Šicí stroj pro začátečníky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

capuccinka
2 příspěvky 21.02.13 09:33
šicí stroj pro začátečníky

Ahoj, chystám se pořídit si šicí stroj, jsem začátečník, a potřebuju poradit, kterou značku byste mi mohli doporučit a čemu se mám vyvarovat? Díky za rady

Reakce:

Danielle.Warheit  21.02.13 09:46

Lehkým malým strojům z umělé hmoty. Dají se koupit v kdekterém elektru… Nic neprošijou, snadno se pokazí a jsou tak lehké, že při práci ujíždí. Já mám starou Veritasku a šije luxusně.

lucinacka1
2 příspěvky 21.02.13 10:05

Ja mam tento:
http://cz.strima.com/…tem/1036092/

A jsem nad miru spokojena:)

Tala
235 příspěvků 21.02.13 10:46

Lucinacka1, mozem si dovolit Ta vyspovedat?
Si moja zachrana, presne nad tymto modelom uvazujem, ale nie som si ista, slubuju toho vela, vsetko to, co aj potrebujem, ale clovek nikdy nevie, aka bude realita, zial…
Mam tri otazky, na ktore som zatial nenasla odpoved:

1/ Aky je skutocny zdvih patky, kolko vrstiev (trebars rifloviny) sa pod to zmesti a kolko vrstiev o skutocne dokaze presit?

2/dokaze pracovat s pruznymi materialmi?

3/ako pracuje pedal? da sa tlakom nohy pohodlne nastavovat rychlost/poma­lost sitia?

Budem velmi vdacna za odpoved.

PS: capuccinka: Som tiez zaciatocnik, ale z toho, co som nastudovala sa mi nepozdava ziaden zaciatocnicky model. V puberte som parkrat sila na maminom stroji, takze nejaku predstavu toho, co chcem, aby zvladal uz mam a som trochu narocna. Prave ten model, co postla lucinacka1 JANOME 920 mam vo vybere tiez, ale s par detalmi si nie som ista. Konkuruje mu pravdepodobne lepsi, ale aj o dost drahsi JANOME 525 S.

pabylka
881 příspěvků 21.02.13 10:53

Ja som si na začiatok kupovala Singer 8280 a maximálna spokojnosť, bezporuchový, ľahké ovládanie, myslím, že pre začiatočníka bohato stačí.

Alexine
25 příspěvků 21.02.13 12:32