Kde nakupujete formální oblečení?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Tebah
4255 příspěvků 09.10.12 13:30
Kde nakupujete formální oblečení?

Pracuji jako koncipientka, takže chodím k soudu, na jednání a pod. a potřebuju u toho dodržovat dress code. Chci si rozšířit svůj pracovní šatník, moje představa je kostým, nejlépe ne čistě černý (takže šedá, modrá, černý s proužkem apod.), a hlavně formální rovné kalhoty. Ty sháním už delší dobu, ale buď mi nesedí, nebo materiál je šílený. V tomhle ohledu mě dost zklamalo Pietro Filipi, protože jejich vlněné kalhoty mě v kabince málem sežraly zaživa a polyester nechci. Stejně tak dost bída ve Van Graaf a v Peaku. Takže pokud máte tipy na spíše vlněné kostýmy a kvalitnější formální oblečení obecně, sem s nimi!

Reakce:

Betty J.
2031 příspěvků 09.10.12 13:41

Nevím, jestli to bude rada, která Vám pomůže: kostým je nejlépe nechat si ušít, zvláště pak takový, ve kterém budete trávit celé dny. Máte-li tedy kontakt na aspoň trošku schopnou švadlenu (nebo krejčího), kupte si látku (dobré vyrábí Mosilana v Brně, čistou vlnu i směs s polyesterem - což je na „kostým-montérky“ skvělý materiál) a svěřte se do jejích (jeho) rukou.

scarlete
404 příspěvků 09.10.12 15:22

S. Oliver mívá docela pěknou formální kolekci - kalhoty by se tam možná pořídit daly, i když mám pocit, že z barev vede převážně černá. Nicméně materiál mi přišel poměrně kvalitní a mívají pěkný střih

miichalka
78 příspěvků 09.10.12 16:02

Souhlasím s názorem najít si šikovnou švadlu a svěřit se jí do rukou.
Kostýmek vám ušije přímo na tělo, a společně k němu pak budete moci na jaře nebo v létě přidat i sukni, nebo pouzdrovky ze stejné látky.
Sama si tak můžete vybrat barvu i materiál, který vám bude příjemný jak na tělo, tak i pro oko.

Alizon
1233 příspěvků 09.10.12 16:54