se na odkaz a podle mě má nejhezčí oblečení Francie-je to dokonale jednoduché a přitom tak krásné a nepřeplácané, jako to naše…
Český humor v podobě holínek? Ano, jedině morbidní. Má fantazie si vykresluje, jak kráčí pod fanglemi delegace a mezi ostatními vyniká česká skupina v holínkách, nevím, směju se jim a stydím se, že jsem zrovna část těch, které reprezentují. Holiny, legíny. Doufám pevně, že je to jejich jediná reprezentativní obuv, měla by být, když už, tak už. Snad i lituji, že nemám televizi, že toto procesí neuvidím, ale co bych čekala, stačí v tísku, kdy se hrozím zásahů různých stajlistů, jsme takový, my si ten Východ opravdu zasloužíme. To by Kupka koukal, jak se umí pojmout abstrakce. Má to jedinou výhodu, česká výprava je v atomkeckách připravena na jaderný útok, či očekávaný teroristický čin. Good luck.
Včera ve zprávách ukazovali, že zahájení olympiády bude stylizováno
do podoby anglického venkova (včetně ovcí a krav). Tím by se vysvětloval
styl zemědělec kydající hnůj a bača. Pokud to není kachna, je jasné, že
jedině naše a slovenská výprava bude stylová a ostatní výpravy budou jako
manažeři a letušky na exkurzi na statku
![]()
Příspěvek upraven 20.07.12 v 21:12
Je to jak slavností oblečení na brigádu v šedesatých letech…
Holínky = hrůza a děs, kombinace mikiny s kapucí a saka přesahuje moje
chápaní. Smutný výsledek snažení.
Tak tie jablká a citróny ma dostali
.
Ja osobne mám dosť veľkú averziu voči holínkam. Nechápem, ako to niekto
môže nosiť niekam inam ako do záhrady.
I keď teda chápem, že v tom mokrú ponožku mať nebudute a návrhári
týmto asi chceli poukázať na zlé londýnske počasie…
Ten zbytok oblečenie, ako si nápisala, jednoducho sa to k sebe nehodí.
Ale treba to brať s humorom. Ešte vždy mohli miesto „gumákov“
navrhnúť sandále s krásne štylizovanými ponožkami ![]()
Příspěvek upraven 21.07.12 v 08:38
Holinky jsou v Anglii potřeba, počasí stojí opravdu zato, nicméně
věřím že v 21.s toletí jsou možnosti vhodné obuvy do špatného
počasí větší než jen holiny.
Kdokoliv z vás měl holinky (i ty nejluxusnější) ví jaká je to lahoda a
někdy pěkná dřina je vůbec z těch opuchlých nouhou (upřímně i dost
zapařených) sundat. Okraj holiny na holé kůži při intezivním otěru
dělá kůži nejříve lehce podrážděnou ale po pár hodinách se můžeme
dopracovat k úžasnému okruží kolem lýtka kde je kůže odřená
„doživa“.Zvláště v případě ženských gumáků to vypadá na
relativně rychlou jízdu.(Kvalita je ta nejhorší – na kopytu a ala obvaz
látka zčásti roztaveno-natavená v umělé hmotě-efekt brusný papír.)
Už ted'může celý národ začít psát děkovné dopisy těm co s tímto
„cool“ nápadem přišli, ono se běhá a sportuje nejlépe když máte
čestvé puchýře a strupy, pohmožděné a namožené nohy.
Zahajovací ceremoniály trvají minimálně 3–5 hodin, naši sportovci se
mají opravdu na co těšit.
A neodpustím si ještě zmínit že by bylo vizuálně lepší kdyby byly boty
jako zbytek kostýmu v té stejné námořní modři a ne v dětsky modré.
Sportu zdar, špatným návrhářům nikoliv, respektive za trest je nechat
chodit v jejich holinách 5 hodin v dešti po stadionu, myslím že na
příští olympiádu by holiny nenavrhli.
Ano, i kvalitní holiny dělají rány na lýtku, nevím, jestli někdo z návrhářů ty holiny nosí, já je, jak jsem už psala, nosím často se psem ven…a nosím do nich zásadně kalhoty, kdyby náhodou…Asi proč jsou holiny na hony a delší pobyt v přírodě polstrované a dělané jinak…I v případě, že by ty holiny býti musely…mohly vypadat jinak, třeba jako jezdecké…a hlavně BARVA saka…proč jsou tak divně modré…a zdá se mi, že mají ty ženské i nesprávnou šířku, tedy je tlačit určitě budou…mužské jsou zase děsně krátké…alespoň bez otoků, otlaků a ran…a ještě jedna věc, dlouhé kalhoty by tu míru utrpení trocha mírnily…
To bílé tričko je ještě jakštak ok, ale ten oblek na slavnotní zahajení je katastrofa (jako celek). Proč proboha na slavnostní zahájení holinky?
Oproti našim budou Italové vypadat skvěle.
Všichni tady vychvalují americké a „belizské“ návrhy, ale mi to přijde všechno strašně out. Starosvětský. Tyhle blejzry s odznakem na kapse a placatý klobouček či bekovka – to nosili už "tři muži ve člunu " v minulém století, nic nového pod sluncem. A že je sako elegantní? to je a to je asi tak všechno. Mně se jednotlivé kusy naší kolekce líbí dost. Ale chyba je že nejdou nějak dohromady.
To je tak smutné. Prvotní nápad nejspíš nebyl špatný. Naše vlajka + František Kupka, český humor – gumáky a deštník. Ale zase to ztvárnění…Aspoň se můžeme utěšit tím, že se tragédie neodehrála jen za našimi hranicemi.(A že vyhrajeme pěknou hromadu medailí!)
No, já když to viděla, tak jsem si musela protřít zraky, jestli náhodou nemám vlčí mhu, a zauvažovala jsem, jestli naši sportovci jedou na Olympiádu, a nebo k babičce vykopávat brambory na záhumenku. Je to teda hodně šílený!
Až někdo z anglického družstva oblečeného v elegantních
stejnokrojích požádá našeho otrhance, aby mu přinesl pití, tak to bude
naprosto v pořádku a nebude z toho moci být mezinárodní skandál. Ne
když je tam vypravíme výpravu v tomhle.
Navíc, nač stejnokroje pro nás, to je moc drahé. Ať řeknou sportovcům
„Vezměte si co vám leží ve skříni“ a ušetříme jako stát
hromadu peněz.
Vůbec se mi to nelíbí! Zprvu jsem trochu váhala, co napsat, ale ve srovnání s těmi ostatními ukázkami z jiných států, to je prostě katastrofa. Rozhodně lepší mít model „starosvětský“, jak tu kdosi poznamenal, než buransky „módní“ hit s holínkama a legínama… Viděla jsem to i ve výloze obchodu AlpinePro a fakt to není hezký!
No, nie je to ani originálne ani cool, dokonca sa mi nechce veriť, že je
niečo také vôbec v roku 2012 možné… a tuto, hľa podobne
„vynikajúca“ slovenská kolekcia, aby sme si náhodou nezávideli..
http://smejedentim.sk/…predstavena/
Módne zápolenie sa začalo! ![]()
Je to jako kdyz se nejaka osoba mrkne z okna, zaduma se a vymysli neco vtipneho, cool a pro mlady. Kdyz jsem hledala, ktera navrharka trpi takovou ztratou soudnosti, tak jsem zjistila, ze minimalne jedna z autorskeho dua je nevkusna fakt dost (zadny prekvapeni) a nadto dcera lubomira strougala. To je na bliciho smajlika. A kdo nevi co to bylo za typa, at to honem dozene.
Od E-Daniely se mi toho líbí pramálo. Ale ne kvůli tomu, že jeho spolumajitelkou je dcera Štrougala. Já totiž nebyla a nejsem komunistka, proto lidi nehodnotím podle jejich rodičů, ale podle nich samotných. (Třeba takový Vladimír Dlouhý, který chce být naším prezidentem, byl sám komunista, pak byl děsně pravicový. Tomu jeho minulost vyčítat můžu. Kdyby ale nechtěl být prezidentem, tak mi i jeho minulost je ukradená, jako bankéř možná není špatný. Holt nejsem dost bolševický kádrovák. /-))
Kdyby ten návrh za něco stál nebo aspoň vznikl na základě nějaké soutěže, pak by nikdo nepátral po důvodu, proč to dělá zrovna tahle ženská a nepozastavoval se nad jejím původem. Je spousta svěžích designérů, kteří by si soutěž na olympijské oblečení bez váhání střihli. A bylo by z čeho vybírat a výsledek by stál za to. Tohle spíš vypadá na další důkaz, jakými cestami jde zadávání veřejných zakázek, jak se hospodaří s veřejnými prostředky a v tomhle případě i s vystupováním Česka v zahraničí. A sorry, tohle éru monopolu státních podniků, strejčků, tetiček a papalášů připomíná víc než dost. Jestli je to na Váš outlocit moc, odevzdejte daně a už se na nic neptejte…
Zapomenout na neci minulost dost dobre nejde, je to soucast kazdyho z nas. pomijim fakt, ze jsi me narkla z toho, ze jsem komunistka a kadrovacka k tomu, to je ubohost.
Líbí se mi. Vzor se mi líbí. Tričko boží! Stejně tak sou boží
gumáky, vzala bych si je třeba na sjíždění nějaké řeky, do lesa v pět
ráno na houby a nebo na zahrádku hubit škůdce.
Deštník bych si taky vzala, proti němu nic nemám.
A taky se mi líbí ta tapeta – pozadí, na kterém byly modely
foceny
!
Vy jste na vodě ještě nikdy nebyla, že? Gumáky se totiž na vodu vůbec
nehodí, už jen proto, že vody je víc než těch 40 cm výšky gumáků a
nateče seshora ![]()
Jo, byla, jezdili jsme od mých pěti do asi deseti s dědou popřípadě se
strýcem, který nás narval dycky do gumáků. Tak možná proto to mám tak
zafixované
. Ale uvědomila jsem si to hned, jak sem to sem připojila, jen se
mi to nechtělo měnit.
…
Vzhledem k tomu, že Kupkova Amorfa – Dvoubarevná fuga je mým nejoblíbenějším výtvarným dílem, srdce mi při pohledu na ten repre-paskvil krvácí. Vzpomínáte si na výraz ve tváři Václava Postráneckého v Černých baronech: „Chce se mi zvracet!“? Přesně vyjadřuje mé zoufalství. Tričko není vůbec špatné, ale to je jediná zdařilá věc z celé kolekce, a to je trochu málo na takovou událost. Kdyby je odborníci z Alpinu a jim sekundující oděvní specialistka oblékli do triček a k tomu jakékoli tepláky, třeba černé, nic by tím nezkazili. Ach jo.
Dnes se objevily na Novinkách další fotky s reprezentanty před odletem do Londýna. Naštěstí měli k těm ucházejícím tričkám jednobarevné modré tepláky a na nohou normální sportovní boty. Uf, ulevilo se mi, že neletěli v gumákách.
Když pořebovali na navrhování E. Daniely místo Lucie, která navrhuje pro Alpine Pro normálně, tak to dopadlo takhle.
Komu: Alpine Pro
Věc: Oznámení o spotřebitelském bojkotu
Oznamuji vám, že z důvodu zhnusení nad způsobem, jakým jste ošatili Českou a Slovenskou olympijskou výpravu, odmítám do roku 2016 nakupovat veškeré výrobky spojené s vaší společností.
S přáním pěkného dne…
(dokud se nenaučíme tímto způsobem trestat společnosti, které si z nás
dělají srandu/dojnou krávu, tak se nic nezmění)
„Mami, ostatní děti na olympiádě se mi smějí, že jsem prý vyfasoval nejhorší oblečení… “
Nepochopili pokus o vtip? Ták to pardon ![]()
Příspěvek upraven 02.08.12 v 10:52
Nejvíc se mi líbí Jamajka, to je nádhera. Ty naše jsou, přesně jak už tady padlo, splácanina jak od pejska a kočičky, když pekli dort.
Příspěvek upraven 25.07.12 v 15:01
Je to strašný. Nejhorší je přeplácanost (nenávidím šnůrky) a ještě horší než leginy a holinky jsou ty pánské šortky a holinky!! upřímně lituju naše šikovné sportovce, že v tomto musí na veřejnost!! fakt horor
Na idnes je ode dneška zajímavá anketa – tak podpořte nejhezčí
nástupní oblečení… já osobně jsem hlasovala pro Jamajku ![]()
http://ona.idnes.cz/ankety.aspx?…
Vážený Mudrlante, ono to asi bude trochu jinak – většinu normálních lidí na olympiádě zajímají sportovní výkony a ne móda – to za prvé a za druhé mě neuvěřitelně vadí ty neustálé narážky typu – je to typicky české, takhle by Angličan nešel, to zas budem za vidláky atd. Většina lidí nejspíše nikdy nemluvila s cizincem, to, že jsme neschopný národ, to si snad myslíme jen my. Kdyby něco takového navrhli Francouzi, tak se jim to asi líbit nebude, ale těžko by si takhle káleli na hlavu. Možná by vyhodili návrháře nebo by to naopak prezentovali jako nový trend, ale ty žblebty tady – to by z úst nevypustili. Kostým ala letuška už je natolik obehraný, že ty holínky aspoň lidi zaujmou, ale věřím, že většinu lidí nebude zajímat, co má taková Špotáková na nohách při cestě k hotelu, ale jaký výkon podá…P. S. Země se jmenuje Nizozemí nikoliv Holandsko!!
@velbloudice Samozřejmě si uvědomuji, že na Olympiádě jde o sport, ale také si myslím, že by lidé mohli být na zahajovací ceremoniál vhodně obléknuti. Gumáky jako vhodnou součást oděvu nepovažuji, resp. dovedla bych si je představit, ale v lepším provedení. Navíc, nevím, jak se jim v nich půjde, řekla bych, že moc dobře ne.
Když uklouznou nebo se smeknou, tak třeba povalí reprezentaci jiného národa a bude to bráno jako útok:))))))
Všimli jste si, jak při ceremoniálu kamera švenkla na naše holínky? Dlouhý detailní záběr – vejdeme do dějin OH. DOkoukala jsem defilé sportovců do konce písmene C a myslím, že tam byli lepší, zcela jsme se ztratili v mračnu barev a potisků. Ty Cookovy ostrovy a celá Afrika… my měli alespoň detail gumáků. Cha.
Proboha, vypadá to hůř ne jsem si myslela. Teď tady vidím Slovensko, ale to naše mi stejně připadá horší. To tam nemohli plácnout kalhoty/sukni a sako? Bylo by to pořád lepší než to co jsme měli…
Vzala jste mi slova z klávesnice. Bylo to horší, než jsem čekala. Oni
tam dali fakt všechny ty části oblečení najednou. Detailní záběr na
chlupaté nohy našeho vlajkonoše v kraťasech a pak jak se kameraman nemohl
odtrhnout od těch holínek… Pozitivně vidím fakt, že tím pádem nebylo
vidět moc z toho ostatního ![]()
Ano magento, člověčí samec má chlupaté nohy.
Stěžujte si u výrobce!
Mne
třeba zase nepřitahují ženy s duší dojné kravky kosmetického průmyslu,
veřící mozkové myčce recenzí a páchnoucí chemičkou, ale že bych nějak
cítil jakékoliv puzení to sám od sebe někomu veřejně předsouvat? ![]()
A proč se stydíš? To vážně nechápu. Někdo to ohodnotil jako dobrý nápad, někdo jako vtipný prvek zahájení, někdo jako extravegantní kousek.. Co je na tom špatného, když se o tom píše? To má jako být ta hrozná ostuda? Mně se to líbí, líbí se mi i ty ohlasy.. Jak jsem psala, tohle není módní šou.
Ještě mi příjde divné, že když zde Ada článek zveřejnila a všichni říkali, jak je to ošklivé atd. taky se vám to nelíbilo. A teď se to ve světě líbí a vám to najednou připadá vtipné taky?
Milá Viktorie, nemusíme se ani přes náš rozdílný vkus nikterak
nesnášet. Jsme spolu oba na jedné lodi. Oba jsme jen odpadním produktem
jakési Ady, která se tímto na nás minimálně energeticky, ne-li rovnou
finančně přiživuje. Nerozumím sice moc tomu jaký má chronologie chvály
či kritiky našich uvítacích olympijských uniforem před anebo po záhajení
ceremoniálu vliv na naše názory, nemusím být však zrovna psychoanalytik
aby mi bylo nad slunce jasné co je slečna/paní Ada zač, odkud asi tak
vylezla a co by v životě potřebovala ke své vlastní spáse nejvíc. ![]()
Nějak jsem Váš komentář nepochopila, jestli jste proti mně, nebo se mnou. Každopádně, radši už nebudu nic psát, jen jsem vyjádřila svůj názor, ramínka mi jsou fuk. I když se mi kolekce nelíbila, jsem ráda, že jim ve světě přišla vtipná. Tečka
Vždyť to není pravda, já jsem to snad ve všech příspěvcích obhajovala, přečti si je a potom komentuj.
No tak jestli se Viktorie stydíte za to, že se u nás zaplať pán Bůh
najde někdo neberoucí se vážně tak jako Zatuchlinky bez invence a přesahu
svým až zoufale mermomocným podléháním jakési „světové eleganci“ na
těchto typicky provinčních stránkách (francouzi na to mají trefné
přísloví: „prdět výš než má člověk zadek“:), jestli se stydíte,
že mne tady v Anglii 7 z 10 angličanů bere za sobě rovného a za naši
originalitu a odvahu nám zcela vyjímečně tleská, jestli si na těchto
našich uniformách co mají (narozdíl od východoevropských módních
pavědkyň)„koule“ nedokážete najít kterýkoliv z přehršle elementů
jejich ojedinělé síly od lehké ironie, kterou za předpokladu dobré vůle
pochopí kdokoliv na planetě, přes chytré sladění G. B.-C. Z. trikolorit
až po geniální vyvážení extravagance s elegancí, tak se klidně styďte.
Máte za co. ![]()
Je pravda, že posudky z vědecké kůlny na chatě jsou sice k popukání,
myslím ale, že daleko zábavnější by bylo ukázat nám tu typy lidí,
kteří jsou schopní brát vážně profesionálně prezentovaný osobní
názor někoho, kdo se bez kapku studu sám označí za „Módního
kritika/čku“.
Ale
kdo ví? Třeba si autorka přečetla jinou radu jiného „odborníka“, že
se dneska bez takovéhotoho „zdravého“ sebevědomí prostě
neobejdete. ![]()
Inu, někdo si názor tvoří podle svého vkusu, někdo podle toho, jak
silný je aplaus. Písně Michala Davida jsou také velmi masově oblíbené, a
přesto se řada lidí o nich domnívá, že se jedná o bezduchou vatu.
Berete za měřítko vkusu to, že si někdo (mnoho lidí) něčeho VŠIML
(holinek). Ale tady přece nejde o holinky, ale o celek – že jsou ty
holinky hnusně barevné, a že ostatní oblečení k nim je nesourodé,
neslušivé, nepochopitelného střihu a kombinace, že to oblečení prostě
není dobré. Nemíchejte jablka s hruškami.
Zajímavé, že jste si všimnul/a hned té nepodstatné části mé reakce
(postoje vůči diskutující). Co si myslíte o zavěrečných třech
příkladech celé škály možností pro, které jsem uvedl? Mimochodem,
uvítací uniformy mne zaujaly a zalíbily se mi od první chvíle kdy jsem je
uviděl a to, že se tento můj pocit shoduje s většinou mého okolí tady
v Anglii je spíš potěšující, to uznávám. O to víc, že na to
(i když nejvíc asi v Čechách) nejsem příliš zvyklý. Jinak Michal david
samozřejmě (dle mého měřítka) bezduchá vata je, už jen pro svoji
bezpáteřnost, ale mám-li být ten kdo míchá hrušky s jablkama, prosím.
Rozhodně však ani v tomto nejsem sám, obávám se.
![]()
Příspěvek upraven 28.07.12 v 13:18
Mé se to náhodou líbí je to originální, už jen že si naši sportovci oblékli ty holinky opravdu originální za mě davám 1–
Mám dojem, že při hodnocení došlo k malinkému omylu v pochopení smyslu olympiády (což už dávno není setkání, kde se vedle sportu provozuje i umění). Jak nezněl při zahájení Stravinskij či Pärt, ale třeba The Chemical Brothers (tedy zábavná hudba), tak jsou přece brána jiná měřítka i na oblečení…
Nemůžu říct, že se mi tohle oblečení líbí. Nikdy bych si je na sebe asi nevzala, ale po shlédnutí zahajovacího ceremoniálu mi došlo, že to až zas tak mimo nebylo. K vidění tam totiž bylo všechno od elegantních kostýmků, přes teplákovky až po národní kroje. Tato zahajovací show asi snese hodně a nám se povedlo nezapadnout, upozornit na sebe a zároveň si ze sebe i udělat legraci. Teď si říkám: proč ne? Vždyť to opravdu byla show v tom pravém slova smyslu. Takže žádná národní ostuda, jak mnozí čekali, se nakonec nekonala..
Rozhovor s návrhářkami: http://www.novinky.cz/…y-ohlas.html
Nemůžu si pomoct, ale ty ženské jsou tak arogantní, až to bolí.
A svárovský kámen? Co to proboha je? ![]()
V diskusi na novinky.cz autor příspěvku s nejvíce mínusy, podle fotky
v ikonce cca šedesátiletý gentleman, označuje všechny, komu se cz
olypijské hadry nelíbí, za „komanče“
Asi
neví, že paní Janoušková je dcerou Lubomíra Štrougala ![]()
Zpočátku jsem měla stejný názor jako Vy.Ale při opakovaném pohledu na
slavnostní dres olympioniků jsem trochu změnila názor. Vtipné to je.
Nádhled tam je taky. Copak olympiáda je pohřeb? Copak to není vysoce
optimistická záležitost? Má být veselá a radostná, tak snad i to
oblečení k tomu patří. Proč mladé lidi, kteří rozhodně nepřišli
reprezentovat kvality českých modních návrhářů ale něco úplně jiného,
neobléci legračně? Nevím. Ale asi především oni by museli říci, v čem
se jim lépe pochoduje, jestli v tradičním oblečení nebo v téhle
legrační nadsázce.
guru
Holínky mám ráda odjakživa a s tímhle nemám problém. Navíc se mi na
tom líbí ty vzory a komu se to nelíbí, tak má smůlu, neboť už to stejně
nezměníme. ![]()
Příspěvek upraven 30.07.12 v 12:19
Myslím, že více než české holínky zazářila vetřelkyně v indické
výpravě ![]()
http://oh.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…
Celá diskuze na všech možných serverech ohledně vhodnosti a nevhodnosti
českého olympijského oblečení je dosti vyhrocená. Nicméně je dobré se
na celý problém podívat i z praktického hlediska. Kdybych se já náhodou
probojoval na olympiádu (jako že se mi to nikdy nestane), bylo by oblečení
možná jedinou hmatatelnou vzpomínkou na tuto sportovní akci. Dost by mne
mrzelo, že bych dostal takovou nesmyslnou směsici oblečení, ve kterém
(v každém jednotlivém kuse, vyjma trička) bych se bál vyjít ven na ulici,
styděl bych se za něj.
Věřím, že ostatní státy volily své oblečení vhodněji. Buď jako
běžné odění v národním stylu (což se mi líbí nejvíce, mohl bych jej
nosit i po olympiádě) nebo jako zdůraznění tradic země, jež mne na
olympiádu vyslala (to oblečení je sice méně běžně nositelné, ale
rozhodně by bylo pěknou připomínkou olympiády). Český
miš-maš-Apline-Pro-hnus nesplňuje ani jedno.
Oblečení bohužel nevyniká ani outdoor kvalitou, aby si jej člověk mohl
vzít sebou někam na hory (střihy asi 100 let za opicemi, o materiálech ani
nemluvě).
Holinky raději ani nezmiňuji, ty bych nechal přede dveřmi pro náhodného
zloděje nebo lépe vyhodit hned do separáku.
Sportu zdar a smysluplnému sportovnímu oblečení také
Thx
Celý ten humbuk kolem oblečení našich sportovců potvrzuje staré české
přísloví, že: „doma není nikdo prorokem“…
ať tak nebo tak, při defilé to vše vypadalo krásně barevné, odlehčené a
vtipné.
Ovšem za svárovský kámen můžou novináři, pochybuji, že by Štrougalova dcera neznala pravopis. Myslím, že kuřím okem celé causy je právě její přítomnost při reprezentaci české republiky. Ovšem, co naděláte, za otce děti nemůžou…
Děti za své rodiče jistě nemohou, nicméně v okamžiku kdy jde
o prestižní zakázku(a přiznejme si, že obléknout národný olympijský
tým prestižní záležitost je), kterou získají potomci komunistických
prominentů… nevrhá to jaksi dobré světlo.-) Samozřejmě ze mne mluví
závist když v osmdesátých letech paní Janoušková čerpala zkušenosti
v Paříži a naši nemohli, jakožto reakcionáři a potenciální emigranti,
ani do jugoslávie… ![]()
Samozřejmě, vždyť o tom je má ironie. Zkusila jsem na vlastní kůži
nerovnost startovacích pozicí dětí z běžných (nnatož z politicky
„nežádoucích“)
rodin a dětí těch „sobě rovnějších“.
Cha cha, to nemyslíte vážně, viďte? Navrhuju přezkoumat původ všech lidí, kteří mají co do činění s olympiádou, jestli náhodou nemají v rodině nějakého toho funkcionáře…Doufám, že najdou aspoň jednoho „čistého“:))))))
Cha cha, to nemyslíte vážně, viďte? Navrhuju přezkoumat původ všech lidí, kteří mají co do činění s olympiádou, jestli náhodou nemají v rodině nějakého toho funkcionáře…Doufám, že najdou aspoň jednoho „čistého“:))))))
Jasně, mít za otce komunistického předsedu vlády a ministra vnitra je
naprostá samozřejmost…
IMHO vaše poznámka je nesmyslná
Pro zajimavost – jak hodnoti anglicane, nekde se hodne rozchazi od hodnoceni tady a Cesi ani Slovaci je nezaujali ani pozitivena ani negativne
http://uk. lifestyle. yahoo. com/photos/best-and-worst-olympic-uniforms-2012-slideshow/#crsl=%252Fphotos%252Fbest-and-worst-olympic-uniforms-2012-slideshow%252Frussia-olympic-uniform-2012–2012-feifei-sun-photo-1343304832.html
Ado, jste asi opravdu zbytečně moc přísná. Osobně se mi líbí vzor i barvy, stejně jako píše Milli. Střihy i kombinace asi nejsou úplně šik, to uznávám, ale v tomto případě bych spíš hodnotila kladně originalitu a celkové vyznění. Byli jsme jediná výprava, která svým oblečením dokázala vystihnout charakteristiku země, v níž se olympiáda koná, což se cení, a v cizině se to evidentně cení celkem vysoko. Kolekce je prostě originální, mladistvá, sportovní a moderní. A ony ty legíny a kraťasy se ke sportovní události hodí určitě víc, než třeba elegantní pánský oblek a dámský kostým…
Půjdu asi proti proudu, ale mě se to líbí VÁŽNĚ! Barevná kombinace je
pěkná a celkově se mi to líbí. Je jasné, že to není na normální
chození, ale to sand tak ani zamýšleno není ne?! ![]()
Kromě všeho, co je v článku uvedeno, mi ještě vadí ten nesoulad několika odstínů modré. Přispívá to k tomu celkovému totálně přeplácanému dojmu.
Všichni co kritizovali gumáky jako něco příšerného, dehonestujícího a přirovnávali sportovce k zemědělcům od krav se ted asi diví. Naše gumáky měly v zahraničí velký úspěch a získaly nám sympatie nejen Londýňanů, klidně unesly sousedství s autobusem Davida Černého. Hold ta moda je nevyzpytatelná. Často jsou v kurzu nevkusné a příšerné věci – jinak by ani nemohlo vzniknout módní peklo, že?
I když mám zjevně trochu jiný vkus než Ada, tady naprosto souhlasím. Bylo to strašný, nevkusný a zažila jsem si ten pocit, přesto že tam člověk s nima nepochoduje, tak se tak nějak stydí. Mám v Anglii, pár přátel na brigádě a to, že naše holínky převážně žádný obdiv nesklízely(na rozdíl od autobusu DČ), mám z první ruky z místních článků. Co se týče motivu převzatého a prapodivně upraveného z obrazu Františka Kupky, tak to teda nevím. Myslím, že kdyby mohl tu kolekci a hlavně holínky vidět, tak by v rámci terminologie OH udělal v hrobě veletoč. Tedy pokud by poznal, že jde o jeho motiv. Já bych to tedy nepoznala, přesto, že ten obraz znám. Shrnula bych to ani vkus, ani legrace, ale rozpaky a ostuda.
Tak například Guardian dal holínkám opravdu symbolické zlato, světe div se. České švejkovství zas jednou udělalo díru do světa. http://zpravy.ihned.cz/…y-stejnokroj
2016 má být v Rio de Janeiru, tam by mohli být pánové nahoře bez a
dámy ve třpytivých podprsenkách s velkým péřovým chocholem na hlavě,
což? A nesmíme zapomenout na povinnou výbavu karnevalů – praktická kondomka
s logem olympijských kruhů
Ideálně jako náramek se zapínáním na sucháč, aby každý věděl, že
dotyčná osoba je zodpovědná!
Nebo to snad není tak třeskutě ftipné jako holiny?
Teprve teď jsem se dostala k tomu, abych si po velkých diskuzích na které jsem různě narážela pořádně prohlédla české olympijské oblečení (den po konci OH…ou). Já nevím, myslím, že nápad to byl dobrý – holínky – proč ne – jak recese nebo vtip to není špatné – ovšem to provedení je děsné. A to nejen holinek, ale celého outfitu. Ty materiály mi přijdu hrozně silonové, nemůžu si pomoct. Co nechápu, jsou legíny a šňůrky u saka. Za mě mají plus holínky a deštník, které beru jako dobrý vtip, protože recesi mám ráda, nemusí se všechno přece brát tak vážně. Všude se o nich diskutuje a to byl také nejspíš záměr. Kdyby byl k těmto dvěma nápaditým věcem jiný, alespoň kapku vkusnější, elegantnější a méně silonový zbytek oblečení, bylo by to super. Upřímně ale nechápu některé komentáře, které sepsují všechno a nenajdou ani maličké plus, které se určitě najde. Všechno zkritizovat umí každý…
Hmm, co vsichni proti holinkam maji?:)) Mne prijdou fajne. Pestre, zabavne.
Nevzala bych si je mozna na slavnostni nastup, ale urcite by nejake uziti mohly
najit.
Holinky + trictvrtaky jsou take v pohode. Horsi je ten zbytek. Vzor je krasny,
ten se jim moc povedl, nebo spis panu Kupkovi, ale takhle vse dohromady…
Myslela jsem, ze na slavnostni zahajeni prichazeji sportovci elegantne obleceni,
ne jako kdyby prisli prave z treninku a neco na sebe pres sportovni obleceni
hodili.
Ale holinky jsou fajn!:))))
Němci v šusťákovce, obyvatelé Polynésie v sukni z trávy s náhrdelníky ze zubů, další výpravy vyloženě v teplákových soupravách… Opravdu to bylo tak mimo? Spíš se mi nelíbilo, že v tom pak chodily i pro medaile, ale jestli jsem to dobře pochopila, tam už to bylo otázkou volby jednotlivých medailistů.
Němce ani obyvatele Polynésie jsem neviděla, takže nemůžu soudit, stihla jsem začátek včetně naší výpravy a pak pár následujících, než jsem to zabalila a šla spát (bylo kolem půlnoci). Netvrdím, že je v pořádku šusťáková souprava, kdyby šli naši v šusťákách nebo teplákách, taky bych prskala, ale podle mě byly nejenom gumáky, ale celý celek úplně mimo. Kdyby paní návrhářky udělaly pořádné saka a ne parodie na saka, a vytvořily sladěné a slušné šaty, jako měli třeba Holanďané, byla bych na vrcholu blaha. Stačilo podívat se na sestřih slavnostních průvodů z letních olympiád, kde kráčela naše výprava. Sice se ty šaty dost podobaly a někomu můžou připadat nudné, nebyla to ale taková hrůza jako nalepené kamínky na saku, volánková sukýnka a legíny nebo kalhoty ke kolenům s logem Alpine pro. Šaty, ve kterých šla naše výprava letos, to byla parodie na slavnostní oděv, nemůžu si pomoct.
Tady vycházíme – po právu – jako nejhorší ze všech
http://greatlakesprep.com/…-ceremonies/#…
Příznačně se diskuse hemží přiznanými i nepřiznanými Čechy,
hájícími náš humor (ještě že máme Švejka!). V jednom případě
dokonce nějaký šovinista tvrdí, že my jsme OK, Slováci že jsou vrchol
hrůzy. Nesouhlasím, oba outfity byly stejně hrozné.
Asi mi po olympiádě ty holinky přestaly vadit. Je fakt, že se kolem toho strhl veliký zájem i v zahraničí a to byl účel. Pokud to měla být ukázka českého humoru, tak ok, přežiju. Ovšem ten zbytek to je vážně strašné. Doufám, že se všichni tak zaobírali holinkama, že si nikdo nevšiml těch otřesných legín a sakomikin!
Mě se nelíbí nic, ani naše barvy (bílá, modrá, červená) ani ten vzor, ani žádné holínky, legíny, sako… smutné k smíchu celá kolekce..








Komentáře článku
Zobrazovat komentáře chronologicky