Lovec inspirace 04.04.13 00:00

Kateřina

  • kabát, Pietro Filipi

  • kalhoty, H&M

  • taška, vintage Louis Vuitton

Ada Pekelná komentuje

Osobitá kombinace, na kostkované kalhoty si málokdo troufne. Kabát je příjemně ležérní a červené boty a kabelka ladí se vzorem kalhot i se šedobílým zbytkem. V provedení s mírnějšími kalhotami, např. jednobarevnými světle šedými, by to bylo oblečení, kterého se nemusí bát ani ten nejstydlivější módní nováček.

 Váš příspěvek
 
Habibi44
32 příspěvků 04.04.13 00:35

Ty svršky mi připadají jako vyhrabané z pytle vše za dvacet, bohužel takový dojem na mě to oblečení dělá

 
Svobodný Petr
8 příspěvků 04.04.13 10:42

A dál? Něco k věci by nebylo?

 
jazes  04.04.13 05:21

A mně se to líbí. hlavně ty kalhoty a jejich kombinace s červenými doplňky. ikdyž ten kabát vypadá trochu jako župan. zelené

 
surabaya
395 příspěvků 04.04.13 11:26

Kabát trochu jako župan a kalhoty trochu jako pyžamo. Pěkné jsou boty a kabelka. Nohy do O jsou možná jen výsledkem momentálního postoje. Brož na klopě je nadbytečná.

 
Vendelýn
264 příspěvků 05.04.13 08:36

Nohy do O jsou důsledek přetočení pravé nohavice, kdyby ty kostky šli rovně dolů…

 
Voldemortka
361 příspěvků 04.04.13 05:45

Ty kalhoty jsou super. Perfektní, skvělej kousek. I kombinace bot mi k nim vůbec nevadí. Kabá, sám o sobě za jedna, hezkej střih, barva. Ale co mi už na modelu nějak vadí, je kabelka a hlavně ta šála. Ta šála je mi trnem v oku. Nějak mi k modelu neladí. Ale celkově zajímavé!

 
Verys-ek
226 příspěvků 04.04.13 08:27

Taky mi tam ta šála vůbec nesedí.

 
kočičííí  04.04.13 18:14

Přesně. Kdyby byla krémová nebo nude, myslím, že by ladila lépe. Ale dávám zelené, je to takové barevně osvěžující. Brož míním přehlédnout.

Příspěvek upraven 04.04.13 v 18:15

 
kočka Míťa
208 příspěvků 1 inzerát 04.04.13 07:49

Bílá, černá, červená je dobrá kombinace…na tom není, co zkazit a má to šmrnc…možná to chtělo jen trochu nakročit nebo se nějak natočit, aby ty " očkovky" tak nepoutaly pozornost…s tím se moc dělat nedá…a teď nevím, zda hodnotit pouze oděv nebo i to, jak ladí k tělesné konstrukci

 
zorro4
96 příspěvků 04.04.13 08:33

Osobně to hodnotím právě i ve vztahu k tělsené konstituci. Přijde mi celkem důležité, aby se člověk oblékal nejen „cool“ a „in“, ale právě i s ohledem na své přednosti a nedostatky…

 
kočka Míťa
208 příspěvků 1 inzerát 04.04.13 13:13

Tak nechtěla jsem to napsat takhle na tvrdo, ale v podstatě souhlasím…úplé kalhoty na křivé nohy prostě nejdou ani kdyby byly sebe líp ušité, značkové, podšívkované, z kvalitné látky…kdyby byly kalhoty mírně volné, pěkně nažehlené puky, tak je to lepší…a to je přesně ono…slim a skin je IN a kdo na to nemá, tak je v… nebo skákne do sekáče a vybere si tam gatě, které budou nejen pěkné, ale budou i slušet

 
ještěřička
2363 příspěvků 27 inzerátů 04.04.13 07:49

Oblečení je hezké, výborně sladěné, líbivé barvy, ale ty nohy do O to hrozně kazí:-(

 
Katjinka
177 příspěvků 04.04.13 19:49

Takže si je má nechat uříznout a nosit rovné protézy?

 
corrigan
2631 příspěvků 04.04.13 19:54

Třeba ještěřička měla dojem, že si paní mohla ty nohy aspoň na to focení odšroubovat. Řezání je dost radikální řešení, nevěřím, že by ještěrky byly tak zlé. ;-)
Mimochodem si myslím, že ty nohy dostaly výraz písmene O spíše postojem a délka kabátu to zvýraznila. Nějak mi není jasný, proč se tu do toho kdekdo naváží. Tvar nohou je jaksi dán na věky věků (neplést s nohami tlustými či hubenými). :-)

 
Pinx
220 příspěvků 04.04.13 20:56

A není náhodou podstatou pekla poukazovat na nedostatky oblečení vzhledem k osobě, která je nosí? Čím se liší paní se mufínky nacpaná do slimek (=jsou vidět mufínky= peklo) od paní s nohama do O, která si vezme uplé kalhoty, které to zdůrazní?
Mě ty křivé nohy uhodily do očí ještě, než jsem rozklikla obrázek.
Tady je to nějaké čím dál víc útlocitné…

 
corrigan
2631 příspěvků 04.04.13 20:59

Prdlajs outlocitné, já se prostě nemůžu zbavit dojmu, že holka jen blbě stojí. To je celý.

 
Draco
17 příspěvků 04.04.13 21:49

Já si je příště vodšroubuju… a vezmu si trendy slim vozík!

 
corrigan
2631 příspěvků 04.04.13 21:50

:-D slim vozík
s káro vzorkem, doufám :-D

 
Draco
17 příspěvků 05.04.13 14:01

Kdepak, s hadím

 
Pinx
220 příspěvků 04.04.13 22:40

Holt když se necháte vyfotit, tak musíte počítat jak s kladnými, tak i s zápornými reakcemi… Pokud vím, tak mezi největšími prohřešky Mimibazaru tu vždycky byli „tleskánci“ a „sluníčkoví lidé“.

Příspěvek upraven 05.04.13 v 20:53

 
Matka Vlčice  05.04.13 11:52

A to musím číst tyhle přitroublé příspěvky?

 
rosien
74 příspěvků 04.04.13 09:18

Osobně moc nechápu, proč si někdo, kdo má nohy do O, vezme výrazné kalhoty. To na to chce ještě upozorňovat? Model se mi celkově poměrně líbí (až na bílou šálu, nechápu ji tam), ale zelené ramínko dát kvůli výše zmíněnému nemůžu.

 
TulaJ
254 příspěvků 04.04.13 09:25

Vidno, že slečna sa oblieka s rozmyslom a vkusom, vcelku pekné ladenie, najmä v porovnaní s bundo-džínovým morom v pozadí. Trošičku mi práve ten kabát (ktorý je od pomerne „nóbl“ firmy - Pietro Filipi síce nie je Hugo Boss, ale úplne lacný nie je) pripadá trošku ošuntele (ale možno je to zámer, neviem).

 
michellina
25 příspěvků 04.04.13 09:30

Nohy do O jsou asi letos v módě, tak to budu konečně in…
Kalhoty jsou dobré, ale vázání kabátu těsně pod prsama se mi nelíbí, sama ho mám, a pro mě je to hrozně nepohodlné

 
Draco
17 příspěvků 04.04.13 11:34

Kabát má vázání v pase a já v místě vázání pas skutečně mám.

 
kočičííí  04.04.13 18:18

Ano, to je pro mě evidentní. Pod prsama je něco úplně jiného. máte dlouhé nožky.

 
michellina
25 příspěvků 05.04.13 09:20

Aha, opravdu má ho v pase :-o, ale ten kabát je zvláštní, moc ji nesedí, ne?

 
Draco
17 příspěvků 05.04.13 14:03

Ale prdlajs, sedí mi výborně v ramenou i v pase, ba i na zadku, jenom se vám nelíbí.) je takový ála sedmdesátý léta, s každým kusem oblečení se promění… koupila jsem si ho kvůli jeho formálně neformální podobě

 
kiwi  04.04.13 09:49

Vydržím hodně, ale tak křivý nohy, ještě umocněný nápadným, značně pyžamoidním vzorem na kalhotách a rudýma botkama - to nevydejchám.
Nemají doma zrcadlo?!

 
zuzitaa
54 příspěvků 04.04.13 12:09

Napsala kiwi sama zřejmě 90-60-90, naprosto bez nedostatků

 
kiwi  04.04.13 12:44

Samozřejmě. Neboť právo kritizovat má pouze zcela bezchybný člověk, navíc výhradně pod podmínkou, že je odborník!
A tak abys mohla kritizovat film, musíš být režisér… abys mohla označit knihu za špatnou, musíš být spisovatel… když si budeš chtít postěžovat na špatnej chleba, nezbytně musíš být pekařem. Jinak sklapni a mlč.
Přeju hodně úspěchů :-)

 
jazes  04.04.13 12:59

Musela jsem vám dát zelené ramínko. tohle mně ták neskutečně irituje, čecháčskej přístup „tak si to zkus sám, když se ti to nelíbí“ (což ovšem neznamená, že schvaluju předchozí komentáře) „sice je to hnusné, ale víš co to muselo dát práce“ „tak to nečti a nekomentuj když máš jinej názor“. bože!

 
Sibyla
2639 příspěvků 04.04.13 13:10

Taky ze srdce souhlasím s kiwi. Ohledně outfitu a slečniných noh je myslím nejvýstižnější, co napsala výše zorro4: "Osobně to hodnotím právě i ve vztahu k tělsené konstituci. Přijde mi celkem důležité, aby se člověk oblékal nejen „cool“ a „in“, ale právě i s ohledem na své přednosti a nedostatky…

 
Oveeec
1364 příspěvků 04.04.13 18:04

Ale copak někoho ty nohy do O nějak uráží? Mně to ošklivý nepřijde. Copak byste se pustili do někoho, kdo je ošklivej v obličeji, za to, že nemá na hlavě pytel? O ošklivosti se taktně mlčí, pro pod/nadváhu se vyžaduje totéž, tak proč někomu takhle hystericky vyčítat nohy do O?

 
Draco
17 příspěvků 04.04.13 21:51

Já už se nikdy na Módní Peklo vyfotit nenechám, takže mně to něco dalo.

 
Fatabuna
148 příspěvků 05.04.13 00:22

Nenechte se zdeptat, jste odvážná žena. Kostka a proužek udělají medvědí službu každým nohám, které nejsou úplně rovné.

 
blacken
2320 příspěvků 05.04.13 02:42

A možná právě proto není dobré, když si je nohy, které nejsou dokonalé oblékají?

Taky mi to přijde stejné jako muffin ve slimkách. Obličej si člověk moc nevylepší a nemůže ho, narozdíl od nohou, zakrýt.

 
Matka Vlčice  05.04.13 11:58

Nováčci…

Příspěvek upraven 05.04.13 v 12:04

 
zuzitaa
54 příspěvků 05.04.13 12:04

Kritizování oblečení je v pořádku, slečna s tím také asi byla srozuměna. ALE napsat tak ošklivé komentáře že má křivé nohy.. zní to tak urážlivě
nemusí se vám líbit co má na sobě, ale šlo to napsat bez takového hnusného tónu, trocha sebereflexe by neškodila.
A v úzkých kalhotách má trochu křivé nohy kde kdo, spíše ji měl upozornit fotograf ať si jinak stoupne.

 
Valounek
44 příspěvků 1 inzerát 05.04.13 02:32

Fajn. Taky mám óčka, a aby to nebylo vidět, musela bych celý rok nosit dlouhé sukně, které mi prostě vzhledem k mé postavě nesluší. Takže co mám prosím nosit, abych nepohoršovala dámy, co jim vadí tvar mých nohou? (protože chlapům je to fakt jedno) (slimky nenosím a široké taky ne, vypadala bych jako selka)
Jinak dávám zelené, mě se to líbí (nedávám zelené ze solidarity).

 
blacken
2320 příspěvků 05.04.13 02:40

Jak jste došla k tomu, že chlapům je to jedno? Zrovna křivých nohou si dost všímají - a asi jsem neviděla žádného, kterému by se nohy do O líbily. Ano, nehrotí to, ale rozhodně se to nedá považovat za přednost.

 
Valounek
44 příspěvků 1 inzerát 05.04.13 09:05

Na mně to nikomu nikdy nevadilo, mám jiný přednosti, který to přebijou :)
Ono se fakt dost blbě obléká, nemůžete si vzít na sebe všechno - ani lecjaké boty. Nejlepší jsou vysoké podpatky, na baleríny bych mohla zapomenout (ale nezapomínám, jsou prostě pohodlnější). Kalhoty trochu do zvonu, sukně trochu nad kolena - jakákoliv jiná délka na mně vypadá blbě. Uznávám, že nad tím, co si vezmu na sebe přemýšlím, aby to nebylo tak vidět, ale vidět to prostě JE. Ale kdybych nad oblékáním měla přemýšlet tak, abych pekelnice, kterým óčka vadí, uspokojila, chodila bych buď v pytli nebo bych vůbec nevycházela z domu.

Příspěvek upraven 05.04.13 v 09:06

 
Sibyla
2639 příspěvků 05.04.13 09:48

Nesmysl, na pekelnice se můžete vykašlat, beztak vás neznají. Jsou jen hlas kolemjdoucího, takže bývá užitečné vyslechnout, co si o mně může myslet někdo z davu. Vy zjevně nad oblékáním přemýšlíte a víte, co vám sluší. Kdo z nás je dokonalý? Nikdo, ale to není podstatné: podstatné je obléknout se tak, abych dokonale vypadala. O tom Peklo je.

 
blacken
2320 příspěvků 05.04.13 10:53

Tak jsem to nemyslela :-D Jenom mě to zaujalo - vyznělo to jakože si toho chlapi nevšimnou. Já to chápu - ale slečny, co mají široké boky (i když jsou štíhlé) tu jsou kritizovány za to, že je zvýrazňují třeba upnutou sukní, holky se širokýma ramenama za nabírané rukávy atd. tak mi přijde logické, že se budou kritizovat i křivé nohy ve slimkách. Já to beru - baleríny, proč ne, upnuté kalhoty mi na O taky nevadí (resp. ne tolik), ale upozorňovat na to ještě geometrickým vzorem, to už se mi zdá zbytečné. Takže aby bylo jasno - neberu to tak, že každá s křivýma nohama může nosit jen dlouhou sukni, ale zase by se oblečení mělo přizpůsobit postavě nositelky a co možná nejlíp jí podtrhnout a zvýraznit přednosti. O tom podle mě peklo bylo :-)

 
Draco
17 příspěvků 05.04.13 14:08

V chůzi nohy do O nepoznáte, narozdíl od těch do X… a já mám aspon sexy thigh gap http://www.vice.com/…-mezi-stehny

 
Sibyla
2639 příspěvků 05.04.13 15:59

No, sebevědomí vám nechybí. Jsou muži, kteří nazývají ženská stehna, která se nedotýkají, nejděsivější věcí na světě.

 
corrigan
2631 příspěvků 05.04.13 18:38

A mají se ta stehna dotýkat po celé vnitřní straně?

 
Anofeles
327 příspěvků 05.04.13 17:31

No, sebevědomá opravdu jste. Jinak - stehna, která se nedotknou opravdu sexy nejsou. V době mé náctiletosti vím, že jsme se smáli takovým nožkám s tím, že by dotyčné mezi nimi projel vlak.

 
Pinx
220 příspěvků 05.04.13 21:10

Dámy, já mam ale pocit, že to tady @Draco myslela ironicky…
Nebo aspoň doufám. Podle obsahu toho článku by to dávalo větší smysl.

 
Draco
17 příspěvků 06.04.13 13:06

Tady s ironií ani sarkasmem člověk nepochodí, tady jsou všchny pisatelky s dokonale vybraným vkusem, ale bez humoru… Jdu si dál jezdit na svém buclatém poníkovi.

 
Anofeles
327 příspěvků 06.04.13 13:11

Spíše bych řekla, že je to riziko virutální diskuse. Pokud nevidím výraz a neslyším intonaci hlasu, těžko soudit, jak vlastně ta či ona věta byla myšlena.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 04.04.13 10:33

Líbí se mi kalhoty. Nevím, proč jsou zastrčené v botách. Bohužel kabát na mě působí jako župan. Celkově mi to nesedí.

 
Hannelle
8 příspěvků 04.04.13 10:44

Na to, že se jedná o LV kabelku, tak to je skandál. Právě ta kabelka je to jediné, co mi tam maximálně vadí. Třeba z jiného pohledu vypadá zajímavě, ale takhle vypadá hodně tržnicově.
Velké plus za nohy. Takhle „vylomenými“ disponuji taky, ale nemám odvahu je zvýrazňovat. Jen když jsem donucena okolnostmi. ;-)

 
corrigan
2631 příspěvků 04.04.13 10:44

Líbí se mi kombinace těch praštěných kalhot a bot, ta je prostě skotsky boží. :-)

 
gudrun  04.04.13 10:54

VINTAGE LV!!! A vobliknout se takhle blbe…

 
corrigan
2631 příspěvků 04.04.13 11:17

Ona ta vintage LV taška je spíš nic moc.

 
Draco
17 příspěvků 04.04.13 11:30
Pro rovnonohé (nebo spíš ty do X?)

A takhle už by to bylo v pořádku?

 
Jovo
79 příspěvků 05.04.13 11:20

A hele, moje oblíbená socha.

Jo, takhle je to v naprostém pořádku. K dokonalosti tomu chybí jen jedna fotka jak lezete nahoru, a druhá jak lezete dolů. :-)

Příspěvek upraven 05.04.13 v 11:21

 
Draco
17 příspěvků 05.04.13 14:09

Díky podpatkům mi stačil jeden krok, jsem docela vysoká, když se mi to hodí.

 
jazes  05.04.13 12:08

Týjo, ty vlasy! =))
tohle se mi líbí víc než model s kabátkem. ty komentáře si nesmíte brát tak osobně, berte je spíš jako upozornění na něco, čeho byste si normálně nevšimla. pokud vám vadí, že se to takovému procentu lidí nelíbí, poučte se. pokud je vám to šumák, noste je dál. mně to nijak neuráží, navíc mám dojem, že je to postojem (nevím jak vy, ale já si v normálním životě takhle nestoupnu.

každopádně bych od vás ráda viděla další modely, tady v galerii ideálně ;-)

 
Draco
17 příspěvků 05.04.13 14:14

Nohy do O mám, postoj jsem neřešila, kritika oblečení a mého vkusu mi nevadí, ale nechápu, že jsou nohy do O pro tolik lidí tady takový problém… Jsem zvyklá se oblékat výrazně, dnes si kupříkladu beru bílou halenku s mohutným fiží, flitrovou minisukni střih do A, bílé punčochy, leopardí botky se šněrováním na dvanácticenti­metrovém podpatku (jo a jsou osrstěné, muck) a mít takový model tady nafocený, tak se pekelnice zblázní. Z mých nohou do O. Japonky si na módních portálech stoupají špičkami k sobě, aby si tam tu mezeru vytvořily a já se za ni nemíním stydět, nehledě na to, že tření stehen o sebe mě nikdy nebavilo.

 
Anofeles
327 příspěvků 05.04.13 17:35

Nikdo neříká, že máte nohy zahalovat, ale úměrně k jejich tvaru je oblékat. Širší nohavice, kvalitní kalhoty s nažehleným pukem atd. Třeba něco takového.

 
Draco
17 příspěvků 06.04.13 13:15

Chacha, dovolte abych se zasmála, ale tady mě vážně nutíte k zahalování… takže mám nohy do O, nemám nosit sukně ke kolenům a nad ně, boty na podpatku atd? Dobrý kategorasismus. Madam, na to zvysoka kašlu. To se radši oblékám takhle, než podle vašeho pochybného vkusu „nedokonalost rozpusť ve volném hadru“… Já svoje nedokonalosti miluji a umím je vynést. Protože móda je i o textuře materiálu a způsobu jakým se pohybujete…

 
corrigan
2631 příspěvků 06.04.13 13:25

Kdybyste byla prostorově náročnější, tak by vám radili co nejkratší sukně a tílka na ramínka. Vy tomu nerozumíte, to je vozová hradba. :-D

 
Anofeles
327 příspěvků 06.04.13 14:21

S údivem zjišťuji, jací lidé to vlastně mezi námi žijí.

 
Jemma
213 příspěvků 06.04.13 15:34

Líbíte se mi, jste osobitá, originální a doufám, že to tu nevzdáte.

 
Draco
17 příspěvků 05.04.13 14:17

Plus měla jsem k těm kostkovaným kalhotům taky několik bílých květin ve vlasech a zelené brýle, kytky nejsou vidět a brýle mě přinutila fotografka sundat. Tudíž to ani není kompletní obrázek.)

 
kocurM
595 příspěvků 04.04.13 12:25
Tak tohle je inspirace

Jak z The Sartorialist… naprosto svévolný, tak schválně, jak Pekelnice obstojí… Osobně bych se takhle neoblékla, ale na první pohled mě ta fotka pobavila a to mám ráda, když na ulici potkám lidi, kteří pobaví, i když jsou oblečení jinak, než by mě kdykoliv napadlo. Zdá se mi, že to trochu kazí ta šála, bílá tam moc razí a Lita Boots žeru. Je to veselé.

 
Draco
17 příspěvků 04.04.13 21:55

Jste tu jedna z mála.

 
Juty
213 příspěvků 04.04.13 13:30

Kalhoty ala pyžámko a kabát ala župánek? Samostatně snad ano, ale dohromady? To k sobě nejde, to je můj názor…

 
Anofeles
327 příspěvků 04.04.13 13:42

Nelíbí. Kabát mi připomíná ten, který dodnes visí ve sklepě ve skříni a který moje maminka nosila v sedmdesátých letech. Ne. Kabelka je hezká, boty se mi nelíbí. Kalhoty samy o sobě jsou pěkné, ale na nohách tak moc do „ó“ jsou strašidelné a jejich křivost zbytečně zdůrazňují. Bílá šála se k tomu vůbec nehodí, ale je pravda, že svítí tak, že odvádí pozornost od noh, které jistě pozornost v tomto outfitu přitahují jinak nejvíce.

 
HertaDeOran
866 příspěvků 04.04.13 14:48

@Svobodný Petr
Zato ten Váš příspěvek byl opravdu přínosný.

Mě se outfit nelíbí - jestli je kabát Pietro Filipi - tak jste si koupila drahý, který Vám nesluší, hlavně ten pásek bych vázala jinak. Nohy do O, jak zmiňuje Surabaya, jsou podle mě výsledkem nechtěného „opartu“ kostkatých kalhot.

 
kočičííí  04.04.13 18:24

Jak jinak se váže pásek, než na uzel? Napište. Já jsem si kdysi na šatech vázávala oprátku v dobách excentrického mlada, ale teď znám jen jeden způsob, ten z obrázku. Poraďte. A to nemyslím ironicky, fakt si jiné vázání nedokážu představit - ještě snad skautské uzly.

 
Hellcat
26 příspěvků 04.04.13 17:08

Vubec nemusi mit nohy do o, byla jsem na promoci a pozorovala slecny na podiu, normalne krasny rovny nohy a najednou je propne dozadu a… jsou z toho ocka - zkuste si to pred zrcadlem, fakt

 
sonjana
50 příspěvků 04.04.13 20:11

Škoda, že tak hezká slečna s tak hezkou kabelkou, botama a kalhotama ala punk děva nemá lepší kabát:( i ty vlasy jsou super a brož také, tohle mě mrzí mohl to být superoutfit. Šála je mimo tuplem-vzhledem k tomu kabátu.

 
Bačavelmistarý
112 příspěvků 04.04.13 21:24

Hm tak to jsou docela drahé věci. Škoda, že na fotce působí tak lacině. Kabát vypadá strašně opelichaně, podobný, ale foremnější jsem si kdysi ještě v dobách studentských koupila v secondhandu za 3,– Kč. Kostkované kalhoty ve mně evokují obraz takových těch sportovních kalhot s našitými vsadkami nebo „záplatami“ (nebo jak se tomu říká) na kolenou. K tomu boty - kopyta. Nelíbí, bohužel. Ale slečna má krásné vlasy, takové bych taky chtěla :-)

 
ještěřička
2363 příspěvků 27 inzerátů 04.04.13 21:56

Ne, nemusí si ty nohy řezat, jen je má prostě křivé a za to nemůže, nicméně to kazí můj dojem z pěkného outfitu.Je to to samé, jako když někoho iritují vlasové odrosty, hrbatá záda nebo např. dlouhé ruce (viz. nedávné outfity).Každého trefí do očí něco jiného.

Příspěvek upraven 04.04.13 v 22:19

 
extrasikulka
52 příspěvků 04.04.13 22:19

Jupí…mě se to líbí a moc! Má to šmrcn a nápaditou osobnost.

 
lindiste
347 příspěvků 04.04.13 22:52

Ty kalhoty nedělají dobrou službu… Bohužel je to to první, co mě třísklo do očí.

 
misial
1394 příspěvků 05.04.13 01:13

Třeba se slečna má ráda takovou, jaká je, a na nějaké nohy do O kašle? Vždyť to není nic tak hrozného, no tak nemá nohy podle pravítka, no bóže.

 
Sibyla
2639 příspěvků 05.04.13 08:22

Je to hezká holka s krásnými vlasy. I nohy mají pěkné proporce, rozhodně to nejsou žádné konve, takže prostě drobný zádrhel: změnit kalhoty a postoj. Stačí špičky od sebe nebo asymetrický postoj. To nepíšu ironicky - všechny máme své nedostatky, a navykly jsme si stát, sedět a pohybovat tak, aby vynikly spíš naše přednosti. Slečna jich má až dost!

 
solei
143 příspěvků 05.04.13 10:33

Kalhoty jsou fantastické svým vzorem ale silně neslušivé k těmto nohám. Myslím, že mnohem slušivější by byly volnější a rovné. Miluju červené boty, ale tady jsou rušivé a šála na krku je zkreslená fotkou - dělá dojem omotaného hadru a nezdobí.
Zabitý potenciál.

 
Matka Vlčice  05.04.13 11:54

@zuzitaa Kriste pane, kdy přispěvatelky typu jako jste vy, přesunou své sluníčkové existence zpátky na mimáč, toho dne se snad dožiju.

 
zuzitaa
54 příspěvků 05.04.13 12:18

Vadí mi urážlivé komentáře anonymních diskutujících. Mám pocit, že to píšou samé staré zahořklé škeble.
Přeji slunce v duši :) :) :) :)

 
Iv_Sm
1432 příspěvků 07.04.13 17:11

Ja zase preji mene Xanaxu a smajliku;) Bazinga!

 
sely1
184 příspěvků 05.04.13 12:30

Podla mna pekne jednoduche elegantne a prave takyto styl kabatu ala zupan sa mi paci! tie trenckoty su uz podla mna dost presytene tie nozky do „O“ su trosku komicke ale slecna za to nemoze takze to nebudem hodnotit aj ked takyto styl nohavic-ultra slim im asi moc nelichoti-chcelo byt o sirsie rovne nohavice alebo potom do zvonu…

 
Rebecca Smile
137 příspěvků 05.04.13 13:39

Boty jsou krásné, ale kalhoty a kabát mi připomínají americké obtloustle staříky (z filmů samozřejmě, tím nechci nikoho urazit), kteří si jdou po ránu v pyžamu a županu pro noviny, které jim před práh hodil kluk jedoucí na kole. K červeným velkým kabelkam mám averzi od jakziva, takže za mě červené.

 
Rebecca Smile
137 příspěvků 05.04.13 13:41

Ještě jsem chtěla dodat, že ty kalhoty se mi líbí taky, ale nechala bych je na teplejší počasí a nosit je s nějakou bundickou.

 
Raachel
11 příspěvků 05.04.13 14:36

Možno zmeniť postoj a výraz v tvári, ale asi ani to by nepomohlo.

 
misial
1394 příspěvků 05.04.13 16:16

@Sibyla @Draco Jojo, ta stehna se tu řešila a nenašel se myslím žádný chlap, kterému se to líbilo, a pár se jich vyjádřilo… Draco, na té fotce se mi líbíte, s nohami problém nemám, naopak jsem je tu bránila, ale z komentářů zníte hrozně povýšeně, až namyšleně :/

 
Draco
17 příspěvků 06.04.13 13:19

No to doufám, že zním namyšleně. Nemám ráda internetové diskuze a lidi taky ne.

 
Pinx
220 příspěvků 08.04.13 08:49

Nemáte ráda internetové diskuze a proto se necháte vyfotit do Módního pekla, aby vás lidi prodiskutovali… Aha :D Tak v tom případě jste si ty kalhoty oblékla schválně, abysme vám je vytkli a vy si nás mohla nenávidět, jako je vašim koníčkem… Takže jsou všichni spokojeni :)

 
Draco
17 příspěvků 06.04.13 13:20

Mám ráda, když mě lidé nenávidí. Muck.

 
Anofeles
327 příspěvků 08.04.13 10:32

Myslíte, že je in být za každou cenu negativní? Nezdá se Vám, že té negace je kolem až až?

 
Draco
17 příspěvků 23.04.13 10:10

Ale no tak vy slaďouští broušínsi, já přece nikoho tady nekritizuji, to děláte vy. Ťuťu ňuňu, já mám krásný šťastný život, nevím kde vidíte tu negaci. Nenávistnost je krásná vlastnost, která mě uchránila od celoživotního přetvařování. To samé s arogancí. Na co stovky „kamarádů“, když stačí několik přátel, na které je spoleh. Netřeba se zavděčit každému. A je smutné, jak málo žen má smysl pro humor, či pouze pro specifický „vkusný“ humor. My arogantní nenávistní infantilové se zasmějeme všemu.

 
corrigan
2631 příspěvků 05.04.13 18:36

Jedny nohy do O, které dotyčnou evidentně netrápí, dokážou o to víc zvednout tlak těm, co je jim po tom houno, že? A navíc si dotyčná dovolí být drzá a řekne, že jí její vlastní!!! křivé nohy nevadí. To si dovolila moc. :-D
To zas bude mínusů. :-D

 
Dorenika
464 příspěvků 07.04.13 12:24

Mne sa to paci, tie boty su tkae cudne kapanek ale inak super a slecna ma krasne vlasy

 
corleone  07.04.13 23:20

Kdyz mam superkrive nohy, tak na to neupozornuji tou prisernou kostkou.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 08.04.13 09:44

Ehm, rozhodně ten model zaujme, ale mě teda rozhodně ne pozitivně. Divný tvar kabátu a otrocké ladění barev boty a kabelky, navíc kombinace těch kostkovaných kalhot a červených bot na mě působí klaunovsky.

 
Matka Vlčice  10.04.13 15:26

@Draco

Příspěvek upraven 10.04.13 v 15:26

 
zwedavka
673 příspěvků 11.04.13 08:29

Slečna buň má nohy do O nebo nebo jsou kalhoty špatně ušité a jede vzor do strany - v každém případě kalhoty nebrat.

 
Osmikraska
645 příspěvků 16.04.13 12:23

Osobité jsou kalhoty a boty. Ty se mi opravdu moc líbí, a to i dohromady. Dokonce ani nohy, na fotce vypadající křivě, mi nepřijdou špatný;)Kupodivu se mi teda nejvíc líbí to, co většině ostatních nesedí.
Zato semi nelíbí šál a kabelka. Bílý šál vypadá trochu divně, ale to může být fotkou, kabelka vypadá leskle, uměle a trochu lacině. Taky to ale může být fotkou.

Tak, legitimně jsem vyjádřila svůj názor, doufám, že Adě nevadí (po přečtení článku k tomuto tématu se trochu bojim).

 
AnoNe
839 příspěvků 28.04.13 16:27

Moc nechápu, proč kupovat oblečení, které poukáže na naše nedostatky a odvede pozornost od předností. Když se dá nakoupit oblečení, které zakryje nedostatky a vyzdvihne přednosti.

A že jste si ho koupila, protože se vám líbí? Mně se taky líbí spousta oblečení, které si ale nikdy nekoupím, protože vím, že v něm nebudu vypadat dobře.

Outfit je pěkný, bohužel ale ne na vaší postavě. :(

 
corleone  28.04.13 22:04

@Draco „Ja jsem tak originalni!! Tady, halooo, podivejte se na me! Jsem strasne originalni. “

Tak nejak, ze jo? A za kazdou cenu.

 
gudrun  28.04.13 22:05

@corleone jo jo ale musi hodne kricet pac bych si ji jinak vubec nepovsimla…

 
Elona
44 příspěvků 09.05.13 15:28

Slečna asi byla Lovcem skutečně ulovena :D

http://www.lidovky.cz/foto.aspx?…

Nebo je to náhoda? Co myslíte? Co na to jan Tleskač?

 
kozarohata
141 příspěvků 14.10.13 19:33

Bohužel ne…

 
sfashilin
25 příspěvků 2 inzeráty 26.03.15 14:44

Nehodí se mi k tomu ten šátek, jinak to vypadá dobře.

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity