Prapodivný fler

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
hedvika
275 příspěvků 04.02.12 00:21
Tak jsem se rozhodla založit toto vlákno, protože chci, aby se o tomto lidé měli možnost dozvědět se a popřípadně sdílet své zkušenosti.
Moje maminka před Vánocemi objednala u jedné paní na Fleru, která vyrábí cínové šperky,( ve znaku a jménu má jedno malé zvíře co skáče po stromech a je známé svou nákloností k ořechům) několik andílků. Já osobně nemám cínové šperky ráda, kvůli své barvě a tendenci zacházet, mi připadá jaksi špinavé, nehygienické, ale maminka nám tím chtěla udělat radost a objednala je asi v hodnotě 2000 Kč.
Když peníze poslala, dlouho žádný balíček nepřišel, tak maminka paní napsala, jestli už balík poslala, že jí zatím nepřišel. Paní jí odpověděla (jako od té chvíle již pokaždé) poměrně agresivně(klasická potrefená husa, co kejhá), že jí se nikdy nic neztratilo a cítila se dotčená, že ji moje máma z něčeho osočuje. Ta ji při tom nic takového nenapsala, jen chtěla vědět, jak se to má se zbožím. Když po nějaké době (omlouvám se za nepřesnosti, kdyžtak časem doplním, ale teď, v jednu v noci, kvůli tomu mámě vážně nemůžu volat ) zboží stále nikde nebylo, šla se maminka na zboží zeptat sama a tam jí řekli, že paní sice zboží odeslala, ale že to se zaseklo někde v praze. Tak jí mamka napsala, na co přišla. Paní zareagovala zase velice nepřiměřeně.Když jí mamka napsala, aby si objednávku zašla vyzvednout a jí vrátila peníze, paní se to nevýslovně dotklo. Abych to neprodlužovala. Peníze mamka dostala, ale po dlouhém uhánění(po 2 měsících velmi uražené korespondence). Mamce jsem řekla, a´t jí to hlavně napíše do hodnocení, že to tam od toho je a paní se třeba bude příště chovat slušněji.Mamka to tam napsala(jakože paní nereaguje, když zásilka nedojde, a když už reaguje, tk velmi agresivně a že peníze na vrácení z ní musela doslova dolovat).Mezi tisíci komentáři, jak je paní skvělá, byl ještě jeden komentář, který říkal vlastně to samé. Po nějaké době mámino hodnocení zmizelo, i té druhé paní.Prodejkyně zablokovala mamce na její stránky vstup (mám na fleru taky účet, nechápu, jak je to možné). Tak říkám mamce, ať to napíše na jednom fóru přímo na fleru, že od toho to tam je.
Jak to celé dopadlo, paní hrozí mamce právníkem, za pomluvu, že má zákaz vstupu na její stránky a že to u soudu doloží vyměněnou korespondencí(což je vážne směšné, viz níže) Což mamce přišlo dost jako špatný nápad, protože z dopisů, které si vyměnili to vypadalo asi takto: od nahlášení, že zboží nedošlo paní reagovala kolikrát i s týdenním zpoždením, většinou velice přehnaně: na prosté: Dobrý den, zboží mi nepřišlo, nevíte kde je problém?
reagovala zhruba takto: Vy mě tu osočujete, nikdy jsem s tím neměla problém, dejte mi pokoj.
taky se kolikrát zamotávala ve vlastních argumentech, jednou napsala, že se jí žádné zboží nikdy neztratilo(pointou tedy je: jste hnusná lhářka, co mě tu osočuje z krádeže), podruhé, že se jí ztratí zhruba každý 4 balíček pro zákaznici(pointou tedy bylo, že to pošta je ten zlý pachatel, že ona je v tom chudina nevinne, ale resit to proste nehodlá).
Ale proč to sem píšu především, kromě toho, že mě zaráží, že si paní libovolně upravuje své hodnocení, jsem velmi překvapená z jednoho faktu. Mamka když se chtěla podívat ´do jejich vyměněné korespondence, aby ji celou překopírovala do toho fóra na fleru, at si to kazdy precte sam a udela si o tom obrazek, tak zjistila, že kromě jediného dopisu, kde paní píše že ji mamka pomlouvá, žádný dopis nezbyl. Prostě to zmizelo!
Nechtěla jsem tomu věřit, ale je to tak, výsledek je ten, že paní je zřejmě také správcem, nebo má někoho z nich třeba v rodině a tak si dělá co se jí zlíbí. Vždycky se mi líbilo, čím fler zajišťuje to, že máte alespon nejakou záruku poctivého nákupu a to to, že vám tam hodnocení může napsat každý váš zákazník a že se dá z korespondence vždycky dokázat, jak se věci mají, ale zřejmě to neplatí.
Paní byla hodně nepříjemná, reagovala přehnaně, ráda osočovala, psala agresivně a nebála se urážek na adresu mojí maminky. Argumentem pro ni bylo: mám 4000 prodaného zboží, ale vy jste ta nespokojená a poukazovala na své kladné (100%) hodnocení od jejích zákazníků (kterému po těchto zkušenostech je těžko věřit. Je mi jasné, že má spoustu spokojených zákazníků, ale když přijde nějaký problém, tak je to s paní hodně těžké.Vyčítám si, že jsem za včasu nezkopírovala jejich korespondenci už dřív, abych ji mohla napsat alespon sem, ale koho by to predem napadlo? Máte někdo podobnou zkusenost?

Stránka:  1 2 3 Další »

  Reakce:
 
Ani  04.02.12 01:12
Ono se ztracenými balíčky je to problematické. Když pošta něco ztratí (a že se to stává), tak prodejce musí čekat než může podat reklamaci (což není krátká doba, protože se ještě čeká, jestli se to nevrátí zpět odesílateli, což se snadno může stát třeba pokud se ztratil lístek a nikdo se nebyl zeptat na poště). Reklamace poště trvá cca měsíc. V součtu až cca po měsíci a půl má prodejce jistotu, že mu zákazník nelže a nezkouší to na něj (aby měl zboží i peníze, věřte, že takoví lidi jsou). Takže prodávající je tak trochu v pasti, buď to riskne a vrátí peníze/pošle nové zboží hned, nebo to nějak nakupujícímu vysvětlí.

Ztracené hodnocení má jediné vysvětlení. Paní ho nemůže smazat sama, musela o to požádat vedení fleru s argumentem, že hodnocení bylo neoprávněné, a tento argument musela nějak obhájit. Proto doporučuji obrátit se na vedení také a uvést svou verzi. Fler v tomhle ohledu jedná skutečně poctivě, aspoň z mojí zkušenosti.
 
hedvika
275 příspěvků 04.02.12 01:17

no to chápu, ale pani byla okamzite agresivni, o byl hlavni problem, ne, ze zaplatila po delší dobe. No ale co ta vnitrni posta? tomu nerozumim!

 
hedvika
275 příspěvků 04.02.12 01:35

To, že se zboží ztratilo si musela zjistit mamka sama, kdyby to nechala na profesionální cti prodejkyně, tak dodnes nemá ani vrácené peníze. Já to znám taky z druhé strany, vím, že lidé zkoušejí podvádět, ale když se ke mně prodejce chová hrubě a nazývá mě zlodějem dřív, než si tedy sám zkusi zjistit, co se s balíčkem stalo, je podle mě něco špatně. Největší problém, kvůli kterému jsem to zde zalozila je ta smazana posta, chápu, ze si ji muzu smazat u sebe, aby mi nezahlcovala pamet, ale to ji pak smaze i u prijemce? jak pak má clovek neco dokázat? Jen překopírovany text už dukazem neni, to by si mohl takhle jakoze prekopirovt kazdy a vydavat to za dukaz. ta posta fleru mi zkrátka nedala spát :)

 
Ani  04.02.12 01:49

Však ji taky nehájím. Skutečně bych se zkusila ozvat fleru přes kontakt a popsat jim to takhle, museli to smazat oni.

 
hedvika
275 příspěvků 04.02.12 06:56

Jasný, tak já jim napíšu a pak dám vědět, co mi napsali.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 04.02.12 09:42

nadávat na poštu je oblíbený sport, ale z mé zkušenosti se na poště nikdy nic neztratí. Vyjímkou jsou faktury, které posílám poštou. Těch se „ztrácí“ tolik, až je to podezřelé:-) Je mi pak krajně trapné obvolávat klienty a ptát se, proč ještě nezaplatili a poslouchat pořád dokola, že se to zřejmě muselo ztratit na poště:-)
To jednání té paní je nehorázné. Takhle se prostě nesmí k zákazníkům chovat. Já být Tebou Hedviko, tak napíšu správcům z Fleru, že paní vyhrožuje žalobami za pomluvu. Proto už nebudete jednat s ní, ale přímo s majiteli stránek. Nakonec oni za ni zodpovídají. Pokud to odmítnou vyřešit, obula bych se do celého Fleru. To je opravdu závažné porušení pravidel a pokud oni mažou korespondenci a odmítají situaci řešit, tak to už je na stížnost na nějakém tom úřadu na ochranu spotřebitele…

 
hedvika
275 příspěvků 04.02.12 10:25
Zajímavé, tak jsem zde zbytečně čeřila vody, ačkoli to stále moc nechápu. Tak jsem se stavila za mamkou, abych se ji na tu postu podivala a opravdu tam nic neměla, kromě toho jednoho dopisu. Když se mamka odhlásila z účtu, protože má stálé připojení a přihlásila se znovu, tak už tam ta koresponcdence byla, tak se omlouvám, ačkoli tomu moc nerozumím, proč se to stalo.
Takže je po záhadě, s tím hodnocením je mi to jasné, že Fler asi moc nezkoumá, jestli je nějaké hodnocení odůvodněné, nebo ne, prostě když je požádáte, tak to asi smažou, možná, kdybych jim napsala, že s tím nesouhlasím s nějakým odůvodněním, zase by to tam vrátili. Mamka se v tom už ale vrtat nechce, že ji to zbytečně bere energii a tak podobně. Ale teď už aspoň vím, že nesmím dát jen na hodnocení, které do teď pro mě bylo jakousi zárukou. Takže se omlouvám, že jsem vám tim zbytecne sebrala cas.
 
RenaLange  04.02.12 10:33
Hedviko nesebrala, myslím že to je velice přínosné pro nás všechny abychom byli ostražití.
Taky mám zkušenost že " pošta ztrácí " jen vystavené faktury, proto je většina firem posílá doporučeně.
Z mé praxe je, že útočně reagují ti s máslem na hlavě, mají zkušenost že slušný člověk často zacouvá.
Myslím, že by Fler měl po přezkoumání situace člověka který se takto chová vyhodit.
Snižuje to důvěryhodnost celého Fleru.

 
Aimee.Dee
15 příspěvků 04.02.12 11:41

Hedviko, take bych to urcite doresila dokonce. Na fleru si obcas neco koupim a hodnoceni prodejce je pro me velmi dulezite. Od Fleru mi prijde dost nefer ze smazali Vase hodnoceni aniz by se Vas zeptali nebo Vam to alespon oznamali. Ja bych napr. predpokladala, ze kdyz tam hodnoceni uvedu proste tam zustane a uz bych si to znovu nekontolovala.
Chtela jsem se na prodejce podivat ale jestli jsem Vas pochopila spravne tak pod nickem veverka je tam spousta lidi, muzete to nejak upresnit? abych nemusela kazdeho rozkliknout a divat se co to vlastne prodava?

 
hedvika
275 příspěvků 04.02.12 12:15

aimee.dee ráda vám ho pošlu na email, kdyžtak mi adresu pošlete na můj: hedvika@centrum.cz

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 04.02.12 12:52

Hedviko, klidně to sem napiš, takové jednání by jí nemělo projít. Pokud nechceš, nedávno jsem dávala recenzi (pozitivní) na tento web. http://recenzefirem.com/
Lidé by to měli vědět. Pak by si to jednání příště nedovolila. To, že se tam konverzace opět objevila, je krajně divné. Vypadá to, že to stahli a pak se lekli a raději to tam vrátili.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 04.02.12 12:56

Do té recenze firem napiš prostě fler.cz, protože oni opravdu za jednání svých prodejců odpovídají. Tak nebudeš muset jmenovat přímo tu paní

 
hedvika
275 příspěvků 04.02.12 13:52

Spíš bych nerada dělala problémy mamce, ona už to chce nechat být a kdyby ji paní vážně pohnala před soud, i když si myslím, že by neměla šanci, tak je to velká otrava a zbytečný stres, ale tedy aby bylo předem jasné, která to je a já nenapsala přímo její jméno, tak je to teda výše zmíněné zvíře s přidaným písmenem na konci L, dělá s cínovými šperky a svojí tvorbou prý přispívá na zvířata, která má v názvu, a dokonce má klub, do kterého si můžete zažádat o povolení o vstup. V současné době má prodáno pře 4000 výrobků. Kdo bude chtít konkrétní jméno, napíšu ho do mailu, co jsem napsala výš. ;)

 
lilip  04.02.12 14:38

Hedviko, mám úplně stejnou zkušenost z Aukra. Stěžovala bych si Fleru adminům.
ti prodejci jsou fakt někdy neuvěřitelní. Nechápu to, sama prodávám, když se mi asi 3× za 4 roky ztratil balíček, tak jsem zákaznici okamžitě poslala nové zboží a pak už si to s poštou vyřizovala sama. Bez žádných vytáček. spíš se zboží někde zasekne, než vyloženě ztratí. Dojde třeba se zpožděním. Jednou se mi ztratil vatelín, co jsem objednávalaz velkoobchodu - ovšem to byla klasická rozkrádačka. rolle 140× 1 metr v průměru a bylo to pojištěné na 20 000 - hodnota 1500,– To bylo jasné.
Na Aukru jsem vydražila kabelku a triko, pšilo triko a peníze za kabelku zpět, namíchlo mě to, napsala jsem paní, ta arogantně napsala, že kabelka měla přehrnuté uši. Celé mě to namíchlo - nedala mi vědět, nezeptala se. Pak se z toho vyvinul týdenní urputný souboj emailů, z její strany děsné vyhrožování soudem, že si došlápne na mou firmu, ví, jak vypadám, co dělám, byla hnusně osobní - kontaktovala jsem teda Aukro já, přeposlala jim emaily a ti si na paní musela nějak došlápnout, vyzvali ji, ať to dá do pořádku a možná jí přiložili pistoli k hlavě, protože začala být milá, psala mi Petruško - vstřícná, slíbila, že až přijde další stejná kabelka, dá mi vědět - vyhrála jsem a zapomněla na to. S kabelkou jsem se samozřejmě rozloučila. Po třech měsících se mi ozvala, a mám kabelku doma za vydražených 54 korun a ještě s umírněným poštovným - 38. Nikoliv původních 68, nad čímž jsem se také podivovala. Jestli měla ten týden premenstruační syndrom, nebo jí tak vyděsili admini, to je mi záhadou.
Musím říct, že kabelka za víc jak 54 korun nestojí, je to nějaká reklamní od Loreálu, nechápu, proč kolem toho dělala takové haló - nejspíš jí někomu chtěla dát a pak nevěděla, jak z toho ven.

 
Ani  04.02.12 14:47
Fler za prodejce nijak neodpovídá, řeší až extrémní situace, o kterých by šlo říct, že mu poškozují pověst. Zpravidla se ale do osobních sporů nemíchá. Viz. podmínky.

Hedviko, taky bych to řešila dál. Vím, že ve fler týmu jsou poctiví lidi, kteří by nechtěli, aby se tu o nich takhle psalo. Ve výsledku to pak takhle poškozuje všechny prodejce, což mi vadí. Pokud to chce mamka nechat být, tak můžeš jen napsat do diskuzí na fleru, třeba i s odkazem sem (ale ten odkaz vysvětlit).

Barbucho, nevím, jestli taky posíláš několik set balíčků ročně :)) při tom počtu už vzniká jistá statistika ztrát.


 
MP Barbucha
3716 příspěvků 04.02.12 14:53

Ne, posílám pouze dopisy. Uznávám, že pošta asi něco ztratit může, psala jsem to trochu s nadsázkou. Pokud Fler za prodejce neodpovídá, nemůže se pak divit, že se tady a jinde o nich takto nehezky píše. Toto přece není osobní spor.
Já jsem z Fleru koupila pár věcí na děti, vše od stejné paní a vše bez problémů. Uznávám, že je to škoda, poškozuje to ty slušné prodejce. Ale já jsem nějak nepochopila, jestli Hedvičina maminka dostala zpět aspoň peníze. Pokud ano a paní byla „pouze“ nepříjemná, tak bych to asi taky nechala být, s tím se bohužel člověk občas setká

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 04.02.12 14:55

PS: Provozovatelé webu fler odpovídají za své prodejce minimálně tím, dobří prodejci jim dělají dobré jméno a ti horší špatné. Pokud vím, je to výdělečný projekt a proto by jej měli nějakým způsobem spravovat.

 
hedvika
275 příspěvků 04.02.12 14:56
Všem Vám děkuji za rady, rozhodně si vážím všech. Asi to skončím tak, že napíšu fleru, že nesouhlasím se zrušením hodnocení (samozřejmě z máminého profilu) a tím to uzavřu.
Ještě jednou, děkuji!
 
hedvika
275 příspěvků 04.02.12 15:00

Ano, peníze poslala, ale až po dvou a půl měsíci, co se jí mamka musela co týden připomínat že zboží nepřišlo, zboží objednala dávno před Vánoci, tak to trvalo hodně dlouho

 
lilip  05.02.12 08:34

Ani - s těmi ztrátami to není tak hrozné. Já posílám ročně kolem 4-5 tisíc balíčků a za 4 roky se mi fakt nenávratně ztratily 3 zásilky!!! Z toho jedna na Slovensko. Pár se jich vrátilo kvůli špatné adrese, dva předala špatně pošťačka cizímu člověku. Při tom množstvím můžu říct, že ztráta je ta poslední možnost. Na Fleru jsem ale zatím nikdy problém neměla. Zrovna jsem si nechala ušít krááásnou kabelku oi-oi i nákrčníkem do barvy. Tady: http://www.fler.cz/…n-12-2399528

 
zorro4
97 příspěvků 08.03.12 07:57

Dobrý ten, tato diskuze je více než měsíc stará, takže nevím, zda se ke zde diskutujím má informace dostane.
Předem upozorňuji, že nepracuji pro fler, ani s nikým z jeho „vedení“ nejsem spřízněná, stejně tak se neznám s onou zde probíranou prodávající. Jsem jen veliký příznivce fleru a velmi aktivně sleduji dění tam.
Proto mě zarazila informace zde uvedená, že by snad mělo být smazáno hodnocení bez vědomí zákazníka, který ho udělil.
Obrátila jsem se proto přímo na vedení fleru, zda se něco takového mohlo stát. Dostalo se mi odpovědi, že hodnocení maží jen ve zcela výjimečných případech, kdy porušuje etický kodex. Zažila jsem na fleru již několik vyhrocených situací a fler do nic přesto nezasahoval. Před zrušením hodnocení VŹDY kontaktují obě strany sporu. Takže není možné, že by bylo smazáno hodnocení, aniž by zákaznice byla vyzvána k vyjádření. Především ale, a to je informace zásadní, žádné hodnocení flerem nebylo smazáno již asi rok.
Tím nijak nezpochybňuji, že mohl nastat jakýkoliv konflikt mezi prodávající a kupující, o tom nic nevím a nemám důvod tomu věřit ani nevěřit.
Nedošlo ale k mazání hodnocení na fleru.
Vzhledem k „záhadnému“ mizení a objevování se pošty bych to viděla spíš na technickou nezdatnost na straně kupující - buď hodnocení nebylo uloženo, nebo si ho smazala. Každopádně hodnocení lze zadat 6 měsíců po skončení obchodu, tedy máte dost času jej tam dopsat, je-li to potřeba.
 Zuzka

 
hedvika
275 příspěvků 08.03.12 09:40
ahoj Zorro 4!
Mizící pošta bych řekla byl jen nějaký dočasný problém serveru. Někdy se mi to stává i na jiných stránkách, obzvlášť na FB(nespolehlivý chat i zprávy, které se objevují jak se jim zachce) a votocvohoz(mizení zboží), je to spíš technický problém. Což se může stát. Ale to hodnocení prostě zmizelo. Také mě to zarazilo, proto jsem to sem napsala. Nemám nejmenší důvod snažit se pošpinit fler, nebo tak něco, sama na něm prodávám a jsem ráda, že si nemusím platit vlastní webovky. Věřím, že i ona prodávající má opravdu mnoho spokojených zákazníků, její problém je hlavně ten, že když nastane problém, je v opozici, vulgární a neochotná. Jediné co jsme po ní chtěli, bylo (když už jsme sami zjistili, že balíček zůstal kdesi v Praze na poště) a nebyl nám doručen, aby si zařídila jeho navrácení a a nám poslala zpět naše peníze. To jí trvalo 2 měsíce. Nejsem žádný odborník, ale co já vím, třeba má paní syna zdatného v počítačích a pomohl jí své negativní komentáře smazat? Pravda je někde tam venku :D
 
gulietta  08.03.12 10:29

Teda mne ešte nikdy nezmizla pošta,ani na FB ani nikde inde. A špekulácie typu akého ma pani zdatného počítačového synka vo mne prebudili pochybnosti o celej kauze. Takže pravda asi nebude niekde vonku,ale na druhej strane. :-)

 
anicka  08.03.12 10:54

No mne teda spravy na facebooku miznu v niektorych obdobiach pomerne casto (pripadne na chat ani nepridu alebo sa objavia az za dva dni). Neviem, cim to je, na pocitaci som schopna akurat tak napisat text vo Worde a odoslat mail, ale stava sa to…

Stránka:  1 2 3 Další »
 Váš příspěvek

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit