Poraďte mi punčochy k tutěm šatům na maturák ..

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

seznam.mih  08.01.12 13:26

Poraďte za týden možná půjdu na maturák a mám půjčený tuty šaty

Se omlouvám za fotky, ale nejsem dobrej fotograf. Ty šaty jsou takové černé s fialovými třpytky. Takže takové černofialové. S botama problém nemám, ale vůbec nevím, jaké punčochy, nebo silonky bych si měla vzít? Tělový mě přijdou hrozně ošklivý, v černých bych asi vypadala jak vdova a to nechci a v barevných nevím, jestli je to vhodné. Přes ramena budu mít ještě doufám nějakej přehoz, pač se necítím dobře s holými rameny a ještě s mým ekzémem… můj výtvor na hlavě radši nekomentujte, takhle s těma vlasama určitě na maturák nepůjdu, pač je mám mastný :) ale vlasy mám ke krku tak uvidím potom … nevím si rady akorát s těmi punčochy …

Stránka:  1 2 Další »

Reakce:

Alena Cechova  08.01.12 13:30

Tělový. Možná se vým zdají hnusné, ale ony se k tomu nejvíc hodí. I tělových silonek je mnoho odstínů, radím spíš vybrat světlejší a vyhnout se lurexu.

Alena Cechova  08.01.12 13:34

Ještě mne napadlo, že by nebylo špatné pořídit si místo uzavřených páskové boty, čímž byste vyřešila problém se silonkami (nepotřebujete je). Jestli mají šaty fialové třpytky, nalakovala bych si nehty na nohou i rukou temně fialově.
Jste mladá, obejdete se bez silonek, akorát si musíte oholit nohy. Radši bych vrazila prachy do páskových bot, budou se ještě hodit.

seznam.mih  08.01.12 13:35

Hm asi se po nich fakt podívám. A nevíte kde bych sehnala aspon co nejpřirozenější a nejodolnější? Takový ty tělový za 9 korun hned zničím - jsem zvyklá na punčochy,ve kterých můžu pomalu i lézt na hory a každou chvíli o něco zavadím. Dám za ně něco kolem 150,–, ale když budou levné a ověřené, budu radši …

Lama_z_Lana  08.01.12 14:05