Košilové knoflíčky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

mwich
115 příspěvků 20.10.11 20:22

Potřeboval bych poradit, jestli lze koupit knoflíčky na košili. Nemyslím manžetové, ale ty „normální“ zapínací. A konkrétně mi jde o tento typ (vysokých válcovitých) knoflíčků.
Díky moc

Reakce:

mwich
115 příspěvků 21.10.11 07:16

GreatSusan  21.10.11 09:38

a proc by to nemelo jit? bezte nekam, kde se prodavaji knofliky (treba do galanterie) a zeptejte se…

Oldyn
5037 příspěvků 21.10.11 09:54

Myslím si, že takový atyp neseženeš. Do značkových košil se většinou dávají knoflíčky z bílé perleti. A do obyčejných umělé. Ten tvar se podle mého musí i velice špatně zapínat. Ale nejsem odborník.

mwich
115 příspěvků 21.10.11 12:27

V galanteriích jsem se ptal, ale řekli mi to samé „to je nedostatkové zboží / takový podivnosti nevedeme“, tak jsem chtěl zkusit internet, ale když zadám „knoflíčky“ tak mi to najde jen manžetové a maximálně nějaké obyčejně prodávané…
Asi jsem ten válec nakreslil moc vysoký…

Tady jsem vyfotil ze své košile. Zas až takový atyp by to nemusel být, ne?
A ano, zapíná se to malinko hůř než normální, ale kvůli jejich vzhledu to přežiju :)

MP Jana
217 příspěvků 21.10.11 13:13

Nejlepší galanterie, kde mají skutečně všechno, je bohužel britská. Dá se k nám objednat, akorát bych se zeptala, kolik by stálo poštovné předem, mají to podle váhy. Vždycky objednávám celou krabici, tak nevím, jak by se vyplatily jen ty knoflíčky.
 http://www.macculloch-wallis.co.uk/…rt%20Buttons

Oldyn
5037 příspěvků 21.10.11 13:47

Možná by nebylo marné se poohlédnout u zdejších výrobců. www.kpzas.cz nebo www.buttons.cz A nebo prolést sekáče a koupit košili jen na knoflíčky. A do vyhledávače zadávej knoflíky, né knoflíčky. ☺

Zoe
316 příspěvků 21.10.11 13:56