Věci přes legíny

Fotoalbum tématu (13) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

LadyPapajka  22.05.12 06:40
Věci pres legíny

Nevím, jestli tady tohle téma už někdě neni, ale už jsem několikrát psala, že jsem modní laik, takže mě zajímá názor jiných.

Možná jsem staromodní, ale vždycky jsem si myslela, že leginy jsou něco jako punčocháče, tudíž se jako nechodí jenom v tom, ale mělo by se vzít i něco přes. Většinou ale na ulici potkávám dívky.co maj asi jinej názor. Tak nevim jeslti ja jsem modní dřevo, nebo co:D

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »

Reakce:

Dahllie
2222 příspěvků 22.05.12 07:07
@LadyPapajka píše:
Nevím, jestli tady tohle téma už někdě neni, ale už jsem několikrát psala, že jsem modní laik, takže mě zajímá názor jiných.Možná jsem staromodní, ale vždycky jsem si myslela, že leginy jsou něco jako punčocháče, tudíž se jako nechodí jenom v tom, ale mělo by se vzít i něco přes. Většinou ale na ulici potkávám dívky.co maj asi jinej názor. Tak nevim jeslti ja jsem modní dřevo, nebo co:D

Leginy (v Čechách často průhledné) a krátké volnější tričko nebo mikina jsou bohužel docela in. Taky to nechápu, protože i na velice štíhlé postavě mi to připomíná lízátko. Osobně bych si leginy s holým zadkem taky nevzala

LadyPapajka  22.05.12 07:10
@Dahllie píše:
Leginy (v Čechách často průhledné) a krátké volnější tričko nebo mikina jsou bohužel docela in. Taky to nechápu, protože i na velice štíhlé postavě mi to připomíná lízátko. Osobně bych si leginy s holým zadkem taky nevzala

Mě to vždycky připadá, jako kdyby se slecna zapoměla dooblect:/ Jsem ráda, že nejsem jedina. Někde jsem četla, že cokoliv přes leginy ma být tak dlouhé, aby se to clovek nebál vzít i bez legín a souhlasím s tím.

Sibyla
2639 příspěvků 22.05.12 07:38