Váš příspěvek
 
ledmed1
16 příspěvků 18.04.13 00:07

Slečna má hezké vlasy :D, určitě preferuje výrazný styl, ale mně osobně se nelíbí natrhlé silonky, kabát jak od bezdomovce, ale jinak ji to celkově tak nějak ladí.

 
Karin
3401 příspěvků 18.04.13 08:10

Bez té díry by tomu něco chybělo. Jak píše @VivaItalia - je to prvek, který podtrhuje dojem „je mi to jedno“ - který ostatně plyne i z té houmlesácké bundy, čapky a vytahaného trika. A půvabně s tím kontrastuje ten velmi femininní prvek výrazných červených rtů a vlasů. A právě díky tomu kontrastu je to imho zajímavé.

 
LudmilaCecílie
138 příspěvků 19.04.13 13:22

Jůů, mohla byste mi prosím vysvětlit co znamená imho? já už to hrozně dlouhou dobu nevím a když jsem tady zrovna tak na vás narazila jak to používáte, byla byste tak laskavá? Díky…

 
tumult
2 příspěvky 19.04.13 14:02

IM(H)O - In My (Humble) Opinion - Dle Mého (Skromného) Názoru

 
VivaItalia
596 příspěvků 18.04.13 00:09

Oko na punčoše…stylový výraz ála „je mi to jedno“… krásná barva vlasů… myslím, že i když bych se takto neoděla, tak to má svůj styl a šmrnc…

 
Grine Kuzyne
243 příspěvků 18.04.13 00:25

Slečna má pekné vlasy a to je asi tak všetko. Gate, čo jej ledva zakryjú zadok, ostatné je pomerne bežným zjavom. Vlastne nie, je tam jeden „super origoš“ prvok - roztrhané punčocháče…
Ak sa tu propaguje originalita a invencia, potom nechápem, čo invenčného je na roztrhaných štrimfliach - urobiť dieru do punčoch nestojí žiadnu veľkú invenciu ani umenie. Inpširácia mi tu ostáva záhadou.
edit: preklep

Příspěvek upraven 18.04.13 v 00:30

 
Judy24
366 příspěvků 18.04.13 21:40

Invenční mi připadá minimálně to, že ty roztrhané punčocháče slečna hrdě nosí jako součást celého modelu. Já svoje oka pečlivě schovávám a roztrhané punčocháče vyhazuju a připadá mi, že to tak dělá většina žen.

 
Chari
541 příspěvků 19.04.13 14:20

Připomíná mi to scénu z Do Říma s láskou, kde se manželky náhle proslaveného pána ptá módní redaktorka, jestli tu díru na punčochách má schválně. A ona odpovídá „Ona je vidět?“ „Ano je vidět, je to velmi nápadná stylová díra..“ takže asi tak.

 
KláraN
42 příspěvků 18.04.13 01:56

Moc se mi to líbí - slečna je mladá, má styl. Přece všichni nemusíme chodit v elegantním oblečení…

 
Habibi44
32 příspěvků 18.04.13 02:05

Přiletěla jsem z Brém a tam jsem viděla hodně těhle roztrhaných silonek na stehnech, je to moda, trochu divná…jinak slečna nenadchne, neurazí…

 
BarboraTicha
12 příspěvků 18.04.13 04:54

Takový to, když procházíte módní peklo a narazíte na svou, jednu z nejlepších kámošek, haha.
Každopádně se fakt pozastavuji nad některými komentáři. Vždyť jí není ani 17, je logický, že nebude nosit Pradu a rudý lodičky. Já naprosto respektuji, že se to někomu nemusí líbit, ale umí Češi dělat i něco jinýho, než kritizovat? Co třeba alespoň jednou hledat na někom něco pozitivního, hm? Já samozřejmě nikomu jeho názor neberu, ale napsat, že je něco divná móda? Aha. Móda je nádherná právě na tom, že můžete ukázat, kdo doopravdy jste. A tady jde vidět, že je naše Karolínka YOUNG & WILD & FREE.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 18.04.13 05:56

Je sice možné, že Karolínka je „YOUNG & WILD & FREE“ a já jsem STARÝ & USEDLÝ & NESVOBODNÝ, ale to nic nemění na tom ( nebo možná právě proto ), že se mi z tohoto outfitu nelíbí ani jeden kus oblečení a ty roztržené silonky mě vyloženě iritují. Plno žen tu nenosí „Pradu a rudý lodičky“ a přesto nevypadá jak bezdomovec.
Věřte mi, že něco pozitivního tu hledám na každém outfitu ( a tady nejde o duši člověka, ale právě jen o ten outfit ) a ty se sem pro tu kritiku dávají. Takže tu kritizujeme, pokud se nám to nelíbí, tak to pohaníme a pokud se nám to líbí, tak to pochválíme. Tak už to tu chodí ;)

 
BarboraTicha
12 příspěvků 18.04.13 07:06

Och bože, to mě tu zas někdo nepochopil) Já vyjadřuji názor stejně jako vy. A rozhodně jsem nikde nenapsala, že tu někdo nemůže vyjádřit svůj názor, vždyť to teď děláme všichni. Mně se jen nelíbí, že někteří až moc zbytečně rejpou. A rozhodně nic nemám proti lodičkám a Pradě, mít takový prachy, třeba ji mám doma taky,(rovnou 20 nejlíp) jen jsem chtěla uvést příklad. Jinak se mi moc líbí, jak každýho, kdo má zelenou bundu a rozthlé silonky většina lidí nazve bezdomovcem. To není rejpání, to mi přijde fakt vtipný. :D To je jako kdybych řekla o člověku s „lodičkama“, že je snobák. Tak to je super, hledejte pozitiva dál, to je to nejlepší, co můžete dělat. Čas je k nezaplacení, takže jdu dělat něco užitečnějšího pro můj život, než si tu vyměňovat názory na módním portálu, stejně to nikam nevede, protože každej si stojíme za tím svým, žejo. Mějte se krásně.

 
any2
246 příspěvků 18.04.13 08:08

Byla by vaše reakce stejná, kdyby se jednalo o cizího člověka? Proto, že jde o vaši kamarádku, se to asi nikomu líbit nezačne.
Mimochodem, podle mě to úplně špatné není…

 
BarboraTicha
12 příspěvků 18.04.13 10:03

Já snad někoho nutím k tomu, aby se mu to začlo líbit? Tak to jo. :D
Jinak to je samozřejmě jasný, že budu reagovat trošku jinak, když je na fotce moje kamarádka, a né někdo cizí. Mýslím, že to každý :)
Jinak je vtipný, že sem jí zrovna nesla věci na převleční a čtu tu, jak jí to neladí. Musíte taky počítat trošku s tím, že všechno není tak, jak vypadá. Ale chápu, reagujete na to, co vidíte. To asi každý..

 
Pitseleh
262 příspěvků 18.04.13 06:40

Mně je 17 a rudé lodičky momentálně sháním :) Proti Pradě bych taky nic neměla, kdyby nebyla mimo mé finanční možnosti. :D Asi teda nejsem young and wild and free. :(

Ale teď vážně, není třeba tady uvádět opačný extrém. Tohle je prostě taková ta mladistvá rebelie, no. Vyroste z toho. (To nemá vyznít nadřazeně, to je fakt.)

 
BarboraTicha
12 příspěvků 18.04.13 07:08

Samozřejmě, že vyroste. Vždyť styl se nám vyvýjí pořád. :)

 
CarmenZ
77 příspěvků 21.04.13 09:58
Já jsem zastydlá.

Nevyrostla jsem z toho. Miluju pdobný styl, ačkoli už se mi přelévají roky ke třicítce. Vzhledem k tomu, že v práci musím být elegantní až formální, zbožňuju ty chvíle, kdy se mohu trošku „grungnout“ :-) A ten vtip mi připadá, že je právě v „náplni“ toho outfitu - upravené, nalíčené, povznesené dívce, která z toho vykukuje. A nakonec - chtěli byste tuhle slečnu vidět ve stylově a liniově čistém modelu? Já ani ne, ne dřív než za pár let…

 
Maiandra
221 příspěvků 18.04.13 07:39

To si nevyberete, tady se kritizuje vždycky, cokoli od Lovce zejména. (U některých se nemohu zbavit podezření, že to vychází z komplexu „Ale kdyby vyfotil MĚ…“) Být tu něco elegantního typu sukně&lodičky, tak zas štěkají, že je to nuda, ještě kdyby tam proboha byly barevné punčocháče. Být to kalhoty, tak opět nuda. :D Holt má každý jiný vkus a od Lovce se vždycky čeká… No, popravdě, nemám tušení, co přesně se od něj čeká. :D
Mám úplně jiný styl, z roztrhaných punčocháčů mám spíš hrůzu (tj. zejména nechtěně roztrhaných), ale slečně to sluší.

 
Malina jahodová
175 příspěvků 18.04.13 08:08

Vždycky budou lidé, kterým se dané oblečení líbí, a kterým se nelíbí. Lidé, kteří sem píšou, že sukně je nuda, lodičky nuda, kalhoty nuda a mikina taky, to není jeden virtuální věčně nespokojený protivník. Je to hromada lidí, z nich někteří jsou spokojeni a jiní ne. Ale o tom přeci móda je, nemůže se líbit všechno všem a tady se může hlasovat a komentovat, tak je v pořádku, že vyjadřují názor.

 
Maiandra
221 příspěvků 18.04.13 09:08

Taky nikdo netvrdí, že to jsou stále ti samí. :D (Ačkoli třeba autoři komentářů o neinspirativnosti toho kterého outfitu tohle píší velice často téměř všude.) Jen říkám, že nemá smysl se podivovat nad rýpavými komentáři, protože ty se tu objeví zákonitě pod čímkoli, právě kvůli odlišnému vkusu…

 
Voldemortka
361 příspěvků 18.04.13 06:37

Její styl, jí se líbí, jí vyhovuje, ona ho nosí. Můj styl to není, mně se nelíbí, mně by nevyhovoval, já bych ho nenosila. Bez ramínka :)

 
BarboraTicha
12 příspěvků 18.04.13 07:19

A asi bych to řekla takhle : „Tisíc lidí, tisíc chutí.“ :)
A celkem mě teda zaráží, že se to tolika lidem nelíbí, protože v Brně se takhle oblíká opravdu dost lidí. Možná to bude způsobeno i věkovým rozdílem a hlavně, co jsem psala už nahoře :)

 
z_dediny
1031 příspěvků 18.04.13 11:14

Spousta lidí nosí bokovky a tílka, ze kterých jim leze prádlo, spousta lidí chodí ve sportovních botech po městě, tím se z toho ale nic hezkého nestane.
Slečna má svůj styl, který bych u své dcery viděla nerada (trpělivě bych počkala, až z něho vyroste), ale nepobuřuje mě. A když to v Brně nosí hodně lidí, tak to ani není nic rebelského. Vlastně by mohla vypadat hůř, třeba jako Agáta nebo jiné tzv. celebrity. To už raději ty roztrhané punčocháče než falešnou vitonku a odbarvené vlasy.

 
Acrobaleno
948 příspěvků 18.04.13 07:36

Nie som priaznivcom „homeless štýlu“ a musím povedať, že to nie je až tak originálne, ako sa môže zdať, ale na druhej strane to nie je peklo. Za mňa bez ramienka.

 
Betty J.
2031 příspěvků 18.04.13 07:47

Oblečení mi připadá poněkud úporně sladěné ve stylu „jsem ráda zanedbaná“. Brýle a rtěnka sice dávají tušit, že se jedná jen o pózu, ale možná by to chtělo ještě nějaký detail, který by o tom na první pohled jednoznačně přesvědčil.

 
corrigan
2631 příspěvků 18.04.13 07:49

Líbí se mi to. Určitě zelené.

 
misial
1394 příspěvků 18.04.13 08:28

@Karin To ano. Problém je v tom, že tohleto houmelesácké „jemitojedno“ oblečení a vůbec póza teď prostě frčí - a tím to tak nějak ztrácí právě to svoje „jemitojedno“ kouzlo, řekla bych…

 
Karin
3401 příspěvků 18.04.13 08:33

@misial : možná frčí, ale ne každý umí takový model vytvořit. Nejde jen o to, naházet na sebe houmlesácké hadry. Člověk si s tím musí trochu pohrát, aby bylo vidět, že o tom přemýšlel… Jo, vídám takhle postrojené holky. Ale rozhodně nevídám běžně, že by si k tomu nalíčily pusu rudou rtěnkou nebo nechaly takhle vyniknout vlasy. Netvrdím, že je to úchvatný model, ale podle mě není jako ostatní podobné…

 
Norielle  18.04.13 08:33

Asi som z inej doby, ale ja parku, ktorá je posledný rok-dva hrozne in považujem za strašný kúsok a ešte som nevidela osobu ktorú by „skrášľovala“. Je hranatá, krabicoidná a väčšinou tej vojensky zelenej farby. Móda by mala ľudí skrášľovať a nie naopak.

 
Sailorette
1589 příspěvků 18.04.13 08:40

Jojo, to se mi líbí, je to takové mladé a svěží. Bezvadně to dotahuje barva vlasů a rtěnka.

 
solei
143 příspěvků 18.04.13 08:41

Ona asi slečna vypadá naschvál jako kdyby na sebe natáhla věci co zůstaly ve fitku zapomenuté v šatně, že jo?

 
solei
143 příspěvků 18.04.13 08:42

@Norielle
Mně to připomíná vaťák co si každý zemědělec koupí v pracovních potřebách. Nanosila jsem se jich docela dost, takže mně to evokuje kabát do kravína a nic s tím nenadělám.

 
Sicilianwidow
505 příspěvků 18.04.13 08:48

Kdyby slečna neměla tak pěkně udělané vlasy a make-up, tak by to vypadalo jako nepovedený outfit. Ale ona ty vlasy má krásné, make-up taky, takže to vypadá promyšleně a působí to na mě pozitivně a inspirativně, protože móda je hra a slečna si vyhrála.

 
Beruska13
137 příspěvků 18.04.13 08:51

Čepice, brýle, účes, i koneckonců ta bunda super, roztrhaný silonky ne-eeee…hezká holka:-)

 
misial
1394 příspěvků 18.04.13 08:53

@Karin No ano, oblečení dnes už stádové, těmi vlasy a rtěnkou to vyčnívá. Ale i takových pár znám - možná proto, že se občas vyskytnu poblíž lidí, mezi kterými právě toto letí. A třeba na jedné večerní akci tam tu červenou rtěnku mělo slečen tolik, až jsem si tu svoji odlíčila, abych nevypadala, že to mám stejně jako ony z pózy. Ale na ulici díky tomu zaujme, o tom žádná :)

 
kiwi  18.04.13 08:55

Na vyslovenej záměr je těch ok na punčochách málo - tohle, jediný, na mě působí dojmem nechtěné náhody (a nemožnosti se někde převlíknout), čili slečna vypadá poněkud zanedbaně (a nikoliv zajímavě ležérně), chuděra.
Ne každá „z nouze ctnost“ vyjde…

 
macidlo
32 příspěvků 18.04.13 09:24

A mně se to líbí, i když sama bych v tom nevyrazila. Taky mi už není náct… Připomíná mi to osmdesátky a mýho milovanýho Schimanskiho, takže za mně zelený :-)

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 21.04.13 17:50

Celou dobu přemýšlím, koho mi slečna připomíná - Schimanski! Děkuji za připomenutí. Jen by si mohla ještě přimalovat moncla pod oko, tím by outfit dotáhla k dokonalosti.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 18.04.13 09:26

Tady na Pekle to schytá spoustu červených ramínek (och bože, díra na silonce!! vypadá jak bezdomovec, nemá sukýnku a sáčko…blablabla), za mě zelené, tohle miluju.

 
BarboraTicha
12 příspěvků 18.04.13 10:14

Hahah :D to mě pobavilo)) to je miloučký, doufám, že si to Karel přečte.

 
Alí Aziz
36 příspěvků 18.04.13 09:55

Je mi teprve 18 a už teď nejsem ani trochu YOUNG & WILD & FREE, naopak jsem příšerně konzervativní. Tohle mi připadá jako další kreace typu „chci být originální, tak budu stejná,“ nemůžu si pomoct. Co budu říkat na tu mládež, až mi bude padesát?

 
Karin
3401 příspěvků 18.04.13 10:13

@Alí Aziz : jen jestli nejste tak trochu vedle, když mladým přisuzujete touhu po originalitě. Mladý člověk chce zapadnout mezi vrstevníky a vymezit se vůči starším generacím - ne vůči vlastním vrstevníkům - proto chodí všichni oblékaní podobně; mladý člověk obvykle netouží vybočovat z řady a být výrazně jiný než ostatní.

 
BarboraTicha
12 příspěvků 18.04.13 10:17

Hmm, to je zapeklitý. Z pohledu teenagera musím říct, že má Alí trochu pravdu. Řekla bych, že všichni chcou být tak moc jiní, až jsou všichni stejní. Ale určitě to není případ Káji, ta byla do módy zažraná odjakživa :D

 
ariesek67
264 příspěvků 18.04.13 10:42

Až na ty roztrhané punčocháče to v celku jde…Ale jakékoli roztrhané punčocháče jsou hrozné.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 18.04.13 10:49

@Karin To je diskuze o ničem. Vyčítat jí, že se za každou cenu snaží odlišit? Takže co si má jako obléct? :D Napadlo tady červenoramínkovače, že je to pro ni přirozené?? Má svůj styl a upřímně, odlišuje se od většiny holek, co tady dostaly spoustu zelených…no jo, ale ty si oblékly slušivé sukýnky, přiměřené podpatky a padnoucí sáčka. Na té slečně jde vidět, že to k ní sedí. A měla by se teda oblékat průměrně, aby nevypadalo, že se za každou cenu snaží oblékat neprůměrně? Jak už tu párkrát padlo, tak MP je přednostně zaměřené na elegantní outfity a cokoli, co z toho vybočí, tak je hned špatně. Tady je to fakt zaprděné.

 
ariesek67
264 příspěvků 18.04.13 10:54

Souhlasím mě se líbí, ale jsou roztrhané punčocháče také odlišnost???

Příspěvek upraven 18.04.13 v 10:55

 
žlutá růže  18.04.13 11:00

Mně by se to, až na tu díru na punčocháčích, líbilo. Někteří tu píšou, že právě ta díra slečnu odlišuje od většiny. Jenže podle mě naopak ta díra slečnu zařazuje k davu svých stejně oblíkaných vrstevníků. Takže slečna nevymyslela nic originálního, ale prostě se jen zařadila do davu 17letých…

 
Temperance
459 příspěvků 18.04.13 11:12

Občas mi uniká, proč se v této sekci lidi přou. Označení „Líbí“ - „Nelíbí“ je přece veskrze subjektivní kategorie. Každý člověk má právo na to, aby se mu něco líbilo a něco ne (bez ohledu na to, zda by si to oblékl nebo neoblékl), a zde má možnost tento svůj pocit vyjádřit. Třeba mě to přivede k zamyšlení, třeba i svůj názor přehodnotím, anebo taky ne, ale vzájemné výpady bychom si mohli/y ušetřit… ;-)

 
paffg
376 příspěvků 18.04.13 12:44

Bingo!

 
Osmikraska
645 příspěvků 18.04.13 11:27

Za mě skvělé! Taky bych občas chtěla takhle vypadat, a to už mi 17 dávno není;)

 
simchi
184 příspěvků 18.04.13 12:29

@žlutá růže
máte pravdu, naprosto s vámi souhlasím. ale tak to je, každý si myslí, že je originál, ale to platí i pro dospělé :-)Ale té slečně to tady fakt hodně sluší a myslím, že se celkově z davu vyčleňuje (vlasy, líčení, výběr jednotlivých kousků…) takže zelené a ráda

Příspěvek upraven 18.04.13 v 12:32

 
paffg
376 příspěvků 18.04.13 12:42

Neřekla bych, že je to styl „jemitojedno“. Spíš, „nežertetotolik“, či „chudýstudent“. A i když mě ta díra na pučoše moc nepřesvědčuje, jako celek se mi to líbí a jako mladá jsem se podobně, ve stylu přiměřeném době, oblékala. Takže dávám zelené.

 
jiminna
10 příspěvků 18.04.13 12:42
inspirace

Na rozdíl od džínového pekla, slečna nosí „módu“, ať se to někomu líbí nebo ne.

Silonky bez díry by celý oufit shodily.

Zrz krásný dlouhý vlasy a červená rtěnka jsou konečným razítkem, nezbytností.

Celý to vypadá „zvláštně“, ale o to jde.

dávám zelené

 
Kristinule
179 příspěvků 18.04.13 12:45

Nechápu proč tady všichni řešíte voko na silonkách.. samozřejmě nevím jestli je tam záměrně nebo ne.. Ale vám se asi silonky nikdy neroztrhly a když nedej bože jo, tak ste určitě hned letěly koupit nový aby ste náhodou někoho nepohoršovaly že? ;)

 
Maiandra
221 příspěvků 18.04.13 13:29

Já náhodou kdysi cestou do divadla opravdu letěla koupit nové silonky (od té doby nosím náhradní), protože bych si s tím příšerným okem/bez silonek připadala blbě. :D Slečně to sluší, oko nebo ne… Jestli to byl záměr, bezva, jestli ne, tak je to úplně jedno, protože to ten outfit dobře doplňuje… :))

 
Karin
3401 příspěvků 18.04.13 14:51

@Maiandra : slečna z fotky patrně nejde do divadla :D

 
Kristinule
179 příspěvků 18.04.13 21:16

Tak kdybych šla do divadla tak bych si asi taky urychleně pořídila nový silonky.. ale když se jen tak potácim po městě tak takovýhle maličkosti fakt neřešim.. maximálně si ty silonky rozervu úplně ať to má grády.. :D

 
Maiandra
221 příspěvků 18.04.13 21:49

Odpoledne jsem si na tohle vzpomněla - kdovíjak se mi zas povedlo oko. Vyloženě hrdě jsem s ním kráčela po pražském centru. :D

 
Goku
410 příspěvků 18.04.13 12:53

A mně se to líbí.

 
GalianosjednimL  18.04.13 13:23

@ledmed1 Na to už jsem tu párkrát reagoval, když něco honotíte, zkuste si zjistit a) světové trendy, b)názvy oblečení Takže: není to vaťák, jak kdesi píše nějaká jiná odbornice, ani kabát pro bezdomovce. Je to parka, vycházející z typu M65 a odvozeného pláště, když si o tom něco zjistíte, bude to mít větší úroveň, než plkat o bezdomoveckém oblečení. Jelikož parku mělo v kolekcích 2012 - 13 několik návrhářů, lze očekávat, že to Ti, co vědí, budou nosit.
K oblečení. Ta kombinace mi připadá taková nějaká nevyvážená. Párka se mi líbí i čepice. Připouštím, že fakt nevím, co místo těch silonek.

Příspěvek upraven 18.04.13 v 14:17

 
Karin
3401 příspěvků 18.04.13 13:50

@GalianosjednimL : návrháři to měli v kolekcích, takže je to svatý? ;-)
Ono vždycky záleží hlavně na tom, jak to vypadá.

 
Zuz.dot
53 příspěvků 18.04.13 13:49

Abych se prizpusobila mistnimu stylu „diskuze“ - davam zelene, uz jen za to, ze mela odvahu se nechat vyfotit a zverejnit se na tomhle serveru. Jasne za ma hromadu cervenych, emigrace z mimibazaru pro tohle totiz nema moc pochopeni..„dira na puncose a hovnacka bunda? to si dela prdel, ne?!“

Příspěvek upraven 18.04.13 v 13:55

 
misial
1394 příspěvků 18.04.13 13:53

@Kristinule No, ano :D Ale tady to bude buď záměr, nebo nehoda, která se má tvářit jako záměr, takže není co řešit, ne? :)

Edit: Zrovna se mi roztrhla silonka, jsem celý den na konferenci a nemám si kde koupit nové. To mám za to!

Příspěvek upraven 18.04.13 v 14:16

 
GalianosjednimL  18.04.13 13:57

@Karin Myslím, že tohle jsem neřekl a nepopírám ani to, co říkáte dále. Pokud ovšem někdo nezná mapu a ani to, jaký je rozdíl mezi parkou a vaťákem a ještě uráží, musí očekávat reakci.

 
Hosítko
76 příspěvků 18.04.13 15:35

Mě se to líbí. A moc. Je to mladistvé a vůbec, už mám plné zuby 18letých slečen, připomínajících svým zjevem spíše usedlé čtyřicátnice. Také nechápu, proč se tu řeší oko na silonkách, to už je spíš takové to hledání maličkostí (přece se musí vyšťourat nějaká vada, jinak by to nešlo), které je tady typické. A na věty typu „vyroste z toho“ už mám také silnou averzi, aktuální je, co má slečna na sobě teď a tady, ne to, jak bude vypadat za pár let:) Zelené.

Příspěvek upraven 18.04.13 v 15:37

 
Mahtiel
443 příspěvků 18.04.13 17:56

Slečna to má zjevně na háku… ;) A má to styl! Mě se to líbí! :)

 
Bačavelmistarý
112 příspěvků 18.04.13 18:14

Mně se líbí ty „kontrastní“ vlasy, oblečení k nim skvěle pasuje a nechá je vyniknout:-)

 
Elizabeth0
104 příspěvků 18.04.13 18:36

Já nevim no, v 17 letech normálka, nijak extra mě to nebaví ani neuráží, ale proč je to zas v inspiraci?? Představovala bych si zde ženy a muže, kteří mají opravdu svůj osobitý styl či vybočují ze stereotypů určitých skupin, prostě lidi co maj šťávu a je to na nich vidět. Ale zas chápu, že neni tak lehký jich nalovit tolik..

 
amelie pond
15 příspěvků 18.04.13 18:51

Dlouho jsem na to koukala a nemohla se rozhodnout. A nakonec - padlo zelené.
Slečna se sice neobléká elegantně, ale stylové to je. A taky to je vyladěné, pasuje to k sobě navzájem i k jejímu postoji, věku. A pokud svým stylem oblečení chce něco naznačit, myslím, že se povedlo.

Příspěvek upraven 18.04.13 v 19:14

 
Kalifornská mrcha
8 příspěvků 18.04.13 20:03

Mně se moc líbí ten „war-time coat“, ale kraťásky přes silonky radši ne.

 
Chany
871 příspěvků 18.04.13 20:14
...

1. Má na to věk
2. Je na to typ
3. Při pohledu na ní se mi kdoví proč vybavil film Leon…stylem ( a k J. Renovi) by se mi tam hodila… ;)

 
ledmed1
16 příspěvků 18.04.13 21:12

@GalianosjednimL a víte, že je mi to úplně jedno? Parka neparka :D dala jsem najevo svůj názor, slečna je hezká, tu jsem neurazila, ani oblečení jsem neurazila, napsala jsem, že se mi to nelíbí, toť vše. Mimochodem, tento podobný kabát tu měl jeden bezdomovec, bohužel minulý rok zemřel, jinak bych ho sem vyfotila, asi by byl taky trendy.

 
Aktepix
16 příspěvků 18.04.13 21:15

Nerada něco neguji… ale ta díra? prostě se z toho pose.. pokud mi to někdo bude přát… ale nevím prostě díra na silonce je divná! před deseti lete by to neměl nikdo, každý by si je buď sundal a nebo koupil nové… teď je to ale moda proto to nikomu nemuže vadit… :(

 
Aktepix
16 příspěvků 18.04.13 21:16

Ale jinak je slečna krásná :) škoda že jí není pořádně vidět do tváře… miluju zrzky!

 
Krl
2 příspěvky 18.04.13 21:25

Málem jsem se rozbrečela smíchy, když jsem si tohle četla! Tohle jsem já. Procházela jsem městem asi 5 minut, abych se šla převléci. Po víkendu, kdy jsem nebyla doma, slečny asi ví, že roztrhnout si silonky není zrovna těžké a určitě to nebylo schválně, jak tady mnozí z vás tvrdíte. Když jste mě zastavili, že by mě chcete vyfotit, tak jsem neodmítla, ale kdybych vám chtěla ukázat můj styl, obleču se jinak.. Vážně mě tohle celé pobavilo, jakoby jste nechápali, že vás zastihnou v jakoukoliv chvíli, když někam pádíte.. kdyby tohle měla být stránka o nejlepších outfitech, tak sem každý posílá fotku sám, se svými nejlepšími věcmi. Soudíte tady můj styl, přitom já jsem jenom přecházela ulici a za 15 minut jsem byla oblečená už uplně jinak))))) haha.

 
Pitseleh
262 příspěvků 19.04.13 06:39

A jak to, prosím Vás, máme vědět? :) Nechala jste se vyfotit, souhlasila jste tedy s hodnocením své osoby. Jasně, můžeme předpokládat tisíc různých okolností, ale přece jen je nejjednodušší soudit podle toho, co vidíme, zvláště, když jste s focením a umístěním zde souhlasila.

 
Krl
2 příspěvky 19.04.13 13:31

Protože to člověka potěší, když si ho chce někdo vyfotit s tím, že je neobyčejně oblečený. Proč ne, nečekala jsem, že se tady strhne taková diskuse o tom, jestli byste takhle na ulici vyšli a nebo ne..

 
Betty J.
2031 příspěvků 19.04.13 08:36

Pak moc nerozumím tomu, proč o Vás Vaše nejlepší kamarádka @BarboraTicha tvrdí:„A tady jde vidět, že je naše Karolínka YOUNG & WILD & FREE.“, když Váš styl je úplně jiný a tohle byla povíkendová nouzovka?

 
Osmikraska
645 příspěvků 19.04.13 10:47

Super, mě se moc líbíte, i když jste to na sebe jen tak hodila:) Sluší Vám to moc (aspoň podle mě)! Možná je to jen „kouzlo nechtěného“. To by mě teda zajímalo, jestli je Váš obvyklý styl hodně odlišný… Asi bude podobný, ležérní, to Vám sedí, jen byste prostě zvolila jiný outfit, kdybyste měla vybrat jeden a ukázat ho všem na internetu, ne?

 
Chany
871 příspěvků 19.04.13 22:40

Hmmm…škoda. Myslela jsem, že je to osobitá rebélie, postoj, názor…
něco, co není potřeba obhajovat či omlouvat- ten smích mi totiž přijde křečovitej a výmluva na jiný styl až zcestná. Nějak mi z toho vyplývá tak nějak nepříjemná zaskočenost, ale to mě u schváleného fotografování překvapuje.

 
Pruhovaná
79 příspěvků 19.04.13 23:42

Jenom jestli nekecáte.

 
GalianosjednimL  18.04.13 22:33

@ledmed1 Něco podobného jsem čekal, taky co lze jiného říci, že? Myslím, že změnu může udělat až sebezkušenost. To člověku pak jedno není. Plk je to o to větší po vyjádření Krl. Předvedla jste neznalost a klasický postoj „mne je to jedno“.Pokud tedy klesnu ke stejné argumentaci, tak spousta bezdomovců a narkomanek nosí kšiltovky…Více nemám co dodat.

Příspěvek upraven 18.04.13 v 22:35

 
ledmed1
16 příspěvků 19.04.13 07:17

@GalianosjednimL najděte si jinou zábavu, než mě tady urážet. To se lehce reaguje na druhého. Já to tady nemám jako módní ikonu, ale jen jako zábavu, odreagování, občas se pobavím. A kšiltovce :D Asi jste kojením nepřišel o část vlasů, nepadaly Vám, nechodíte ven za každého počasí, viděl jste celou tu fotografii? Sedím tam s dcerou na houpačce. Takže tak.

 
misial
1394 příspěvků 19.04.13 08:07

@Krl @Pitseleh No, právě. Jako když se tomu smějete, je to fajn, ale spíš nerozumím, jak můžete nechápat, jak podle takové fotky může někdo hodnotit Váš styl - no tak jak jinak by měl, že? Já bych se třeba s roztrhlou silonkou vyfotit nenechala, styděla bych se za to. A pokud se rozhodnete ukázat nám ve vedlejší kolonce galerie svůj „opravdový styl“, věřím, že nikdo protestovat nebude ;)

 
simchi
184 příspěvků 19.04.13 09:29

@GalianosjednimL
jo, parku jsem kdysi už nosila a milovala jsem ji a jsem ráda, že se snad opět budou prodávat, protože ta moje už má nejlepší dobu za sebou, takže - ať žijí návrháři, kteří ji vytáhli opět na světlo :), jen doufám, že nebude „přeparkovano“

 
misial
1394 příspěvků 19.04.13 10:12

@simchi Žertujete? Parky jsou ve všech řetězcích už minimálně rok a vidím je i na ulici úplně všude…

 
blacken
2320 příspěvků 19.04.13 10:49

Císařovy nové šaty hadr, oproti zdejší diskusi :-D

 
GalianosjednimL  19.04.13 10:50

@simchi Jo, taky je mám rád. Tak jako ostatní věci i parka jde ve vlnách. Někdy od války ve Vietnamu. U nás je hodně spojená s Chartisty a Undergroundem. Různé modely jsou třeba ve filmech Láska z pasáže, nebo 30 případů Majora Zemana - Mimikry. Na to, že pochází z armádního prostředí ji spíše měla v oblibě nezávislá scéna a levice. Střih plně převzal v 90 letech outdoor, protože ta „sukýnka“ přes zadek dobře chránila. Stahovala se jak originál zevnitř na gumu a na materiál se používal gore tex dost divokých barev..
To co má slečna na sobě už vychází z pláště, který má v originálu vzadu prodloužený šos, trochu to pa připomínalo stanový dílec a mělo to „briťáky“- boční kapsy ve výšce prsou. Pěkný den

Edit překlepy

Příspěvek upraven 19.04.13 v 11:06

 
GalianosjednimL  19.04.13 11:00

@ledmed1 Píšu si: Mateřství a ztráta vlasů opravňuje k nevycválanému vyjadřování o oblečení jiných.Už si to budu pamatovat. Zkuste se nejprve řídit Vašim mentoringem, a pak se ozvěte.:) :) Pěkný den a tím bych to opravdu ze své strany uzavřel.

 
Nesulka
6 příspěvků 19.04.13 11:55

Příliš se mi kombinace vytahaného trika a ošuntělé bundy nelíbí. Ale slečně sluší, to musím uznat.

 
ledmed1
16 příspěvků 19.04.13 12:19

@GalianosjednimL Nevím co bylo z mé strany nevycválané jendání, napsala jsem slovo osobně, tím jsem neřekla, že by styl slečny byl něco hrozného, jen že se nelíbí mně. Taky jsem napsala, že jí to ladí. A tom to tady je, ne? Kdyby mi bylo 17, tak bych se nebála něco takového vzít na sebe, jenže kdybych v tom vylezla na ulic já i s rtěnkou, tak si řeknou, chudák děti, matka jak šmudla, vzala první co našla. O ztrátě vlasů jsem se zmiňovala kvůli kšiltovce, kterou jste hanil. Měla jsme prostě smůlu, že jsem byla první komentář, tak mmě máte na mušce :D

 
ledmed1
16 příspěvků 19.04.13 13:38

@LudmilaCecílie imho znamená: podle mého skromného názoru :) je to z angličtiny

 
LudmilaCecílie
138 příspěvků 21.04.13 11:08

Díky!

 
JazzmineTea
468 příspěvků 19.04.13 17:35

Ten kabát v kombinaci s vlasama mi nějak evokuje vodníka :-)

 
Cleira
112 příspěvků 19.04.13 19:14

Tak tu máme zase pěknou inspiraci a hned je zle :-)
Když mě bylo tolik, co slečně, tak jsem byla děsnej „hipísák“. Nosila jsem vytahaný ohemlený svetry, prošlapaný kecky a potrhaný manžestráky a týden v kuse jsem si nečesala vlasy… Nešlo o to vypadat dobře, ale dát najevo do který „skupiny“ člověk patří.
Když vidím tuhle slečnu, tak bych si hrozně přála, abych si s tím „nedbalým“ zevnějškem uměla tenkrát poradit tak jako ona :-) Protože přesně po takové ženské by jel Kurt Cobain, a my si třeba právě tohle hrozně přály :-)
Tohle je prostě osobitý styl, který je ale docela vtipně dotažený do konce. A kdy jindy v módě experimentovat tímto směrem, když ne v šestnácti!

 
hanka.huskova
122 příspěvků 20.04.13 09:51

Mně se to moc líbí. Slečna přemýšlela, co si obleče. Zároveň z toho vyzařuje sebevědomí, že si je jistá sama sebou. A to je velmi osvěžující.

 
Aktepix
16 příspěvků 20.04.13 09:58

Přemýšlela co si vezme na sebe po pěkěn divokém víkendu :D

 
deermark  20.04.13 14:25

Slecna je skvela! moc se mi to libi! je to mile rebelske, kde bychom byli, kdyby vsechny chodily v lodickach a saku! :)

 
Anofeles
327 příspěvků 20.04.13 19:20

Tento styl mne míjí v čase, roztržené punčochy nikdy nepochopím, jako kdyby slečnu někdo přepadl. Uznávám ale, že je to ledabyle promyšlené, parka se mi líbí moc, boty se k celku hodí, triko s potiskem mne neoslovilo, neoslovila mě ani čapka a brýle, ale rtěnka a hezká barva vlasů tomu dodávají šmrnc.

 
Maiandra
221 příspěvků 20.04.13 20:34

Však tu psala, že se prý roztrhly nechtěně. ;)

 
Anofeles
327 příspěvků 20.04.13 20:37

Četla jsem, ale u podobných outfitů to nehoda nebývá. Ono by to celé s tou roztrženou punčochou docela korespondovalo.

 
cheap_tuesday
30 příspěvků 21.04.13 10:35

Tak tu opět máme hezky oblečenou slečnu, která má šmrnc a sluší jí to, ale pekelnice to opět nemůžou rozdýchat, protože prostě nemá lodičky, sáčko a puntíkované punčochy, to všechno nejlépe v deseti barvách, aby to bylo co nejpestřejší a nejveselejší…názory diskutujících na MP jsou občas dost mimo a jde z nich vidět, že ačkoliv se snažíme, pořád jsme ta malá, zaprděná země, kde se lidi nedokážou odprostit od svých zažitých, mylných představ o tom, co je móda…

 
Nanynka_02
447 příspěvků 22.04.13 19:19

Tak tohle je velmi poučná fotka i diskuse. Zjevně dnes nelze poznat rozdíl mezi promyšleným outfitem podle posledních trendů a narychlo splácanou povíkendovou nouzovkou s nešťastnou náhodou roztrženou punčochou.

Mám pocit, že móda tak následuje moderní umění. Nedávno aspoň prolétla netem historka o pečlivé německé uklízečce, která se v galerii vycídila špinavou toaletu, aniž pochopila, že jde o cenné umělecké dílo. :-)

 
akubra
354 příspěvků 25.04.13 10:39

Hezký kulíšek, brejličky a zrzavé vlasy. Víc nic.

 
NellieLovett
2314 příspěvků 26.04.13 21:45

Super! A ten kabát dle některých jako od bezdomovce se teď nosí a k tomuto stylu oblékání se skvěle hodí. Ještě jednou super!

 
AnoNe
839 příspěvků 27.04.13 22:20

Tak na tomhle se mi nelíbí vůbec nic. Pro mě je to bohužel kompletně hrozný do posledního detailu.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 30.04.13 15:26

Tak to bych nazvala model „vágus“. Nelíbí se mi to. Nevím, v čem je ten vtip nosit roztrhané silonky, vytahaná triko, čepici a jakýsi černý pytel a rozcuchané vlasy. Líbí se mi snad jen tenisky. Ostatní prostě působí, jak kdyby to bylo vytažené z popelnice pro armádu spásy.

 
Raachel
11 příspěvků 02.05.13 12:12

Pekné, dotiahnuté do detailov… toto nemá s „bezdomovcom“ nič spoločné

 
Marcami
10 příspěvků 02.05.13 20:21

Laskavě se všichni porozhlédněte po městě, ve kterém bydlíte a pokud jste například z Prahy, tak se ani moc rozhlížet nemusíte. Tyhle zelené bundy tzv. parky teď nosí každá druhá mladá slečna. Stejně tak čepici a vansky (což jsou ty boty). Myslím, že postarší lidé, kteří tenhle „zevlácký“ styl kritizují by měli více sledovat mladou módu a nové trendy. A ano, móda není jen o eleganci.

 
solei
143 příspěvků 03.05.13 09:53

@Marcami
Tyhle zelené bundy se nosily před třemi lety, dnes už to jsou jen takové zbytečky ve skříních

 
Marcami
10 příspěvků 03.05.13 13:26

Když se nevyznám, raději nereaguji. Měla byste se tím řídit. ;) Tím chci dát najevo jen to, že s vámi opravdu hluboce nesouhlasím, budu si stát za svým názorem, který je správný a tudíž nehodlám pokračovat v této konverzaci. Mějte se. :)

 
Baba Slováková
177 příspěvků 27.05.14 00:20

A mne sa to páči. Som úplne iná generácia a strašne ľutujem, že my sme ako mladí nemali tú možnosť prezentovať rôzne fashion alternatívy. V rámci štýlu je to OK. Rusovláska vie, že khaki zelená to istí :)

 
pink-unicorn
29 příspěvků 05.07.14 18:22

Dokonalé :)

 
0.k.
27 příspěvků 07.01.15 11:41

Krásné vlasy- jste slepé? je to neupravený matný drchan bez jakékoliv úpravy, prostě děs.

Tomuto „stylu“ říkám kontejnerový.
Ač je ikonický, prostě se mi nelíbí.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 07.01.15 13:50

Zcela „ladí“ ke zbytku „vágus“ modelu

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity