Jak začít - pro studentku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

aurixis
1 příspěvek 09.02.14 19:02
Jak začít - pro studentku

Ahoj,

je mi 22 let, jsem studentka ekonomie. Rozhodla jsem se, že opravdu potřebuji nový šatník - stále nosím oblečení ze střední školy (a už toho bylo dost!).

Oblečení pro mě musí být hlavně pohodlné a funkční, ale zároveň bych se ráda oblékala hezky a „vhodně“.

Nerada prolézám butiky a nakupování oblečení není moje oblíbená víkendová aktivita. Nepotřebuji na každé akci zaujmout novým a extravagantním outfitem. Jsem spíše pro konzervativní a „slušné“ oblékání.

Je mi jasné, že nejprve musím vyházet všechny staré hadry. Co je ale další krok? Jaké jsou základní kameny dámského šatníku? Jak zjistit, co se k sobě hodí a co ne?

Ráda bych si i přečetla nějakou knihu o oblékání. Co byste mi doporučili jako literaturu pro začátečníky (jak se oblékat na různé příležitosti)?

Každá rada mě potěší,
Paja

Reakce:

Kaama
116 příspěvků 09.02.14 23:07

Myslím, že první krok není vyházet všechny staré hadry, jak píšeš, ale probrat to, co máš, určitě tam něco použitelného je, ne? ;)
Jsem o rok starší a taky studentka a někdy před rokem/dvěma jsem si prošla něčím podobným, tak tady jsou moje poznatky:

Ujasni si, v jakém prostředí se nejvíc pohybuješ, sepíš si, co máš a popřemýšlej, jaká kategorie je třeba doplnit. Vyhneš se tak zbytečným nákupům věcí na stejné příležitosti, když peníze můžeš použít na zalepení jiné díry. To stejné platí o poměru šatníku k ročním obdobím. Je sice hezký mít patnáctery šaty, ale mít zároveň jen jedny kalhoty asi nebude nejlepší řešeni

Dál by sis měla ujasnit, jaké barvy se k tobě hodí - na to jsem si koupila knížku s příhodným názvem Jaká barva mi sluší (nebo tak nějak, Ada o ní psala, tak prohledej články)