Nová rubrika Inspirace - Galerie

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Admin Módnípeklo.cz
1008 příspěvků 20.08.12 18:22
Nová rubrika Inspirace

Zdravím,

spustili jsme novou dlouho slibovanou rubriku Inspirace. Vysvětlím tu, jak funguje a jaká má pravidla.

Předem děkuji všem testerům rubriky, kteří námi byli osloveni a ve zkušební fázi vložili svoji fotku a ulehčili nám tak vývoj.

Do rubriky bude povoleno vkládat pouze fotografie celých outfitů (tedy oblečené postavy nebo vyfocených kusů oblečení, ze kterých je možné poskládat celý outfit). Vkládání jednotlivých kusů nebude povoleno. Preferovány jsou fotografie na výšku (ideálně poměr 2:3).

Není podmínkou, aby na fotografii byl obličej.

Rubrika je rozdělena na 3 záložky (Inspirace z ulice, Vybrané inspirace a Všechny inspirace)

  1. Jakákoliv fotografie splňující základní pravidla (výše) se ihned objeví pod záložkou „Všechny inspirace“ a také na Vašem profilu (nyní ve zkušebním období uvidí na profilech uživatelů fotky pouze vybraní uživatelé, kteří rubriku testují).
  1. Povedené barevné fotografie celé postavy i s rozpoznatelným obličejem budou adminem přesunuty pod záložku „Vybrané inspirace“. Kritériem v tomto případě bude jen technická kvalita fotografie a to, že je na ní celá postava.
  1. Pod záložkou „Inspirace z ulice“ budou fotografie nafocené našimi fotografy v ulicích. Předpokládáme interval jedné fotky denně od nás jako autorů Módního Pekla. Ada také bude mít samozřejmě možnost rozhodovat o tom, co zveřejníme a co ne. V určitých případech rádi převedeme i vaši uživatelskou fotografii do této sekce. Tyto fotografie budou mít také prostor na úvodní stránce Módního pekla - vždy jedna denně. Také prosíme o shovívavost ke kvalitě fotografií - učíme se a na kvalitě fotografií chceme stále pracovat. POZOR: Tím, že zveřejníme fotografii v inspiraci automaticky nehodnotíme to, zda je outfit povedený nebo ne. To necháváme na Vás. Berte v potaz, že lidé z ulice, kteří nám dali souhlas s uveřejněním kompletní fotografie tím dali svoji kůži na trh, proto buďte v komentářích slušní. Chvalte a kritizujte smysluplně - ideálně napište PROČ se vám něco líbí/nelíbí a CO byste zlepšili nebo udělali jinak :-)

Ideálně tedy do rubriky vkládejte hezké, barevné a ostré fotografie celé postavy i s obličejem. Vhodnou fotku vyfotíte jen tak, že někdo bude fotit vás. Nikoliv tak, že se sám/sama vyfotíte u zrcadla nebo mobilem. Máme za to, že na tyto fotografie bude hezčí pohled a proto jsme se rozhodli pro ně vyhradit zvláštní záložku.

Dále obecně k celé rubrice

  • každou fotografii je možné ramínkovat (jako to už znáte z diskuse), je možné ji komentovat a rozvíjet u ní diskusi
  • u každé fotografie bychom byli rádi, pokud zadáte, jaké oblečení máte na sobě (jaký kus, značku a cenu nebo alespoň orientační cenu)
  • všechny vaše fotografie se vám automaticky zobrazí na vašem profilu (příklad tady u našeho lovce lidí z ulice)

Budeme rádi za zpětnou vazbu a náměty na zlepšení.

Jakékoliv dotazy/připomín­ky/nápady piště sem do diskuse.

Na zaplnění nové rubriky se těšíme a doufám, že Vám přijde vhod také!

za celý tým Módního Pekla od programátora až po administrátory
 Honza

Stránka:  1 2 3 Další »

  Reakce:
 
seznam.mih  20.08.12 18:33

Takže chápu dobře, že sem nesmím vkládat fotky třeba jen hlavy? kdyby mě zajímala inspirace účesu. To přece k módě taky patří ne?

 
Dahllie
2222 příspěvků 20.08.12 19:04

Bezva novinka, ale nahoře v černé liště chci zpátky odkaz na diskuzi

 
Admin Módnípeklo.cz
1008 příspěvků 20.08.12 19:13

@Dahllie Měla by to být jen chvilková chyba, odkaz samozřejmě zůstane. Už by snad mělo být opraveno :-)

 
Atlacoya
2146 příspěvků 20.08.12 20:01

U mě opraveno není. Záložka na diskuzi stále chybí. Rubriku zatím nehodnotím, počkám, až jak se vyvine.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 20.08.12 20:56

Jéé, škoda, že musí být obličeje, to se nemůžu zúčastnit.

 
Sibyla
2639 příspěvků 20.08.12 21:28

Diskuse chybí pořád, dá se do ní dostat tak, že si kliknete na x nových diskusí.

 
Admin Módnípeklo.cz
1008 příspěvků 20.08.12 21:37

Odkaz diskuse by již měl fungovat všem. Prosím všem, komu nefunguje. Stiskněte v prohlížeči CTRL + F5 a stránka se vám přenačte a diskusi byste již měli vidět. Díky za pochopení.

 
Admin Módnípeklo.cz
1008 příspěvků 20.08.12 21:38
@Jiná Realita píše:
Jéé, škoda, že musí být obličeje, to se nemůžu zúčastnit.

To bylo špatně pochopeno! Není nutné vložit fotku s obličejem. Fotky s obličejem (a zároveň hezky vyfocené) budou mít jen tu výhodu, že budou zařazeny pod zvlášní záložku. Jinak to není vůbec podmínkou.

 
seznam.mih  20.08.12 21:44

Původně to vyznělo jako že fotky bez obličeje do inspirace nepatří :)) Ale mě ste pořád neodpověděl/a (kurňa teď nevím, jestliu tu je Admin Honza, nebo Adminka Tereza) na mojí otázku.

 
Admin Módnípeklo.cz
1008 příspěvků 20.08.12 21:50
@seznam.mih píše:
Takže chápu dobře, že sem nesmím vkládat fotky třeba jen hlavy? kdyby mě zajímala inspirace účesu. To přece k módě taky patří ne?

Trochu specifický případ, zrovna nad účesem jsme nepřemýšleli. Pokud to bude vaše fotka, vámi vyfocená a budete mít souhlas foceného s vložením, tak určitě vložte. Ideálně určitě i s postavou a oblečením zamýšleným k danému účesu… Ale i samotný portrét můžete vložit. Šlo nám jen o to, aby se v inspiraci neobjevovaly fotky jednotlivých kusů oblečení… Na to je spíše vhodnější diskuse.

admin Honza

 
Eirean
244 příspěvků 20.08.12 21:58

K této fotce : http://www.modnipeklo.cz/inspirace/1/ Pokud tedy trváte na tom, že mají fotky v dvou prvních kolonkách (ulice, vybrané) mít nějakou úroveň, tak bude příště lepší si stoupnout od slečny dál a přitahovat si ji zoomem, čímž se dosáhne efektu, že slečna bude ostrá a pozadí ne, vzít v Photoshopu blur a natáhnout ho po okrajích je blbě působící amatéřina :)

 
Admin Módnípeklo.cz
1008 příspěvků 20.08.12 22:04

@Eirean Díky a souhlasím. Víme o tom a postupně kvalitu fotek vytáhneme, vynasnažíme se a časem to určitě bude lepší a lepší. Podobné připomínky vítáme.

 
Chari
541 příspěvků 21.08.12 01:20

K tomu co řekla Eirean bych ještě dodala, že se vám vložením nové rubriky uplně rozpadla grafika stránky. Poměry nadpisů, odsazení rubrik od sebe, příliš mnoho žlutých bodů najednou v malém prostoru a taky to, jak je teď nezarovnán vršek vůči spodku. Vypadá to dost hrozně.

 
chinin
2788 příspěvků 21.08.12 14:16

V návaznosti na OT, které se rozvinulo v diskuzi Co jsem měla dnes na sobě bych ráda rozvinula diskuzi o smyslu současné podoby rubriky Inspirace a souběžně běžící diskuze Co jsem měla dnes na sobě.

Já si myslím, že by měly smysl v podstatě dvě rubriky/diskuze:
1/ INSPIRACE - do níž by se vkládaly outfity, které dotyčný považuje za „vyladěné“/„vychy­tané“, inspirativní, experimentální apod., včetně toho, jak někdo nahoře psal: „To nejlepší co mám v šatníku“ nebo „To co mi nejvíc sluší“, či dříve v diskuzi: „S tímto outfitem jsem naprosto spokojená“…

2/ PORADNA - do níž by se mohly vkládat „nedotažené“ outfity k poradě nebo outfity, jimiž si není uživatel jistý, ke konzultaci - viz např. příspěvky Sekaclady s různými typy kalhot, dříve příspěvky s pruhovaným svetrem či dlouhou sukní…

Popř. přichází v úvahu ještě třetí varianta, ta je ale podle mě absolutně nezajímavá (přestože aktuálně tvoří velkou část této diskuze):
3/ CO JSEM MĚL/A DNES NA SOBĚ - do níž by se vkládaly prostě aktuálně nošené outfity, které se nehodí do ad 1 a 2… (de facto tedy jejich vložení není pro nikoho inspirativní, zajímavé či užitečné). Typicky obyčejná sukně/kraťasy + tílko a crossbody kabelka, která se namane..

Přijde mi dost nesmyslné, že v rubrice „Inspirace“ jsou nyní outfity typu: nudná sukně se vzorem + tílko v jedné z barev na sukni + nehodící se kabela (toto uvádím jenom jako příklad, rozhodně se nechci navážet do někoho konkrétního!!!).

Co si o tom myslí ostatní?

 
RenaLange  21.08.12 14:21
@chinin píše:
V návaznosti na OT, které se rozvinulo v diskuzi Co jsem měla dnes na sobě bych ráda rozvinula diskuzi o smyslu současné podoby rubriky Inspirace a souběžně běžící diskuze Co jsem měla dnes na sobě.

Já si myslím, že by měly smysl v podstatě dvě rubriky/diskuze:
1/ INSPIRACE - do níž by se vkládaly outfity, které dotyčný považuje za „vyladěné“/„vychy­tané“, inspirativní, experimentální apod., včetně toho, jak někdo nahoře psal: „To nejlepší co mám v šatníku“ nebo „To co mi nejvíc sluší“, či dříve v diskuzi: „S tímto outfitem jsem naprosto spokojená“…

2/ PORADNA - do níž by se mohly vkládat „nedotažené“ outfity k poradě nebo outfity, jimiž si není uživatel jistý, ke konzultaci - viz např. příspěvky Sekaclady s různými typy kalhot, dříve příspěvky s pruhovaným svetrem či dlouhou sukní…

Popř. přichází v úvahu ještě třetí varianta, ta je ale podle mě absolutně nezajímavá (přestože aktuálně tvoří velkou část této diskuze):
3/ CO JSEM MĚL/A DNES NA SOBĚ - do níž by se vkládaly prostě aktuálně nošené outfity, které se nehodí do ad 1 a 2… (de facto tedy jejich vložení není pro nikoho inspirativní, zajímavé či užitečné). Typicky obyčejná sukně/kraťasy + tílko a crossbody kabelka, která se namane..

Přijde mi dost nesmyslné, že v rubrice „Inspirace“ jsou nyní outfity typu: nudná sukně se vzorem + tílko v jedné z barev na sukni + nehodící se kabela (toto uvádím jenom jako příklad, rozhodně se nechci navážet do někoho konkrétního!!!).

Co si o tom myslí ostatní?

To je dobrý návrh.

 
Sibyla
2639 příspěvků 21.08.12 14:50

Máte absolutně pravdu, ale co chcete? Kde mají nápadité outfity najít, když jich je jako šafránu! Žel, nudná „inspirace“ je věrným obrazem naší reality.

 
chinin
2788 příspěvků 21.08.12 14:56

To bohužel ano. Ale přiznám se, že mně osobně přijde jako absolutní nonsens zavést rubriku, do níž nemám kvalitní obsah, a hlavně mi přijde neprofesionální a vlastně i hloupé mít na MP rubriku Inspirace, jejímž obsahem je (mimo jiné) i absolutní nuda.

@Sibyl píše:
Máte absolutně pravdu, ale co chcete? Kde mají nápadité outfity najít, když jich je jako šafránu! Žel, nudná „inspirace“ je věrným obrazem naší reality.
 
Pirek
6768 příspěvků 21.08.12 14:57

@chinin
A kdyby se ta rubrika jmenovala třeba Dnešní vohoz, to už by šlo?

 
chinin
2788 příspěvků 21.08.12 16:44

Jo, to by šlo.:-)

Ale vážně, mě se zde vlastně nelíbí dvě věci.
1/ Přijde mi skutečně až komické, že v rubrice nazvané Inspirace jsou outfity typu: černé kalhoty + bílá košile + bílé boty + oujé, bílo řůzové psaníčko…. Toto je INSPIRACE??? (Nechci se dotknout konkrétní dívky, pouze jsem její outfit použila jako příklad.) … Ano, tento můj „problém“ by vyřešilo přejmenování rubriky.:-)
Pozn.: Na tento „inspirativní“ outfit mě upozornil SingleServingJack v diskuzi Co jsem měl/a dnes na sobě.

2/ Osobně příliš nechápu některé příspěvky (ve smyslu postovaných outfitů) v diskuzi Co jsem měl/a dnes na sobě. Kromě toho, že se tam občas objeví skutečné peklo, je tam spousta příspěvků absolutní NUDA. Některé outfity jsou tak obyčejné, „nijaké“, že vážně nechápu, proč je tam autoři dávají a za co dostávají zelená ramínka. Snad za to, že nejsou pekelné??? Ale není to málo?? … Tento můj „problém“ přejmenování rubriky/diskuze nevyřeší.:-) Přesto mám ale diskuzi Co jsem měl/a dnes na sobě v zásadě ráda a baví mě…
Pozn. Podobný názor (možná i podobnými slovy) už vyjádřila dříve v diskuzi Co jsem… např. myslím Alter ego.

@Pirek píše:
@chinin
A kdyby se ta rubrika jmenovala třeba Dnešní vohoz, to už by šlo?
 
lucisko
86 příspěvků 21.08.12 17:10

Myslím si, že problém je len v tom, že obsah rubriky nekorešponduje s názvom. Základná chyba, ktorej nás varovali už pri písaní slohov na základke. Inak mi neprekáža, že sa tam neobjavujú dokonalé outfity od A po Z, veď to si môžem otvoriť nejaký módny magazín, alebo prezerať módne prehliadky na nete, hm? čo tak názov, napríklad „Móda z ulice“? Alebo niečo podobné…

 
Opravdovy P.  21.08.12 17:16
@chinin píše:2/ Osobně příliš nechápu některé příspěvky (ve smyslu postovaných outfitů) v diskuzi Co jsem měl/a dnes na sobě. Kromě toho, že se tam občas objeví skutečné peklo, je tam spousta příspěvků absolutní NUDA. Některé outfity jsou tak obyčejné, „nijaké“, že vážně nechápu, proč je tam autoři dávají a za co dostávají zelená ramínka. Snad za to, že nejsou pekelné??? Ale není to málo?? … Tento můj „problém“ přejmenování rubriky/diskuze nevyřeší.:-) Přesto mám ale diskuzi Co jsem měl/a dnes na sobě v zásadě ráda a baví mě…
Pozn. Podobný názor (možná i podobnými slovy) už vyjádřila dříve v diskuzi Co jsem… např. myslím Alter ego.

Podle mne tam lidé dávají své vohozy, aby se dozvěděli: tohle je pěkné, tohle ne, tohle je nuda (ano, i to třeba chtějí slyšet - někdo poradí doplněk, co by je nenapadl, a už to nuda být nemusí). Nechtějí primárně poradit (proto ne PORADNA), ale jen zhodnotit konkrétní model a případně vyslechnout, jak ho vylepšit. Že tam není (skoro žádné) peklo je celkem logické, kdo by ho tam dával.

 
Rosalyn
925 příspěvků 21.08.12 17:16

Pro někoho můžou být i ty „nudné“ modely inspirativní. Takže název zas tak mimo není.

 
alter ego
904 příspěvků 21.08.12 17:20

Mluvíte mi z duše!

@chinin píše:
Jo, to by šlo.:-)

Ale vážně, mě se zde vlastně nelíbí dvě věci.
1/ Přijde mi skutečně až komické, že v rubrice nazvané Inspirace jsou outfity typu: černé kalhoty + bílá košile + bílé boty + oujé, bílo řůzové psaníčko…. Toto je INSPIRACE??? (Nechci se dotknout konkrétní dívky, pouze jsem její outfit použila jako příklad.) … Ano, tento můj „problém“ by vyřešilo přejmenování rubriky.:-)
Pozn.: Na tento „inspirativní“ outfit mě upozornil SingleServingJack v diskuzi Co jsem měl/a dnes na sobě.

2/ Osobně příliš nechápu některé příspěvky (ve smyslu postovaných outfitů) v diskuzi Co jsem měl/a dnes na sobě. Kromě toho, že se tam občas objeví skutečné peklo, je tam spousta příspěvků absolutní NUDA. Některé outfity jsou tak obyčejné, „nijaké“, že vážně nechápu, proč je tam autoři dávají a za co dostávají zelená ramínka. Snad za to, že nejsou pekelné??? Ale není to málo?? … Tento můj „problém“ přejmenování rubriky/diskuze nevyřeší.:-) Přesto mám ale diskuzi Co jsem měl/a dnes na sobě v zásadě ráda a baví mě…
Pozn. Podobný názor (možná i podobnými slovy) už vyjádřila dříve v diskuzi Co jsem… např. myslím Alter ego.
 
Lama_z_Lana  21.08.12 17:44

Já si myslím, že rubriku Inspirace netřeba přejmenovávat. Podívejte se na to z širšího úhlu. Na pekle se shází většinou módní amatéři a je tu i velké procento lidí, kteří s módou vůbec začínají a tyto stránky pro ně mohou být cestou z pekla. A proto si myslím, že i dle Vás nudné modely mají svojí edukativní hodnotu, protože je pravděpodobné, že podobné kousky se kdekomu válí v šatníku a daná kombinace by ho třeba nenapadla.
Na druhou stranu chápu, že se tu začíná scházet i skupinka modních řekněme fajnšmekrů, kteří chtějí něco víc, ale pokud se podíváme na rubriky týkajících se experimentů a extravagance, zatím se moc neuchytily - asi to chce trochu času, protože i třeba téma „Co jsem měla dnes na sobě“ je poměrně mladé téma a už tam lze najít u některých pekelnic pěkný posun :) I za sebe mohu říct, že to není zrovna pro každého vyjít se svou fotkou takhle na veřejný pranýř.
A hlavně většina lidí, kteří jsou mého opravdu inspirativní a mají co říct už mají nějaký ten svůj blog a MP holt není jejich cílovka.
Takže myslím, že té pravé inspirace se dočkáme - ale všechno není hned :)

Stránka:  1 2 3 Další »
 Váš příspěvek

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit