Šaty na ples

Fotoalbum tématu (3) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Heartless Girl
47 příspěvků 26.10.12 21:57
ŠATY NA PLES

Chodíte na plesy? Jaké na ně máte šaty? A jaké vysněné šaty byste si na plesy koupily? A co nejhrošího jste na plese kdy viděly?

Reakce:

Roseline
2319 příspěvků 26.10.12 22:21

Není ples jako ples. Dávám přednost šatům po kolena. Jsem studentka, proto zatím navštěvuji plesy, kde studenti převažují (univerzitní, maturitní). Bohužel se tam vyskytuje spousta pekelných oděvů. Zajímavé je, že se snad vždy jedná o dívky. Hrozný pohled je na plesové róby jako jsou plážové šaty nebo legíny /minišaty a ramínka jsou samozřejmostí/.

linda147
59 příspěvků 26.10.12 23:21

Brzy to bude aktuální téma. Protože se s mužem věnujeme především letním sportům, nejlepší způsob, jak přežít zimu je, protancovat ji. Takže šatů, halenek, kalhot a kombinovatelných variací, včetně k tomu vhodných kabáů, kabelek, a botů mám spoustu.
Jasně, že není ples, jako ples, takže není nutno na každé tancovačce, trsat v robě.
Nicméně na slavnostnější příležitosti bych se přimlouvala za dlouhé šaty, pro mladší bez rukávů, tak to má správně být. Starší dámy pak ať pečlivě zváží, co jim na půvabu přidává a co ne. Hlavně prosím Vás, když už vyjdete v šatech bez rukávů a cítíte, že to není to pravé ořechové, vyhněte se různým šálům, které obtočíte vpředu kolem ramínek šatů. Stejně Vám to při tancování spadne a stejně všichni vědí, proč to děláte.
Všeobecně dámy, prosím Vás, velmi pečlivě važte materiál. Ono opravdu není všechno zlato, co se třpití.

linda147
59 příspěvků 26.10.12 23:24

Och, hrubka - třpytí. Omlouvám

MP estate
150 příspěvků 28.10.12 09:02