Kvalita švadleny - vaše zkušenosti?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

velkabota  10.04.12 19:43

Chtěla bych se obrátit na někoho, kdo se vyzná v šití, já jsem naprostý laik. Vzhledem ke své nekonfekční postavě si nechávám zúžit svršky (trika, košile, blejzry) - co mi je dobře na délku, je příliš široké a krátké vršky nesnesu. Přestěhovala jsem se a našla jinou švadlenu. Nyní mám ten problém, že u dvou zúžených triček se mi páře tkanina v místě nového švu (tečou oka). V místě, kde zůstal starý šev je vše v pořádku. Zcela laicky řečeno to vypadá, jako by nový šev vlákna „řezal“ a ta se poté pářou. Triko určitě není zúžené příliš, že bych jej na sebe nějak rvala. Nevíte, čím to může být? Hledala jsem švadlenu, které zvládne udělat banální úpravy (zúžit, založit), ale jsem trochu zklamaná… Bydlím v Č. Budějovicích. Dřív jsem chodila na opravy ke starší paní - neměla žádnou reklamu, žádný salón, ale vše zvládla naprosto precizně.
Předem dík za rady…

Reakce:

zwedavka
673 příspěvků 11.04.12 06:57

Chce to mít speciální „tupou“ jehlu, která neseká vlákna, myslím má žluté označení (nejsem švadlena, když tak mně opravte).

seznam.mih  11.04.12 07:26

Hádám, že trička jsou z úpletu. A na úplety se používají, jak už říkala zwedavka, jehly s kulatou špičkou, nebo tupou. Prodávají se úplně normálně. Možná to bude tím, že krejčová šila klasickou jehlou na tkaniny.

DanielaS
4599 příspěvků 11.04.12 08:15

To je ale divne, ze na to automaticky nevzala jehlu na uplet. Vymenila bych svadlenu, tohle jsou opravdu zakladni znalosti obcasne ctenarky Burdy.

velkabota  13.04.12 15:24