Rozdiel velmi chuda a velmi tucna.

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
dula  13.09.13 23:15
Rozdiel velmi chuda a velmi tucna.

Velmi chuda vs. velmi tucna.

Příspěvek upraven 13.09.13 v 23:25

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Stránka:  1 2 3 Další »

  Reakce:
 
Akitaken
4960 příspěvků 13.09.13 23:18

Well…

 
dula  13.09.13 23:19

Chcela by som upresnit diskusiu…nakolko ma motivovali prispevky poslednych dni. Co je slusne? Co je spravna rada? Kedy, kde a komu je vhodne poradit ohladom vahy a telesnej konstrukcie? Co je prijatelnejsie kritizovat? Chudsiu, alebo silnejsiu postavu? Co hovorite na reakcie na rozne typy postav tu na MP?

 
Akitaken
4960 příspěvků 13.09.13 23:20

And also…

 
dula  13.09.13 23:25

:) tesim sa ze mate zmysel pre humor :) ilustracne fotky super…chcela som sem pridat 2 fotky na porovnanie z aktualneho MP ale nedalo mi to to srdce, aby som niekomu neublizila, aj ked vase obrazky co to hovoria :)

Příspěvek upraven 14.09.13 v 08:18

 
stricc  13.09.13 23:27

Kdyby si ty šaty prohodily, tak horní holka nepochybně obdrží pár komentářů, že je to na ni moc usedlé a že si ve svém věku a se svojí postavou může klidně dovolit mnohem větší odvaz, zatímco paní dole by byla bez debat odeslána do pekel horoucích. Asi tak.
edit: aha, fotky zmizely. No prostě tamty dvě, co jste sem dala

Příspěvek upraven 13.09.13 v 23:28

 
dula  13.09.13 23:28

Stricc ze uz nie cu vyditelne tie fotky so som tu povodne chcela uverejnit?

 
stricc  13.09.13 23:29

@dula už jsou pryč

 
dula  13.09.13 23:31

…lebo som sa zlakla, ze nieco spravim zle, ale ak si to videla, ze mam dobry dotaz? resp. aky mas nazor? ty si tu casto, mas prehlad, urcite vies co som myslela mojou otazkou.

 
stricc  13.09.13 23:38

@dula vím, ale více méně jsem už odpověděla, co si myslím. Nechám s dovolením stranou zdravotní připomínky. Z hlediska estetického se obávám, že se tady nezavděčí nikdo s ničím, akorát různé komentující jsou vysazené na různé věci, takže určitá sorta vždycky poznamená, že „přidává vám to kila“, a to i když třeba na základě jiných fotek bezpečně vědí, že nositelka outfitu vypadá jak oteklá nit, no a jiná zas vždycky vystartuje, kdykoliv někdo poznamená, že v tom vypadá moc hubená.
Já jsem třeba tak trochu zatížená na hezké nohy a myslím si, že z těch, co nohy ostentativně předvádějí ať už v mini, kráťasech nebo úzkých kalhotách, si to ve skutečnosti může dovolit tak možná každá desátá. No ale zkuste něco říct v davu, který znechuceně vrčí, jakmile je sukně jen kousíček pod kolena, jak je to nemožně usedlé a babské.
Tohle prostě nějak nemá cenu řešit. Každý ví, že oblečení by mělo zdůrazňovat přednosti a potlačovat nedostatky postavy, kvůli tomu ani nemusí chodit sem. Jenže z pěti lidí se stěží dva shodnou v tom, co je vlastně přednost a co je nedostatek, a když už k tomu náhodou dojde, tak někdo třetí začne vykřikovat, že se nemá řešit postava nýbrž samotný outfit. Tak co s tím jako chcete dělat?

 
Dalmitka
1304 příspěvků 14.09.13 13:36

@stricc - „Já jsem třeba tak trochu zatížená na hezké nohy a myslím si, že z těch, co nohy ostentativně předvádějí ať už v mini, kráťasech nebo úzkých kalhotách, si to ve skutečnosti může dovolit tak možná každá desátá.“
MOJA REČ.

 
terkaOl
72 příspěvků 14.09.13 13:37

@Akitaken Asi mi unikly nějaké fotky z prvního příspěvku, ale co je příliš hubeného na slečně vlevo? Je krásně tvarovaná a úplně normální, kéž bych se tomu jednou aspoň trochu přiblížila (před týdnem jsem zahájila velkou akci „nežer a běhej“, tak uvidíme :-)).

@dula: A k čemu je vlastně tohle vlákno? Postrádám tu dotaz, téma diskuze…

 
jumbeee  14.09.13 14:55
@dula píše:
Chcela by som upresnit diskusiu…nakolko ma motivovali prispevky poslednych dni. Co je slusne? Co je spravna rada? Kedy, kde a komu je vhodne poradit ohladom vahy a telesnej konstrukcie? Co je prijatelnejsie kritizovat? Chudsiu, alebo silnejsiu postavu? Co hovorite na reakcie na rozne typy postav tu na MP?

NIKDY, pokud se na to neptal nebo nejste jeho lékař a NIC z toho není přijatelné kritizovat.

 
Jetthro
1129 příspěvků 14.09.13 15:25
@dula píše:
Kedy, kde a komu je vhodne poradit ohladom vahy a telesnej konstrukcie? Co je prijatelnejsie kritizovat?

Jedine pokud clovek o nejaky komentar nebo radu sam pozada. Kritizovat, nebo spis komentovat jeden ci druhy extrem si podle me muzou dovolit jen opravdu blizci lide v momentu, kdy uz to zajde do zdravi skodici zony a hlavne si to inkriminovana osoba sama uvedomuje. Tzn. prijde mi v poradku kdyz treba rodic, dite, sourozenec, dlouholety blizky kamarad setrne rekne, ze par kilo dolu/nahoru by nejen sluselo ale navic by se clovek i citil lepe psychicky, fyzicky a predesel by zdravotnim problemum. Pokud ma nekdo 160cm a vazi metrak a minimalne se tvari, ze je fakt spokojenej, prosim, jeho vec, jen at laskave nenosi leginy s kratkym trikem :))

 
Uživatel je onlinebenyka
4236 příspěvků 14.09.13 15:26

Myslím, že se nehodí komentovat postavu jako takovou, ale hodí se komentovat nevhodný oděv pro danou postavu. U objemnějších postav (resp. řekněme přímo u velkých zadků) jsem si uvědomila tu hranici nevhodnosti zrovna předevčírem, když jsem šla za dvěma postaršími ženami plus mínus stejných postav a stejně oblečených. Rozdíl byl jenom v tom, že jedna měla lem svetru kolem boků těsný a druhá volný. Té první se při každém kroku vlnila tato línie s amplitudou dobrých dvacet centimetrů, na což člověku nezbývalo než fascinovaně hledět (a to jsem ženská!), zatímco druhá paní normálně šla, resp. vykazovala jen běžně společensky akceptovatelný vodorovný posun. A vo tom to je.

 
Kamaela
154 příspěvků 14.09.13 16:26
@dula píše:
Co je prijatelnejsie kritizovat? Co hovorite na reakcie na rozne typy postav tu na MP?

Když pominu fakt, že pokud nejde o skutečně blízkou osobu, tak vám do postavy nic není, což napsala Jettrho. A ke kritice postav na MP. Myslím, že by se mělo hodnotit oblečení a to jak sedí nebo nesedí dané postavě, protože každý opravdu nejsme modelka. Co mi vadí je například rekace, která se nedávno objevila v Galerii - obézní postava nemůže nikdy vypadat dobře v ničem, tečka, konec, hotovo a proto se dá červené ramínko. A pak se divíme, že většina fotek v galerii je jako přes kopírák. Ten kdo vybočuje, tak raději fotku nepošle.

 
Akitaken
4960 příspěvků 14.09.13 18:38
@terkaOl píše:
@Akitaken Asi mi unikly nějaké fotky z prvního příspěvku, ale co je příliš hubeného na slečně vlevo? Je krásně tvarovaná a úplně normální, kéž bych se tomu jednou aspoň trochu přiblížila (před týdnem jsem zahájila velkou akci „nežer a běhej“, tak uvidíme :-)).

Googlila jsem „slim and fat“. Našla jsem tohle. Žádnou hlubší magii v tom nehledejte…

 
jumbeee  14.09.13 19:05

„@Akitaken“: :D

 
jumbeee  14.09.13 19:10

@terkaOl Lepší?

 
Narcisa
100 příspěvků 14.09.13 19:12
@Kamaela píše:
Co mi vadí je například rekace, která se nedávno objevila v Galerii - obézní postava nemůže nikdy vypadat dobře v ničem, tečka, konec, hotovo a proto se dá červené ramínko. A pak se divíme, že většina fotek v galerii je jako přes kopírák. Ten kdo vybočuje, tak raději fotku nepošle.

Fakt je ten, že opravdu obézní člověk vypadat dobře nebude a to v ničem. Pokud máte deset-dvacet kilo navíc, dá to trochu práce, ale můžete vytvořit outfit, ve kterém budete vypadat velmi dobře. Pokud máte třeba šedesát kilo navíc, i přes jakoukoliv snahu to dobré nebude. Může Vám to vadit, můžete proti tomu protestovat, ale je to fakt.

 
terkaOl
72 příspěvků 14.09.13 19:41

@jumbeee: Jasně, mnohem. Ale teď nebudu moct usnout :)

 
Kamaela
154 příspěvků 14.09.13 21:20

@Narcisa Jasně, souhlasím, že pokud je někdo morbidně obézní, tak se mu nikdy nepodaří vypadat jako modelka. S tím souhlasím, to je neoddiskutovatelný fakt. Co mi vadí je to, že pokud se objeví fotka ženy s nadváhou nebo obezitou, tak se v diskuzi vždy najdou příspěvky urážlivé, nevyžádané rady ohledně hubnutí a podobně. Proč raději nehodnotit to jak se ta dotyčná popasovala s tím co má? Jaké zvolila materiály a střihy, jak se jí podařilo nakombinovat barvy, jak k oblečení doladila doplňky. Kdyby se to vzalo doslova tak jak píšete, bylo by zbytečné aby obézní ženy chodily na MP, protože stejně budou vypadat blbě. Raději se navlečou do hábitu z Petrklíče a rezignují. Vždyť by bylo přece super aby o sebe dbaly a přemýšlely o svém oblečení ženy štíhlé, hubené, obézní, mladé, staré, vysoké nebo malé.

 
Akitaken
4960 příspěvků 15.09.13 08:13

Mě se strašně líbí, že lidi mají obecně drzost soudit někoho dalšího. Zvláště ti, co tenhle problém zrovna nemají (ale mají nějaký jiný třeba):

  • Máš povislá prsa od přírody? No fuj! Já ten problém nemám, heč a jsem fakt ráda, protože něco takovýho bych na hrudi nechtěla. Tak šup, šup, nech se rozřezat a strčit si tam dva silikonový polštáře. A konečně budeš vypadat.
  • Jseš tlustá? No fuj! Já ten problém nemám, heč a jsem fakt ráda, protože na rozdíl od tebe se umím ovládat a nežeru. Tak šup šup, vzdej se všech jídel, cos dosud jedla a přejeď na obilné klíčky a polystyren. A třicetkrát denně aerobik. A konečně budeš vypadat.
  • Máš křečové žíly? No fůůůůůj! Já ten problém nemám, heč a jsem fakt ráda, protože můžu ukazovat nohy. Co na tom, že je máš líp tvarované. Tak šup, šup, vzdej se krátkých sukní, protože na ty hnusný promodralý žíly se nikdo nechce koukat. A koukej, ať ti s tím doktoři něco udělaj, páč je to hnus. Snad konečně budeš vypadat.

Tak co, mám pokračovat? Třeba s celulitidou, křivejma a ne tak bílejma zubama, špatnou pletí, apod.?

Víte co, vy všechny, co tak rády kritizujete druhý.. nejste samy tak bezchybné, jak se děláte. Tak dejte druhým svátek. Chlapi umí být ve svých poznámkách pěkně krutí, ale tak bezcitní, jako hejno jedovatých bab… to nikdy.

 
Giulietta  15.09.13 08:18

@Akitaken Asi ste to myslela inak, alebo sa vám to správanie fakt líbi?

 
Akitaken
4960 příspěvků 15.09.13 08:19
@Giulietta píše:
@Akitaken Asi ste to myslela inak, alebo sa vám to správanie fakt líbi?

Já jsem to myslela, samozřejmě ironicky. Nelíbí. Nesnáším ho.

Stránka:  1 2 3 Další »

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit