Finanční vztahy v páru

Fotoalbum tématu (5) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Sekhmet
1918 příspěvků 04.07.12 10:09
Finanční vztahy v páru

.

Příspěvek upraven 24.02.15 v 16:18

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 31 Další »

Reakce:

gulietta  04.07.12 10:18

@Sekhmet ja by som na mieste Aničky volila možnosť č.6 a dala Bedřichovi len 2500,tú polovinu za „služby“ a žiaden nájom. Ak chce platiaceho podnájomníka tak si može nasťahovať kamaráta. A vzostupný komfort bývania by som neriešila. Ak mu vadí že si polepšila, mal sa nasťahovať ku Aničke.

LadyPapajka  04.07.12 10:21

Hehe, to je moc pěkný příklad, ale asi na něj odpověď nedám. Hodně záleží na člověku, co platí jiného a tak. A to jak na Anežce a na Bedřichovi.
Mylsím to tak, že třeba já jsem studentka, chodím do práce jenom na dva víkendy v měsíci. Rodiče by mě penězma zahrnuli, ale ja nechci chodit natahovat ručičku. Můj přijem je tedy zhruba 8 tis mesíčně (kapesné+práce). A ted do toho počítejte:300 měsíčně na čočky, 300 měsíčně na prášky, 300 měsíčně na lítačku, 400 měsíčně za telefon a to se musím snažit. 1500 stravné(bydlím u přítele a jeho rodičů), 600 poplatek za členství v jedné organizaci, Takže vlastně dejme tomu z 8 tisíc mi zbydou nějaky 3500 za který nakupuju oblečení, potraviny (mam trochu jiné preference než rodiče přítele-tmavé housky místo bílých, víc zeleniny a tak podobne) a na to, abysme s přítelem občas zašli do kina nebo někam.

Přítel normálně vydělává, většinou za mě platí, když si skočíme někam na oběd a občas platím já (je to tak každej třetí až čtvrtej výlet). Je mi hloupý, že za mě platí, ale já nemám moc jinou možnsot, dokud nepřestanu studovat.

Když sem ti to takhle pěkně rozepsala, dost se divim, že mám na učtě našetřeno v řádech deseti tisíců:D

Asi to nebyla uplně odpověď na otázku, ale názor:)

uu  04.07.12 10:24