Má to koule !!!!

Fotoalbum tématu (2) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
GalianosjednimL  10.03.13 01:39
Má to koule !!!!

Jelikož tu již po několikáté slyším výrok o tom, že vztah k hadříkům a odvaha je nosit má koule, zakládám toto vlákno. Stejně jako na podobném serveru to jeho provozovatel používá v kontextu s košilí a rozžvýkanou obuví nebo křiklavou kravatou, mám pocit, že se ten výrok dostatečně devalvuje. Chtěl jsem říci, že mne překvapuje, že nejvíce v tom mají jasno Ty, které je nemají. Touto cestou jsem chtěl sdělit, že jsem měl doposud jiný názor. Mít je znamená něco obětovat, něco ustát nebo odnést za druhé, prosadit a cokoliv mne dámy napadá, není spojeno s exhibicí v šíleném kompletu někde po centru. Třeba mi to vysvětlíte jinak…

Stránka:  1 2 3 Další »

  Reakce:
 
le.reve  10.03.13 08:00

.

Příspěvek upraven 04.07.13 v 07:44

 
GalianosjednimL  10.03.13 08:26

@le.reve Rozhodně! V konečném důsledku to tak ženy po mužích chtějí a očekávají - i přes moře frází o nadhledu, sebekritice a smyslu pro humor. Máte ode mne zelené.

 
mescaline
238 příspěvků 10.03.13 09:39

@le.reve tiež mi to tak pripadá, hlavne v leopardej diskusii :)

 
GalianosjednimL  10.03.13 10:17

@mescaline Zároveň to tvoří určitou skupinku žen, které to mají potřebu zrovna takto okomentovat. :)

 
mescaline
238 příspěvků 10.03.13 10:26

@GalianosjednimL vytvoril ste diskusiu, s komentármi ste teda akosi musel počítať ;)

 
le.reve  10.03.13 10:30

.

Příspěvek upraven 04.07.13 v 07:44

 
klubo  10.03.13 10:39

Tak hrdinné skutky reků nechme jiným stránkám a fórům, ale co nějaký outfit, na který je třeba ty kule mít? Zde alespoň jeden…:-)

 
stric
762 příspěvků 10.03.13 10:56

@klubo To nic, to může být taky jen nedostatek soudnosti :-)

 
katango
1356 příspěvků 10.03.13 11:13

@le.reve Nešlo o to, že by ženy záviděly penis, ale spíš postavení a práva a svobodu jeho majitelů. Jinak nevím, co by na takovém neestetickém kusu masa bylo k závidění.

 
klubo  10.03.13 11:25

@stric A co toto, asi taky ne, že? Je to trochu zbabělé…

 
stric
762 příspěvků 10.03.13 11:38

@klubo Náhodou tohle je fešák :-)

 
GalianosjednimL  10.03.13 12:42

@le.reve Děkuji. :) :)

@mescaline Počítám a stejně jako vy se vyjadřuji já k vám.

 
GalianosjednimL  10.03.13 13:35

@klubo Jo, tohle mi právě připadá legrační na takovou definici.

 
Kralovna Bitche
382 příspěvků 10.03.13 20:21

Četla jsem opravdu zajímavý rozhovor s doktorem Zimbardem, který teď samozřejmě ne a ne vygooglit. Doktor Zimardo je ten pán, co vymyslel a vedl slavný Stanfordský experiment.

Teď k věci - Zimbardo mluvil o tom, kdy se člověk stává hrdinou a co k tomu potřebuje. Hrdina je podle něj ten, který se dokáže vymanit z davu - a jako názorný příklad si doprostřed čela namaloval fixou tečku a říkal, že člověk by se měl naučit vybočovat, měl by si zvykat na reakce lidí. Tím, že si zvykneš vybočovat z davu, nedělá ti problém z davu vystoupit i ve „vážných“ situacích. A já si myslím, že svým způsobem takhle funguje i odlišné oblečení - jiné, extravagantní, vybočující. Musíš mít odvahu něco takového vzít na sebe. Musíš „mít koule“.

Pro mě znamená „mít koule“ synonymum k odvaze, ať už jakékoliv.

Edit.: našla jsem ten odkaz - rozhodně stojí za přečtení: http://www.growjob.com/…ekdo-hrdina/

Příspěvek upraven 10.03.13 v 20:48

 
viera666
957 příspěvků 10.03.13 20:37

http://www.virginblak.com/ toto u mna ma gule. Najde sa tam peklo, ale aj nebo :-).
EDIT: este doplnim, metalovych, punkovych a alternativnych obchodov je dost. Ale maloktory ma aj trebars panske obleky ci office kosele s takto tvrdymi prvkami.

Příspěvek upraven 10.03.13 v 20:40

 
Jackie Daniels
156 příspěvků 10.03.13 20:38
@GalianosjednimL píše:
Mít je znamená něco obětovat, něco ustát nebo odnést za druhé, prosadit…

Vystihl jste to přesně tak, jak to myslím já, když to spojení píšu.

 
GalianosjednimL  10.03.13 21:35

@Kralovna Bitche Ten experiment znám. Díky za příspěvek článek jsem si přečetl. Myslím však, že porovnávání toho, že si na sebe někdo vezme modrou košili s oranžovu kravatou, nebo se postaví páchanému zlu není moc šťastné. Jistě, lze to tak říci, ale je smůla těch, co to tak šíří, že ztrácejí představu o obsahu slova. Máte FB? Tam je přece taky možné si dát do přátel spoustu lidí, a taky to lidé dělají. A je přítel jejich spolužák, zubař, nebo ředitel sousední firmy? Nikoliv, taky se výrazem přítel mrhá a devalvuje jeho pravý význam. V širších souvislostech
nám to brání rozlišovat kdo je opravdu hrdina a nedávné stádní hysterie při různých pietních akcích dokazují nejen to, že máme nedostatek hrdinů a těch schopných vystoupit z řady, ale i naši neschopnost to tak nějak vůbec vnímat.

 
stric
762 příspěvků 10.03.13 21:38

@GalianosjednimL Souhlasím. Včetně vašich příspěvků výše

 
Kralovna Bitche
382 příspěvků 10.03.13 22:29

@GalianosjednimL částečně souhlasím - to co jsem napsala je trochu přitažené za vlasy. Přirovnání k FB je trefné (byť mám mezi „přáteli“ jenom přátele)

Ale musím říct, že jsem se osobně zúčastnila zážitkové hry, která je některými přirovnávána k Stanfordskému experimentu. Zažila jsem hrdiny i normální lidi (normou je opravdu to „nevybočovat“) a ještě jsem neztratila naději v lidstvo. :-)

P. S.: pravda je, že vůbec nedokážu říct, jestli se hrdinové, které jsem poznala v reálu oblékají nějak extravagantně.

 
GalianosjednimL  10.03.13 22:51

@Kralovna Bitche Oni jsou asi hrdinové a hrdinové. Někdo natahuje červené koberce a na letiště pro něho přijedou limuzíny, případně si bude vykračovat v Armani saku. A pak třeba člověk jako Bohdan Pomahač přijede normální linkou, v běžném oblečení a odjede Škodovkou.

Nevybočovat máme asi plně v národní povaze. V tom článku je stádní chování velmi dobře popsané. Pěkný večer.

 
Matka Vlčice  11.03.13 11:19

@GalianosjednimL Pro mě „mít koule“ znamená mít odvahu a „nepodělat“ se z něčeho (koule musíte mí i na to mít úspěch, hodně peněz, být věrný, udělat těžkou vejšku, překonat handicap, někomu pomoct). asi tak. Jestli tuhle průpovídku ale někdo používá v souvislosti s módou určitě inteligentnímu jedinci nedělá potíž pochopit, že to dotyčný myslí přeneseně.

 
GalianosjednimL  11.03.13 11:33

@Matka Vlčice Tak mi asi není pomoci :) Už pro ten fakt, že se neztotožňuji s tím, že to dotyčné myslí přeneseně. Nevím, nakolik se na tom dá poměřovat inteligence, ale trochu ji mám v základě spojenou s tím, že vím, co říkám a rozumím obsahu vlastních slov. Mohlo by to tak být? Díky za příspěvek.

 
valery
1579 příspěvků 11.03.13 16:47

„Mít koule“ je přesně to, co ŕiká Matka Vlčice, tj. mít odvahu: odvahu vystoupit z řady pověstné mlčíci většiny v situacích, kdy se děje evidentní nespravedlnost a ostatní z různých důvodů mlčí- ze strachu, z opatrnosti, z nezájmu. „Mít koule“ znamená jít i do „bitev“, o kterých tuším, že je nemůžu vyhrát, ale přece to musím, sakra, aspoň zkusit! „Mít koule“ je nebýt ovce, co si nechá bez odporu všechno líbit. „Mít koule“ znamená překážky nepodlézat, neobcházet, ale prostě se je pokusit zdolat, i s vědomím, že si na nich můžu rozbít hubu.
Když se ale řekne : „má to koule“, to se mi zdá, je něco úplně jiného, ale abych pravdu řekla, nedokážu to nějak srozumitelně pojmenovat, napadají mne jen výrazy jako „má to drive“, „tah na branku“, „je to bomba“ a podobný výkřiky…

 
klubo  12.03.13 01:07

Já teda nevim, ale kdo, než si něco obleče, přemejšlí, co si o tom asi pomyslí soused (šéf, kolega, kámoš, ostatní), tak ty koule nemá… pak je nemá, ani když o něco fakt jde…

Stránka:  1 2 3 Další »
 Váš příspěvek

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit