Miniblešák Brno ?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

mlade01
6 příspěvků 03.01.13 14:50
miniblešák Brno ?

Čaute holky, četla jsem tu pár diskuzí, hlavně s přebytečným oblečením a co s ním. Všimla jsem si, že reagovalo dost Brňáků a napadlo mě, že bychom se mohly někde sejít a oblečení prohrabat :) Problém je v tom, že nejsem původně Brňák, pouze tu studuji a tak mě nenapadá přesně místo, kde to uspořádat. Co třeba nějaká hospůdka?
Vím že se tu konají blešáky, ty jsou ted pozastaveny, ale i tak mi podle Vašich reakcí přijde, že i tam s prodejem moc úspěšní nejste. Měli byste zájem o nějaký takový sraz? :)

Reakce:

Triiss
22 příspěvků 03.01.13 15:58

Urcite by to bylo fajn :) neco takoveho podniknout

mlade01
6 příspěvků 04.01.13 10:11

:) chtělo by to ale víc lidu :D

chekotay
410 příspěvků 04.01.13 10:22

V létě v Lužánách na trávníku! :-)

mlade01
6 příspěvků 04.01.13 11:59

Pro mě za mě :D proč ne

Dragowlin
262 příspěvků 04.01.13 15:30

Přestože v Brněnebydlím, ani tam zatím nestuduji tak zde trávím více času, než v rodném městě. A taky- plánuji zde do půl roku bydlet a pěkně zde studovat :)! Proto i Lužánky mi připadají bezva :)

Karoleenah
2322 příspěvků 04.01.13 15:48

Hm hm, já už jsem asi všechno hezké, co jsem měla, rozprodala na blešácích na Flédě, ale kdyby se něco konalo, přišla bych se aspoň mrknout!
A kdybyste si někdo nááhodou nevšimnul, existuje jistá facebooková skupina kde jsme kooperativně stvořily moc hezkou mapku brněnských sekáčů a v budoucnu třeba taky spácháme nějakou hromadnou akci. :)

kayav  04.01.13 20:12

A co blešák v Praze?.-)

mlade01
6 příspěvků 04.01.13 20:31

Karoleenah : Díky za odkaz, diskuzi ohledně řádění po sekáčích jsem také četla, ale výsledně založenou skupinu nenašla. Takže díky! :D

Snad až bude lepší počasí, tak něco podniknem :)
Do tý doby se třeba ve skříních ještě něco nastřádá

misial
1394 příspěvků 18.04.13 12:29