Lovec inspirace 21.03.13 00:00

Lovec na výletě v Paříži XI.


Reklama

 Váš příspěvek
 
tereza.ondr
34 příspěvků 21.03.13 00:09

No, tohle je hodně… ehm… zvláštní.

 
simchi
184 příspěvků 21.03.13 00:18

Divné, ani jeden kousek mne tentokrát neinspiruje, už nebudu řešit to, zda to je pouliční přehlídka nebo ne. Ale Lovec mne tedy fakt zklamává a je jedno zda je v Paříži, či u nás doma.

Příspěvek upraven 21.03.13 v 00:19

 
Mofu
1103 příspěvků 21.03.13 01:14

Abych byla upřímná tak sukně jak na princeznu a boty alá E55 mi fakt inspirativní nepřijdou…sorry.

 
sonjana
50 příspěvků 21.03.13 01:24

Ehm, ne.

 
Merseger
38 příspěvků 21.03.13 06:25

Zřejmě jsem jediná, komu se to fakt líbí. :D

 
Kunkuli
128 příspěvků 21.03.13 08:03

Nejste, líbí se mi to též :) Nevadí mi neforemnost mikiny, ani zdánlivá nekompatibilnost prvků. Nositelka je hodně výrazný typ a dohromady mi to prostě přijde fajn. A je přece jasné, že tady nejde o to, aby se přesně takhle někdo oblékl a vyrazil ven :)

 
Malina jahodová
175 příspěvků 21.03.13 08:17

Pořád mám ten pocit, že když se jedná o sekci „Z ulice“, tak by to měly být věci, které si přesně takhle někdo obleče a vyrazí ven. Minimálně ta původní slečna z Paříže. Pokud se v tom nedá jít ven, tak to patří do nějaké nové sekce „Z přehlídky“.

 
TulaJ
254 příspěvků 21.03.13 09:11

No ono je to asi o tom, že niekto v tom (evidentne) von vyrazí a niekto (vrátane mňa) asi nie - nie je to teda inšpirácia pre mňa, ale poňala by som to ako trošku bizarnú zaujímavosť - trochu mi vadí podľa mňa úporná snaha o originalitu (tipovala by som to skôr na nejakú módnu blogerku a verím, že takto naozaj chodí von aj bežne). Za mňa niekde medzi červeným a zeleným.

 
Dorenika
464 příspěvků 24.03.13 14:36

Tiez sa mi to paci na niekom by to vyzeralo divne ale ona to vie nosit tak preco savsetkeho bat len aby som nevycnievala

 
LudmilaCecílie
138 příspěvků 25.03.13 18:35

Mě se moc líbí vrstvení sukní a bot dohromady, to je takový vtipný detail. Akorát závidím postavu, na to aby na vás takhle dobře vypadal velký nahrnutý svetr musíte mít tak 50 kilo.

 
fčelička
20 příspěvků 15.04.13 11:14

Mě se to náhoudou taky moc líbí, zvláštní, extravagantní a slečně to padne.

 
Modigliani
781 příspěvků 21.03.13 06:46

Ulet..

 
bára.brněnská
576 příspěvků 21.03.13 06:48

Dost se mi líbí barevná kombinace, ačkoliv bych si na ni netroufla.

 
Kateřina Churavá  21.03.13 07:32

Já si myslím, že podobné outfity neslouží ani tak okamžité inspiraci, jako spíš k rozšiřování vlastních obzorů, co všechno se může vědomě(!) - to není, jako že si paní nevšimla, že jí je svetr velký, například, což bývají časté poznámky - zkoušet v rámci módy, a že existuje nepřeberně estetických modelů, které se navzájem třeba i vylučují, a že neexistuje jediná oficiální a správná ženská silueta a typ postavy a podobně. Otevři svou mysl. To, v co se zvrtne většina diskuzí pod pařížskými modely, je podle mě proklatě smutné a ukazuje to, že se Módnímu peklu v žádném případě nedaří kultivovat ani svoje čtenáře, natož českou populaci.

 
Réza4  21.03.13 07:38

Obzory mi to rozšířilo, ale přesto se mi to nelíbí…

 
kočičííí  21.03.13 09:54

Přesně jste to vyjádřila, aspoň pro mě. A navíc se mi to líbí- ne každé zvlášť, ne na mě - ale líbí.

 
Malina jahodová
175 příspěvků 21.03.13 10:12

Myslím, že s těmi pařížskými modely je problém ten, že se prezentují jako model z ulice a ne jako přehlídka. Pokud je to přehlídka, tak si můžu říct, že mi ten který model rozšiřuje obzory, protože má zajímavou barevnost, kombinaci materiálů, siluetu nebo tak něco.

Pokud je to z ulice, tak tady polovinu lidí (oprávněně) napadne, že neexistuje situace, pro kterou by se dané oblečení hodilo (například kombinace kozaček na podpatku a mikiny) a rozeberou to v diskuzi. Nedím v tom nekultivovanost a zaprděné maloměšťáctví, ale jedině potřebu zasadit oblečení do kontextu reálné situace.

 
Coballtino
149 příspěvků 21.03.13 12:22
inspirace

Je to z ulice - jsou to ženy, které jdou na / z módní přehlídky. Takže zaprvé se o módu aktivně zajímají (a ne jen pasivně jako my tady), zadruhé chtějí vypadat speciálně (protože velká část z nich na přehlídky chodí také proto, aby byly vidět) a za třetí zhusta mají na sobě něco velmi exkluzivního a drahého od známých tvůrců a kdy jindy si takový kousek vzít na sebe, než na jinou módní přehlídku? Často jsou to módní blogerky, (v módě) známé osobnosti a pod. Modely tady zveřejněné mi nijak dech nevyrážejí - občas se dívám na TheSartorialist.com a tam jsou takovéto modely běžně (a to tam jsou lidé z ulic, ne z okolí přehlídek)
Nemyslím, že je nutné každý model tu komentovat a všem sdělovat svůj postoj k němu (klidně by tu mohly být jen ty obrázky, bez diskuze - ať si každý řekne sám sobě, jestli mu to něco přináší nebo ne - ale to by se tu členky ukřičely, že chtějí diskuzi…) (u outfitů čtenářů diskuze smysl má - může dotyčné/mu pomoci se zlepšovat, ale v této sekci zbytečně ta možnost dráždí lidi se vyjádřit, ikdyž nemají podnětné názory)
P. S: kombinace mikiny, kozaček a průsvitné sukně se na návštěvu módní přehlídky hodí skvěle ;-)

 
Malina jahodová
175 příspěvků 21.03.13 16:22

Myslela jsem, že to jsou modelky z pouliční přehlídky. Pak bych ten model ještě pochopila, protože věci z přehlídek nemusí být nutně nositelná móda. Ale když to jsou slečny, co na tu přehlídku koukají, tak to fakt nechápu. Na kombinaci růžové mikiny a bot na podpatku nic hezkého ani slušivého nevidím. Barevnost je fajn, ale barevnost není vše.

 
Voldemortka
361 příspěvků 21.03.13 07:49

Barvy jsou super. Na jaro idealni, ale model, no,  NE.

 
solei
143 příspěvků 21.03.13 07:51

Já to chápu, má to být co nejvíc free, ale tak nějak si myslím, že kdyby měla místo té plastikové sukně pod kterou jsou minišortky, uplé džíny tak by to bylo slušivější a podstatně víc sexy.
Ano souhlasím s názorem, že tady jde o rozšiřování obzorů.

Příspěvek upraven 21.03.13 v 07:52

 
uživatel  21.03.13 07:54

Mikina a sukně mi nijak nevadí, ale ty boty mi přijdou oškivé k jakémukoliv modelu. Kozačky nad kolena s vyhřezlým palcem bych osobně obula jen na maškarní.

 
Aboladen
137 příspěvků 21.03.13 07:56

Já bych asi neměla problém, kdyby slečna neměla ty šílené boty, ty jsou totiž z mého pohledu opravdu hrozné.

 
Jemma
220 příspěvků 21.03.13 07:58

Podobnou mikinu jsem jako dospívající v letech osmdesátých nosila taky. Nemám asi ten správný časový odstup, takže mně se prvky osmdesátek ve všech ukázkách z Paříže nelíbí, i když jinak schopnost zkombinovat zdánlivě neslučitelné barevně i stylově oceňuju.

 
gudrun  21.03.13 08:08

Kraaaaasa! A ty boty ty boty!

 
lilijána
69 příspěvků 21.03.13 08:09

Inspirace je tu od toho, aby nám ukázala něco nového, nezvyklého a to si myslím, že se daří. Neznamená to, že zítra v tom modelu musí jít oblečená polovina čtenářek. :) Mě se to opravdu líbí. Nikdy by mě nenapadla taková kombinace. Rozšíření obzorů.

 
Ava
648 příspěvků 21.03.13 08:24

Já nevím, no… hodně se tu mluví o „umění kombinovat neslučitelné“… nějak nevím, kdo nebo co potom rozhoduje o úspěšnosti této snahy… nebo je to čistě subjektivní?

 
Karin
3444 příspěvků 1 inzerát 21.03.13 08:36

Hlavně jestli jí není zima…

 
zirael
19 příspěvků 21.03.13 11:22
:D
 
ionicera
4761 příspěvků 21.03.13 08:57

@Karin Tak to jste mi vzala z klávesnice. Už jsem tím také chtěla pošťouchnout:-)

 
Karin
3444 příspěvků 1 inzerát 21.03.13 09:26

… si nemůžu pomoct, ale mně to tady v diskusi prostě chybělo :D To je přece zásadní otázka, kterou si musíme položit při každém hodnocení modelu.

 
LadyOfGallifrey
739 příspěvků 21.03.13 09:04

Heh, mne tieto parizske modely pripominaju, ako som v detstve obliekala barbiny :-D Nejaka stylova zladenost mi bola viacmenej ukradnuta, hlavne aby to bolo farebne a aby sa to dalo vyskladat z toho, co mam doma. Takze tieto modely beriem asi tak nejak podobne - holcicky sa hraju, ale neda sa to brat vazne (pripadne nosit „normalne“).

 
ĺenkabruck
11 příspěvků 21.03.13 09:15

Milý Lovče, jsi opravdu v Paříži? jestli ano, prosím, dej nám opravdovou inspiraci, ne adepty na titul Divnous roku :-)!!! Děkuji

 
pabylka
942 příspěvků 21.03.13 09:16

No, moje obzory táto strašná kombinácia rozhodne nerozširuje. Pripadá mi to, že kusy odevu sa úplne náhodne našli oblečené na jednej osobe.

 
ove
234 příspěvků 21.03.13 10:04

Nemůžu to úplně zkritizovat, je to samozřejmě nezvyklá kombinace, ale paní nebo slečně to docela i sluší. Kdybych v tom vyrazila já, vypadám, jak když jsem utekla z blázince.

 
Habibi44
32 příspěvků 21.03.13 10:19

Skomibinovaná bramboračka

 
JazzmineTea
468 příspěvků 21.03.13 10:34

Je to takové nějaké beztvaré…

 
Goku
410 příspěvků 21.03.13 10:47

Tohle ne, to vypadá, jako by slečna vybrakovala naši hrabárnu v dramaťáku a boty ukradla nějaké pornohvězdě. Můj obzor to teda rozšířilo - lidi jsou schopní na sebe vzít cokoliv.

 
kayav  21.03.13 11:29

Mě už to ale vážně nebaví. chci zpět holky z pražských/jiných českých ulic, tady to je k ničemu.

 
Sailorette
1590 příspěvků 21.03.13 11:40

Jednotlivé kousky se mi nelíbí, dohromady to funguje, vyloženě to lahodí mému oku. A taky mě už tyhle přehlídkové kreace nebaví, Lovče, buď sem hoď něco z běžných ulic Paříže a nebo zas začni lovit u nás.

 
moi-bebe
223 příspěvků 21.03.13 11:53

Mně se to líbí. jí to prostě sedí. bylo by to hezké i bez té průhledné sukně, jen s tou minisukní. každý to mít na sobě nemůže, je to dobře a ona je chic. každopádně souhlasím s názorem, že by sem lovec mohl přidat také něco z ulice, alespoň ty supermoderní blogerky proložit něčím.. no.. lidským?

 
Kajuli
476 příspěvků 21.03.13 12:51

Nevím jestli to je botama nebo čím, ale slečna mi připomíná jednu takovou příslušnici menšiny, co se v podobných modelech promenáduje a pokřikuje po celém sídlišti… Tedy váží asi třikrát tolik co vyfocená slečna, ale paralela tu je. Sukně mi připomíná igelit, třeba by byla hezká v jinačí kombinaci. Celé je to takové rozpačité

 
Dally
6 příspěvků 21.03.13 12:52

Nošeno s lehkostí a samozřejmostí… mě se to líbí… býti na vnadné blondýně, nevyzněla by něžnost spojená s nadhledem:)

 
Casmaria
761 příspěvků 21.03.13 12:55

Mě se to docela líbí. I s těma botama je to takové zvláštní. Mnohem lepší než model předtím.

 
Vendelýn
264 příspěvků 21.03.13 12:57

Jedním slovem hnus. Rusalka, ktará se živí vlastním tělem si šla zaběhat.

 
corrigan
2631 příspěvků 21.03.13 13:12

Překvapivě se mi to docela líbí. :-)

 
Canavi
226 příspěvků 21.03.13 13:19

Osmdesátá léta jsou zpět! Přesně stejný pulovr měla spolužačka, sukni také, ale z neprůhledného materiálu. Jen k tomu nosila baleríny. Určitě netušila, že za pár let bude stylová :-D

 
Atrofie
741 příspěvků 21.03.13 13:55

Ne, tohle fakt ne: mikina jak z teplákové soupravy, záclona a boty s useklou špičkou??, Tohle mě nebere…

 
babakoko
202 příspěvků 21.03.13 14:05

Strašně se mi líbí barva a velikost té oversized mikiny/svetru, ale ta sukně mi nějak evokuje závěs se sprchy a boty to nějak obrací do zvláštní SM stylu. A ačkoliv mám kontrasty ráda, tohle je trochu jako pejsek a kočička vařily…

 
one_and_only
28 příspěvků 21.03.13 14:14

Fascinují mě některé zdejší názory na boty, které má slečna. Neříkám, že bych si je snad obula, ale chápu to jako módní hit/výstřelek, který nosí třeba i Victoria Beckham a ve vhodných kombinacích vypadají elegantně. Ovšem přijde mi, že většina zdejších čtenářek chápe vysoké kozačky pouze ve spojení s Pretty Woman a nedokáže se o tohoto předsudku odpoutat.

 
MP Vladenka
1299 příspěvků 21.03.13 15:01

Tak tohle je těžký kalibr. Plisovaná záclona, mikina z osmdesátek a boty jak z bordelu. Nemám slov, jsem z toho stále v šoku.

 
guinejske_prase
178 příspěvků 21.03.13 15:53

Tak tohle je přesně ta „móda“, kterou nikdy nepochopím..

 
gudrun  21.03.13 16:25

Tomuhle ja rikam inspirace!

 
myyna
47 příspěvků 21.03.13 17:30

Dokázala zkombinovat několik aktuálních trendů a proto to považuju za zajímavé a inspirativní, můžeme se přeci inspirovat jen něčím, ne? Například momentální trend mikin k denímu nošení a sukně. Nemusí být nutně z transparentního materiálu, ta sukně, může to být sukně jinak dlouhá, jinak pojatá. Stejně tak trend bot nad kolena nemusí být nutně vulgární, tím, že výšku bot slečna zakryla transparentní sukní, posunula to daleko od E55, jak se tady kdosi vyjádřil. Je poznat, že to jsou botky nad kolena, ale zároveň to nijak neřve. A otevřená špička u vysokých bot? Proč ne, jen nesmíme zapomenout na pečlivě upravené nehty na nohou.

 
MP _Samantha
79 příspěvků 21.03.13 17:48

Jsem připravena na záplavu červených, ale opravdu nechápu, jak se těmhle a podobným modelům může pořád tolik lidí divit. Copak nesledujete vůbec žádné jiné módní weby? Nejen zahraniční, určitě i nějaká česká blogerína propadla tomuhle novodobému grunge nebo jak to nazvat.
(Za mě bez ramínka, v českém rybníčku originální, ale líbí se mi jen sukně.)

 
guinejske_prase
178 příspěvků 22.03.13 10:39

@MP _Samantha
Já jich sleduji spoustu, ale to, že je v dnešní době moderní splácat několik věcí, které nejen že se k sobě vůbec nehodí, ale jsou ošklivé i každá sama o sobě, a vydávat to za něco třeskutě originálního a neotřelého, mě prostě nikdy nepřestane udivovat..

Jsou lidé, kteří mají charisma a jakýsi přirozený dar vypadat vždy jinak, kteří kombinují zdánlivě nekombinovatelné kousky, ale tak nějak to na nich funguje a vypadá to dobře. A pak je druhá, mnohem početnější, skupina těch, kteří takoví být touží, ale prostě jim to nejde a veškerá snaha o zajímavý outfit končí něčím, z čeho akorát na dálku křičí zoufalá touha po originálnosti. To jsou ti, kteří vylezou ven jak strašák do zelí a myslí si, že je to to ono. Jako tadyhle paní..

 
Katie12
42 příspěvků 21.03.13 18:21

Já nechápu, kdo sem furt dává ty záporné hlasy, svým způsobem tu zatím z úlovků nebylo nic, co by mě úplně odrovnalo (ani v jednom směru). ale všechno to má svůj šmrnc a nositelkám/ům to dost sluší. přijde mi to kolikrát přehnaně negativně zkritizované. nebo jsem divná a je to normální?

 
Malina jahodová
175 příspěvků 21.03.13 19:15

Některým nositelkám bude slušet cokoliv, ale o jejich oblečení to nic nevypovídá. I pytel od brambor je oblečení a mladé, hezké a štíhlé to bude slušet. Tady jsme ale na webu, kde by se měly hodnotit hadříky. Na hodnocení hezkých slečen jsou jiné weby. No a když nehodnotím slečnu, ale hadříky a představím si míň pěknou paní v nich, tak zjistím, že je to vyloženě ošklivé, šmrnc to nemá žádný a mohlo by to figurovat na čestném místě Adina vtipného článku o blbě oblečných lidech.

 
Katie12
42 příspěvků 01.04.13 17:01

Tak to mi promiňte, ale přece je to hlavně o tom, kdo si to jak oblékne. je to přesně o tom, jak znáte své tělo, co si můžete dovolit a kam až chcete a můžete zajít. a pokud tohle umíte zkombinovat, tak máte napůl vyhráno. doladění barev a látek je další věc. ale je to přece především o nositelce a jejím „charakteru“, soudnosti a „šmrncu“. I barevné džínsy s buřtovym kabátkem mohou vypadat skvěle, pokud v tom člověk září. Takže upřímně je mi vlastně úplně jedno, jestli hodnotíte kousky hadříků samotné nebo celek outfitu, ale v těchto případech prostě celek vede a měl by se tak i hodnotit. Tak proto jsem to sem i psala, z mého pohledu kdyby ženský oblíkaly aspoň červeně-oramínkovaný modýlky, nemuselo by peklo ani být.

 
Katie12
42 příspěvků 01.04.13 17:06

A ještě jedna věc, celkem mne uráží a dotýká se mě, že takhle hodnotíte outfit přisuzováním jej méně konfekčním postavám a z toho vyplývajícími poznatky, že jim to slušet nemůže. bože to je teda blábol!!!

 
Pinx
220 příspěvků 21.03.13 18:26

Jednou přijde den, kdy pochopím kozačky s useklou špičkou…

 
Atrofie
741 příspěvků 23.03.13 10:10

:-D..tak mi pak napište, jak se Vám cesta k tomu prozření podařila :-D…mě napadá jediné, kdy bych je pochopila: kdybych měla dnu :-D

 
LudmilaCecílie
138 příspěvků 02.04.13 16:44

Jéje, to už ale dneska nikdo neví co je… doufám…

 
cokoladova
26 příspěvků 21.03.13 19:03

Inspirace to pre niekoho može byť :-) tie boty sú podľa mňa úplna nechuťárna a sukňa mi pripomína sprchovací záves, ale s iným topom by bola pekná…nuž komu čo…je to v každom prípade originálne, ale nebudem sa tváriť že sa mi to páči aby som na vás pôsobila rozhľadene :-D

 
blacken
2356 příspěvků 21.03.13 20:00

Ono asi záleží, co kdo od záložky „z ulice“ a „inspirace“ očekává. Třeba já hledám něco zajímavýho a zároveň nositelnýho ven, vhodnýho i z takových těch podřadných věcí jako je venkovní teplota a přítomnost sněhu. Prostě něco, co by mě třeba nenapadlo, ale pořád „reálného“. Pokochat se něčím jako je tohle můžu v časopisech a nebo fotkách z přehlídek/blogů. Z Paříže bych taky raději viděla zajímavě oblečené lidi třeba na nákupu, než na módní akci. Sice nemůžu říct, že by se mi úlovky vyloženě nelíbily, ale mám tak trochu dojem, že zrovna tenhle by se s klidem objevil v nějakém kritickém článku :-D Minimálně by bylo fajn, kdyby se střídaly oba přístupy.

 
rezaa
7 příspěvků 22.03.13 17:39

Tak já tomu asi vůbec nerozumím. Když se sem přidávájí fotky modelů z Česka, vytýká se tomu každá maličkost… jakmile sem ale někdo přidá takovouhle hrůzu, je tu spousta zelených a spousta lidí co se rozčiluje, že v Česku je minimum odvážných a inspirativních lidí. Tak co při bozích chcete?

 
Rebecca Smile
137 příspěvků 23.03.13 19:53

No tak nevím!!! Mikina mi přijde jak z 90-tek, sukně by ušla, ale v naprosto jiné kombinaci. No a boty? Tak to je naprostá hrůza ve stylu ‚slečna z E55‘. Kozačky nad kolena v málokteré kombinaci vypadají dobře, ale tyhle s otevřenou špičkou v kombinaci s poloprusvitnou sukní jsou fakt libovka!

 
Osmikraska
670 příspěvků 26.03.13 12:52

Překrásné! Překvapilo mě, že má tolik červených, při pohledu na ten model jsem očekávala jasné vítězství zelených ramen. Mě tenhle model naprosto nadchl, krásná žena, nádherný něžný outfit, přitom s vtipem:-) Prostě boží!!!

 
kayav  27.03.13 15:10

Ha! Tak tady to máme, je tam i tahle slečna.
http://www.prozeny.cz/…ashion-weeku?…

 
kocurM
595 příspěvků 31.03.13 09:26
Trošku mi to připomíná

Clochardku -Poběhlici z Návštěvníků. Ta taky zajímavě kombinovala a ještě k tomu recyklovala.

 
deermark  04.04.13 19:31

A mě se to líbí! slečna to umí nosit a v tom to je!

 
Korytt
271 příspěvků 07.04.13 15:01
Ach ten pařížský šarm

Tak hlavně, že je to z Paříže ne??? Kdyby se takhle oblékla češka, tak ji ukamenujete, ale když je to ta Paříž!!! Až budou v Paříži nosit h…o na hlavě, tak si taky nakakáte???:-OOO

 
MrsCurvy
77 příspěvků 07.04.13 19:02

Keď je tu konečne niečo originálne a neotrepané hneď to má červené ramienka lebo to neladí..

 
deermark  07.04.13 19:04

@Korytt
heh, a to jste vzala kde tenhle nesmysl?
je preci jedno odkud ta slecna je!
Nicmene mam pocit, ze tohle je jeden ulovek z fashion weeku..

 
Korytt
271 příspěvků 07.04.13 19:16
asi u popisku

A je to jen reakce na zdejší - vauuuu „francouzský šarm“ - stačí si jen přečíst pár komentů u „inspirace“ z ulice a možná pochopíte. Někomu totiž stačí říct Francie a už jen kvůli tomu se může přik… a nadšeně vychvaluje kdejakou popelnicovou šílenost

 
deermark  07.04.13 20:09

@Korytt

tak to je smutné, špatně se lidé oblékají všude na světě :D
ale stejně tak se všude na světě oblékají dobře!.))
a tohle se mi vážně líbí! ať je to odkudkoliv!

 
sabouch
13 příspěvků 19.04.13 08:58

Sportovní mikina a sukně jak na ples se k sobě nehodí.

 
Shiro
355 příspěvků 27.04.13 17:57

Pěkné, podle mě se tomu dají ve skutečnosti vytknout pouze 2 věci: rudé nehty a otevřené boty. Zbytek je přehlídka nositelné extravagance, za což tleskám.

 
ahahaha
3 příspěvky 25.12.13 17:24

Skvele, ma to smrnc a…jeste neco navic. nevim, prodste je to dobre.

 
Mattoni02  01.03.15 12:18

Máme tu tři rozdílné kusy oblečení: Boty vůbec nesedí k sukni ani mikině, prostě vás praští do obličeje. Sukně se sice barvově docela hodí k mikině ale, je to opravdu divná kombinace. Boty bych tedy zvolila, na malém klínku nebo jednoduché perletové střevíčky nic nezkazí. Vršek bílá halenka nebo tak, a hned je to o něco lepší.

 
sarkikos
22 příspěvků 15.07.15 14:43

…tak to nevyšlo…

Bijec celebrit Lagerfeld otevírá obchod v Praze

„Kultovní design se špetkou neúcty.“ Reklamní slogan modní značky... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Luxusní Fler: Když nevíte, co s penězi...

Autor: Admin Módnípeklo.cz

Jaký je rozdíl mezi tvořilkou a luxusní návrhářkou? Podle "Top... Celý článek


Reklama

Náhodné outfity