Šicí stroj

Fotoalbum tématu (7) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Mia1
2 příspěvky 31.08.11 16:55
ahojte. rozhodla som sa, že sa chcem naučiť šiť :) šila som asi dvakrát vo svojom živote, takže som úplný začiatočník, ale nevzdám to :)
momentálne som vo fáze hľadania šijacieho stroja, ale tápem nad tým, neviem, čo vybrať.
tak by som bola velmi rada, keby ste niekto poradili.viem určite, že chcem aby sa na ňom dali šiť rifle,strečové látky (ale to asi závisí skôr od ihiel?) gombíky, dierky, aby mal voľné rameno (hádam správne, že je to napr. na rukávy, aby sa dali pekne obšiť bez zošitia dokopy?) …aby nebol moc komplikovaný na výmenu nití, cievok …no a dalej netuším, čo by ešte mal mať…
uvítam všetky rady…dakujem :)
Stránka:  1 2 3 4 5 Další »

Reakce:

MP Jezinka
101 příspěvků 31.08.11 17:41

Na šití z pružných látek je fajn, aby stroj uměl tzv. pružný steh (dá se nahradit i na strojích, které ho neumějí - myslím, že se pak používá obnitkovací). A pokud umí šít dvojjehlou, tak je to ještě lepší. Tu ale nemám vyzkoušenou, neb jsem to na svém stroji zatím nezprovoznila.
Dál bych doporučila, ale není to nutností, jen ulehčením, automatické navlékání nitě :-).
Co se týče značek, já mám Singer, který jsem měla teď v opravě a opravář říkal, že zrovna Singerovky šly posledních deset let (a možná i víc) dost s kvalitou dolů. Sice mají obrovskou tradici, ale kvalita (navíc v poměru s cenou) je již dost mizerná :-(.

MP scully  31.08.11 18:50