Markéta Irglová na Tony Awards

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Pavlena
778 příspěvků 13.06.12 09:53
Markéta Irglová na Tony Awards

Prosím uklidněte mě, že toto je jen novinářská kachna pro začátek okurkové sezóny, že ten outfit je jen fotomontáž, protože toto prostě nikdo nemůže myslet vážně!!!
 http://www.super.cz/…prstiky.html

Stránka:  1 2 3 4 Další »

  Reakce:
 
katango
1356 příspěvků 13.06.12 09:57

No já nevím, objevilo se to na více webech. Říkám si, má takový smysl pro humor, je jí jedno, co si obleče a obuje nebo jí to jedno není a pak zoufale postrádá vkus? Já doufám, že má smysl pro humor.

 
volfish
907 příspěvků 13.06.12 09:58

Já doufám, že třeba přijela na poslední chvíli a kufry ne, tak musela jít v tom, co zrovna měla na sobě, protože na nákupy už nebyl čas?

 
GreatSusan  13.06.12 09:59

@Pavlena: no, treba potom chtela jeste na vylet. Co ma bejt, prece se kvuli nejakejm cenam nepo, ze jo.

vazne - kdyby mela jine boty, tak reknu ok, holka je intelektualka a o vzhled se nezajima, ale ok. Takhle rikam, ze me k tomu nic nenapada, protoze je to prilis blbe.

 
Pavlena
778 příspěvků 13.06.12 09:59

@katango Smysl pro humor je fajn věc, jen bych ho aplikovala v jiných situacích.. :-)

 
Pavlena
778 příspěvků 13.06.12 10:01

@volfish..zajímavá úvaha, ale trochu si nedokážu představit situaci, kdy bych zrovna TOTO měla na sobě.. :-)

 
Pavlena
778 příspěvků 13.06.12 10:09

@GreatSusan ad intelektuálka: to mi připomíná zdejší debatu o vědcích.. I když odmyslím boty, tak TOTO na TUTO příležitost mi přijde mimo pro intelektuály, vědce, bohémy i ředitele zeměkoule.
Teď mě napadá, jestli nebylo cílem zaujmout za každou cenu (i negativní reklama je reklama).

 
MP Monny
480 příspěvků 13.06.12 10:10

Včera jsem na ty fotky také nevěřícně koukala :) Ty boty jsou „fivefingers“ a mezi běžci je to asi poslední dva roky dost hit, protože to simuluje běh naboso, což by vzhledem k zapojení více chodidlových svalů mělo být pro tělo prospější… Otázka je, jestli slečna Irglová ví, nač ty boty jsou, nebo si jen říkala, že začne nový crazy style jako třeba prstové ponožky. Nemyslím, že to byla nouze, že jí nedorazily kufry (to je jen smyšlená útěcha pro většinu z nás). Vlastně to od ní byl docela povedený kousek, protože věděla, že vypadá hrozně a tak než aby se snažila vypadat lépe, totálně to zazdila těmi botami a zbytek jejího vzhledu nikdo neřeší ;)

 
lilip  13.06.12 10:58

Slečna Irglová je tak unikátní persona s výjimečnou osobitostí, že to zapadá úplně do jejího stylu. Má smysl pro humor - nedělá to z nevědomosti ani nedostatku vkusu. Nemaluje se, i na koncertech nemá nijak vymakané kostýmy - je prostě hodně svoje. Je to tak praštěné, že to je zjevný úmysl.
Když se Bjorg oblékla na Oscary do mrtvé labutě, to byl masakr - protože to nebyla nadsázka, ale blbý odhad, co může být vtipné a co ne.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 13.06.12 11:07

Je velký úspěch, že se tam vůbec objevila. Vyhrála něco?
Ceny Tony Awards jsou pro většinu muzikantů a herců z Broadwaye nedostižný sen. Obléct se na ně takto se mi nelíbí, připadá mi to arogantní. Ano, Markéta je dobrá a na nějaké ceny kašle, ale ono nestačí jen být dobrý. Chce to i trochu štěstí a hodně divácke přízně. No a tímto oitfitem pro mě osobně dává Markéta najevo, že to, po čem její kolegové touží, to má ona na háku.
A nelíbí se mi, že chodí na tento typ akcí nenamalovaná. Nevypadá dobře, vypadá ušmudlaně a nehezky.

 
MP Monny
480 příspěvků 13.06.12 11:09

@lilip No nevím, v nějakém článku ty boty nazvali ploutvemi a v podstatě kdyby si obula ploutve, bylo by alespoň zjevné, že je to nadsázka a vtip… ale souhlasím s tím, že to byl úmysl, jen jeho význam mi uniká. A tím nijak nezmenšuji její profesní kvality ani to, že má svůj „alternativní“ styl, který se k ní i k její hudbě hodí.

 
Pavlena
778 příspěvků 13.06.12 11:10

@lilip Zjevný úmysl, protože je svoje. Jasně. Ale není to spíš neúcta k ostatním hostům a k pořadatelům?
Mimochodem tenhle rozpor se diskusemi Pekla táhne už pěkně dlouho - zda (a kdo) má právo se oblékat „svojsky“ bez ohledu na příležitost a okolí.
Já za lepší provokaci na rozdílení cen považuji masové oblečky Lady Gaga například.
BTW: nerýpu, snažím se rozkrýt tento, pro mě nepochopitelný, fenomén.

 
Pavlena
778 příspěvků 13.06.12 11:12

@MP Barbucha Díky, krásně jsi to napsla. Neúcta a arogance k pořadatelům i k divákům, postoj „mám vás na háku“. Přesně takto jsem to myslela, to mi vadí.

 
lilip  13.06.12 11:52

Ano, souhlasím se všemi - vypadá ušmudlaně, je to neúcta (podle našich měřítek) já bych se tam takhle nevyfešákovala. Zajímalo by mne, co na to pořadatelé.. No, to je tak všechno, co s tím můžeme dělat - kromě toho, že je to prostě hrozné - vím.. a? už jsem si zvykla na ty její outfity, je to jedna ta zapadající do průpovídky „marnost nad marnost“.
Předpokládám ovšem, že nepáchne a oblečení má čisté.
Je to podobné jako s těmi vědci a zvláštní příležitosti. Mohla si nechat poradit od vizážistky, od maminky, kamarádky - neudělala to a nevypadá, že by to někdy měla v úmyslu. Netuším, co se jí honí v hlavě - kromě toho ležérního přístupu ke všemu (kromě svojí hudby). Neomlouvá jí to -ale co s tím jiného asi tak naděláme?

 
Atlacoya
2146 příspěvků 13.06.12 11:55

Mně to nepřipadá ani vtipné, ani osobité, ale ošklivé a nevkusné. On Hansard na poslední fotce taky není žádný legán, působí na mě tak nevyžehleně, ale to právě beru jako jeho osobitost. Irglová měla na Oscarech slušné šaty http://t3.gstatic.com/images?…, ale ani tam se neučesala a nenamalovala, tak to k ní prostě asi patří. Za vtipné byse dalo považovat, kdyby byla oblečená slušně a ktomu si vzala třeba tuhle vestu - viz fotogalerie zde, http://kultura.idnes.cz/…w_oscar.aspx?… nejde mi vkládat odkaz na jejich fotogalerii, foto č. 21 (která je mimchodem pěkně odporná, ale jako doplněk by se dala obhájit).

 
Acrobaleno
948 příspěvků 13.06.12 12:53

[sarcasm]Tlieskam. Keď môže mať Vuitton ponožky v sandáloch, celebrity chodia na párty v pyžamách, tak prečo by ona nemohla mať na nohách…hento, nech už je to čokoľvek?[/sarcasm]

 
Lachenauerin
544 příspěvků 13.06.12 13:22

Nemyslím, že je to neúcta nebo že by se tím nad někoho vyvyšovala.
Spíš to bude tím, že Markéta Irglová je jednoduše typ, který bych pracovně nazvala „šmudla“; tím proboha nemyslím, že se nemyje nebo nedbá na hygienu, ale že má tendence tak působit, že je to prostě její „Ausstrahlung“. (Možná je to nějaký podtyp „lesany“?)
Koneckonců, jak tu už někdo zmínil, ono to podobné bude i s Hansardem, možná proto se taky tak našli. Znám lidi, kteří působí uváleně a umolousaně, přestože ani uválení a umolousaní být nemusejí; oni sami žádný problém nevidí, připadají si upravení („mám čisté prádlo a ponožky“), případně je jim veškeré sebezdobení proti mysli (včetně toho nejminimalistič­tějšího líčení, řešení účesu, přemýšlení nad tím, aby oblečení padlo a slušelo apod.), přijde jim příliš „světské“, zatímco oni sebe vidí jako uměřené, nikoliv zanedbané. U mužů to možná tak nebije do očí, zanedbaně vyhlížející chlap je asi přece jen vcelku běžná veličina, zatímco u žen to spíš trkne i člověka, který vizáž druhých jinak moc neřeší.
Netvrdím ovšem, že to ty lidi „omlouvá“, jen mám za to, že s těmihle typy zkrátka v této věci nic a nikdo nehne.

 
eveK
333 příspěvků 13.06.12 13:22

Ó můj Bože…střílej, střílej…

 
Brekekela
47 příspěvků 13.06.12 13:22

Slečna Irglová určitě nechtěla nikoho urazit. Já myslím, že jí todle prostě nedochází a ňáký voblečky jdou prostě mimo ni. Cejtí se v tom dobře, vobleče a de. A páč tyhle botičky už v rámci kampaně zdravé chůze jedna herečka na Oskarech měla http://www.graziadaily.co.uk/…rs-shoes.htm, tak si asi Markétka myslela, že je to naprosto oká. :)

 
GreatSusan  13.06.12 13:29

@Lachenauerin rekla bych, ze existuje jeste jedna dalsi verze „smudly“ - znam jednoho velmi hezkeho a inteligentniho muze, ktery se o sve obleceni stara a je temer vzdy oblecen nadprumerne dobre. Ma ale jednu uzasnou vlastnost - v okamziku, kdy si oblece cisty a vyzehleny oblek, zacne vypadat jako by v tom obleku prespal na gauci u znamosti z baru. Nevim jak to dela. Proste to ma od prirody. Je to smudla naturalis :-)

 
Šošana  13.06.12 13:43

Oblékání je určitě sebevyjádření a komunikace s okolím. Jen je někdy těžké rozkódovat, co se přesně vyjadřuje a o čem se komunikuje. Myslím, že člověk může mít prostě slepá místa na sítnici. Já když dlouho chodím doma kolem bince (není čas či síly..), už ho také nevnímám…:-))

 
lilip  13.06.12 14:03

@Šošana souhlasím, že zevnějšek je způsob komunikace - v jejím případě odpovídá tomu, jak je sama uzavřená - nějak to jde mimo ni.
To celé vzezření, chování, vystupování, komunikace, udělá auru kolem člověka.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 13.06.12 15:46

To je stejný předsudek, jako že krásná blondýna je blbá.
Ošklivá šmudla = je určitě hodná. Ne, nesouhlasím. Přece není tak pitomá, že neví, jak se obléct na předávání cen a neví, jak o moc lépe by vypadala s make upem, hlavně na fotkách. Nedochází jí, že reprezentuje nejen sebe, ale všechny, kteří na se jejím úspěchu podíleli a také naši zem?
Krásná a upravená blondýna s velkýma prsama klidně může být třeskutě inteligentní, ne všichni postižení jsou hodní (viz nedávný díl Big Bangu:-) a přírodní lesana klidně může být arogantní a nepřátelská.

 
uu  13.06.12 16:05

.

Příspěvek upraven 10.08.13 v 15:05

 
katango
1356 příspěvků 13.06.12 16:47

@MP Barbucha Mně připadá, že reprezentuje sebe. Nic víc, nic míň.

Stránka:  1 2 3 4 Další »
 Váš příspěvek

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit