Lovec inspirace 14.03.13 00:00

Lovec na výletě v Paříži IV.

 Váš příspěvek
 
Mofu
1041 příspěvků 14.03.13 00:05

Tak trochu jako Madeleine Albright.

 
eva64  14.03.13 00:45

@Mofu Madeleine má větší šmrnc a charisma. A hlavně inteligenci.

Příspěvek upraven 14.03.13 v 00:48

 
stric
762 příspěvků 14.03.13 00:50

Tak šmrnc a charisma, dejme tomu. Ale jak jste z té fotky vykoumala úroveň inteligence, to by mě fakt strašně zajímalo. Asi máte lepší rozlišení nebo co

 
Karin
3401 příspěvků 14.03.13 10:55

Zkuste si změnit nastavení monitoru…

 
Popelářka
6 příspěvků 15.03.13 08:07
Paní se mi líbí

Taktéž bych chtěla umět změřit inteligenci přes foto, vaši dokáži změřit z textu…

 
Lauricius120
1 příspěvek 25.03.13 18:47

Nevím sice, kolik má paní let, ale její outfit je velmi elegantní. Možná bych jen tu šálu volila čistě bílou, ale jinak like. A co se týká téhle diskuze o,,INTELIGENCI",po­dle mě by komentáře takového typu inteligentní člověk nenapsal…vy sice můžete vypadat na fotce ohromě inteligentně a přitom vědět uplné hovno a o vašem vkusu ani nemluvě.

 
Mofu
1041 příspěvků 14.03.13 00:51

@eva64 Já tam rozhodně tu podobu vidim a až budu ve věku téhle dámy určitě bych chtěla vyzařovat alespoň z poloviny to co ona.

 
Vendelýn
264 příspěvků 14.03.13 00:58

Ten kabát je super, Vyžehlený nezežvejkaný flauš. Jen zas tam mrtvola na krku. Nesnáším je! Ale beru ji (mrtvolu) na milost. CXelkově fajn outfit, ale to tahle generace nosí i u nás.
 Zelené

 
TulaJ
254 příspěvků 14.03.13 09:10

Sa mi zdá, že tá „mrtvola“ je umelá - t. j. nie je to mrtvola

 
Veroniq
263 příspěvků 14.03.13 01:57

Vidím, že jsou Pařížanky otužilé, pokud jde o obuv. Docela mě překvapilo, že na snímcích vidíme rukavice a kožešinové šály (či čepice) zároveň s lodičkami.
Když se přestanu zabývat tím, že sama bych nastydla od noh, musím říct, že paní má styl. Ta „mrtvolka“ se mi taky moc nepozdává, a to ne proto, že bych byla proti kožešinám, spíš jde o typ.

 
TulaJ
254 příspěvků 14.03.13 09:14

To aj inde - aj vo Viedni bežne stretnete dámu v kožuchu a lodičkách - je to dané jednak tým, že ulice sú dôkladne očistené od snehu (sneh nielen odhrnutý ale aj odvezený - t. j. žiadna čliapkanica), a potom som v obchodoch videla lodičky s teplou podšívkou (normálne umelá kožušinka alebo fleece) - aj u nás ich sem-tam majú (Gabor). A zrejme nechodia na dlhé vzdialenosti. Tu by som tipovala, že zas až taká zima nebola.

 
Martini90
159 příspěvků 14.03.13 09:28

Na zateplené lodičky (s kožíškem) jsem tento podzim narazila i v Aře ;)

 
Coraline
1980 příspěvků 14.03.13 10:28

No dobře, zateplené lodičky, ale nárt je stejně pořád holý, ne? Ženy, počkejte, jak budete jednou s ledvinama a m. cestama trpět! (já tyhle mentorský řeči poslouchala s očima v sloup dost dlouho, když jsem jako teenager v zimě nevzala nic jiného než kecky… a teď kupodivu fakt trpím :D). Omlouvám se za offtopic.

 
Karin
3401 příspěvků 14.03.13 11:01

A kolik vám je? Já jsem tyhle řeči vždycky taky poslouchala s očima v sloup, ale s močovými cestami jsem v životě nic neměla… ani s vaječníky… a vůbec s ničím, čím jsem byla strašena. Lidi nějak nedokázali pochopit, že mně je teplo, i když jim je zima. Každý to má holt nastavené jinak. Když jsem třeba byla těhotná, bylo to ještě markantnější, to mi bylo fakt teplo, venku bylo dvanáct stupňů (říjen) a já šla ven v tričku, protože ve svetru jsem se prostě potila… A lidi nechápali, ale já se prostě nebudu oblíkat podle pocitů jiných lidí, ale vždycky jenom tak, aby bylo příjemně mně. Jistěže nebudu úmyslně chodit oblečená tak, aby mi byla zima. Proč si někdo myslí, že chci schválně mrznout? ;)

 
Coraline
1980 příspěvků 14.03.13 11:08

Je mi 23. Jasně, někdo pro to má dispozice, někomu to ublížit ani nemusí, někdo to pozná třeba za x let. Já tedy ani nemluvím o oblékání jako takovém, ale konkrétně o těch nohou, protože to nastydnutí od nohou je většinou největší spouštěč těhlech problémů.

 
Karin
3401 příspěvků 14.03.13 15:39

Ano, každý člověk má trochu jiné dispozice, někdo je k infektům močových cest náchylnější, jiný zase trpí na jiné neduhy… (Já když někdy prochladnu - když to podcením - tak následuje standardní nemoc z nachlazení - rýma, teplota. Jednou jsem dokonce jako dítě spadla do ledové řeky :D Ale nic mi nebylo. A jiný by to odskákal zápalem plic. Každý musí vědět, co jeho tělo potřebuje a nač si má dávat pozor.

@malakaja : ledviny sice nejsou v nártu, ale když člověk prochladne (a na to stačí, aby vám delší dobu byla zima na nohy), tak je celkem jedno, kde jaký orgán je… Záleží na tom, k čemu je kdo disponován. Pokud jste chabrus na průdušky, dostanete kašel, pokud máte sklon k močovým infektům, budete čůrat jak koroptvička…

Nicméně já předpokládám, že ta dáma na snímku je už dostatečně rozumná na to, aby nechodila ven oblečená tak, že jí bude zima :)

 
malakaja
349 příspěvků 14.03.13 20:40

@Karin : to samozrejme chapu, jen ten sled slov ledvin s holymi narty byl roztomily a primo se nabizel te asociaci.Uz od FW v NY obdivuju, jak tamni damy chodi na prehlidky onahacene.Ano, prebihaji z taxiku do baraku a pro krasu se musi trpet, nicmene i tak jsou to v mych ocich otuzile hrdinky.
Ohledne infekcniho onemocneni mocovych cest bych jen rada dodala, ze neni zpusobeny “zimou paralyzovanym ustrojim“, ale bakteriemi, ktere se dostanou do mocove trubice z konecniku. Nekdo je samozrejme proti bakteriim mene odolny, nekdo se jich nezbavi cely zivot, -ojedinela diagnoza. Prochladnuti snizi obranyschopnost, v prve rade je to ale zejmena hygiena a obezretnost.
@DRW : S timhle k. lekari ani ne.Jako zrzka mam kdejakou specialitu, velmi nizky prah bolestivosti, spatny polovicni) ucinek na anestetika, vysokou krvacivost, zanetlivost, diky tomu neustale kontroly, kde jsou loziska zanetu, hruzne tumory(nikdy nikde) ve stresu psychosomaticke bolesti, jsem zkratka takova nevitalni bledule, ktera by v dobach davnych byla eliminovana prirodnim vyberem.Tedy mrznouci nohy beru jako soucast balicku vyfasovanou pri mem vzniku:)

Příspěvek upraven 14.03.13 v 20:41

 
DRW
1227 příspěvků 14.03.13 18:07

Kdyz pominu argument ja bych nastydla v lodickach. Tak souhlasim s prohlasenim nohy maji byt v teple. Ale tam uz to ten nart neovlivni.
Uplne postaci, ze mate v teple chodidlo po kotnik a dobre zateplenou botku (tedy i tu lodicku s tim fleecem ci koziskem).

Jedna se o unik tepla z tela a ten je na chodile a hlave nejvetsi, pokud tedy neni radne zateplen.

Ja jsem tyhle reci taky slychala a muj tatinek mel jen jednu ledvinu a tak to bylo u nas na dennim poradku, cepice, rukavice a at Ti je teplo od noh. Ale nikdo mi nezakazoval chodit v lodickach nebo polobotkach v zime, pokud jsem tam mela ponozky nebo aspon termovlozku. Problemy s ledvinami a moc. cestami nemam

 
Lisa. Ginmi
140 příspěvků 15.03.13 10:42

Mám pocit, že tyhle problémy snad vůbec nesouvisí s oblékáním, ale především s osobními dispozicemi. Já se každou zimu oblékám přepečlivě, zásadně zateplené kozačky, košilku, teplé dlouhé kabáty a bundy dokud není venku aspoň 5 nad nulou a sucho a stejně každou zimu protrpím a to jsem mladá a žádnými jinými zdravotními problémy jsem nikdy obdařena nebyla, ani sníženou imunitu nemám, prostě nic, ale jak padnou mrazy, stane se pro mě každodenní brusinková nálož povinností. Takže upřímně závidím všem ženám, které se mohou oblékat jakkoli se jim zachce, třeba do lodiček v zimě.

 
malakaja
349 příspěvků 14.03.13 13:44

Vy mate ledviny v nartu?:D jinak jsem. zimouhriva, zima me doslova reze do kuze od 5ti stupnu niz, nohy mi cernaji.Pred detmi mi ani nevadila hola zada, ted me tam zebe, balim se di tilek a pohled na hole cizi me zebe taky.Je to tedy individualni, koho studi, ten se oblece.Koho ne, ten se (vetsinou) nenastydne

 
DRW
1227 příspěvků 14.03.13 19:46

Nechte si zjistit jak to mate s krvi, mnozstvi cervenych krvinek. Taky tim trpim a cas od casu se musim prelecit.

 
Martini90
159 příspěvků 14.03.13 22:07

@Coraline : Já na močové cesty a vaječníky trpím, a rozhodně to nemá souvislost s odhalenými nárty či zády. V teplých botkách s ponožkami skoro pořád, krom extrémních veder nosím vždy spodní bavlněnou košilku zastrčenou v sukni/kalhotech, aby mi netáhlo na záda, ani při předklonu. A stejně jsem dvakrát ročně na antibiotikách.
Kamarádka zase pro změnu chodí „polonahá“ a nikdy s močovými cestami nic neměla. Holt každý má jiné dispozice a když někomu zima není, tak prostě není.

Mimochodem - když není sníh a potřebuju mít slušnější obuv, např. na zkoušku, tak též jedu v zimě jen v silonkách, lodičkách (bez zateplení) a ve vlněném kabátu s šálou. Na přesouvání se po městě MHD to stačí, pokud není extrémní mráz. A že jsem velký zmrzlík :)

 
lucenka
22 příspěvků 14.03.13 09:48

V lodičkách, balerínách bez silonek jsem v Paříži viděla jenom turistky :) Ale uznávám, že jse mtam byla o týden dřív než lovec inspirace a teploty se pohybovaly těsně kolem nuly. Pařížanky chodily stejně oblékané jako ženy u nás.

Ale jinak paní se mi celkem líbí. I když na jejím místě bych víc zakryla ty nohy a ubrala na rtěnce. Trochu mi připomíná upíra.

 
kočka Míťa
208 příspěvků 1 inzerát 14.03.13 10:20

Taky tu jistou otužilost pozoruju…vlněný kabát, kožich, rukavice, kulich a silonky a jarní boty…sníh sice není, ale stromy ještě ani neraší…prostě tady nosím v březnu ještě kozačky

 
kuostkova
30 příspěvků 14.03.13 12:24

Nechcem tu extra mudrovať, ale kamarátka mi raz hovorila, že keď bola v októbri v Paríži, tak sa divila, že slečny tam chodia len v žabkách :)

 
P.PeP
39 příspěvků 14.03.13 07:02

Jednoduché a stylové :) prostě moc pěkné :) kožešinku bych taky vyměnila…

 
Sibyla
2639 příspěvků 14.03.13 08:04

Nic převratného, ale velmi pěkné. Dámě může být i osmdesát, a přesto si dá práci s laděním outfitu. Všimněte si střevíců: nižší, širší „rozumný“ podpatek, ale podpatek - ani potíže s chůzí ji nedonutí ke keckám.

 
Karin
3401 příspěvků 14.03.13 08:14

Je ale vidět, že té dámě otékají nohy… Přemýšlím, zda by se nedalo obout něco stále elegantního, ale přece jen trochu pohodlnějšího při oteklých končetinách… Nicméně i přesto je chvalitebné, že nerezignovala na eleganci a nešla do těch kecek ;)

 
zorro4
96 příspěvků 14.03.13 08:36

No jo, když jsem byla v Paříži, pečlivě jsem sledovala dámské obutí. A pak jsem konečně viděla babu v teniskách, zaradovala jsem se, že to s tou jejich elegancí nebude tak žhavé… a pak promluvila německy :))

 
Jirkátor
1514 příspěvků 14.03.13 08:44

Tak ono ve věkové kategorii 70+ už převratné věci často vypadají spíše komicky ( mám na mysli ty pestrobarevné americké babičky ). Málokdy potkám tak pěkně upravenou starší dámu, rád bych ji viděl před 40-ti lety…

 
gabous
196 příspěvků 14.03.13 09:17

Nelíbí. Vůbec. Ubohoučká kožešina kolem krku, kabát, ve kterém vypadá jako kredenc, nevhodné obutí k otékajícím nohám, holé nohy a nejhorší ze všeho mi přijde ta výrazná rtěnka, kvůli které vypadá paní jako mrtvola.

 
Betty J.
2031 příspěvků 14.03.13 09:49

Paní má styl a navíc mi velmi připomíná mou babičku - ta by nikdy nedopustila, aby byla spatřena jinak než v dobře ušitém a nažehleném oblečení, naleštěných lodičkách (v zimě brávala se značnou nechutí na milost i kozačky), s červenou rtěnkou na rtech a přepudrovaným no­sem.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 14.03.13 10:23

@eva64 :D :D To mi připomnělo scénku Ivana Mládka, když převyprávěl Sněhurku. „A princ i přes rakev poznal, že princezna je krásná po těle i po duši…“

 
Karin
3401 příspěvků 14.03.13 10:36

a že má dobrou povahu :D Pěkně to Mládek napsal.

 
kiwi  14.03.13 10:28

To je „inspirace“ leda tak pro naše důchodce, aby si dávali kabáty častěji do čistírny, nic víc.
Kde je nějaká skutečně pařížská?!

 
Karin
3401 příspěvků 14.03.13 10:37

Vážně myslíte, že tady jde jen o čistý kabát?

 
kiwi  14.03.13 10:42

A o co ještě? Mizernej účes, starou chlupatinu kolem krku a oteklý končetiny, přetékající z botek, můžeme vidět i v Čechách.

 
Réza4  14.03.13 11:04

Myslím, že jen proto, že paní otékají nohy, je nemusí nutně schovávat. Jsou prostě jisté známky věku, kterým se nikdo nevyhneme…

 
choocky
23 příspěvků 14.03.13 12:45

@kiwi Mizernej účes, starou chlupatinu kolem krku a oteklý končetiny, přetékající z botek, můžeme vidět i v Čechách… Když člověk má otekle nohy, určite by se mu lepe behalo v nejakých hnusosandalech. Ta žena se snažila být dáma a má můj obdiv.

 
AnnyLunden
102 příspěvků 13.08.15 17:31

Bez ironie či sarkasmu. TAKHLE u vás vypadá většina důchodkyň? (Nebo aspoň menšina?). Pokud ano, ráda bych věděla, kde bydlíte, možná bych se i přistěhovala. U nás jsem většinou spokojená, když senioři alespoň nepáchnou močí. (Samozřejmě jsem viděla výjimky, ale i ty měly dost daleko do dámy z fotografie).

 
surabaya
395 příspěvků 14.03.13 11:35

Je třeba ocenit, že paní si oblékne výrazný červený kabát, bílé rukavičky, boty na přiměřeně vysokém podpatku. Zkrátka je vidět, že jí záleží na tom, aby vypadala dobře. Dost možná má i vcelku pěknou postavu. Nemá se za co stydět. Oteklé nohy, rtěnka, účes a výraz obličeje… tam už opravdu hodně hraje roli věk. Jak budeme vypadat my, až nám bude 80 a více? Dost možná budeme rády, když nedopadneme podstatně hůř. Tady bych nekritizovala… a raději se inspirovala :-)

 
Rebecca Smile
137 příspěvků 14.03.13 12:36

Paní vypadá lehce nas..ně, ale jinak na její roky hezký outfit.

 
moi-bebe
219 příspěvků 14.03.13 15:44

Sekne jí to. nicméně se domnívám, že takhle oblečené chodí i dámy jejího věku u nás. tím chci říct, že to není nic převratného.

 
kocurM
595 příspěvků 31.03.13 11:17
Převratné to není,

Ale záslužné ano :-)

 
Pinx
220 příspěvků 14.03.13 16:02

Krásný kabát, ale tu chlupatinu kolem krku pryč a na nohy něco, co skryje ty oteklé kotníky… To, že to patří k věku, dobře, ale snad oblečení nosíme právě proto, abychom ty nedostatky zakryli???

 
moi-bebe
219 příspěvků 14.03.13 16:29

Oblečení nosíme, abychom nechodili nazí a když už, tak abychom zdůraznili přednosti. :)

 
Pinx
220 příspěvků 14.03.13 20:29

Oteklé kotníky jsou přednost?

 
Atrofie
741 příspěvků 14.03.13 23:30

…souhlasím s @Pinx, mě také ty oteklé nohy bouchly bohužel hned do očí…přijde mi to i docela nezdravá sebetrýzeň, mít narvané oteklé nohy v lodičkách…ale tím samozřejmě nechci říct, že to má paní řešit jako většina českýh důchodkyň = keckama od Vietnamců či huculema ;-)..ale třeba nějaké polokozačky či šněrovací dámské botky by byly o. k.

 
moi-bebe
219 příspěvků 15.03.13 00:07

A vy víte, že to je sebetrýzeň? to mě vždycky pobaví, jak je spousta lidí se vším hned hotová. paní nemá kotníčky jak ze žurnálu, takže trpí nesnesitelnými bolestmi a měla by mít kotníčkové boty. nezlobte se, ale zabýváte se nesmysly. až vám bude 80, tak mi napište a povíme si, jestli budete nosit od jara do zimy kotníčkové boty, nebo budete chtít být jednou za čas chic v lodičkách.

 
Atrofie
741 příspěvků 15.03.13 00:13

Jak víte, že mi není 80? ;-) tak kdo je tu hned se vším hotov… být šik v lodičkách je príma, ale zde to nebylo nevyhnutelně nutné i s ohledem na počasí a roční dobu, zde by byla paní šik i třeba v pěkných elegantních kozačkách ;-)

 
moi-bebe
219 příspěvků 15.03.13 00:19

Já s ničím hotová nejsem, jestli vám 80 je, tak aspoň nemusíme čekat a můžete se pochlubit. takže tenhle útok vám nevyšel.;) )
prostě podle mne se nedá hodnotit - byla zima, foukal severní vítr o rychlosti 32 km/h, tudíž se paní nevhodně obula. proč to prostě nehodnotit jen tak, bez vedlejšího uvažování. já počasí v paříži nastudované tedy nemám, vy ano? a třeba bylo nevyhnutelné, aby si lodičky vzala. třeba šla na rande, do kostela, na kafíčko s kamarádkou, zatančit si na čaj o páté. co já vím. v londýně taky dost velké procento žen nazuje baleríny, jen co teplota vystoupá na 5 stupňů nad nulou. tak co by to nešlo v paříži.

 
Atrofie
741 příspěvků 15.03.13 00:25

Neútočím, to byla sebeobrana ;-)… a oteklé kotníky stejně vidím pořád, i když paní tančí s hůlkou s kamarádkou po kavárně…asi zdravotnická deformace, tak ji omluvte. Díky. That´s all.

 
Lynx
99 příspěvků 20.03.13 22:31

Když jsem před mnoha lety přiletěla poprvé do Paříže v zimě, byla jsem poučena, že dáma kozačky nenosí. Občas je někdo měl na nohou, ale bez ohledu na počasí, klidně uprostřed léta k letním šatkám. Ale mé pařížské kolegyně by raději utrpěly omrzliny třetího stupně s rizikem amputace, než by oblékly „rozumné“ boty.

 
Pinx
220 příspěvků 15.03.13 11:44

Za sebe musím říct, že jsem neměla na mysli ani tak tu sebetrýzeň (to už je na každím, jak se v tom cítí), ale to, že je to neestetické. Všichni tu nadáváme na mufinky a lezoucí podprsenky, že to vypadá pekelně, ale najednou je to v pořádku. Je to věkem, nebo Paříží?

 
moi-bebe
219 příspěvků 15.03.13 14:04

Věkem. až mi bude 80, pokud nebudu připoutaná na lůžko nebo co já vím, taky bych se chtěla jednou za čas vyfiknout. myslím, že u starších dam je třeba občas trochu přimhouřit oko.:)

 
Pinx
220 příspěvků 15.03.13 14:17

To máte pravdu, ale jak už to někdo psal, když vidím fotku v inspiraci, tak hodnotím také podle toho, co mě uhodí do očí jako první. Takže když vidim pěkný červený kabát a oteklý kotníky, tak si řeknu, „pěkný červený kabát ale nepěkné oteklé kotníky“, protože to tak prostě působí.

 
sonjana
50 příspěvků 14.03.13 16:18
zelené

Mě je z té fotky smutno, hodně špatné momentky by se starým lidem neměly dělat:(

Co se týče kabátku, šály a bot tak by se leckterá důchodkyně v Praze mohla touto barevností nechat inspirovat.

 
Katjinka
177 příspěvků 14.03.13 18:12

Outfit by nám hlavně neměl škodit na zdraví - takže červené za ty boty k hůlce.

 
DRW
1227 příspěvků 14.03.13 19:03

Podle ceho soudite, ze nemuze mit takove boty k hulce. Kazdy, kdo ma hulku musi mit placate nezvhledne boty. Vite vubec, ze i lodicky se vyrabeji ve verzi zdravotni? A ze splnuji vsechny atributy jako zdravotni bota?

Pro Vas cervene za netoleratnost a neznalost.

 
Katjinka
177 příspěvků 14.03.13 21:56

Já ted pár měsíců měla také oteklé nohy a trh bot ve zdravotní verzi mám celkem zmapovaný. Tyhle boty zdravotní nejsou. Člověk nemusí mít hnusosandále, ale jen trochu odlišné boty.

 
DRW
1227 příspěvků 14.03.13 23:29

Ja zase vim, ze kdo hleda najde. Znam u nas v Ostrave minimalne jedny zdravotni potreby, kde prodavaji zdravotni boty i s luxusnimi lodickami (vzhledove) a objednaji je vam i v jine sirce nez maji na prodejne a pokud Vam pak nesedi, tak je prodaji jine zakaznici.

 
moi-bebe
219 příspěvků 15.03.13 00:22

Třeba scholl vyrábí tak krásné zdravotní boty, že to na nich nepoznáte.

 
DRW
1227 příspěvků 14.03.13 19:01

Tahle fotka krasne ukazuje, jak i lide ve vysokem veku mohou byt elegantni. Pani se oblekla a upravila tak, jak to nejspis delala cely zivot.

To ze ma otekle nohy v lodickach, no a co! To, ze ma chlupatinku okolo krku, to neni taky argument. Ma to, co se ji libi a rada nosi. Predpokladam, ze v jejim veku radu casti satniku stale pouziva s novejsimi kousky.

Moje babicka, kdyz jeste mohla chodit a nebyla odkazana na pomoc druhych se pekne oblekla (mozna i o neco lepe nez tato pani), kostymek, halenku, lodicky, popr. kloboucek a rukavicky, peknou kabelku ladici s botkami a hura na prochazku ci na nakup. A to i ve vysokem veku. Ale, ze bychom ji zakazovali chodit v peknych botkach ci upominali, aby zakryvala sve „stare“ ruce ci nohy to by nas ani nenapadlo. Proste to ke stari patri.

 
choocky
23 příspěvků 14.03.13 19:25

@DRW diky. pracovala jsem leta jako sekretářka, takže hadříky a boty se mi tenkrát zdály strašně důležité. pak přišla taková hloupá nemoc a já si brala hůlku a hnusné sandály o pár čísel větší, když jsem chtela jít ven. ja vím, ze tenhle příspěvek sem nepatří, ale obcas při prohlížení fotek z pekla si na tu dobu vzpomenu. takze pro vás zelené, za toleranci a pochopení.

 
Hyacinta
79 příspěvků 14.03.13 19:38

Krásné!

 
chuckybaby
4 příspěvky 14.03.13 19:53

Úžasná je :)

Příspěvek upraven 13.08.15 v 22:40

 
VivaItalia
596 příspěvků 14.03.13 20:04

Plusové body rozhodně za barvu kabátu a kabát celkově! Důchodkyně u nás chodí většinou v neforemných bundách od vietnamců v šedé nebo nějaké smetanové barvě a ty nejodvážnější ve vybledlé vínové, naštěstí ne všechny… tenhle kabát je super! Ovšem o výrazu dámy se to říct nedá…

Příspěvek upraven 22.03.13 v 19:54

 
clem
138 příspěvků 14.03.13 23:44

Hrozny vyraz je podle meho treba pripisovat zpusobu jakym „lovec“ porizuje fotky… nechci se vas dotknout, ale jsem si skoro jista ze na podobne momentce by vypadal divne kde kdo, mozna i vy :)

 
Atrofie
741 příspěvků 15.03.13 00:06

Přesně…jsem si říkala, že se mnohdy tvářím stejně a možná ještě hůř;-)… takže výraz bych tu opravdu neřešila… a už vůbec dle výrazu neposuzovala inteligenci, @e­va64

 
VivaItalia
596 příspěvků 22.03.13 19:52

@clem
To nepopírám;o) V tom případě mohl lovec použít lepší snímek. Každopádně o inteligenci v souvislosti s výrazem jsem nic nepsala…

Příspěvek upraven 24.03.13 v 19:16

 
eva64  16.03.13 23:55

Máte pravdu. Ale tady na MP je všechno jen ťuťu ňuňu. Pokrytecké.

 
clem
138 příspěvků 17.03.13 18:34

Zrejme jste jeste nenavstivila rubriku „galerie“ pak by vas o nejakem „tutu nunu“ snad ani nemohlo napadnout mluvit..

 
Dlhonožka
269 příspěvků 14.03.13 21:06

@VivaItalia
no to viete, gravitacia…ani tie prsia, ani tie kontury tvare uz nebudu o par rokov ani u vas, co byvali (ak vobec byvali).
Clovek proste vekom ovisne a to aj vo tvari.

 
VivaItalia
596 příspěvků 22.03.13 19:56

@Dlhonožka
Vždyť o to tady přece vůbec nejde, madam vypadá moc dobře, jen si myslím, že se dal jistě pořídit i obrázek, kde by se tvářila lépe…

Příspěvek upraven 24.03.13 v 19:17

 
razorblade  14.03.13 22:00

Dobra babca:)

 
Matka Vlčice  15.03.13 07:45

Potkávám velice často takto oblečené dámy i u nás na maloměstě. Prostě existuje jedna určitá generace, předpokládám, že jsou to lidé, kteří byli mladí někdy kolem 60. let, teď je jim kolem sedemdesáti, osmdesáti. A tyto dámy se k lékaři, na poštu, na nákup prostě oblékají takhle. Dámy mají vždy kabát, elegantní malou kabelku, vždy šálku nebo šátek, v létě pak místo kabátku pletený kardigan v nějaké pastelové barvě. Některé z nich chodí i decentně nalíčené. Nejsmutnější je pohled na obtloustý pár kolem sedmdesáti v teplácích Adidas.

 
VivaItalia
596 příspěvků 22.03.13 19:57

Svatá pravda!

 
simchi
184 příspěvků 15.03.13 17:38

Já bohužel, takto oblečené paní moc nepotkávám. k lodičkám ke kabátu - moje babička tak chodila také, když byla mladá, tak vlastně kozačky nebyly a brala si je pak jen když bylo mínus. a já, pokud to trochu jde a je tak 10nad nulou a je sucho, tak kozačky vynechávám, protože ke kostýmkům, které nosím do práce a k pouzdrovým šatům se mi to nelíbí. ano - mohu se přezout, ale někdy běžím k soudu a přezouvejte se tam :-)

 
sabouch
13 příspěvků 19.04.13 09:15

Tomu se říká elegance.

 
Rambí
10 příspěvků 19.12.13 19:08

Elegantní dáma :) Ještě bych si ji dokázala představit v kloboučku ve stylu královny Alžběty :)

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity