Jak bojujete se stresem?

Fotoalbum tématu (3) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Esmee
4376 příspěvků 20.05.13 17:43
Jak bojujete se stresem?

V dnešní uspěchané době je stres jistě součástí našeho života. Proto by mě zajímalo, jak se stresem bojujete? Já osobně studuju VŠ a se stresem se absolutně neumím vypořádat. O zkouškovém kolikrát zvracím, mám úplně stažený žaludek jak na vodě, před zkouškou mívám i průjem, po prodělaném stresu mě šíleně bolí klouby a celkově jsem prostě úplně nepoužitelná. A opravdu nevím, jak s tím bojovat. Máte nějaké tipy a triky jak se vypořádat se stresem?

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Další »

Reakce:

gudrun  20.05.13 17:43

Sklenkou dobreho vina.

katkarinka
1255 příspěvků 20.05.13 17:48

Asi to bude znieť divne, ale nemávam stres v takej podobe, v akom ste ho popísali. Jasné, občas mám motýle v žalúdku ale inak nič extra, V škole cez skúškové vôbec, sama som prekvapená, ako som v kľude. Možno je to tým, že som od mladosti zvyknutá vystupovať pred ľuďmi a improvizovať.

Btw. som fajčiar a keby malo fajčenie ukľudňovať tak asi hibernujem.

katkarinka
1255 příspěvků 20.05.13 17:50

Ale vraj pomáha kúsok čokolády a predstaviť si skúšajúcich na záchode. :D

Jiná Realita
13791 příspěvků 20.05.13 17:55