Látky, které nežmolkují

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Lusiaa
5 příspěvků 27.01.14 13:54
Látky které nežmolkují

Dobrý den.

Hledám kvalitní elastický materiál na letní trika, šaty atd..
Chci opravdu kvalitní látku, která nebude žmolkovat, vytahovat se a po vyprání to nebude hadr :)
Pokud máte někdo ozkoušené nějaké látky, budu ráda za radu, kde jste látku kupovali/objed­návali.

Děkuji

Najdete v encyklopedii: Modal

Reakce:

susul
2 příspěvky 27.01.14 21:16

Ja za seba odporucam modal, mam z neho tricka z intimisimi. Inak aj tu v clankoch su dobre popisane materialy.

Sha-ree
8 příspěvků 20.05.14 16:54
Látka na letní šaty

Dobrý den,

chtěla bych otevřít toto téma. Budu si nechávat šít šaty tohoto střihu. Jenže jsem úplný amatér v látkách. Chtěla bych, aby byla jemná a splývavá, prostě taková letní, ale zároveň, aby vydržela, protože mám v plánu šaty nosit často. Viskoza na mých šatech je vždycky po pár vypráních už hnusná. Čtu tady o modalu, určitě se na něj podívám. Máte někdo i nějaké jiné typy? A zvládne takhle lehká látka i ten límeček nebo by musel být jiný?

Předem děkuji.

TadyATed
65 příspěvků 20.05.14 17:46

Modal je v podstatě viskóza a ani jedno nedoporučuji. Co prostě jemné bavlněné plátno?

Sha-ree
8 příspěvků 20.05.14 19:39

Aha :-) Hodně tenkou bavlnu mám spojenou s vytaháváním… Víc možností není?

dost_bot
2070 příspěvků 20.05.14 19:44

Méně tenká bavlna? Jsou velmi různé gramáže, takže výsledná látka je ve škále od tenounké po silnou a skoro tuhou bavlnu. Na letní šaty skvělá, pokud vám nevadí, že se mačká.

Sha-ree
8 příspěvků 20.05.14 20:03

Díky, zítra půjdu do látek, tak se tam po něčem podívám. Ale minule jsem se hodně sekla (prodavačky na mě neměly čas), tak se bojím, že zas dopadnu špatně. Ještě si pohrávám s myšlenkou nějakého nezatrhávacího hedvábí, ale zas nechci, aby šaty působily moc slavnostně.

Jinak jsem se chtěla ještě zeptat - proč ne modal?