Záhrada, pestovanie, kvety

Fotoalbum tématu (599) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

paktofonika  14.03.15 09:03
Záhrada, pestovanie, kvety

Keďže prichádza jar, tak je to aktuálna téma. Aktuálne riešim presádzanie izbových rastlín, ktoré ma minulý rok znechutilo. Asi som použila nekvalitný substrát a z črepníkov mi povyletovali pomaly aj draci. Takže rada by som prijala tipy na neaký kvalitný, plus ešte by som sa rada dozvedela či na kaktusy mám použiť špeciálny substrát. Ďalej by som bola rada za tipy aké kvety pestovať na balkóne(juhovýchod). Muškáty sa mi nepáčia. Plus mám v pláne pestovať na balkóne cherry paradajky, bylinky.
Bola by som rada za Vaše rady a tipy.
Podotýkam, že som pestovateľ začiatočník. Tento rok ma čaká aj záhrada, chodila som s rodičmi ešte ako dieťa, takže teraz to bude o to viac zaujímavé. Práve riešim, že čo tam vôbec pestovať.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 83 Další »

Reakce:

system_error
815 příspěvků 14.03.15 14:12

Na kaktusy používám vlastnoručně smíchanou směs z hlíny ze zahrady, písku a cihel. Máma to někde vyčetla a celkem to funguje. Jinak existují i speciální substráty, podle mě se hodí, když člověk nemá možnost míchat.
Pokud jde o kytky, mě se osvědčila šrucha, levandule a muškáty (ok, vím, že ty nechcete) a ty kaktusy. Jinak se většina kytek spíš trápila.

Grossularia
3204 příspěvků 14.03.15 14:44

@paktofonika Brzy zjara, než začnou velká vedra, můžete do truhlíku vysít i asijské greens, majáí krátkou vegetační dobu a sklidíte je, než bude balkon výheň.

Přes léto je tam opravdu výheň, můžete z užitkových pěstovat různé druhy rajčat, chilli papričky a hlavně středomořské bylinky (saturejka, tymián, levandule, smil…). A také jahody, pokud použijete samozavlažovací truhlík.

Do truhlíků můžete dát vitálku, nestařec, starček, krásnohlávek, nevadlec, různé hvozdíky, verbenu, kosmatec, šater,…

také můžete vytvořit nádoby s netřeskem, rozchodníky a rozchodníkovci.