Sportovní podprsenka

Fotoalbum tématu (6) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Kity
39 příspěvků 27.03.12 17:27

Dobrý den všem, mám problém s podprsenkou na sport, mám totiž velikost 70C a sportovní podprsenky se vyrábí ve většině případů s košíčkem C až od obvodu 75. Druhá možnost je 70B. Co je menší zlo, malý košíček nebo velký obvod? Popřípadě poraďte sportovní podprsenku v mé velikosti, pokud možno v přijatelné cenové hladině, jsem chudá studentka :)) Díky moc za rady.

Najdete v encyklopedii: Sportovní oblečení

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »

Reakce:

velkabota  27.03.12 18:21

Já jsem si objednala Shock Absorber, vel. přibližně 65C. Podprsenka mi vyhovuje, akorát bych radši zapínání vepředu (cviky na zádech, snazší oblékání). Moje velikost košíčku je mezi B a C, u tétu značky bych volila klidně to B. Naopak obvod mám tipťop. Podprsenka je velmi pevná, nepovolí, radši nekupovat menší obvod. Já jí kupovala asi v Astratexu, stála kolem 400Kč. Chce si holt počkat, až dostanou tu správnou velikost nebo objednat přes zahraniční obchod. Známá má podprsenku Freya, též je velmi pevná, ale byla výrazně dražší.

MP Aranel
14 příspěvků 27.03.12 19:08

Mám velmi podobnou velikost a nosím podprsenku od Moiry - spokojenost.
http://www.mo­ira.cz/p1490-podprsenka.html

Emily.V
67 příspěvků 27.03.12 20:11

U sportovní podprsenky by menší „košíček“ neměl vadit, když jejím účelem je hlavně připlácnout prsa na hrudník =)

Dahllie
2222 příspěvků 27.03.12 21:44

Určitě bych se koukla po Shock Absorberu, osobně si myslím, že to jsou jedny z nejlepších sportovek, které se dají sehnat, Freya Active je také moc dobrá a asi bude v ČR líp sehnatelná než SA. Jinak na sportovce bych určitě nešetřila, prsa to ocení.

GreatSusan  28.03.12 10:14