Stojí za to ty peníze?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
klarna  17.04.13 12:30
Stojí za to ty peníze??

Znáte tu hroznou bolest zad po celým dnu chození například po nákupech?? Pomáhá pravidelně chodit na masáže?? Nebo jen třeba ňáké cviky??

Stránka:  1 2 Další »

  Reakce:
 
kamaradvladimir
448 příspěvků 17.04.13 12:34

Trošku nešikovně se ptáte :) Masáž jistě pomůže, ale víc vám pomůže fyzioterapeut, který vás naučí i ty cviky, které vám následně pomůžou takovým bolestem předejít.

 
kamaradvladimir
448 příspěvků 17.04.13 12:39

Tím jsem teda nešikovně chtěl podotknout, že bych neřekl „jen třeba nějaké cviky“, protože naopak cvičení a péče fyzioterapeuta je to nejlepší co můžete svým zádům dát :)

 
Karin
3401 příspěvků 17.04.13 12:42

Každopádně stojí za to zapátrat po příčině. Pokud máte třeba nevhodné boty (myslím nevhodné na celodenní chození) nebo nevhodné držení těla, masáž sama o sobě nic nespraví, možná jen krátkodobě uleví. Chce to cvičit a zvyknout tělo na takovou zátěž. Pokud na tu celodenní túru (byť po obchodech) vyrazíte párkrát do roka, svaly nejsou zvyklé a snadno je to unaví (načež bolí).

 
kamaradvladimir
448 příspěvků 17.04.13 12:52

Když už se ptáte jestli to stojí za ty peníze tak můžete navštívit ortopeda, který by vám mohl napsat žádanku na fyzioterapii a to by vám uhradila pojišťovna. No já to kdysi využil a ted už si to teda platím sám a nelituji :) chodím jen občas, ale rád, někdy na masáž někdy na cvičení s fyzioterapeutkou.

 
GalianosjednimL  17.04.13 13:09

Taky bych to napřed vzal přes fyzioterapeuta, ale jeho verdikt bych si zkusil ještě někde ověřit. Třeba tzv. kratší nohu jde místo nějakých ortopedických podpatěnek řešit i „ručníkovou metodou“ a spíše než kratší kostí je to stylem chůze a toho, co člověk dělá špatně. V zásadě je to o tom komu budete věřit a do čeho investovat.

 
Matka Vlčice  17.04.13 14:03
@klarna píše:
Znáte tu hroznou bolest zad po celým dnu chození například po nákupech?? Pomáhá pravidelně chodit na masáže?? Nebo jen třeba ňáké cviky??

Ano pomáhá, objednejte se na pár rehabilitací, tam vám ukážou i nějaké cviky, které můžete provádět i doma. Když mě chytnou záda, stačí dvakrát po sobě provést protahování, které jsem se naučila na rehabilitaci a je to pryč.

 
Sailorette
1589 příspěvků 17.04.13 15:38

Mám dost zatuhlá záda z celodenního sezení u počítače a když chodím na masáže k šikovnému masérovi, je to mnohem lepší. Vlastně mi asi dva roky nazpátek pomohl od bolestí vystřelujících od krční páteře do rukou a hlavy, ale chodila jsem pravidelně tak dva měsíce, dvakrát nebo třikrát týdně, vždy na hodinu. Stálo to hodně peněz, ale bylo to super.

 
Gräfin
2634 příspěvků 17.04.13 16:31

Musíte trénovat, častěji nakupovat a záda si na tu zátěž zvyknou :)

 
Tebah
4255 příspěvků 17.04.13 16:36

@klarna Záleží, proč Vás bolí - pokud máte velká prsa, pomůže správná podprsenka.

Pokud máte špatné boty, je potřeba koupit nové nebo alespoň dodat vložky.

Pokud máte špatné držení těla (a) nebo ochablý svalový korzet, jediné, co Vám pomůže dlouhodobě, je cvičení - posilování a protahování, doporučuji jogu, pilates apod.. Je ale nutné cvičit pravidelně, jednou za měsíc Vám nepomůže. Masáže mohou přinést krátkodobou úlevu, ale nevyřeší Vás problém trvale.

 
Nosfi
37 příspěvků 17.04.13 18:24

Spoustu věcí vyřeší i vhodné vložky do bot. Mám jedna od ortopeda na míru a pokud dlouho nestojím na jednom místě, ale chodím, nohy a záda nebolí jako dřív. Ortopedická vložka je tu od toho, aby pomohla správně rozložit váhu po plosce nohy a když je na míru a sedne (dělají to v každém větším městě), vážně pomůže.
Ale jestli máte třeba špatný postoj, bude víceméně k ničemu. Já taky při stání moc prohýbám páteř a zatěžuju paty a podle toho to pak večer vypadá. :)
A jestli chcete zkusit něco alternativního a ne přímo doktory, spousta lidí nedá dopustit na jógu.

 
saryvary
664 příspěvků 17.04.13 19:59

Chce to posílit zádové svaly. Když chodím pravidelně do fitka, nic mě nebolí a vydržím nakupovat od rána do večera, jakmile to nějaký čas flákám, okamžitě trpím (bolestí + tím, že nemůžu courat po obchodech)

 
choocky
23 příspěvků 17.04.13 20:00

@klarna zkus POZDRAV SLUNCI. Nasla jsen ti např. http://www.ikondice.cz/…drav-slunci/, ale bude jich tu nespočet. A možná zbytečná rada. Pokud nejsi zvyklá cvičit měla bys začínat pomalu a opatrne. Cvicit vzdy jen do pocitu bolesti. Pokud tě v určité poloze tělo neposlouchá, zkoušej cvik pouze naznačit a intenzivně prodýchávat.

 
continuity
5851 příspěvků 17.04.13 22:05

Ja bych pri problemech se zady masera neriskovala. mam dlouhodobe problemy s krcni pateri, jedina co pomaha je fyzioterapie a pravidelne (nejlip denni) cviceni.

pred Vanoci jsem byla v laznich na programu, ktery zahrnoval dve masaze, zada jsem mela dlouhodobe v klidu, tak jsem to zkusila. mesic me pak v tahu bolela hlava. neurolog se jenom usmal a rekl, ze on se tedy masazi boji. a to jsem myslela, ze v laznich vedi, co delaji.

 
Karin
3401 příspěvků 18.04.13 08:58

@Gräfin : ano, chodit častěji nakupovat!! :D Chce to trénink.

 
Moir
1808 příspěvků 18.04.13 10:52

@continuity nesouhlasím s vámi, kvalitní masér je na problémy se zády požehnání z hůry, jakože vím dosti dobře, o čem mluvím, cvičení a fyzioterapie jsou samozřejmě důležité, ale dobrý masér vám taky odblokuje různé akutní problémy, zablokovaný krk, různé spasmy, posunuté spojení mezi kříží a pánví, které bolí dosti pekelné

a doplním ještě toto - rehabilitační masáže jsem měla jako dítě předepsané od ortopeda (mám těžkou skoliozu v dětství operovanou)
a bála bych se spíš chodit k neprověřenému masérovi, který si udělal kdesi jakýsi pochybný kurz, to ano, ne ke kvalitnímu se vzděláním a stále se vzdělávajícímu se

 
continuity
5851 příspěvků 18.04.13 22:56

@Moir kvalitni vzdelani na tema problemy s pohybovym ustrojim a jejich naprava, je prave fyzioterapie, ja zadny jiny zdravotnicky obor neznam. kdyz tam ti lidi studuji 6 let, tak tezko se to da nahradit maserskym kurzem (jakymkoliv) i kdyby trval 6 mesicu. rehabilitacni masaz mi delala prave ta fyzioterapeutka a je to neco docela jineho, nez, kdyz vas nekdo „prohnete“.

nebo vy jste chodila na pojistovnu k maserovi s maserskym kurzem a zadnym jinym vzdelanim?

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 19.04.13 00:04

Ať nakoupí někdo jinej. Já bych se natáhnul na gauč :).

 
GalianosjednimL  19.04.13 00:35

@continuity Souhlasím, hlavně masér Vám neodstraní komplikace - tím myslím blokády. Od fyzioterapeuta jsou to někdy skoro chvaty jak při zatýkání zločince, ale to uvolnění, když se kostra poskládá nazpět za to stojí :)

 
Moir
1808 příspěvků 19.04.13 11:20

@continuity buď jedna mluvíme o koze, druhá o voze, nebo nevím, na vlastní kůži vím, jak mi masérka spravila odblokovaný krk, při masáži a manipulací, vím, že jsem v Motole chodila na rehabilitaci na masáže, které jsem měla předepsány od ortopeda

 
kamaradvladimir
448 příspěvků 20.04.13 05:56

Ted vám trochu nerozumím… ta „masérka“ byla ta samá osoba ke které jste chodila do Motola na masáže a rehabilitaci na poukaz od ortopeda? Jestli ano tak to nebyla masérka ale fyzioterapeut.

 
Moir
1808 příspěvků 20.04.13 10:52

@kamaradvladimir chodila jsem na MASÁŽE, jedno, kdo je dělal, ale byl na to kvalifikovaný a masíroval, ergo kladívko - kvalitní masáže jsou na bolavá a špatná záda dobro a indikované medicínsky, tvrdit, že je to špatné a že jakýsi neurolog říká, že se masáží bojí je hovadina a blbost stejná, jako že pár lékařů tvrdí, že by krev darovat nikdy nešli, protože je z toho leukémie

cvičit se má, fyzioterapie, manipulace, dormova metoda, i v Evropě ne zcela přijímaná chiropraxe jsou v kvalifikovaných rukou dobro, v nekvalifikovaných je to nebezpečné

 
kamaradvladimir
448 příspěvků 21.04.13 07:15

:) zase se moc nerozčilujte, já jen že nejsem zas takovej hnidopich, ale vím že když o fyzioterapeutovi řeknete že je masér tak ho tím dost naštvete, jim to až tak jedno neni :)

 
continuity
5851 příspěvků 21.04.13 07:38

@kamaradvladimir rekla bych, ze rozdil je o cca pet let dele studovat.

neurolog mne poslal k fyzioterapeutce, ale k maserovi se boji je to takto jasnejsi? ja mela treba za to, ze v laznich delaji bud fyzioterapeuti nebo rehabilitacni sestry a ona to takova pravda zas nemusi byt.

 
GalianosjednimL  21.04.13 14:42

@continuity Záleží asi jak které lázně, u nás potkáte všechny tři profese. Jinak v tom rozdíl je ten, že masér Vám ty blokády nijak neodblokuje. Někteří lékaři to mají tak, že u nich funguje masér, který mu ty lidi „připraví“ a on pak prostě toho člověka napravuje. Už jsem to zažil i „za studena“ a moc to nedoporučuji.

Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit