Kde sehnat teplý kabát

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

lueur
40 příspěvků 24.10.12 21:35
Kde sehnat teplý kabát

Asi je tohle téma trochu i do kategorie „peklo radí“, ale budu moc ráda, když se diskuze i rozjede a nebude jen jeden příspěvek od každého.
Situace je taková: sháním kabát NA ZIMU. Zdůrazňuji to proto, protože mi přijde, že zimní kabáty v řetězcích takové nejsou.(Jedna vrstva polyesteru + podšívka mi fakt nestačí)A nechci se pod kabát balit do několika svetrů.
Kdysi jsem si koupila kabát v jednom z levnějších řetězců ve slevě za 800,–, sice polyesterový, ovšem neměl jednoduchou podšívku, ale pěkné prošití s teplou vrstvou. Všichni mi ho chválili a odchodila jsem v něm bez mrznutí několik zim. Teď mám ale problém sehnat. Viděla jsem jeden teplý v Orsay, ale nebyla to moje barva. Proto vás prosím o vaše typy na hezké kabáty za přijatelnou cenu. Jsem studentka a vlněný kabát si opravdu koupit nemůžu i když šetřím, ale zase nečekám, že budu mít podruhé takové štěstí na cenu. Zachraňte mě nebo budu muset skončit u buřtózní bundy z „pytle na odpadky“ :-D

Stránka:  1 2 3 Další »

Reakce:

Curlygirl
1901 příspěvků 25.10.12 13:30

Budete to asi muset oběhat sama :-) sama nejlépe víte, co se vám líbí a jaké obchody jsou ve vaší cenové relaci.

Jiná Realita
13791 příspěvků 25.10.12 13:32

Kupte si jaký se vám líbí tak, aby bylo trochu větší. ideálně s vlnou, kašmírem a podobnými hřejivostmi. pak kupte vatelínovou (myslím, že se to tak zove) podšívku a navštivte švadlenu, která vám vypáře původní a dá teplou. můžu doporučit.

Pavučinec plyšový  25.10.12 13:38

Já jsem to vzdala a pod kabáty si beru svetr, dva, tři…

Curlygirl
1901 příspěvků 25.10.12 13:43

@Jiná Realita nechala jsem si opravit podšívku u saka a nevím teda už přesně, kolik to stálo, ale bylo to skoro stejně, jako kabát z Orsay :-)
Proto bych to spíš viděla na hodně vrstev a svetrů stejně jako @Pavučinec plyšový