Návrat do práce po MD

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

kaaccka
3 příspěvky 27.07.12 17:44
Návrat do práce po MD

Moc prosím o radu - zanedlouho mě čeká návrat po mateřské do práce a nutně potřebuji nakoupit nový šatník. Věci, co jsem nosila před mateřskou, jsou už totálně out nebo mi nesedí apod. Potřebovala bych poradit, čím začít - spíš, co je základem šatníku (oblečení i boty), abych mohla kombinovat atd. A hlavně nějaké tipy, kde nakupovat a co se vlastně nosí :-) Chtěla bych elegantní styl do kanceláře, pracuji jako asistentka ředitele, je mi 35 let, jsem 178 cm vysoká, vel. 38. Jelikož jsem strávila poslední 3 roky převážně s dítětem v teplákách, jsem celekm mimo :-) Předem moc a moc děkuji za rady!

Reakce:

Olive Oyl
197 příspěvků 27.07.12 20:30

Doporučuju přečíst článek od Ady tady na MP „rozumné nakupování v praxi“

MP Barbucha
3716 příspěvků 27.07.12 20:31

@kaaccka
Zlato, na Tvou postavu se Ti bude nakupovat skvěle:-)
Já bych na tvém místě investovala do kvalitního kostýmu sukně + sako. V nějaké neutrální barvě, která Ti sluší. Dále bych investovala do kvalitních bot - jedny lodičky s plnou špičkou a jedny kozačky na zimu. Nějakou pěknou koženou kabelku a na zimu kabát.
Pak už můžeš odoupit různé halenky, díky kterým budeš každý den jiná. Tam ani nemusíš utrácet velké peníze, prolezla bych výprodeje. Letos jsem si koupila ve výprodejích také dvoje pouzdrové šaty - jedny za 300,– v Cameieu nebo jak se to píše:-) Těmito věcmi můžeš ozvláštnit svůj kostým a nosit třeba takto.
Sukně + sako + halenka (různé barvy)
pouzdrové šaty + sako
džíny nebo nějaké oblíbené kalhoty + halenka + sako - pokud máte casual friday

Já osobně miluju tvíd, strašně se mi líbí tvídové kostýmy a letos jich také bylo všude dost. Možná bys je ještě chytla ve slevě:-) Ale tvídový kostým se hůř kombinuje, jako základní kus šatníku bych asi zvolila kvalitní hladký kostýmek

Admin Módnípeklo.cz