Nošení uniformy v létě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

adeelka890  29.07.13 16:37
Nošení uniformy v létě

Ahoj, chci se zeptat - jak sníšíte nošení uniformy v letě? Pokud jde o letní šatičky, tak pohoda, ale kamarádka pracuje jako číšnice a mají dress code:

kalhoty nebo sukně pod kolena, košile s vestičkou a kravatu. Vše upravené, límeček košile zapnutý. Teď v horku si nemusí brát vestičku, ale řádně upravenou kravatu mít vždycky mají.

Mátě někdo zkušenosti s nošením uniformy v letě? Jak to šlo?

Díky

Stránka:  1 2 Další »

Reakce:

razorblade  29.07.13 16:54

Si tu praci vybrala, tak at se prizpusobi. navic sukne pod kolena a kosice se zapnutym limeckem neni nic strasneho. hasici musi nosit osmikilovy oblek a taky nedrzkuji

uživatel  29.07.13 16:56

.

Příspěvek upraven 05.10.16 v 22:39

Carrion
80 příspěvků 29.07.13 16:56

Uniformu naštěstí nosit nemusím. Ale před několika lety, kdy jsem si přivydělávala modelingem, jsem v létě fotila zimní oblečení a bylo to absolutně strašné, takže obdivuju lidi, kteří zrovna třeba v tom dnešním vedru chodí v uniformě, která se na léto vůbec nehodí.

drazel
125 příspěvků 29.07.13 16:56

A co vojáci? Maskáče, kanady a pokrývka hlavy.

Viktorie H.
664 příspěvků 29.07.13 16:57

Taky myslím, že ta čísnice ještě není nic hrozného. Představte mít stráž na Hradě v poledne, když je třeba 38°C.

Gräfin
2634 příspěvků 29.07.13 16:57

@adeelka890 no ja, jako všichni ostatní, trpím, hodně piju a když můžu, sundávám punčochy a myslím na ty chudáky muže v oblecích.

carote
4 příspěvky 29.07.13 17:26

Moje zkušenost s uniformou jsou maskáče, na nohou černé kanady :-))), propocená trička už ani nepočítám…ale je to práce a tak se to musí vydržet :-))

Merida
54 příspěvků 29.07.13 18:07

„Mátě někdo zkušenosti s nošením uniformy v létě? Jak to šlo?“