Zásilkové obchody - jaké máte zkušenosti?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
BáraVZ
8 příspěvků 28.12.13 12:11
Zásilkové obchody - jaké máte zkušenosti?

Jaké máte zkušenosti se zásilkovými obchody? Např. bonprix, halens, otto a další? Nakupujete v nich? Vyplatí se to? Je to moc velký risk? Konkrétně v bonprix mě zaujaly nějaké svetry, ale nevím, zda si je objednat. Někdo píše, že je to hrůza a děs, někdo vychvaluje. Díky za všechny postřehy a tipy.


  Reakce:
 
Barborkax
12 příspěvků 28.12.13 14:41

Já tady tedy nikdy nenakupovala a asi hlavně proto, že jsem vždycky slyšela pouze rozporuplné reakce.. ale taky by mě zajímaly názory jejich zákazníků a zákaznic :-)

 
nanjua
960 příspěvků 28.12.13 15:17

@BáraVZ Ještě kdysi jsem objednávala z Qelle když ještě bylo a měla jsem dobrou zkušenost. Třeba povlečení vydrželo doteď a to je tak 5 let. Jeden kabát mi taky ještě slouží. Halens je asi prý pokračování Qelle, tak to bude pravděpodobně podobné. S bonprixem mám dvě blbé zkušenosti, zboží jednou přišlo úplně jiné než podle fotky a z hnusného materiálu a musela jsem vracet, boty přišly pěkné ale s křivě nalepenými podpatky takže na zníčení nohou. Hodně se dá vyčíst v komentářích…

 
MaláČarodějnice
706 příspěvků 28.12.13 17:42

Nakupuji přes Bonprix a Halens, dodací lhůta nic-moc (až 3 týdny), záměna zboží je spíš vyjímečná, ale kvalita je dost sporná podle druhu oblečení.
Z Bonprixu akrylový svetr vždycky zklamal, to bych už nezkoušela, ale basic trička ba+elastan jsou super, poslední „várka“ svetřík a rolák z 70%ba+30%po­lyamidu nemají chybu a takový výběr barev jsem jinde neviděla. Takže když svetr, spíš zkus nějaký směsový, ne čistý polyakryl.
Z Halensu mám taky pár velmi vděčných věcí, příjemně překvapil i oranžový kabát s 50% vlny, z bývalého Quelle taky ledacos pořád nosím - pyžama, domácí kalhoty apod.
U obou - cokoliv jsem vracela (a bylo to tak 40% věcí…), nikdy nebyl problém s vrácením peněz, většinou do 3 dnů na účtě. Možná i díky tomu že to vždycky pečlivě skládám a balím.
Já teda hlavně oceňuju, že si všechno v klidu pozkouším doma ke všemu možnému a v klidu rozmyslím. Zpětné balení (do původního pytlíku) a cesta na poštu je pro mě mnohem menší zlo než většinou neúspěšné lítání po obchodech, poštovné je mi menší než cestovné do „velkoměsta“…

 
Ichy
67 příspěvků 28.12.13 19:39

Nakupuji v Halensu a to hlavně proto, že mají Next kalhoty v prodloužených délkách, které v kamenném Nextu nekoupím. Sem tam přihodím nějaké basic kousky, ty jsou kvalitativně většinou odpovídající.

 
lily06
13 příspěvků 29.12.13 16:06
@BáraVZ píše:
Jaké máte zkušenosti se zásilkovými obchody? Např. bonprix, halens, otto a další? Nakupujete v nich? Vyplatí se to? Je to moc velký risk? Konkrétně v bonprix mě zaujaly nějaké svetry, ale nevím, zda si je objednat. Někdo píše, že je to hrůza a děs, někdo vychvaluje. Díky za všechny postřehy a tipy.

Z Bonprixu už nikdy, pokaždé mi přišel jiný odstín barvy, a velikost taky pokaždé jiná, ikdyž byla uvedená stejná. Takže za mě NE.

 
cryptoprocta
179 příspěvků 06.01.15 20:45

Nemáte některá zkušenost s objednáním ze stránek www.hezke-saty.cz

 
debra.morgan
223 příspěvků 06.01.15 20:51

Z bonprix objednáváme basic kousky a spodní prádlo, pánské i dámské a pyžama. vracíme málo, velikostně to většinou odpovídá. Vyplatí se počkat na poštovné zdarma. Máma má z bonprix krásné pouzdrové šaty co vypadají jako od švadleny a moje šaty byly jak hadr na podlahu - je to o štěstí!

 
Valentinas
2 příspěvky 18.01.15 15:53

Také mám špatné zkušenosti s Bonprixem. Na obrázku nádherné věci, ale došel hadr, prostě děs. Takže jsem vyléčená. Boty občas objednávám - na www.obuvdirrovi.cz. Mají značkovou obuv- Tamaris, Rieker, a veliký výběr. Spokojenost.

 
Barbuchaa
211 příspěvků 18.01.15 16:05

@cryptoprocta Zkušenosti s Florian Fashion mám jenom ty nejlepší a ráda je doporučím. Stránky jsou sice poněkud nepřehledné, ale paní, co obchod vede, je velmi vstřícná - blesková komunikace, šaty přeměří, pomůže podle mír vybrat správnou velikost a střih, s případným vrácením by asi taky nebyl problém. Co nemají skladem objedná z UK, jen je pak delší dodací lhůta, čekala jsem asi týden. Objednávka pak probíhá přes mail. S kvalitou šatů jsme spokojená, za tu cenu paráda, ačkoliv mě teda ještě čekala návštěva u švadleny, která mi upravila délku a ramínka. S tím jsem ale počítala a nevyhla bych se tomu ani při nákupu v kamenném obchodě. Šaty mám tyto a už se těším, jak je konečně vynesu :)

 
vashtie  18.01.15 16:37
@Valentinas píše:
Také mám špatné zkušenosti s Bonprixem. Na obrázku nádherné věci, ale došel hadr, prostě děs. Takže jsem vyléčená. Boty občas objednávám - na www.obuvdirrovi.cz. Mají značkovou obuv- Tamaris, Rieker, a veliký výběr. Spokojenost.

Objednáváte u sebe? Platíte si převodem nebo keš?:-)

 
ionicera
4561 příspěvků 18.01.15 18:22

@Valentinas Milá paní Emilie Dirrová, když si děláte reklamu na váš obchod, tak prosím alespoň neklamte spotřebitele. Když máte pod nadpisem GTX takové strašné rádobyboty, jako je např. Wolf, které neviděly tuto membránu ani z rychlíku, tak to už je opravdu na návštěvu ČOI.

 
cryptoprocta
179 příspěvků 18.01.15 19:36

@Barbuchaa díky moc za reference. Šaty mám zatím jenom objednané, ale můžu potvrdit výbornou komunikaci s paní Florianovou už teď. Tak snad budou i šaty v pořádku.

 Váš příspěvek

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit