Český lev

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Verys-ek
226 příspěvků 04.03.13 23:12
Český lev

Hezký večer všem,
právě jsem narazila na fotografie našich hereček z předávání cen Českého lva. Tak to je teda síla! Co vy říkáte na to, jak se dámy vymódily?

Reakce:

Verys-ek
226 příspěvků 04.03.13 23:13

Jinak z toho, co jsem zatím viděla u mě jednoznačně vede Michaela Maurerová. Nádhera včetně účesu :)

a odkaz zde…
http://www.prozeny.cz/…ly-celebrity

Sibyla
2639 příspěvků 04.03.13 23:27

Ano, ta je prostě dokonalá. Úplně mi zvedla náladu: ono to jde, když se chce!

CandyKendall
1164 příspěvků 04.03.13 23:31

Míše Maurerové to opravdu moc sluší. Líbí se mi i Voříšková, která je v tom článku hned pod ní. A potom mě celkem baví Vytisková, sice jsem někde četla, jak to jsou hrozné šaty jako ze záclony, ale mně se líbí. Jen ty vlasy se mi nelíbí, podle mě se k ní víc hodily ty černé.

Verys-ek
226 příspěvků 04.03.13 23:47

Ohledně Kláry musím s vlasy souhlasit, tyhle mi na ní taky moc nesedí. Co se týká šatů, pořád váhám, zda se mi líbí nebo ne…

eliza93
84 příspěvků 05.03.13 00:04

Míša Mauerová a Martha Issová jsou v téhle galerii asi největší hvězdy. Čistokrevné peklo předvedla Veronika Žilková, v galerii sice není, ale kdo jste koukal na přenos, víte, že se nedala přehlédnout. :D Na druhou stranu nechápu, proč v článku autorka tak sepsula Jiřinu Bohdalovou, přece jenom je to už dáma v letech, konzervativní a nemyslím si, že by se kalhotovým kostýmem dopustila nějakého módního faux pas, a už vůbec nechápu, od kdy jsou perly vrchol nevkusu - „Perlový náhrdelník a kytička na klopě je završením absolutního nevkusu.“ Obzvlášť, když u paní Morávkové ho víceméně pochválila. Že by osobní sympatie?

Příspěvek upraven 05.03.13 v 10:00

Bartesva
92 příspěvků 05.03.13 02:30