Hodnotenie BONPRIX

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
ajujuška
422 příspěvků 13.03.14 14:11
Hodnotenie BONPRIX

OBJEDNALA som si šaty 1× v živote zo zásielkového katalogu. Na fotke vyzeralí výborne, tak som si prečítala recenzie, ktoré boli vysokopozitívne. Asi jedna len uvázala, že jej boli dlhé, ináč, ok. Dnes prišli, vecheť - handra na podlahu, tak som napísala hodnotko aj ja, lenže to hodnotenie sa tam neobjavilo vykuklo na mna toto

** Tento výrobok práve dostal Vaše hodnotenie! **

Po kladnom posúdení moderátorom bude Vaše hodnotenie zverejnené.

aké máte skúsenosti Vy? Objednali ste si vec na základe kladných hodnotení? alebo si neobjednávate vôbec?


  Reakce:
 
Bookworm
222 příspěvků 13.03.14 15:25

Z Bonprixu objednávám a hodnocením se celkem řídím a ano, občas to nesouhlasí :D ale když si třeba přečtete hodnocení něčeho, co je tam dlouho, tak tam dámy občas píšou, že si objednaly např. jedny šaty, byly spokojené, tak objednaly další a přišel hadr. Takže je dost možné, že po čase mění materiál…
Jinak nějaká hodnocení jsem psala včera a schválně si našla to teď našla - u jedněch to je, u druhých ne. Objevilo se to u těch, co jsem zrovna vracela, takže nehodnotila kladně. Jenom to tam není hned.

Příspěvek upraven 13.03.14 v 17:19

 
xluki
90 příspěvků 13.03.14 16:28

Zrovna tyhle šaty mám asi rok, a jsem s nimi spokojená. Jasně, na obrázku vypadají mnohem líp. Materiál nežmolkuje, zatím, drží tvar i barvu. Jinak zrovna tenhle obchod beru s hodně velkým nadhledem. Co nemá recenzi nekupuju a když recenze jsou, tak prvně koukám na negativní.

 
SarikaN  14.03.14 07:44

Tak Bonprix je takový lacináš, kde se o velké kvalitě moc mluvit nedá. Je třeba s tím počítat. Je to taková sázka do loterie, jak bude vypadat věc, která vám přijde-někdy je kvalitní a docela pěkná, jindy hadr.

Naposled mám od nich třeba velmi pěknou a dobře ušitou košili za dvě stovky. A pak manšestrový kabátek na jaro, který je ušitý také kvalitně, ale zatímco modelka předváděla kabátek krátký a celkem slušivý, mně ve vel.48 přišla dlouhá rovná flanda střihově bez švihu.
To naštve-bohužel je to ale celkem běžné, výrobci žijí v iluzi, že silnější ženy mají sklony se zahalit do beztvarého hadru a ten střih ve větších velikostech často podle toho upraví.

Hodnocení je u Bonprix docela užitečné. Obvykle tam najdu dobrou radu, že si mám objednat o číslo menší a většinou se mi to vyplatí. Nebo že naopak velikost sedí. A i všechna má negativní hodnocení se tam nakonec objevila.

 
Morže
1091 příspěvků 14.03.14 09:31

Já si teda žádný hadr z katalogu ještě neobjednávala, za to mi pod rukama projde tisíce věcí z katalogu a kvalita je tam různorodá. Něco už působí rovnou jako hadr na podlahu, spousta mi přijde hrozně laciná, ale najdou se tam i pěkné kožené kvalitní věci, které ale většinou nebývají z Bonprixu, ale z Otta, ale ta mi přijde silně předražená. Z Bonprixu bych si klidně objednala kabáty, ale u těch kabátů je kvalita podobná jako v řetězcích, akorát to na mě lépe sedí.
U bot jsem zjistila, že ač mám velikost 38, tak tam mají boty tak úzké, že mi není ani velikost 40 a to nemám pocit, že bych měla tak široké chodidlo…

 
Karin
3401 příspěvků 14.03.14 09:50

Objednala jsem si párkrát a většinou jsem hořce zaplakala, takže už nikdy. Spokojená jsem jen se svou první objednávkou, bílými voály do oken. Ty jsou fajn. Ale oblečení - tragédie. Materiál, ušití… škoda slov. Děsná bída, navíc těžce předražená (přestože ty ceny jsou relativně nízké).

 
judy1233
1 příspěvek 18.03.14 03:13

Tak Bonprix je takový lacináš, kde se o velké kvalitě moc mluvit nedá. http://www.dressfirst.es/…De-Novia-c2/

 
Danilae
23 příspěvků 01.04.14 12:31

Já Bonprixu nemohu přijít na jméno. Objednávala jsem jednou. Jedny námořnické šaty, jedny lodičky. Boty vůbec neodpovídaly slibované velikosti. Šaty postrádaly pásek a pro změnu neodpovídaly ilustrační fotce z katalogu. Proces reklamace byl hrozný. Táhlo se to přes dva měsíce. Za mě velké nedoporučení.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 02.04.14 07:35

Syn mého kolegy si na VŠ přivydělává psaním hodnocení výrobků pro jeden velký řetězec prodávající elektrospotřebiče. Prostě si sednou na prodejně do zadní místnosti 2 - 3 maníci k počítači a mastí tam hodnocení. Hádejte jestli dobrá nebo špatná. Netvrdím, že to tak má i Bonprix, ale je potřeba nad těmi hodnoceními trochu uvažovat. Když je tam 10 špatných hodnocení a 2 další z toho dělají super výrobek, tak je to podezřelé.
Manželka si z Bonprixu párkrát objednala a je spokojená. Jednou jí nesedla velikost sukně a s výměnou nebyl sebemenší problém.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 02.04.14 08:29

Bonprixu nějak apriorně nevěřím, ale hodnocení si všímám: tedy těch záporných. Samá kladná nemusí nic znamenat, jak píše @Jirkátor, dvě tři záporná něco prozrazují. Pokud záporná nejsou, ale u podobných výrobků ano, vypadá to slibně.

 
stes  02.04.14 08:36

@Jirkátor To je dobrý. Vím, že se takhle dělají i různé průzkumy, např. od STEM.

 
MoncaOp
22 příspěvků 11.12.14 12:05

Jak se mohl proces reklamace u Bonprixu táhnout 2 měsíce? Ze zákona mají 30 dní. Pak bych jen doporučovala hlásit je hned na ČOI. A už tam nikdy nic nekupovat. Když přijde hnusnej hadr na podlahu, tak to taky přeci můžete do dvou týdnů vrátit bez udání důvodů. Když si pořád bude každý nechávat líbit všechno, co nám prodejci cpou, tak tady pořád budou všichni chodit jak hastroši. To chceme??

 
MoncaOp
22 příspěvků 11.12.14 12:09
@Jirkátor píše:
Syn mého kolegy si na VŠ přivydělává psaním hodnocení výrobků pro jeden velký řetězec prodávající elektrospotřebiče. Prostě si sednou na prodejně do zadní místnosti 2 - 3 maníci k počítači a mastí tam hodnocení. Hádejte jestli dobrá nebo špatná. Netvrdím, že to tak má i Bonprix, ale je potřeba nad těmi hodnoceními trochu uvažovat.

Pro jaký řetězec to píše? :).
Dělá to většina společností, pokud prodávají šmejdy a jsou si toho vědomi. No, když nepoužíváme vlastní rozum a spoléháme se na to, co kdo kde napíše (aniž bychom toho člověka znali :)), tak to takhle vypadá.

 
Bongani
155 příspěvků 11.12.14 12:46

Zrovna nedávno jsem si objednávala z Bonprix manšestráky. Byly pěkné a vypadaly kvalitně, ale neseděly mi. Tak jsem je poslala zpátky a za 10 dní jsem měla peníze na účtu. Jenom mám takové tušení, neměly by eshopy vracet i poštovné? Vloni jsem podrobněji studovala NOZ a vzpomínám si, že tam něco takového bylo, ale jistá si nejsem.

 
LorelaiH.
2999 příspěvků 11.12.14 12:52

@Bongani myslím, že by měli hradit náklady spojené s reklamací, takže podle mě spíš částku, kterou jste zaplatila za zaslání balíku zpět. Bohužel já jsem se v jednom českém eshopu při vracení vadné kabelky taky dočkala jen peněz za kabelku, ale manžel takhle vracel košili do Anglie a když jim poslal naskenovaný účet z pošty, ty peníze mu hned poslali.

 Váš příspěvek

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit