Specifický požadavek na látku:)

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Oveeec
1368 příspěvků 15.03.14 15:06
Specifický požadavek na látku:)

Milé pekelnice,

potřebuju poradit s látkou na šaty. Zakládám nový vlákno, protože Burda šití nemám čas procházet a jinde najdu potřebný tipy asi těžko.

Chci si ušít bílý nebo nějaký krémový šaty na jaro/léto, hladký, bez vzoru. Propínací, se stojáčkem, s rukávem nebo bez, to je jedno, na tělo, sukni krátkou a buď kolovou, nebo godetovou. Počítám, že na to těžko seženu střih, asi jich budu muset splácat víc dohromady. A další problém je, jakou látku - chtěla bych trochu tužší, nějakou, s kterou se snadno pracuje, protože jsem více méně začátečník, a tím pádem bych taky nerad kupovala nějakou drahou, abych v nejhorším nelitovala zkaženýho materiálu.

Myslíte, že je to vůbec reálnej požadavek? Samozřejmě se půjdu podívat a poptat po krámech, ale chtěla bych mít aspoň představu. A myslíte si, jenom tak mimochodem, že ten střih je taky proveditelnej? :)

Děkuju!

Reakce:

Jordaan
5578 příspěvků 15.03.14 15:33

@Oveeec

mozna bavlneny twill (jak se to presne jmenuje cesky nevim) nebo kepr, dobre se s tim pracuje a nestoji to moc. Akorat se to pak musi zehlit. Strih proveditelny asi je, projela bych burdove strihy a hledala zvlast vrsek (bud halenky nebo saty) a zvlast spodek (sukne nebo saty).

Oldyn
5031 příspěvků 15.03.14 16:08

Asi bych zvolila bavlněný perkál, nebo bavlněný satén, ten poslední se mačká velice málo a žehlení je snadnější. Nelekejte se prosím, jedná se o látku na ložní prádlo, ale kvalitní! Perkál je hustě tkaný a bývá i pevnější.

Váš příspěvek

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem