Rozdielne vzdelanie

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

TinaAnd
7 příspěvků 11.05.13 09:35
rozdielne vzdelanie

Zaujímalo by ma, ako pozeráte na rodielne vzdelanie partnerov. Je to problém? Alebo nie je?. Mám príklad v okolí kedy to problém nebol (rodičia), kedy je muž menej vzdelaný ako žena. Samozrejme, že si myslím, že vzdelanie ešte nikomu nezabezpečilo prirodzenú inteligencou a rozhľad a naopak, keď menšie vzdelanie, teda nižšie neznamenalo, že by ten človek nemohol byť inteligentný a nevedel sa uplatniť a nemal všeobecný prehľad. Ale aj tak, zaujímalo by ma, či ste pri výbere partnera zvažovali aj to, aké má vzdelanie.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 Další »

Reakce:

Cinkitoo  11.05.13 09:46

@TinaAnd Já studuju VŠ (Mgr., zatím 3. ročník) a přítel má výuční list. Jsme spolu skoro 6 let, plánujeme společnou budoucnost, a zatím se nestalo, že bychom v téhle věci museli řešit nějaký problém. On mě podporuje, chápe, když mám zkouškové apod., dokonce mě teď zkoušel z odborného jazyka :D Ale vím, že je to opravdu kus od kusu. On se o všechno zajímá (zeměpis, příroda, technika…), má hodně široký rozhled. Nebýt jeho lenosti učit se poučky, mohl by studovat dál. Ale nemám mu za zlé, že to neudělal.

Ceresa
465 příspěvků 11.05.13 09:47

Tady budu ukamenovana, ale vzdelani je pro me dulezite. Jsem VS a potrebuju chlapa, ke kteremu muzu vzhlizet…chytrej­siho. to neznamena, ze musi mit tri tituly pred jmenem a dva za nim, ale s klukem, co nema ani maturitu by nam to neklapalo.

blacken
2320 příspěvků 11.05.13 09:49