Modelky nadměrných velikostí

Fotoalbum tématu (5) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
sandrinn
961 příspěvků 24.10.12 09:15
Modelky nadměrných velikostí

Tak tohle mě docela vyděsilo… http://www.super.cz/…likosti.html

Jak se vy díváte na tzv. plus size modelky? Občas mám problém vidět u nich, kde mají to „plus size“.

Stránka:  1 2 Další »

  Reakce:
 
saryvary
664 příspěvků 24.10.12 09:24

Tahle konkrétní modelka plus size rozhodně není a pokud nemá míry na klasický modeling, pravděpodobně se neuplatní. U ostatních plus size modelek to plus nevidíte, neboť bývá obvykle hodně vyretušované. Občas se někde takový „výkřik do tmy“ s titulkem, jak hubeným odzvonilo atd., objeví, ale práci takové modelky stejně nemají. Nevím, jak se jmenuje ta nejznámnější, ale poté, co zhubla asi 40 kilo, se jí nabídky jen hrnou :-)

 
sandrinn
961 příspěvků 24.10.12 09:32

@saryvary JJ, asi myslíte Crystal Renn a kdysi taky Sophie Dahl. Ty opravdu nějakých pár kil navíc měly (než zhubly)…ale občas, když prohlížím fotky z přehlídek, tak si říkám, že by klasickým modelkám nějaké to kilo navíc rozhodně prospělo. Pak se objeví některá, která vypadá řekněme zdravě štíhle a oni ji hned šoupnou do plus size…nechápu.

 
sandrinn
961 příspěvků 24.10.12 09:39
Další příklad

Robyn Lawley ve francouzské Elle

 
gulietta  24.10.12 09:40
@sandrinn píše: …Pak se objeví některá, která vypadá řekněme zdravě štíhle a oni ji hned šoupnou do plus size…nechápu.

Tá modelka sa sama nechala zapísať ako plus size, lebo potrebovala reklamu. Keby sa neposťažovala novinám ako ju „trápili“ hladom, tak o nej nikto nikdy nepočul, nech už odchodila prehliadky aj pre Dior. Prečo by mali modelky pribrať? Zákazník ich platí, tak nech vyzerajú ako chce on. Ja keď si pojdem kúpiť výberovú šunku, tak tiež nebudem chcieť aby mi dali namiesto toho špek. Za čo platím, to požadujem. Chceš robiť modeling, tak sa prisposob, ak chceš jesť čo sa ti páči, tak choď k výrobnému pásu. Ja nechcem na prehliadkach pozerať na ničie špeky. Chcem pozerať na štíhlu modelku, ktorá ma nebude pri pozeraní modelu rušiť tým, že jej polezú špeky.

 
saryvary
664 příspěvků 24.10.12 09:43

@sandrinn No joo, tak to prostě je a myslím, že se tento trend hodně dlouho nezmění. Sice čas od času čtu, jak někde byla nějaká přehlídka s modelkami „normálních“ rozměrů a že právě tato přehlídka je ta, která to prolomí, ale není to pravda. Naopak: znám holku, která asi před pěti lety začla s modelingem, ale měla přes boky asi 84cm a nikde ji kvůli tomu nechtěli, že už je fakt hodně hubená a dnes jsou tyto míry běžné. Mně teda to je upřímně jedno, já stejně koukám jen na šaty a obličej, ale věřím, že to spoustu lidí pobuřuje.

 
sandrinn
961 příspěvků 24.10.12 09:44

@gulietta Jo, obecne s Vámi souhlasím, ale on je ještě určitý stupeň mezi vychrtlostí a špekama…štíhlost. Například supermodelky z 90. let by vedle těch dnešních vypadaly taky asi plus size…

 
Bugatti
4051 příspěvků 24.10.12 09:48

@gulietta Nejde ani tak o modelku samotnou, je to její volba, živit se tím čím se živí. Když se jí to nelíbí, existuje spousta povolání, která jí umožní zdravě normálně jíst. Problém je v tom, že taková modelka nasadí brouka do hlavy náctiletým dívenkám, které ve snaze přiblížit se svým idolům nejí a nezdravě hubnou. A konečně k čemu jsou na přehlídkách předváděné modely, které v této podobě mohou obléknout jen 180+ cm vysoké dámy s váhou 55- kg. Kdybych se v rámci širší rodiny nesetkala s případem poruchy příjmu potravy, nikdy bych nevěřila, kam až to může vést.

 
saryvary
664 příspěvků 24.10.12 09:54

@Bugatti Nevěřím tomu, že anorexii spustí pohled na modelky. Viděla jsem nějaký pořad o anorektičkách (nejmladší bylo 7 let tuším) a ani jedna z nich se jí nestala proto, že by se chtěla podobat modelkám.

 
Mylady2
12409 příspěvků 24.10.12 09:58

@saryvary souhlas to je blbost.....asi by někdo chtěl aby to tak bylo, ale není.
A souhlas taky s @gulietta

 
vespinka
149 příspěvků 24.10.12 10:03

Ve světě, kde jsou vychrtlinky brány jako zdravé a zdravé jako tlusté se není čemu divit. Podle mne, opravdová „plus size“ začíná na velikosti 46, viz včerejší diskuze „XXL móda“. Chce se mi plakat z toho kam se až dívky nechají pod tlakem dotlačit, a pak se hrooozně diví, že nemohou otěhotnět, že jsou podvyživené, nemocné. Tlak je v dnešním světě vyvíjen i na běžnou ženu, které dá dost práce najít v tom koktejlu často protichůdných informací sebe samu, zdravý postoj, a také sebevědomí a umění říct ne masovým záležitostem. Myslím, že toto jsem se už ve svém životě konečně naučila, ale často to bylo bohužel metodou pokus-bolestný omyl, který se pak těžce napravoval. Mám výšku 175 a 70 kilo, a když jsem měla jednou o 5 kg míň, všichni za mnou chodili, jestli nejsem nemocná. Ovšem, v modelingové agentuře bych si ještě musela nechat ořezat kosti, protože bych byla stále „plus size“!! :-D Takže dámy a slečny, neblbněte, a řiďte se svým zdravým (nevychrtlým) já.

Příspěvek upraven 24.10.12 v 10:06

 
Bugatti
4051 příspěvků 24.10.12 10:05

@saryvary Jistěže ne pouhý pohled na modelky, ale touha stát se jednou z nich. Po čase je z toho psychický problém a pak už je to motání se v kruhu.

 
saryvary
664 příspěvků 24.10.12 10:14

@vespinka Já tady nechci rozpoutávat diskuzi o modelkách, nemám to ráda, protože to vidím z jiné strany, než třeba Vy, ale: modelkou se stane ta, která má pro to předpoklady (proto nemůže být modelkou každá) To znamená: je od přírody hubená (ty holky mají úplně jinou kostru, než třeba Vy a já), je vysoká a má dobrý obličej.

 
Curlygirl
1901 příspěvků 24.10.12 10:31

Souhlasím naprosto s @Mylady2 a @gulietta

Nemám náladu se dívat na oplácané plus size modelky, chci se sousředit na šaty a ne na špek a obří tvary :-)

Je to jejich volba, nikdo je nenutí se tím živit.

A ohledně anorexie a ppp si myslím, že pokud je v pořádku rodinný (speciálně emoční) život a jinak je dítě v pohodě, samotný pohled na modelku z něj anorektičku neudělá. Už tam musí být něco v podhoubí, nějaký problém, který se tak projeví (ale asi by byl stejně něčím jednou vyvolán)…

 
Jetthro
1129 příspěvků 24.10.12 11:08

Tohle ze je plus size? Svet se v prdel obraci..kdyz se rekne plus size modelka predstavim si minimalne toto:

Jinak taky si nemyslim ze pohled na modelku udela z bezny pubertacky anorekticku, musi k tomu uz mit nejaky psychicky sklony - tyhle holky casto bejvaj perfekcionistky, samy jednicky ve skole, spousta mimoskolnich aktivit kde taky vynikaji, k tomu treba jeste krasne zpivaji…takze pak citi ze musi byt dokonale a mysli si ze okoli od nich ceka ze budou dokonale uplne ve vsem, i co se tyce vzhledu, a to uz je pak modelky ktery vazi 50 kilo na 180cm samozrejme nalomi a presvedci ze tak je to spravne mnohem snaz.

 
Soňa3  24.10.12 11:23

@gulietta Tak nentokrát jste to dala dobře. S tímhle názorem se shodnu, proč by kdejaká holka průměrné postavy měla dělat modelku. Když budu chtít vidět někoho s fádní lehce oplácanou postavou, podívám se do zrcadla.

 
Soňa3  24.10.12 11:27
@sandrinn píše:
@gulietta Jo, obecne s Vámi souhlasím, ale on je ještě určitý stupeň mezi vychrtlostí a špekama…štíhlost. Například supermodelky z 90. let by vedle těch dnešních vypadaly taky asi plus size…

nemyslím si, ony byly vyjímečně krásné s nádhernými dokonalými těly. Linda, Christy, Cindy, Naomi atd. - při pohledu na jakoukoliv fotku vás nenapadne slovo oplácaná, ale božská. To byly opravdu vyjímečně krásné holky s darem od Boha, spíš sportovní, než super štíhlé, tam kde se teď pozornost přitahuje vychrtlostí tenkrát byla dokonalá křivka. Zvláště Cindy Crawford.

 
vespinka
149 příspěvků 24.10.12 11:42

@saryvary To máte pravdu, já taky nechci rozpoutávat debatu o modelkách :-D Nemám nic proti těm, které jsou takto štíhlé přirozeně, jsou zdravé a jejich konstituce to umožňuje. Spíše mi šlo o to, že některé holky, slečny a potažmo i dámy se mermomocí do tohoto „vzoru“ snaží nacpat, a neuvědomují si, že jejich kostra a tělesná konstituce je poněkud jiného charakteru. A pak ten tlak- lesklé obálky, média, diety, ne každá to umí ustát, jen o to mi šlo.

 
Beruska_bez_tecek
704 příspěvků 24.10.12 11:55

Popravdě, co se stalo v modelingu za posledních 10 let je totální úlet. Za tu dobu průměrná váha modelky klesla o cca 8 kilo, což je v jejich případě zhruba 15% tělesné váhy - té původní. Ty holky už nejsou od přírody hubené, ony jsou nemocné. Že to není vidět na fotkách neznamená, že tomu tak není. Ona se retuš používá i na hubená děvčata, například, aby jim skrz prsa neprosvítala žebra. To, co můžeme obdivovat na fotkách nemá s původní a skutečnou dívkou která šaty předváděla pranic společného.

Další z věcí, se kterou by se dalo polemizovat, je touha zákazníků mít ty holky takto moc hubené. Spíš si myslím, že je to touha módních návrhářů. Nejen z důvodu, že šaty prostě nejlépe vypadají na ramínku.

Co se týče anorexie, tam bych to moc žhavě neviděla. PPP bývají ve valné většině způsobeny špatným rodinným zázemím. Nicméně tlak společnosti na hubenost, záměrně nepíši štíhlost, je enormní. Pokud je holka 170/58 považována za tlustou, ano setkala jsem se s tím a to nejednou a ta děvčata rozhodně tlustá nejsou, je něco shnilého ve státě dánském.

 
sandrinn
961 příspěvků 24.10.12 11:56

@Soňa3 S tím naprosto souhlasím…přesně to jsem psala, že byly štíhlé…ale spousta dnešních modelek je spíš podvyživených než štíhlých. Nechci tady obhajovat plus size modelky, to jsem ani nikde nepsala… Nedávno jsem listovala časopisem ELLE, kde byly fotky z fashion week a u řady modelek jsem si všimla toho, že nejširší částí jejich nohy bylo koleno…a to teda hezké opravdu není.

 
PreppyGirl
27 příspěvků 24.10.12 13:18

Ne tak uplne s Vami souhlasim. Vezmeme-li v potaz, ze vetsina populace se tem divkam na prehlidkovych molech nepodoba ani nahodou, pak bych se radeji divala, jak dany model bude vypadat na normalni divce, normalni postavy, abych si mohla rict, to opravdu chci. Samozrejme netvrdim, ze vsechny modely jsou vhodne pro vsechny typy postav a je to treba vzit v potaz, aby Vas, mne ani nikoho dalsiho nerusily Vami zminene speky.

 
Curlygirl
1901 příspěvků 24.10.12 13:21

@PreppyGirl ale u haute couture není podstatné, jak to bude vypadat na „obyčejné ženě“. Stejně to nikdy nevezmou na sebe. To je prostě prezentace návrháře, jeho nápadů, provedení atd. A v tomhle ohledu opravdu lépe slouží slečna hubená až vychrtlá, je to pouze „chodící ramínko“.

 
PreppyGirl
27 příspěvků 24.10.12 13:26

@Curlygirl Haute couture stoji trochu mimo, me jde spis o prehlidky ready to wear, ktere se dostanou az ke koncovemu spotrebiteli.

 
Curlygirl
1901 příspěvků 24.10.12 13:30

@PreppyGirl Aha. Pokud se nemýlím, stejně se pret a porter věci šijí v relativně málo (a malých) velikostech, takže to nebude pro žádné věstonické venuše :-) Ty, pokud mají prachy, si to nechají ušít stejně na míru.
Pořád chápu snahu návrháře nechat to vyniknout na štíhlém těle, než řešit nějaké faldíky, které zazdí téměř jakékoliv šaty.

 
sandrinn
961 příspěvků 24.10.12 14:05

@Curlygirl Já taky chápu návrháře, že chtějí nechat vyniknout šaty na štíhlém těle, ale je tady viditelný rozdíl… možná taky proto dneska mluvíme o ramínkách na šaty a ne o super modelkách jako v 90. letech…kdy Cindy, Lindu, Helenu, Elle, Christy a Naomi znal úplně každý…

Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit