Chci se naučit pořádně šít (Ostrava)

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

dd2866
32 příspěvků 20.12.14 12:59
Chci se naučit pořádně šít (Ostrava)

Dobrý den.

Začínám se šitím. Jsem takový lehce pokročilý začátečník. Šila jsem hodně retro (padesátkové) šaty z bavlny - plátna, ale ráda bych postoupila na vyšší úroveň. Chtěla bych se naučit šít klasickou konfekci z klasických materiálů, úpletů, žerzejů, všívat kryté zipy, aby byly opravdu kryté… Košile, kalhoty… Mám obrovské problémy s výběrem oblečení v obchodech, což je dobrou motivací. Ale nevím, kde a jak začít.

Zkoušela jsem střihy z Burdy, ovšem neumím je správně upravit, aby mi sedly na tělo (nekonfekční postava). Zkoušela jsem hledat kurzy, ale většinově to bylo hodně peněz a paní, které je vedly, se chlubily galerií, za kterou bych se jako lehce pokročilý začátečník styděla. Dojíždění na kurz do Prahy není možné technicky ani finančně, jelikož jsem momentálně nezaměstnaná… I když jsem tam našla několik vhodných kandidátů.

Nemáte nějaké tipy? Myslíte, že i kurz u švadleny, která věci nedělá pořádně by mi prospěl třeba pro úpravu střihů z Burdy, nebo jsou to vyhozené peníze?

Reklama

Reklama

Reakce:

Linie
1781 příspěvků 20.12.14 13:04

@dd2866 Zkuste se domluvit třeba na této škole: http://www.stredniskoly.cz/…0017711.html domluvte se přímo s paní, která učí šití, že k ní budete chodit soukromě.

z_dediny
1076 příspěvků 20.12.14 13:09

@dd2866 Zkoušela jste se na pracáku zeptat, jestli nemají rekvalifikační kurz na švadlenu? Pokud jste VŠ, tak by vám ho asi nezaplatili, ale za otázku nic nedáte.

Lucka_ova
23 příspěvků 22.12.14 14:48

Já jsem našla jenom kurz šití v Palkovicích a pak natrefila na dvě paní - jedna Hlučín, druhá Ostrava, ze přijedou domů a je to takový kurz na základě domluvy, co se chcete naučit. Ale jinak je to tu fakt velká bída. A to vím o více lidech, co by se chtěli naučit šít.

Reklama

Váš příspěvek