Materiál na lehké letní šaty

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

velkabota  17.05.12 09:48
Materiál na lehké letní šaty

Chtěla bych si nechat ušít několikero letních šatů s dlouhým rukávem. Potřebuji proto poradit s výběrem materiálu (jsem naprostý laik). Potřebuji materiál lehoučký, splývavý, chladivý, nepříliš mačkavý a kvalitní. Upřednostnila bych přírodní materiál, mám pocit, že v syntetice je daleko intenzivněji cítit pot, což je v kombinaci se zvýšeným pocením v létě skutečně nepříjemné. Pročetla jsem články a vydedukovala, že vhodný by mohl být např.krepdšín, šifón, žoržet nebo šarméz. Ovšem šifón a žoržet by se prý neměly prát, což u šatů nepřichází v úvahu. Pro jistotu přikládám fotky šatů, jež by se mi střihově zamlouvaly.Předem dík za rady.

Reakce:

Sibyla
2639 příspěvků 17.05.12 10:00

Šifón a žoržet nejsou materiály, ale způsob tkaní (lehké, pružné závojové látky, žoržet může být i těžký) čili existují jak hedvábné, tak umělé. Krepdešín to samé. Prát se samozřejmě mohou, ale ne v pračce, přemáchnout v ruce. Na léto jsou samozřejmě přírodní, nebo aspoň směsové materiály, vhodnější a příjemnější. Pokud máte švadlenu, poraďte se s ní, měla by vědět, jaký materiál bude nejlepší. Hodně štěstí!

RenaLange  17.05.12 10:20

Já mám takovéhle šaty z pracího hedvábí a splňují všechny vámi uvedené požadavky.
Nejsou šité na zakázku, nakupuju v buticích a některé ani nebyly drahé (Mexx).
Běžně je má MM, i Marella která je levnější,nebo taky Pepe Jeans .

Bugatti
4051 příspěvků 17.05.12 12:44