Kvalita materiálu v českých obchodech

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

LadyPapajka  14.05.12 07:22
Kvalita materiálu v českých obchodech

Vzhledem k tomu, že jsem rozhodně módní začátečník, chodím nakupovat do nákupních center. A i já jakožto naprostý analfabet si všimnu, že některé obchody (např. HM, NewYorker)prodávají sice pěkné věci, ale materiálem by člověk ani nevytřel. Konkrétně ten newyorker je teda děs běs. U HM to je asi spíš, co si člověk vybere.

Jaké jsou vaše zkušenosti? A kde nakupujete oblečení kvalitních materiálů?

Stránka:  1 2 Další »

Reakce:

Sibyla
2639 příspěvků 14.05.12 08:40

Na Aukru, a důkladně studuji materiál - kvalitní prodejci ho uvádějí. Souhlasím, že projít Floru je jak exkurze do hadrárny.

Katio
196 příspěvků 14.05.12 15:16

Do HM jsem dříve občas zavítala, ale přišlo mi to rok od roku horší a už tam vůbec nechodím. Kolikrát se mi tam líbila nějaká sukně s pěkným vzorem na látce, ale když jsem si šáhla, byla jak stanové plátno, hrubá, trčela. Kromě toho to tam často vypadalo hrozně, oblečení po zemi, zmuchlané a chlupaté už na ramínku, nic pro mě.
Ale mám několik starších věcí z HM a CA ze sekáče a kvalita materiálu a hlavně ušití je mnohem lepší. Já už jsem nákupy v sekáči a tím, že si šiju sama, strašně zmlsaná, takže se mi oblečení v konfekci zdá hrozně drahé a nekvalitní. Párkrát jsem zavítala do Promodu nebo Zary, ale přišlo mi, že se kvalitou moc neliší od jiných řetězců (zdálky hezké, zblízka hrůza). V souvislosti s tím se mi jejich ceny zdají odvážné, no, spíš drzé. Zvlášť to šití je občas opravdu problém, vždycky mám pocit, že za takouvouhle práci bych si styděla říct o peníze.

plp
18 příspěvků 14.05.12 15:26

docela kvalitní zboží má esprit, ale samozřejmě tomu odpovídá i vyšší cena, a záleží hodně na vkusu, já si tam třeba moc nevyberu

LadyPapajka  14.05.12 15:38