Second-hand online

Fotoalbum tématu (2) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
7427
15 příspěvků 27.07.13 18:31
Second-hand online

Stále je zmiňováno, jak se má luxusnější oblečení kombinovat s levnějšími kousky ze sekáče a jak se dají najít v sekáčích bezva věci. Ráda bych v secondhandech nakupovala více. Ale přijde mi, že těch kamenných je málo a nebo v nich nic není (alespoň v Pardubicích). Občas něco nakoupím v Marvilu (když přijede), ale tam také někdy není čas zajít. Nevíte o nějakém dobrém sekáči on-line? Kde nakupujete vy?

Stránka:  1 2 3 4 Další »

  Reakce:
 
katango
1356 příspěvků 27.07.13 19:12

http://www.secondhand-iva.cz/ http://www.stramanda.cz/ http://www.megasecondhand.cz/ http://danika.mimishop.cz/ http://www.moda-lucia.com/ http://www.secondhand-marcela.cz/ http://www.sekactym.cz/ http://modanet.cz/

 
7427
15 příspěvků 27.07.13 19:24

Díky. Občas sem kouknu, ale málokdy vyberu. Asi mám přehnané nároky.

 
Hupetra
66 příspěvků 28.07.13 15:42

http://www.mimibazar.cz/bazar.php?…

 
bambulka123  28.07.13 20:29
Second hand- množství zboží
@katango píše:
http://www.secondhand-iva.cz/ http://www.stramanda.cz/ http://www.megasecondhand.cz/ http://danika.mimishop.cz/ http://www.moda-lucia.com/ http://www.secondhand-marcela.cz/ http://www.sekactym.cz/ http://modanet.cz/

U tohohle sortimentu platí více než kde jinde, že je potřeba sledovat nabídku, protože co kus to originál. Proto je těžké rozlišovat eshopy podle kvality oblečení- obecně(Hlavních třídíren je jen několik a jsou to obrovské fabriky, proto oblečení pochází z podobných zdrojů). Důležitá je pestrost výběru(množství), služby(rychlost a spolehlivost dodání), prezentace(co nejpodrobnější možnosti parametrického vyhledávání- velikosti, věk, cena, barva atp.) a cena(jako u všech komodit- někdo chce víc a někdo míň. U tohoto artiklu je to těžké posoudit na první pohled- musí se posoudit s přihlédnutím k více položkám) Pro zajímavost předkládám počty produktů k 28.8.2013 na jednotlivých uvedených eshopech Někde to přímo uvádějí jinde je počet stránek krát počet kusů zboží na stránce
http://www.secondhand-iva.cz/ 107×18=1926Ks
http://www.stramanda.cz/ 56×26=1456Ks
http://www.megasecondhand.cz/ 234×15=3510Ks
http://danika.mimishop.cz/ 10695Ks
http://www.moda-lucia.com/ 2708Ks
http://www.secondhand-marcela.cz/ 146×15=2190Ks
http://www.sekactym.cz/ 116×21=2436Ks
http://modanet.cz/ 668×20=13360Ks

 
CandyKendall
1164 příspěvků 28.07.13 21:17

Jak zmínila @Hupetra, která za to hned dostala červená ramínka, tak dobrý online sekáč je zde zatracovaný mimibazar. Když pominete „tleskanky“ a „tvořilky“, které se tam nacházejí a tvoří tamější komunitu, je to vážně asi nejlepší online sekáč. Hodně tam jede i outlet, především značka NEXT. A pokud budete prohlížet oblečení, rozhodně nepřijdete do kontaktu s podivnými recepty a diskuzemi, takže přestože to možná odsuzujete jako podivnou maminkovskou komunitu, jako bazar je to k nezaplacení :) Takže za mě mimibazar a votocvohoz.

 
Ceresa
465 příspěvků 28.07.13 21:44

Koukla jsem na ty odkazy a je to na me hrabarna. Mela jsem svuj oblibeny vysperkovany sekac a od te doby nic. Klidne si priplatim a vim, ze neco zajimaveho najdu. Ale nabidka Nextu a Espritu z devadesatek me odradi uz na prvni strance…

 
bambulka123  28.07.13 23:48
Second hand

Mimibazar je vlastně takový slepenec bazarů. Tzn. je to základní platforma, kde jednotliví inzerenti pod svými jmény prodávají. Není na tom nic špatného a je to prima. Výhodou je, že za Vás již tito inzerenti prošli zmiňované „hrabárny“. také mají více času na prezentaci a tudíž si mohou s fotkou lépe pohrát. Na druhou stranu často fotí na podlaze a třeba i shora, takže jsou fotky zkreslené. K nám do second handu(vlastníme second hand) chodí pravidelně paní(a není sama), která v hrabárně vybere kupu zboží a netají se tím, že to potom na netu prodá za x násobek. Ve finále jsou spokojeni všichni. Kdo si myslí, že inzerenti tam prodávají co sami, nebo jejich děti a přízeň odnosí, je na omylu. Stejně tak je na omylu ten, kdo se domnívá, že zboží nakupují za drahé peníze v luxusních sekáčích, nebo nakupují luxusní zboží z velkoobchodů(kilo cca 300Kč=kus cca za 100Kč. Samozřejmě je tam spousta lidí, kteří prodávají své věci. O těch to ale není. Domnívám se, že je evidentní, že se najde stejně dobré zboží jak ve zmiňovaných(i nez­miňovaných)on­line sekáčích, tak i v mimibazaru, což je x online sekáčů pohromadě. Rozdíl mezi nimi je v tom, že mimibazar připravil těmto subjektům platformu, kterou používají a nemusí tudíž mít svůj eshop. Přemýšlím, jaké z toho plynou výhody pro zákazníky… výhoda je v tom, že si nemusí zadat do vyhledávače second hand online. Má některé z nich na jednom místě. Jinak to jsou obchodníci jako všichni ostatní. Výhody u externích(ne­mimibazarových sekáčů) shledávám v tom, že mohou zavést funkce, které usnadní zákazníkovi vyhledávání. Jinak je to vše o jednom a tom samém. Jinak ještě zmíním to, co možná někomu uniká. Second hand zboží je v základu jen zboží. Tzn. čím více jej nakoupíte, tím máte lepší cenu. Čím máte nižší cenu, tím nižší cenu můžete nabídnout zákazníkovi. Pakliže je mimibazar platformou pro mnoho malých sekáčnic, odpovězte si sami co to znamená s ohledem na cenu.
Ještě malá reakce na poznámku o odrazení „na první stránce“. Skuteční fajnšmekři a sekáčníci nedají na dojem ze zboží na první stránce, ale vědí, že pár produktů z první stránky obchod netvoří.
Vidím, jak k nám přijdou zákaznice a listují mezi věšáky jeden za druhým, v odděleních, které je zajímá. Second hand je totiž umění a vášeň. Nabubřelost musí stranou. Kdo dnes nenajde najde zítra. Kdo nenajde na jednom stojanu, najde na druhém. Kdo nenajde na jedné stránce najde na druhé atd. atd. Kdo chce najít, najde dříve či později určitě. Potom ovšem nastává právě otázka servisu, aby se objednávka rychle vykryla, vrátily rychle peníze za vrácené zboží atd.

 
Hupetra
66 příspěvků 29.07.13 08:42

@CandyKendall děkuji za podporu :-), tuto paní mám vyzkoušenou, a bez problému. Ty červená ramínka byla jen a pouze kvůli tomu, že je z mimibazaru, být to klasický odkaz na eshop, nic by se nestalo. Také mám pár prodejců, co prodávají outlet, ale to už sem radši dávat nebudu, každý si to může projít na MMB. Já osobně proti MMB nic nemám, ale je to tím, že se tam věnuji pouze nákupu a prodeji oblečení - nic víc, nic míň. Na diskuze nemám čas, když potřebuji poradit, vím, kam se obrátit, recepty tam také nevyhledávám. Když hledám nějaký konkrétní, zadám do vyhledávače, a pátrám, stránek receptů je spousta. Nebudu tu nadále obhajovat svou aktivitu na MMB, o tom je jistě dost diskuzí. Jen jsem zakladatelce diskuze chtěla dát tip.

 
DRW
1240 příspěvků 29.07.13 09:19

Nevim proc, ale me secondhand manie nejak miji a mijela, nakoupila jsem v nich jen jednou a to kdyz byly deti velmi male. Predstava, ze si koupim neco, co nekdo prede mnou nosil me dost desi. Cizinci, se kterymi se pracovne stykam se dost divi, kdyz pochvaleny odev je ze secondhandu, kolegyne se pysni, ze dobre nakoupily. Na druhou stranu podle nich je to vyhozene obleceni urcene na charitu.

Osobne jsem spis zastance kombinovani kvalitniho obleceni (i treba usiteho na miru), doplneho zajimavym kouskem z vyprodeje.

Na druhou stranu nic proti prazdne penezence a nakupum SH, ale na chlubeni to neni.

 
CandyKendall
1164 příspěvků 29.07.13 20:44

@DRW No vidíte, a pro mě to na chlubení je :) Podle mě zase není žádné umění koupit si něco v normálním obchodě, kam jednoduše vejdete a máte od stejného kusu deset barev a deset velikostí, v podstatě stačí věc jen popadnout a zaplatit. Oproti tomu při nakupování v sekáči je potřeba trpělivost, notná dávka štěstí a především umění hrabat - já jsem v sekáči schopná strávit klidně dvě hodiny, všechno si kus po kusu projít a skoro pokaždé odcházím s nějakým skvělým úlovkem za pár korun, a to mám potom radost, jak jsem skvěle pořídila a jsem na to tak nějak mnohem víc „pyšná“, než kdybych si to koupila v normálním obchodě, - mám pak pocit, že jsem si to tím hrabáním a přebíráním tak nějak zasloužila. Nakupování v obchodních řetězcích je pro mě proti sekáči nuda :)

 
andreama
228 příspěvků 29.07.13 20:52

Dříve jsem měla sekáče moc ráda, bavilo mě tam lovit, ale už na to nemám čas ani náladu někde něco hodinu hrabat.

 
bambulka123  29.07.13 23:36
Výhoda second handu

Jsou lidé, kteří tu hodinu rádi hrabáním stráví, protože vydělávají podstatně méně, než jsou schopni za onu hodinu ušetřit. K nám chodí nakupovat jak nízkopříjmoví, tak úředníci, soudci atd. Když si koupí tričko Ralph Lauren za 150Kč, namísto 2500Kč, tak jsou rádi, protože 2300Kč za hodinu zpravidla nevydělávají. A i když vezmou v potaz nějaké to onošení(přičemž zpravidla není nijak výrazné, nebo se jedná i o outlet), tak i tak je hodnota daného kusu pořád velká.
Co se týká poznámky DRW, že ji děsí, když před ní někdo oblečení nosil… Je to každého věc. Na druhou stranu bych ráda zmínila, že po vyprání najdete na oblečení méně známek po bývalém majiteli, než například při používání příboru v restauraci(který někdo strkal do pusy), sklenice v jídelně, nebo auta z bazaru…
To, že je to oblečení určené na charitu je pravda. A pokud je to pro někoho překvapením, nebo mu to je proti mysli, tak ať uvažuje: Zpravidla u všeho oblečení, které se po světě sbírá, je proklamováno, že je na charitu. A také že ano. Jde to do obrovských třídíren, tam se to rozdělí podle toho, co je pro kterou zemi vhodné a posílá se to tam. Do chudých zemí jde samozřejmě spousta oděvů, ale drtivá většina končí právě v sekáčích. Z výnosu jsou potom financovány různé charitativní projekty. A v tom je právě ta charita. Pokud by všechno sesbírané oblečení mělo fičet do afriky, nebo jiných chudých zemí, tak by tam nevěděli, co s tím mají dělat.

 
DRW
1240 příspěvků 30.07.13 07:38
@CandyKendall píše:
@DRW No vidíte, a pro mě to na chlubení je :) Podle mě zase není žádné umění koupit si něco v normálním obchodě,

Vidite a pro me neni umeni chodit po sekacich ani po tech velkych nakupnich centrech. Pro me je umeni najit peknou latku a vymyslet, co si necham usit. Inspiraci se mi stavaji fotografie z modnich prehlidek, moje zaliba v obleceni 40-50.let (strihove) (prevazne anglicka a francouzska), to doplneno jen jednotlive vybranymi kousky z obchodu (a tim nemyslim H&M, Orsay, Promod, Primark etc. casto navstevovanymi i zdejsimi pekelnicemi). V tom ja vidim originalitu a moznost si skladat satnik tak, aby mi jednotlive kousky sly kombinovat.

@bambulka123:
co se tech SH a charity tyce. Mate pravdu k tomu charita je urcena, ale vite takovy rozmach SH jako u nas a chlubeni se tim, ze jsme to ulovili v hrabarne, neni az tak obvykle v okolnich statech krome Slovenska. V Polsku sekac, aby lupou hledal (vim to od polskych kolegu :) ). V Nemecku jsem se s tim nesetkala a v severskych zemich taky ne.
Ono je to byznys, nas dovozce zajede nekde na zapad do sberny obleceni pro charitu, koupi za babku a za mnohem vetsi babku proda milovnikum SH. I to tricko Ralph Lauren koupi v dane charite na kila napr. 1 euro/kg a Vam pak 20 dkg proda za 250,–-. Pravda lehce onosene, vyprane, ale v danou chvili velmi drahe. A charitativni projekt z toho ma ono euro, ale mozna ani to ne.

A Ceska republika se stava smetistem zbytku sveta, protoze, co se asi stane s tim zbozim, co neprodaji? Nekolik lezi v danem sekaci, pak se to odveze do sberny na hadry. Ale majitel sekace ma stale pekny zisk, za ktery si nakoupi kvalitni obleceni a na nejakou charitu vubec nemysli.

A to je vlastne vse pro „idealistky“, ktere si navic, ze ulovily neco pekneho, mysli, ze podporily charitativni projekt nekde ve svete, bohuzel podporily bankovni konto majitele SH a dovozce tohoto obleceni do Ceska.

 
isko
511 příspěvků 30.07.13 08:34
@andreama píše:
Dříve jsem měla sekáče moc ráda, bavilo mě tam lovit, ale už na to nemám čas ani náladu někde něco hodinu hrabat.

jo, souhlasím.
Navíc jsem zjistila, že sekáče kazí vkus, pokud si člověk nedá hodně pozor.

 
bambulka123  30.07.13 08:53
Zbohatlíci

Z mého pohledu jste spíše výjimkou. I holky, z mého okolí, které jsou vyučené švadlenky nemají zpravidla ani šicí stroj a zkrátka nešijí. Je to pěkné, že si takto sama na sebe šijete, ale vysvětluje to zřejmě náš názorový nesoulad co se týká second handu.
V Polsku o sekáčích vím, a že by jich bylo méně než u nás nemohu posoudit. Je jich tam také dost. Stačí se podívat na net.
Do jiných okolních zemí nejezdím. Například ale v americe jsem také hodně „lovila“ a jsou tam sekáče běžné.
Co se týká ceny, tak je to takto: oblečení jde do fabriky. tam se třídí a fabrika dá projektu například ono euro. Za třízení, které mimochodem vyžaduje obrovské množství lidí a energie, budov, techniky atp. má rozdíl mezi eurem a právě přetřízeným textilem. Tzn netřízenou surovinu pořídí třeba za euro a to, že ji potom očistí od největšího bince a případně ji roztřídí druhově, si nechají zaplatit obchodníky a velkoobchody. Velkoobchody tedy zpravidla nakoupí už tuto předtříděnou surovinu a následně ji ještě dále třídí na zimní, letní, dětsky atd. za to si nechá také zaplatit tím, že navýší cenu za kilo. No a nakonec se textil dostane k maloprodejci, který už má cenu na vstupu třeba i několik set korun. nebo také může vstoupit do toho procesu někde mezi, cenu bude mít nižší, ale zato menší kvalitu, takže hodně odpadu. Tolik pro upřesnění. To, že by Česko bylo kvůli toho smetištěm pro zbytek světa je myslím přehnané. Zkrátka co se neprodá se dá do výkupen, kde to potom dávají do fabrik a tam se to zpracuje například na výplň do autosedaček.
To, že majitel sekáče má pěkný zisk je taková ta maloměšťácká filozofie. nevím, kolik majitelů sekáčů znáš. Někteří z nich si jistě mohou žít slušně. Věř, ale že to není na nějaké extra zbohatnutí. Spíše je to o tom, že tito lidé nechtějí být na pracáku, chtějí se o sebe postarat a našli si tuto cestu. Zboží na vstupu není tak drahé, neztrácí nějak moc časem na hodnotě a když na trhu neuspěje, tak nenaseká dolit dluhů jako jinde. Že by ale z toho byl bůhvíjaký vývar, tak to máš zkreslené představy. Zvláště dnes právě v době tzv. hrabáren mají sekáče nízké ceny, spousty 50% akcí. Kromě toho, pokud nejste ve vlastním prostoru musíte platit nájem, energie atd. A pokud jste ve vlastním prostoru, tak to snad náklad není? Máte z pohledu ekonomiky „zmařené příležitosti“ takže ztrácíte. Například tím, že by jste mohli prostor někomu pronajímat. No a teď se dostávám k tomu nejdůležitějšímu. Vlastní práce a úsilí toho, kdo sekáč vlastní(pokud nemá zaměstnance- pokud je má, tak má další náklady atd.). Mohl by ležet na pupku na pracáku ale on místo toho shání zboží, přebírá, pere, stará se, shání, kolikrát jezdí do velkoobchodů o víkendech atd. atd. Že by za tím byli pracháči s bouráky a vydělávalo by jim to majlant, tak o tom nevím. Dokonce i u těch hrabáren, které jezdí od města k městu a točí velké prachy nejsou kdovíjaké zisky. Jen ku..í ceny. Jejich náklady jsou totiž tak obrovské, že ve finále z těch obrovských obratů jim také moc nezbyde. Takže tak…

 
Robena
1257 příspěvků 30.07.13 09:03

@bambulka123 V kazdem pripade dekuji za zajimavy vhled do zivota provozovatele SH. Precetla jsem si se zajmem vsechny vase prispevky. A myslim to vazne, neni to ironie (ono tady se to obcas neda poznat :-) ).

 
bambulka123  30.07.13 09:13
Vkus
@isko píše:
jo, souhlasím.
Navíc jsem zjistila, že sekáče kazí vkus, pokud si člověk nedá hodně pozor.

Sekáče kazí vkus… Mohla by jsi to prosím trochu rozvést? Jak může sekáč kazit vkus více, než jakýkoliv jiný obchod? Vkus podle mne buď máš, nebo nemáš, nebo si hraješ na to že jej máš a druzí ti to buď potvrdí, nebo ne… Nebo také na ostatní hážeš bobek a oblékáš se jak chceš a třeba i nevkusně. No a to máš potom svůj styl… k tomu všemu ti může dopomoci sekáč, stejně jako pero pisateli románu. Je totiž jen na pisateli, jestli z toho bude bestseler(to také ovlivní PR management), nebo ne, jestli to bude detektivka, nebo něco milostného.

 
bambulka123  30.07.13 09:35
informace
@Robena píše:
@bambulka123 V kazdem pripade dekuji za zajimavy vhled do zivota provozovatele SH. Precetla jsem si se zajmem vsechny vase prispevky. A myslim to vazne, neni to ironie (ono tady se to obcas neda poznat :-) ).

Děkuji za ocenění. Pokud by byl zájem ještě o nějaké jiné info. není problém. Každopádně je to tak, že podruhé bych již do toho nešla. Tak moc je to výnosné. Když už jsem se ale do toho pustila, tak makám a nepoložím to. Hlavně kvůli toho, že mám zaměstnance. Řekla bych, že jediný smysluplný vývar, který z toho je, je právě ta skutečnost, že zaměstnávám spoustu lidí. Dala jsme jim práci, která je baví, v prostředí, které se jim líbí. Zvýšil se tím jejich společenský status a životní úroveň. Důležité pro mne také je, že je spousta lidí, kterým jsme dali možnost nakoupit si u nás oblečení(zda draze, levně, kvalitně, nekvalitně, vkusně nebo nevkusně ať posoudí oni sami). Pokud bych ale do toho nešla, tak bych se měla lépe. Měla bych více volného času a peníze, které jsem do toho investovala bych si užívala a žila z nich. Takto se mi to časem určitě vrátí, ale rozhodně to nebude za roky, ale spíše za desítky let. A to kdo se zabývá ekonomikou ví je doba, která není pro investice zajímavá.

 
isko
511 příspěvků 30.07.13 10:42

@bambulka123

Můžeme si vykat? Moc by se mi to líbilo, já jsem takový studený čumák… (A dobrou radu, jasně že chápu, že nevyžádanou - já osobně, když někomu píšu, kamarádce atd., tak píšu Ty - velké „T“, člověk pak vypadá vychovaněji).

A k sekáčům. Vlezu do sekáče, najdu šaty. Jsou docela pěkné, sice trošilinku seprané, ale za 50,– Kč se to ztratí. Nevadí, že jsou staré 4-5 roků, vždyť mi padnou. No a když to udělám 5×-10×, tak mám najednou šatník 5 let starý, trošku obnošený. I kdyby to všechno bylo nikdy nenošené - myslíte, že lidi nepoznají datum výroby?

Jasně jsem napsala - „když si člověk nedává hodně pozor“. Pokud si umíte dávat pozor, tak OK. Já sama do SH občas zavítám, ale jednoduše si vybírám mnohem pečlivěji než ještě před půl rokem. To jsem se postavila před zrcadlo a řekla jsem si: „Vždyť vypadám jako z roku raz dva!“

Člověk si totiž zvyká na to, na co se dívá. Pokud se od malička díváte na binec a nepořádek a nevkusný nábytek, táhne se to s Vámi. Pokud se díváte na hezké věci, naučíte se mít ráda hezké věci. Neříkám, že to platí vždycky všude na každém a za všech okolností, ale nevyplatí se na to zapomínat.

 
DRW
1240 příspěvků 30.07.13 11:21
@bambulka123 píše:

Vlastne dekujeme za nazor majitele SH. Davate praci, prispivate na charitu, ale z meho pohledu, jste jednou z tech, ktera na charite (sama o ni pisete hned v prvnim prispevku) vydelavate. Mozna ne tolik, jak to vyznelo z meho pohledu a verte, ze vim, co podnikani obnasi a jake naklady tam mohou byt. Ale vydelavate mnohem vice, nez na tu charitu slo na zacatku retezce.

Charita je o tom, ze neco davam, ne ze na tom vydelavam. Jinak je to prachsprosty byznys.
SH v Polsku nejsou tak mohutne rozsirene jako u nas a opravdu je tam musite hledat. Pracuji v zahranicni firme, kde 1/3 zamestnancu tvori kolegu z Polska, na zaklade tehle diskuze jsme to pri kafi rozebrali detailne. Info pro Vas: v Polsku je obleceni velmi levne, zvlaste ve vyprodejovych obdobich, tak proc by meli nakupovat v SH a navic maji daleko vetsi vyber nez v Cesku.

Souhlasim s uvedenym SH kazi vkus. A souhlasim s tim, ze mam rada, kdyz se mi v diskuzich vyka. Taky vykam vsem, at 15lete ci 50lete.
Siti zadavam svadlene, pomer vykon a cena vysledneho odevu, jak dlouho ho nosim, nadcasovost, kombinovatelnost daleko prevysuje cenu a prevazuje vykon. Narozdil od zbozi koupeneho v obchode a mnohonasobne od potencialne zakoupeneho odevu v SH (cas nez vyhrabu, pocit uspokojeni, ze jsem „neco“ nasla a pak zjisteni zmaru, ze se to k nicemu nehodi). Ono najit triko, kabat, saty z jakehokoliv modniho domu je sice zajimave, ale otazkou je proc ho tam jeho puvodni majitel dal.

 
stricc  30.07.13 11:44

@isko Píše vám snad někdo do veřejné diskuse osobní dopis, že trváte na velkém písmenu?
Co se týče toho kažení vkusu: a kdyby místo každého sekáče byl jeden výběrový butik s poslední kolekcí, byl by obecný vkus lepší? A musí člověk vyhodit vlastní zachovalé šaty koupené před pěti lety jako nové?
Známkou dobrého vkusu je sladit oblečení se sebou a s danou příležitostí, aby okolí vnímalo upraveného člověka. Nikoliv fungl nový oslnivý kostýmek od Diora nebo sepraný sekáčový hadr, který pamatuje ještě začátky kolektivizace.
A myslím, že teoretická nabídka pouze nové konfekce situaci nevyřeší. Vždycky bude dost lidí, pro které to bude drahé, takže radši počkají, až ty šaty odloží movitější kamarádka nebo je prodá někdo, komu se už nelíbí nebo do nich ztloustl. A jsme zase tam, kde jsme byli.

 
isko
511 příspěvků 30.07.13 12:01

@stricc
Jo, asi máte trochu pravdu, asi jsem si chtěla trochu rejpnout. Asi mě nadzvedlo, že mi někdo naznačuje, že nemám žádný vkus, jinak bych ho při návštěvě SH přeci musela vydolovat. Takže se omlouvám. Nicméně na vykání trvám.

Záludnost SH vidím v tom, že tam jsou všechny ty věci tak laciné. Takže člověk přimhouří oči nad zatrhnutou nití, nad ošoupanými koleny, špatnou barvou, špatným materiálem, morální zastaralostí atd. jenom proto, že je to levné. Jistě že podobné problémy mají i levné řetězce - ale proč bych měla ve vlákně o SH řešit problémy levných řetězců?

A nechápu, když budou vždycky chudší lidé, kteří budou čekat na oblečení od druhým, proč bych musela za každou cenu čekat i já a neušetřit si nikdy nic nového. Nikomu to neberu. Kdo to dokáže, ať v tom klidně pokračuje. Jenom říkám, proč to není cesta pro mě. A pozor, znovu zdůrazňuju, napsala jsem, že do SH taky občas přijdu - jen si vybírám pečlivěji než předtím.

 
stricc  30.07.13 12:16

Ale vždy´t čekat nemusíte, copak jsou sekáče jediné existující obchody s oblečením? Máte přece na výběr a každý má na výběr. Jistě vám slouží ke cti, že netolerujete kvůli ceně špatnou kvalitu, ale stejnou možnost má i každý druhý a pokud má jiné preference, není to vaše starost, ne?
Já chápu, že zdejší rubrika s úlovky ze sekáče je strašně otravná. Ale to není vina sekáčů, nýbrž jejich nesoudných zákaznic povzbuzovaných zdejším pekelným jásáním nad každým hadříkem bez ladu a skladu. Stačí tam prostě nekoukat a je klid.

 
budox
619 příspěvků 30.07.13 12:33

@bambulka123
nejsem příznivec SH, ale vaše příspěvky mě zaujaly (vlastně jsem si nikdy neuvědomila, že to na charitu neznamená jen, že se přímo oblečení dá potřebným, ale i zisk), navštívila jsem je párkrát, když jsem sháněla něco dětem na masky a nic mě tam nezaujalo. Ale rozhodně bych neřekla, že kazí vkus. Ten je dán geny, výchovou, prostředím a návštěva SH vkus nemůže nikomu zkazit. Taky si uvědomuji, že jsou lidé, kteří si víc nemohou dovolit.
Troufám si tvrdit, že ani přečtení Blesku mě neodradí od četby Sienkiewicze

Stránka:  1 2 3 4 Další »
 Váš příspěvek

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit