Shellak-jaká lampa,laky

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

tasa
47 příspěvků 21.08.14 20:14
Shellak-jaká lampa,laky

Prosím, poraďte, chtěla bych si doma dělat shellak a jsem začátečník a mám z těchto informací hlavu v „v pejru“. Můžete mi někdo poradit:

• konkrétní lampu (event. zda LED nebo UV)
  • konkrétní podklad
  • konkrétní nadlak

--konkretní aceton nebo remover
prosím odkazy, raději něco levnějšího, kdyby mi to nevyhovovalo.
Napište, zda mi to bude k něčemu, když mám 1 nehet na ruce zvrásněný a zvlněný - po úraze.

Reakce:

odianis
106 příspěvků 21.08.14 22:26

Asi jste si popletla shellak a gellak. Gellak je lak, jenž se vytvrzuje v UV nebo LED lampě (podle pokynu výrobce), shellak je konkrétní značka gellaku, jedna z nejkvalitnějších a nejdražších, používají jej v profi nail salonech. „Obyčejné“ gellaky seženete v běžných e-shopech zaměřených na nehty, shellak by měl být k dostání pouze na živnosťák (ale dá se sehnat i bez). Návody a produkty zkuste hledat např. na http://www.nehtynes.cz/…navod/t-307/, http://www.nehtyshop.cz/, http://www.rajnehtu.cz/ apod. Levnější výrobky vám na domácí úpravu stačí, hlavně pro začátek než se to naučíte. Některé značky mají base i top v jednom, jiné značky musíte koupit zvlášť base, zvlášť top. Hlavně nezapomeňte na primer, bez něj se vám vše do druhého dne sloupne. Než začnete, prostudujte si návody i diskuze na uvedených i jiných e-shopech. Ideální by bylo, kdybyste si gellak dala párkrát udělat od profesionálky a celý postup při tom omrkla, pak si budete jistější. Přeji hodně zdaru.

tasa
47 příspěvků 22.08.14 12:44
@odianis píše: