Podzimní a zimní kabát - poraďte

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

BezNicku
159 příspěvků 15.09.12 22:52
Kabáty - poraďte

Prosím, poraďte, kde sehnat podzimní a taky zimní kabát, který by byl v délce TĚSNĚ nad kolena. Samozřejmě v nějaké rozumné ceně, jsem student. Už jsem z toho zoufalá, dneska jsem prošla CELOU Olympii a nemám nic :-( (o botech ani nemluvě).
Mám totiž problém, že 90% mého šatníku tvoří úzké sukně do pasu, které jsou těsně ke kolenům, takže mi naprosto ze všeho trčí velký kus a samozřejmě to vypadá otřesně :-(
(Maminka mě samozřejmě přesvědčuje, že „se to nosí“ a „vypadá to normálně“…ale myslí to dobře :-D )

Já už fakt nevím, asi budu chodit v zimě jen ve svetru nebo co :-(
Musím ho sehnat zítra, pak už nebudu mít absolutně kdy..

Stránka:  1 2 Další »

Reakce:

jumbee  15.09.12 22:54

@BezNicku Mně tedy přijde podivné, když právě není vidět ani kousek sukně… Připadám si pak jako nahá.

BezNicku
159 příspěvků 15.09.12 22:56

Jumbee - mam rada, když jde videt opravdu jenom malinky kousicek (tak 2 cm odhadem) - mam par krajkovych veci a vypada to tak pekne…ale ja mam ten problem, ze mi vykukuje opravdu velky kus :- (

jumbee  15.09.12 22:59

@BezNicku Tak to chápu. To mi taky přijde blé :D.

pehot
685 příspěvků 15.09.12 23:08

@BezNicku tuším, že správně by měla sukně o malý kousek (cca 5cm?) z kabátu vykukovat, takže kabát nad kolena bude správná volba. Ovšem zapomněla jste uvést podstatnou informaci, a to kolik měříte. On totiž stejný kabát bude slečně měřící 160cm ke kolenům, kdežto slečně 180cm, pod zadek.

Merseger
38 příspěvků 15.09.12 23:12