Kurz šití Brno

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

mattiana
16 příspěvků 26.04.12 14:36
Kurz šití Brno

Ahoj,
neporadili byste mi nějaký kurz šití v Brně? Nemáte někdo zkušenosti s nějakým konkrétním? Našla jsem pouze jeden, který mi ale úplně nevyhovuje :)
Nejsem úplný začátečník, šiji už od mala, učila mě mamka, ale mým výtvorům často chybí precizní zpracování. Také s některými specifickými látkami mi to jde hůře. A to bych se právě v tom kurzu chtěla naučit :)
 Díky

Reakce:

top topic
949 příspěvků 26.04.12 18:23

Mattiana: projděte staré diskuze, fórum kurz galanterie např. nebo hledejte příspěvky od uživatele kalcu, budou pořádat kurzy šití. Jeden bude už v květnu.

jankaja  24.06.12 14:12

Stačí v googlu zadat kurzy šití brno a máme nalezeno.

japka1
2 příspěvky 23.03.13 10:25

Stačí zadat do google zde. nebo seznam zde

Kalcu
164 příspěvků 23.03.13 14:40

Nebo zde na MP

mattiana
16 příspěvků 26.03.13 10:06

Ale všechny odkazy Vás odkážou na mjavorska. Žádné jiné jsem nenašla.
Kalcu: kde sá dá na kurzy přihlašovat? Zajimal by měl kurz šití šatů :)
 M.

Kalcu
164 příspěvků 26.03.13 10:48

@mattiana Na kurzy se dá přihlašovat na našich prodejnách, nebo na e-mail kalcu@kalcu.cz

mattiana
16 příspěvků 26.03.13 11:22

Kalcu: Děkuji

Kalabara
30 příspěvků 26.03.13 11:35

No zrovna včera jsem něco podobného hledala na netu a taky jsem našla jen p. Javorskou :(

@Kalcu zajímalo by mě, zda třeba máte i nějaké individuální „konzultační“ hodiny. Také už šiju dlouho, ale některé věci (saka, kabát, někdy i kalhoty) přes veškerou moji snahu a dodržení postupu nejsou proste „ono“. Potřebovala bych někoho, kdo mi řekne, kde konkretně dělám chybu :(

Kalcu
164 příspěvků 26.03.13 11:43