Ochotní prodavači a dobré služby

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Lachenauerin
544 příspěvků 09.03.13 12:22
Ochotní prodavači a dobré služby

Nad tímto příspěvkem od Marmoty-b:

Chce to nějaký příjemný zážitek: Mám ráda drogerii Radox v Brně na Gorkého. Maličká drogerie, kde sice asi spoustu věcí neseženete, ale taky vám paní třeba poví proč… Už se s ní zdravím na ulici, a to v Brně jenom studuju.

ze sousední diskuse mě napadlo, že bychom mohli – v zájmu přehlednosti takto odděleně – přihazovat také pozitivní zkušenosti s prodavači a lidmi z dalších služeb.

A abych nezůstala jen u teorie, dám pro začátek jeden příklad:

Řeznictví v Praze na Lidické: mrňavý krámeček se základním sortimentem (tj. zvěřina nebo telecí bohužel nikoli); krásně očištěné a bezvadně čerstvé maso a hlavně až legračně výřeční řezníci.
Pozor – jdete-li pro jednu malou kotletku, snadno se vám stane, že odejdete ještě se dvěma kousky hovězí plece (protože: „Podívejte, jaká je to krása, paní, to tu přece nemůžete nechat, a když vezmete dvě, máte dneska 20 procent slevu…“), dvěma krásnými bůčky (moc si na něj nepotrpíte, ale: „Takhle libový bůček jinde v Praze neseženete /potvrzuju – opravdu neseženete/; jo aha, vy vepřo-knedlo nerada… ale víte co, když ho upečete pěkně pomalu a dáte nastudeno s okurčičkou… a pan manžel bude mít určitě radost…“) a třemi kuřecími motýlky („Čerstvoučké a nekřehčené, slečno, žádná voda v tom není… nebojte, to zpracujete… a když vezmete tři, vyjde vás to v té naší akci skoro levněji, než kdybyste vzala jen dva…“).
No, a pak k tomu vezmete ještě „kousek té fantastické slaniny, protože ta plec se přece musí prošpikovat“, a… „co takhle na polívčičku, hm? tak co? žebírko, nebo snad radši hrudí? podívejte, takové krásné dva kousky…“
A oblíbené rčení: „Kdepak, na jídle se šetřit nesmí, viďte?“