Lodičky ke státnicím

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Sevie
72 příspěvků 01.05.13 14:19
Lodičky ke státnicím

Ahoj, ráda bych se poradila ohledně lodiček na státnice. Jako motivaci k učení jsem si slíbila koupit si nové černé lodičky. Projela jsem na netu hodně obchodů, ale většinou jsem jen kroutila hlavou, co je možný dneska prodávat. Vím, že moje požadavky nejsou moc splnitelné, ale snad některá z vás bude nápomocna. Od Ježíška jsem dostala černé pouzdrové šaty z Vídně a v nich hodlám jít ke SZZ. Dneska jsem zjistila, že moje černé lodičky mají okopaný podpatek. Nové by tedy měly být jednoduché, bez mašliček, příkras, kamínků, flitrů… měly by míz podpatek tak akorát, aby se v nich nějaké to pobíhání dalo vydržet, ale jsem zvyklá podpatky nosit. A měly by být cenově alespoň trochu dostupné - přece jen jsem studentka. Nejsem nijak náročná na materiál nebo značku. Ještě bych se chtěla zeptat na vaše tipy ohledně pohodlného nošení - mám několik dní předtím boty rozcházet, koupit si nějaké ty vložky do bot nebo preventivně nalepit náplast? Nechtěla bych totiž státnice protrpět s puchýři na nohou. Děkuji mnohokrát za jakoukoliv radu.

Reakce:

neversaynever
31 příspěvků 01.05.13 14:25

Pokud mate ucet na paypal zkuste se podivat na ebay.com,asos. com apod - daji se tam najit opravdu krasne veci:-). Zalezi podle pohodlnosti bot, ale protiskluzovymi vlozkami nic nezkazite.
Hodne stesti pri statnicich!!

Sevie
72 příspěvků 01.05.13 14:30
@neversaynever píše:
Pokud mate ucet na paypal zkuste se podivat na ebay.com,asos. com apod - daji se tam najit opravdu krasne veci:-). Zalezi podle pohodlnosti bot, ale protiskluzovymi vlozkami nic nezkazite.
Hodne stesti pri statnicich!!

Bohužel, účet na paypal nemám. Ale mnohokrát děkuji za tip.

neversaynever
31 příspěvků 01.05.13 14:39

Aha, a co se zkusit podivat do obchodu typu Mango, Topshop (popripadne na jejich internetove stranky?

Betty J.