Úroveň článků na prozeny.cz

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Kateřina
246 příspěvků 20.06.12 23:19
Články na prozeny.cz

Delší dobu jsem je nepovažovala za tak podstatné, abych měla potřebu se s tím někomu kromě sebe svěřovat, ale dneska jsem už vážně chytla psotník. Nemáte taky někdo pocit, že je to tam líheň hnusu, ženské nesolidarity a mužského šovinismu (když je to sakra pro ženy)? Nebudu teď mluvit o „módních“ článcích. Třeba dnešní článek: Proč jsou nám muži nevěrní. Z tématu nevěry se mi vždycky naježí automaticky všechny chloupky, protože pro mě důvody nevěry jsou jen prachsprosté výmluvy. Ale to je vedlejší, jde o to, že na těchto stránkách se strašně často objevuje, jakže bychom se měly chovat, abychom si ty naše skvělé muže udržely, abychom je činili šťastné, protože jinak nám utečou, jelikož ženy myslí častěji na módu nežli na sex, že nejhorší „zaměstnání“ je žena v domácnosti, na jaké psí rasy se ženy balí nejlíp, atd. To je taková směsice různých článků, které mě spolehlivě zvednou ze židle, ještě jako single ženu. Takže bych byla přešťastná, jestli se najde někdo, kdo to cítí podobně a ty jejich žvásty, které si sakra čtou tisíce žen, nás jen podkopávají. Nebo se klidně všeobecně vyjádřete, děkuji ;-). P. S. Jasně, číst si to nemusím, ale to s mojí cholerickou povahou a e-mailem na Seznamu prostě nezvládám.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 Další »

  Reakce:
 
Ani  20.06.12 23:29

Já nevím, opravdu to někdo čte? Někdo, kdo stojí za zmínku a respekt?
Médium je vždy takové, jaké ho chtějí čtenáři číst.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 20.06.12 23:36

@Kateřina
Já Tě chápu. Zrovna téma nevěry mě vytáčí strašně. Nevěra je vždy odpovědností toho, kdo se jí dopouští. To, že není spokojený ve vztahu je druhá věc, pokud spokojený není, má to řešit. Pokud to nejde řešit, má se rozejít. Ale být nevěrný proto, že žena už mi nerozumí, nebo jakákoliv variace, to jsou jen kecy, kterými muži krmí své milenky.
Ve skutečnosti většina mužů (nebo žen) kteří jsou nevěrní svojí partnerku stále milují. Jen se jim prostě zachce zakázaného ovoce. Neodolají fyzické přitažlivosti, nebo se zamilují. Dlouhodobý vztah a krátkodobé vzplanutí se nevylučují.
Chlap, kterému žena nerozumí a který ji už nemiluje, se s tou ženou rozvede. Pokud říká něco jiného, vymlouvá se na děti atd. tak ve skutečnosti svou ženu opustit nechce.

 
Maja  20.06.12 23:39

Už dávno jsem si předělala mail ze seznamu na gmail, právě, abych nemusela koukat na ty hrůzy na novinkách a prozeny. Přesto tam ještě ze setrvačnosti při dlouhých chvílích občas zabloudím, a pak si nadávám, proč se tak sebemrskám. Přesně, jak píšete, občas mám pocit, že tyhle portály snad řídí nějaký tajný svaz šovinistů s úkolem ovládnout a vychovat z žen poddajné, vinou řízené puťky:D S jinými ženskými servery, časopisy i televizními programy do konaktu nepříjdu, tak možná jen nejsem vůči tomuhle stylu manipulace tak ostřílená, ale ze seznamu odcházím vždy jen znechucená a naštvaná.

 
Prometheus
2 příspěvky 21.06.12 00:01

Zvláště lahůdky v sekci kuchyní, kde má server zřejmě akcie v projektu Oresi. Jak by řekla někdejší recitátorka - ve své práci se nezaměřuji jen na úzkou skupinku inteligence, ale chci recitovat především masám, širokým masám:-D Bohužel jaký český člověk, taková úroveň serverů. Už jsme pochopil, proč průměrné IQ populace je 100.

 
Maja  21.06.12 00:06

Ještě mě napadá: takový ten styl udržení si muže, který tyhle články propagují (vždy jen lichoť, vyhov, i když se ti momentálně nechce, za žádnou cenu mu nesmíš jakkoliv narušit ego, pocuchat možnou ješitnost, a i když je tvá stížnost oprávněná, vždy ji podej oklikou, aby se naopak cítil jak nadsamec) - není to jednání, které vídáme v historických filmech, kdy tohle byla jediná možnost pro ženy, jak se mít lépe? - Nejsem nějaká feministka či co, ale po těhlech věcech že vždy jako ženská cítím tak nějak zahanbená.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 21.06.12 00:14

@Maja
Já jsem feministka a vůbec se za to nestydím. Tyto stereotypy jsou zažité, stejně tak je zažité, že ženy si jdou po krku a jsou nesolidární (není divu že jí ten její zahýbá, vždyť ona přibrala, neuvařila, kdesi cosi…).
Můj feminismus nesouvisí s ponižováním a nenáviděním mužů. Pro mě feminismus souvisí hlavně s větším sebevědomím a vzájemnou podporou žen.

 
Ann-Marie  21.06.12 00:16

Články na servru proženy jsou tragické, ale diskuze pod nimi obsáhle a vášnivé, takže asi poptávka je.
Co se týče nevěry, tak si myslím, že je to složitější jev, než tady popisujete. Nicméně mně strašně štve jak dnešní média zneužívají a reinterpretují evoluční teorie bez širšího kontextu. V jednom pánském časopise, tuším v Maximu, vysvětlovali mužskou nevěru na příkladu sexuálního chování morčat!!! Tak pokud muži chtějí až se k nim ženy chovají jako k morčatům… Člověk není jen tvorem biologickým, ne nadarmo se nám vyvinul neocortex, přemyšlíme a jsme zodpovědní za své činy.
Na tom servru jsem pročetla pár diskuzí právě pod články o nevěře a byla jsem šokovaná (ja mladá a naivní) aboslutní absencí jakékoliv reflexe nebo ženské solidaridy diskutérek-milenek. Přišlo mi, že jim ani tak nejde o toho konkrétního muže, ale, že poměrem se zadaným chlapem, získavají pocit, že vyhrály a pokořily jinou ženu. Což jim slouží k zvedání sebevědomí, připadá mi to strašně hloupé až vulgární.

 
seznam.mih  21.06.12 00:25

Tak tuty články čtu jen pro pobavení a zahnání nudy. Nijak mě neuráží ani mě to nenadchne. A myslím si, že sama vím, jak se mám chovat k mojí druhé polovičce a co si můžu dovolit a co ne a nepotřebuju k tomu tuty články. Nevěra je u mně kapitola sama pro sebe, protože mám s ní zkušenosti a není to nic, s čím bych se chtěla chlubit. Snad jen, že je to zcela o těch dvou samotných, jak takovej problém vyřešit.

 
Kateřina
246 příspěvků 21.06.12 00:29

Ani: Já vím, je to trapné, ale někdy si fakt nemůžu pomoct a právě z toho zmiňovaného sebemrskačství to proletím a pak si to vyčítám, protože mě to prostě hrozně naštve a mrzí, že právě tohle vkládají do hlav masám.
MP Barbucha: Do téma nevěry se vždycky hrozně nerada pouštím, protože se právě velice často setkávám s tím strašně cool a moderním pohledem na to, že nevěra je přeci lidská, že za to nemůžeme a přesně tohle mi evokuje ten nejvyšší úpadek morálky. Já se cítím natolik morálně na výši a vím, že vážně zvládnu nějaké hloupé pudy, že je to pro mě prostě neodpustitelné (jasně, třeba budu mluvit jinak, až mě někdo podvede). Nedokážu pochopit, jaký je proboha problém být věrný? Přesně souhlasím s vaší rovnicí nespokojený = řešení = nevyřešení = rozchod. Nevěra mi tam prostě mezi vztah dvou lidí, kteří k sobě chovají aspoň teda úctu nepasuje ani náhodou. A určitě se nevylučuje, co jste napsala, ale je to nutné? Nevím, třeba jsem naivní, ale jako fakt se chlap někde vypeleší a pak přijde domů, už nikdy to neudělá a všechno je zase strašně v pohodě a milují se do konce života. Prostě tomu nevěřím.
Maja: No budu muset udělat to samé! Protože znáte to, vyřídíte korespondenci a ještě vám zbývá nějaký čas, tak se odhlásíte, no a v rychlosti si pročtete všechny ty „úžasné“ články. Mimochodem do Novinek se také už úspěšně infiltroval bulvár, nádhera. A přesně tak mi to přijde - pokud to neuděláš, pokud nebudeš poslušná a i přes to, že máš děti/práci/ná­kupy/domácnos­t, nezvládneš být i dokonalou manželkou, milenkou a kamarádkou v jednom, okamžitě se připrav a přečti si články o tom, jak být lepší a jak se té nevěře vyhnout, protože chlapi prostě na tohle vážně nemají náladu, chudáci. Jo, taky mi přijde, že to zní hrozně feministicky teď, ale nevím jak jinak zareagovat na ty obludnosti tam. Nejradši bych celý ten portál vymazala z paměti.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 21.06.12 00:37

No z biologického hlediska je důležité, o kolik je samec větší než samička. Čím větší rozdíl, tím větší promiskuita (řečeno laicky a zjednodušeně). Takže člověk celkem odpovídá tomuto pravidlu. Monogamní vztah, ale určité procento občas odskočí jinam.
A nevěrné samozřejmě jsou i ženy.
Co se týče solidarity žen s manželkami, tak viděli jste někdo film s Jennifer Aniston Just go with it? Nevím, jak se jmenoval česky, ale byl o chlápkovi, který balil ženské na to, že je ženatý, ale žena mu nerozumí. A měl strašný úspěch. Ve skutečnosti byl svobodný…
Já jsem se vždy zadaným mužům vyhýbala, zažila jsem i takové trochu vzplanutí k jednomu ženatému muži, kdy bylo strašně těžké mu odolat, byl velmi sexy. Ale vydržela jsem:-) Chtěl se se mnou v podstatě jen vyspat myslím, byl ten typ. Musím říct, že jsem odolala ne ze solidarity k jeho ženě (o jednu krátkodobou milenku víc, nebo míň, to už je asi jedno) ale kvůli sobě. Prostě bych nesnesla být jen „ta druhá“, nějaké zpestření. Věděla jsem, že by mi to ublížilo.
To je možná to, co těm milenkám chybí. Ony si třeba v hloubi duše myslí, že na to, aby byly na prvním místě nemají. Chybí jim sebevědomí, tak si ho posilují „kradením“ mužů.

 
Ann-Marie  21.06.12 00:47

Těch biologických znaků proč být nevěrný je víc, jen mně vždycky štve, že to v těch lifestylových časopisech tak divně namixují, vytrhnou z kontextu a důležitě „citují velevážené vědce a odborníky“. Člověk není tvor monogamní, ale může se snažit usilovat chovat slušně a fér. Neuvažuji v kategoriích „ja vždycky - ja nikdy“, nevím, co mi život přinese.
Ja vám rozumím, taky bych nesnesla to vědomí, že jsem „ta druhá“. Jsem marnivá žena a chci at se muži do mně zamilovávají, ne at mně berou za lehkou kořist. Ale musím se přiznat, že bych se bála i toho, že se mi to jednou může vrátit, že ted jsem v roli pokušení a za deset let v roli podváděné manželky.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 21.06.12 00:52

@Kateřina
Myslela jsem to tak, že každý z nás, kdo je v dlouhodobém vztahu, se může zamilovat do někoho jiného. Je na nás, zda to budeme v sobě podporovat, nebo zda to ovládneme, případně zúročíme ve stávajícím vztahu (využijeme inspiraci novým vzplanutím pro oživení našeho vztahu)

 
Kateřina
246 příspěvků 21.06.12 00:53

Jasně, jsou i ženy, nebudu je trapně vynechávat. To pravidlo neznám a vůbec se mi nelíbí, protože to opět považuju za pudovou věc a i pár s 20 cm rozdílem přece může být natolik rozumný, že si úplně jednoduše řekne: nevěra nikdy NE. Mi osobně to přijde tak zřejmné a jednoduché, že prostě chápu ty „důvody“ jako výmluvy. Je mi jasné, že dál bych asi došla s názorem opačným, ale nemůžu jinak. Ten film jsem viděla, v češtině má název Zkus mě rozesmát. No a myslím si, že právě jen podporuje to všeobecné a čím dál rozšířenější povědomí, že to je vlastně v pohodě. I viz dnešní článek na prozeny. cz. Vystříhej se ženo nebýti skvělou manželkou, seč tě čeká nevěra, můžeš si za to sama! Bože… Myslím, že co jste udělala úplně chápu. Nebudu tady ze sebe dělat světici - taky by mě asi v tu chvíli tak úplně nezajímala ta manželka, ale zajímala bych mě já a mé vyhlídky. Jinak moje bývalá kamarádka, která jednou přišla na jednu party a naprosto veřejně, přede všema koketně prohlásila, že ona je milenkou a té krávě (tak se o ní samozřejmě vyjadřuje její skvělý muž, kterému před nedávnem porodila dítě) to jako pěkně nandala. A ona přece určitě kráva je, když jí to řekl Pepa. Tak to je pro mě vážně dno. A v téhle stoce se mele celkově úroveň společnosti, ne? Jak někdo řekl - ty servery jen odráží co většina chce číst. To je mi právě nejvíc líto.

 
Ann-Marie  21.06.12 01:01

Jeden můj vyučující, psycholog s praxí v manželské poradně, říkal, že se mu za dvacet let praxe nestalo, že by si muž nakonec vybral milenku. O milankách říkal, že po provalení nevěry, z celého trojúhelníku konční nejhůř, protože nakonec zažívají největší rozčarování. Žijí v představě „že to těm krávám nandávají“, že ony jsou ty úžasné a sexy, no a skutečnost bývá poněkud jiná.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 21.06.12 01:03

Teď, když jsem vdaná a mám děti, byla bych určitě s manželkou solidárnější a lépe bych chápala její pozici. Ale ty milenky často prostě berou to, co je.. Jsem ráda, že jsem toto nezažila, být milenkou.
Já také beru biologické důvody jako výmluvy. Nakonec, je to jen teorie. Jsem věřící člověk a myslím, že nás od zvířat (mimochodem mám zvířata moc ráda a věřím, že mají duši) odlišuje mimo jiné právě to, že své pudy ovládneme.
Zrovna nedávno jsem četla citát Chestertona. Bylo to něco ve smyslu, že společnost začíná považovat monogamii za přežitek (bylo to téměř před sto lety, některé věci se nemění, že:-).
A on říkal, že je to blbost. Že monogamii a manželství si právě vynutili zamilovaní. A mluvit o tom, že kdo doopravdy miluje, ten dá druhému svobodu, je blbost. Kdo je méně svobodný, než zamilovaný člověk?
Svobodou bylo myšleno svobodně si dál užívat i s jinými partnery, ne třeba svobodně jít na výlet:-)

 
Ann-Marie  21.06.12 01:11

Existují teorie, že instituce manželství potvrzuje to, že člověk není tvorem monogamním, že kdyby byl, tak by uzavirání snatků bylo zbytečné. Každý člověk by prostě zůstal s prvním partnerem, jako některé druhy ptáků. A snubní prsteny jsou symboly pro ostatní, že tento jedinec je vyřazen z reprodukční soutěže.

Ale ten Váš citát, Barbucho, se mi líbí víc :)

 
Kateřina
246 příspěvků 21.06.12 01:28

Ano, mě se taky líbí víc, chci si naivně myslet, že tam na mě čeká takový, který má stejný pohled na věc a považuje monogamii za něco čistého, dobrého. Ale už začínám být moc ukňouraná a sentimentální, takže přeji všem dobrou noc a třeba se tady zítra ještě sejdeme :-).

 
Ann-Marie  21.06.12 01:29

Dobrou noc Kateřino a krásné sentimentálně-romantické sny přeji. Ja se vracím k nesentimentální statistice :P

 
Kateřina
246 příspěvků 21.06.12 01:34

Děkuji, to je pěkné :-). Ou, jsem tak ráda, že už mám po zkouškovém, vy se ještě vaříte v pekelném kotli? Statistika mě čeká příští semestr, možná mi pak poradíte :-D.

 
Ann-Marie  21.06.12 01:37

Závidím a gratuluji, mně čeká zkouška poslední zato výdatná. Poradila bych ráda ale obávám se, že pozítři nebudu vědět, která bije… :P

 
Kateřina
246 příspěvků 21.06.12 01:41

Je mi jasné, že to nebude žádná procházka růžovým sadem. Tak přeji mnoho zdaru, ať gratulace zítra může být oboustranná ;-).

 
LadyPapajka  21.06.12 06:51

Občas to rozkliknu, přijde mi to jako stejnej žvást jako takový ty levný, a vlastně i dražší časopisy pro ženský. Ani nevim jak se tomu mám vyjádřit, ale povařuju je za stejne kvalitní jako blesk ve svém oboru a ten pvoažuju za dno.

Jinak o nevěře tu nebudu nic rozepisovat, mám s ní špatnou zkušenost. Jen řeknu, že to je pro mě neomluvitelné, nejede přes to vlak a myslím si, že to není omluvitelný žádným pudem/vývojem/ja­koukoliv jinou kravinou a kdyby ten clovek nechtel, neudělá to.

 
Sibyla
2639 příspěvků 21.06.12 07:24
@Ann-Marie
@Ann-Marie píše:
Existují teorie, že instituce manželství potvrzuje to, že člověk není tvorem monogamním, že kdyby byl, tak by uzavirání snatků bylo zbytečné. Každý člověk by prostě zůstal s prvním partnerem, jako některé druhy ptáků. A snubní prsteny jsou symboly pro ostatní, že tento jedinec je vyřazen z reprodukční soutěže.

Instituce manželství existuje u všech zmapovatelných civilizací, jen teorie o společnosti prvobytně pospolné tvrdí opak. Od nejprimitivnějších lidských tlup je jeden z nejsilnějších pudů vytvořit rod v zájmu bezpečí, vychovat syny, kteří mě budou ve stáří chránit. Lev sežere lvíčata, která nezplodil, ne svá. Chovatelky koček potvrzují, že kocour pomáhá při porodu svých koťat - u cizích přihlédne a jde si po svých. Prsteny jsou detail, ale zajímavé je, že sňatek před knězem a se svědky církev prohlásila za nutný až v XVI. století. Do té doby byl stejně platný sňatek soukromý, kdy se dva prostě zavázali navzájem. Jenže toho pánové často zneužívali, vypařili se a zbyla svedená a opuštěná, takže se pro ochranu žen na tridentském koncilu přikázal veřejný sňatek se zápisem do matriky.

 
Acrobaleno
948 příspěvků 21.06.12 07:25

Takéto veci nečítam a to máme dosť podobných serverov. A v diskusiách k týmto článkom sa zdržujú elementy, ktoré mi iba zbytočne dvíhajú tlak (hlavne pri článkoch o potratoch).

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 Další »
 Váš příspěvek

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit