Váš příspěvek
 
Mofu
1041 příspěvků 26.04.13 10:21

Ta to od vás schytá za punčochy co :D

 
sely1
184 příspěvků 26.04.13 10:24

Mne sa to paci velmi! aj s tymi pancuchami hlavne ze su tmave cele sa to pekne doplna aj oni dvaja su velmi pekne zladeni! :) chcem takeho chlapa co sa bude takto obliekat! lebo u mojho toto nehrozi :/

 
gudrun  26.04.13 10:28

No nejen za ne! Proste jim chybi lehkost! Ta snaha zaujmout hlavne znackou, pan si dokonce otocil salu aby bylo videt ze ma origos… Takhle se moda a styl nedela. Tohle je trapna vychodacka snaha. Ale zase se musi nechat ze se aspon snazi a casem se mozna nekam dohrabou.

 
amelie pond
15 příspěvků 26.04.13 13:59

A to on to určitě udělal naschvál, že? ;-)

 
Danielle.Warheit  26.04.13 14:08

Pánové na tyhle věci kašlou, nenosí to tak schválně. :D

 
Karoleenah
2322 příspěvků 26.04.13 14:48

@Danielle.Warheit Cha chá, vy jste asi nikdy nechodila do školy s mladými nadějnými fotbalovými talenty, že? :D

 
Trixxie
29 příspěvků 26.04.13 23:57

mladé fotbalové talenty jsou kapitola sama pro sebe, to uznávám, ale tenhle pán fotbalista není. Cedulka je spíš nechtěné přetočení šály, než výchoďácký záměr :)

 
Trixxie
29 příspěvků 27.04.13 15:22

A ta červená mám za co, smím li se ptát?:D

 
Danielle.Warheit  29.04.13 08:09

Teď mě děsíte. Vím, že to jde s mládeží z kopce, ale až tak. :D Za mých mladých let jsme za kluky na střední chodili a peskovali je za to, takže to tak nenosili a nadějní fotbaloví talenti už vůbec ne… :D Je mi 24 BTW.

 
Lenicka07
74 příspěvků 06.05.13 11:40

K čertu už se vzorem burberry! Je to stejný nevkus jako LW!

 
corrigan
2631 příspěvků 26.04.13 10:32

Takové umělé až křičící.

 
paradigm
15 příspěvků 26.04.13 10:33

Pro mě krásné. Velmi se mi líbí kabelka, křivák a sladění páru.

 
VivaItalia
596 příspěvků 26.04.13 10:47

Mně na tom celém něco vadí, je to nějak překombinované, moc vzorů, moc oblečení, punčochy v otevřených botech… úporné a moc na sílu…

 
Sailorette
1589 příspěvků 26.04.13 10:49

To je křeč tohle. Ponožky bych vyměnila za tělové, kabelku za nějakou úplně jinou, lístek z šály odpárat. Ty ponožky mě ale fakt ruší nejvíc, to se @Mofu strefila dobře, podle mě světlé boty na tmavé punčochy vypadají málokdy dobře, jestli teda vůbec někdy.
Edit: A doufám, že slečna kabelku nosí normálně přes rameno a má ji takhle jen kvůli focení, to by asi dost pomohlo, fotka by měla takovou uvolněnější atmosféru.

Příspěvek upraven 26.04.13 v 10:51

 
LuisaLeelou  26.04.13 11:11

Me na tom nejvic pobavilo, jak si jsou oba vlastne podobni… to delaji ty tmave dziny a dve svetle tlumene vrstvy nad nimi a saly… panovi chybi uz jen svetla kabela… Asi ctou stejne modni casopisy, nebo jeden oblika toho druheho? Ne, oni se k sobe tak strasne hodi, az jsou takhle paradne sladeni… zavidim! Takhle jak ma slecna stazena vlasy, tak i uces vypada vlastne podobne…

Trochu mi to pripomnelo tento clanek:
http://revue.idnes.cz/…mavosti.aspx?…
Treba se k tomu casem dopracuji…

Davam zelene, koneckoncu, obema to moc slusi…
(a ty tmave fusekle, nj, to se obcas povede… treba vyrazila bez nich, sedrela si nohy a v nejblizsi drogerce jine nemeli..)

Příspěvek upraven 26.04.13 v 11:12

 
surabaya
395 příspěvků 26.04.13 11:13

Mně se to líbí, je to sympatický a stylově sladěný pár. Oblečení určitě nezanedbali, sluší jim to, patří k sobě a tmavé silonky v otevřené špičce světlých bot či neodpáraná cedule na šálce jsou tady naprosto podružné :-) Vemte to třeba jako roztržitost zamilovaných. Omnia vincit amor.

 
kiwi  26.04.13 11:25

Madam je teda třeskutě „in“… ale z těch bot jí čouhaj nejen punčochy, ale i sláma. Se divim že si nenechali viditelně viset i cenovky… no, možná jsou z Ruska.

 
deermark  26.04.13 11:58

Všeho moc škodí… je toho až přespříliš..někdy je méně více!
A pokud se pár snažil o to být podobně odění..no.. nedělala bych to za každou cenu.
V tomhle případě..šátek u pána je jak pěst na oko- špatně uvázaný a nehodí se k saku, stejně tak jako k džínám a košili, které jsou spíš na jaro..šála a kabát je teplejší.. je to takové, jako kdyby se nemohl rozhodnout do jakého počasí se obléká.
no..a slečna nebo paníjestli byla ten den zima nechápu obuv..jestli bylo teplo..nechápu křivák a šátek..hezké kousky by to byly, ale ne dohromady.

 
TulaJ
254 příspěvků 26.04.13 13:32

Ono sa možno až tak ani nesnažili sa zladiť - my s manželom veľakrát zistíme, že sme podobne farebne zladení, až keď sa stretneme na chodbe pri odchode z bytu - fakt sa nedohovárame :-)) Zrejme je to určitá zhoda vkusu, možno mu ona vyberá šatník, alebo nejaké mimozmyslové vnímanie (to sa po rokoch dobrého manželstva - na ktoré sú títo dvaja trošku mladí - dostavuje veľmi často). Určité detaily by som možno na nich trošku skritizovala, ale celkový dojem je pozitívny - zelené.

 
Maiandra
221 příspěvků 26.04.13 12:41

Hm, hm. Ona má hezkou bundu a ano, je to vcelku hezký pár, ale… Kabelka se ke zbytku nehodí ani omylem, punčochové ponožky raději nekomentuji (resp. vůbec nevidím důvod k otevřeným botám, na které soudě dle ponožek ještě není dost teplo, k outfitu, k němuž nesedí). Pán má nešťastně uvázanou šálu (jednak podivně trčí, jednak ta zatrachtělá cedulka působí věru nevkusně) a jeho kalhoty se mi též dvakrát nezdají. Neramínkuju.

 
Zuz.dot
53 příspěvků 26.04.13 12:42

Líbí se mi to - už jen to, jak se smějí, působí sympaticky, upraveně. Mohou být inspirací 80% národa. Dát jim červené za to, že pán si otočil šálu tak aby mu byla vidět značka? Seriously?..vlas­tně, já jsem zapomněla - místní hnidopišky jsou pokaždé, co vyjdou do ulic, bez vady na kráse (a visačky všech dražších značek poctivě odpárávají). Už jsem to tu psala jednou a napíši to znova - zelené i za odvahu za to, že se nechali vyfotit na tenhle server.

Jsem pro zavedení pravidla - pro účast v těchto diskuzích by mělo být podmínkou nahrání alespoň jedné fotky s vlastním outfitem. Možná by ubylo rýpavých a zakomplexovaných žen.

 
Maiandra
221 příspěvků 26.04.13 12:46

To, jak se smějí, ačkoli osobně mi to též je sympatické, opravdu s módou nemá moc co dělat.
S tou fotkou máte pravdu, zejména u některých vytrvalých rýpalů jsem na jejich vlastní kreace velice zvědavá…
Ovšem předpokládám, že červená dostávají i za jiné věci, než je ta cedulka.
Jen tak na okraj: Ne každý, komu se něco nelíbí, je automaticky zakomplexovaný závistivec.

 
BP0991
213 příspěvků 27.04.13 00:28
...

To víte..každý se cítí za počítačem jako pán..tak si rýpnou..hnidopišky :-D asi závidí :-D

 
Evellynne
1 příspěvek 28.04.13 19:02

Souhlas, ráda bych viděla, co čouhá z bot těm kritičkám ;-)

 
MP pohodarka
48 příspěvků 30.04.13 10:09

Ja jen, ze kdyz neco kritizujete, tak to jeste neznamena ze musite byt v tom oboru expert ci co :) ale jinak mate pravdu, ze kritika je tady nekdy proste nekonstruktivni :)

 
aailyyn
807 příspěvků 26.04.13 12:58

Křečovitě sladění, překombinovaní. Doufám, že ta šála záměr teda nebyl.

 
adelaide k.
277 příspěvků 26.04.13 13:07

Sympatický pár, sympatické sladění. Za mě zelené, ať se hnidopiši třeba uramínkujou.

 
Lovisa
85 příspěvků 26.04.13 13:18

I když křivák, slimky a lodičky na podpatku nejsou zrovna můj šálek kávy, tak se mi párek opravdu líbí, jsou příjemní a sladění.
Pánovi bych osobně doporučila zastrčit košili, „vytahaná“ se mi na chlapech nelíbí.

PS: Černé silné punčocháče v barevných lodičkách bez špičky, jsou - pokud vím - stále in, takže není, co chytat.

 
razorblade  26.04.13 13:42

Mno… i kdyz mam pro burberry velkou slabost, cely to na me pusobi tak rusky

 
Danielle.Warheit  26.04.13 14:14

Na slečně se mi nelíbí boty, ale co už s tím. Stejně se mi to líbí. Sluší jim to spolu. Celkově to působí moc hezky.

 
Karoleenah
2322 příspěvků 26.04.13 14:44

Edit: Mačkám špatná tlačítka, pardon.

Příspěvek upraven 26.04.13 v 14:48

 
Zebra33
2038 příspěvků 26.04.13 15:35

Za me je to trochu takova velkomestska nuda. Znacky me nepohorsuji, tmave puncochy taky ne, vlastne se mi to celkem libi, ale ze bych z toho padala na zadek, to ne.

 
trnk
295 příspěvků 26.04.13 15:41

Pán by mohl mít lépe padnoucí džíny a slečně by víc slušely k botám tělové punčochy. Jinak se mi to líbí. Hezky sladěné.

 
rachel green
160 příspěvků 26.04.13 15:44

Su troska prekombinovani, ale tak preco nie. su pekni vcelku a vsimnite si, ako sa velmi tesia, ze ich za ich outfit fotia. zelene

 
gudrun  26.04.13 17:23

@amelie pond Nejde o to jestli shvalne nebo ne ale ze je to takove strojene nainstalovane nejen ta sala vsechno. Ten chlap ma hlavne blby sako.

 
one_and_only
26 příspěvků 27.04.13 19:46

Teda to sako mi zrovna nevadí, spíš ty pytlovité kalhoty s vycpanýma kapsama. nesnáším, když se chlapi snaží nacpat všechno své bytí do kapes u kalhot :) ale jinak souhlasím, že tomu schází „lehkost“

 
real.lit
13 příspěvků 26.04.13 17:38

Mi se to líbí. :) Ano, jsou tam věci na vyčtení, ale což. Hezky jim to spolu ladí, vyloženě je vidím v nějakém romantickém filmu na procházce při happy endu.

 
Elizabeth0
104 příspěvků 26.04.13 18:34

Mně přijdou jako pěknej, oku lahodící a velmi dobře oblečenej pár, je mi milejší tahle elegantní klasika na hezkých a příjemně se tvářících lidech, než pozérský modely na nafrněnejch frikulínech (free-cool-in-kdyby někdo zapomněl:))

 
NellieLovett
2314 příspěvků 26.04.13 19:01

Šálu pryč, ta značková kostka mě teda vůbec nebaví, jinak zbytek vypadá dobře, hezké barvy. A ano, ty silonky mi v otevřených lodičkách hrozně vadí, křivák z šátkem jsou super, ale kabelku bych vyměnila třeba za černou, na mě je tam té béžové už moc.

 
GalianosjednimL  26.04.13 23:00

@deermark ten pán má šátek?

 
GalianosjednimL  26.04.13 23:12

@Zuz.dot Jsem pro zavedení pravidla pro Oumajngoty:Jakmile někdo bude mít potřebu přidat do textu anglické slovíčko, aby vysvětlil proč to dělá. A)Zda tím jakože oživuje text a podporuje třeba světový mír. B)Nebo je to duševní mastrubace nad vlastní znalostí cizího jazyka C)jiný důvod, jež rozšíří tuto úzkou skupinu důvodů.

:) :) :)

K fotce: U obou bych zvolil jiný typ kalhot, myslím střihově. Slečně alespoň z mého pohledu nelichotí, u pána hodně zkracují nohy.

Příspěvek upraven 26.04.13 v 23:27

 
Zuz.dot
53 příspěvků 28.04.13 19:43

Nedá mi to. Opravdu jste napsal naprosto zbytečný příspěvek kvůli slovu „seriously“? Není právě Váš příspěvek dušení masturbací nad vlastními úžasnými řečnickými schopnostmi zakládat diskuzi na zcela zbytečné téma?

Nemá pro mě smysl to jakkoliv obhajovat. Nemám ráda lidi, kteří dokáží z diskuze „o globálním oteplování“ udělat diskuzi „o tom jak často kaká náš Alík a jaký to má vliv na teplotu vzduchu“. Příště mě vynechte z pokusů o zakládání takovýchto reakčních vláken.

Děkuji

 
BP0991
213 příspěvků 27.04.13 00:25
...

Krásní!!! Perfecto :-)

 
Voldemortka
361 příspěvků 27.04.13 11:09

Nebuďme tolik kritičtí, alespoň vůči němu. Není špatně oblečený, naopak, on je velice dobře oblečený. U slečny už to je překombinované, peklo to neni, ale žádná sláva taky ne.

 
hanka.huskova
122 příspěvků 27.04.13 14:14

Moc jim to sluší.

 
hanka.huskova
122 příspěvků 27.04.13 14:15

Moc jim to sluší.

 
AnoNe
839 příspěvků 27.04.13 20:53

Taky mi trochu připomínají Rusy, jak už tu někdo zmínil. Nic proti nim, jen tak prostě vypadají. Takové to dokonale značkové oblečení.

Jinak je to pěkné, nelíbí se mi jen pánova šála, evokuje ve mě takový ten ťamanský vzor, který se nosil v 90. letech. Kdyby ji neměl (a oholil tu bradku:), tak je to sekáč.

Slečna je pěkně oblečená, nicméně je to takové ve stylu nenadchne, neurazí.

 
Sicilianwidow
505 příspěvků 28.04.13 07:49

Já nevím - nevypadá to v zásadě špatně. Ale tak neskutečně moc z toho už na první pohled křičí snaha se stylizovat. Není tam ta lehkost, nadhled.
A k pánově šále: pochybuji, že ji má schválně otočenou na cedulku, ale pokud ta cedulka takhle snadno vykukuje, tak bych ji raději odpárala. Jakékoli cedulky na oblečení vypadají pitomě, i když jsou od slavných značek.

 
prorsum
12 příspěvků 28.04.13 08:00

Jako dobrý, ale nechápu(no tedy tuším=když už to mám tak ať to pozná každý kdo projde)proč pán má šálu naaranžovanou tak, že etiketa Burberry je na líci. nudnější variantu uvázání též by pohledal, takže z toho na mě padá nuda tak šílená, až jdu raději od toho

 
myyna
47 příspěvků 28.04.13 09:03

Úporná snaha o styl, který stylem není. Nesnášim, když se ukazují značky a loga. Je to trapný.

 
GalianosjednimL  28.04.13 09:26

@AnoNe Taky mi připadáte, že máte hloupé kecy a předsudky k Rusům, teda nic proti Vám… Zní to důvěryhodně, viďte?

Vskutku by mne zajímalo, kolik jich ve skutečnosti znáte, ale dá se odhadnout, jak za stereotyp hodíte vlastní mindrák. :( Spíše Vás to odhaluje, že přes to plkání ani nevíte jak Rus vypadá a obléká se.

Jasně, můžete tu na sto způsobů rozjet argumentaci, kterou předpokládám…nebo se zastydět za svoji malost a předsudky.

Příspěvek upraven 28.04.13 v 09:28

 
AnoNe
839 příspěvků 28.04.13 12:24

@GalianosjednimL Ale no tak… :) Když u nás na škole potkáte někoho takhle oblečeného, tak to na 99% bude Rus. Mají prostě takový styl - drahé značkové oblečení - většinou (ale ne nutně vždy) pěkné, ale taky většinou tak nějak bez šmrncu. To není moje vina, prostě se tak oblékají. :)

Mimochodem nechápu, proč bych se měla stydět za to, že mi ten pár připomíná jejich styl oblékání…

Příspěvek upraven 28.04.13 v 12:56

 
GalianosjednimL  28.04.13 13:15

@AnoNe No já fakt vím, jak se oblékají Rusové a pokud to zahrnujete pod to, že mají tito dva značkové věci, tak je to totálně mimo. Takhle skutečně Rus oblečen nechodí, navíc pokud dávají něco na odiv, je to přeplácané, nikoliv takto.

 
AnoNe
839 příspěvků 28.04.13 14:22

No prosím, taky máte nějakou představu o Rusech… Každý má o věcech/lidech různé představy (nebo předsudky, jak říkáte), jen nerozumím tomu, proč jste tak přesvědčen, že zrovna vaše představa je ta jedna, která je „správná, protože vy to fakt víte“ a ty ostatní jsou „špatné, malé a kdo je má, by se za to měl stydět“…
No nic, konec této debatě o ničem. :)

 
Oveeec
1368 příspěvků 28.04.13 14:17

A co byste teda jako rádi? Tahavý úplety jsou peklo, ale čistý, střízlivý, značkový, pravděpodobně kvalitní oblečení je očividně ještě větší peklo. Tak jak by se měli…Jo vlastně, já už vím, chtělo by to kašmírovej světřík za 10,– ze sekáče a brož vlastní výroby. Bože, takovej hezkej, upravenej pár, kterej po centru nechodí, jako by šel do samošky ve vedlejším vchodě, a Peklo už samejma roupama neví co kritizovat. Takže tentokrát vadí kvalita, úpravnost a sladění. Fakt by mě zajímalo, jestli někdy někdo z kritiků měl rande, a když na něj přišel, zjistil, že partner má stejný džíny, nebo podobnej odstín kabátu nebo taky šálu kolem krku, a jestli se někdo z nich běžel domů převlíct, nebo jestli se šli místo po městě projít někde po parku, aby je spolu radši nikdo neviděl, když jsou tak děsně sladěný. A s těma Rusama je to taky řádně mimo. Tady už fakt půlka lidí asi odněkud utekla.

 
GalianosjednimL  28.04.13 15:02

@AnoNe Aha, takže verze tři: Ujedu do zobecnění, aby jsme ztratili podstatu.To u chlapů zabírá. :)Kdepak, linie je stále stejná, předvádíte hloupý stereotyp, znám mnoho Rusů co jsou určitě lépe oblečení než spousta místních kritiček. Skutečně nevím, zda můj pohled na vkus je správný a nevnucuji Vám ho, pouze se vymezuji tupému a zavádějícímu stereotypu, který sama neumíte vyargumentovat a smrdí předsudky.

 
corrigan
2631 příspěvků 29.04.13 08:38

Ne „aby jsme“, ale „abychom“. Krom toho tento pár je oblečen přeplácaně, až z toho bolí hlava. A jestli jsou Rusové nebo ne, to je úplně jedno. Peklo to ale není.

 
Matka Vlčice  29.04.13 08:30

@Mofu ne, ale tu burberry kostku (či co to je, znalkyně mě jistě opraví) bych zakázala - kombinace barev, která nesluší nikomu.

 
corrigan
2631 příspěvků 29.04.13 19:43

Teda víte co? Víc se na ty dva koukám, víc je to strašný. Kýč jak bič. Fuj.

 
Oveeec
1368 příspěvků 29.04.13 19:55

Prokristapána, co vás všechny kouslo?!

 
corrigan
2631 příspěvků 29.04.13 19:56

Šimrá nás v nose ten naftalín, co je cejtit z fotky. :-D

 
solei
143 příspěvků 02.05.13 15:01

Občas se stane, že muž je doplňkem ženy. Zde žena zvolila nevhodný doplněk… ale zkuste někdy překecat chlapa, že si má obléct něco jiného, když z jeho pohledu je všechno v naprostém pořádku. Šupácké sako přístavního dělníka z přelomu století v kombinaci s lesklými botami u kterých jsou příliš dlouhé a úzké nohavice a šálou k sobě moc neladí. Slečna je oblečená tak nějak „normálně“ moderně a hezky.
Nemá smysl posuzovat je k sobě jako pár - já když se odpoledne po práci potkám s mužem a jdeme na procházku tak taky ladím více méně jenom v pátek, kdy většinou nemám šaty a podpatky.

Příspěvek upraven 02.05.13 v 15:06

 
Demode
1676 příspěvků 04.05.13 00:06

@gudrun Hlavně že jim to spolu sluší a jsou sympatický pár.

 
Demode
1676 příspěvků 04.05.13 11:23

@solei Pánovi se lesknou boty proto, protože jsou vyčistěné.

 
Vivin
30 příspěvků 27.05.13 09:16

Hra na rádoby dokonalé sladění…

 
Drako
54 příspěvků 12.07.13 16:41

Na první pohled vypadají sladěně a sluší jim to spolu. Ale slečna, nebo mladá paní to nevychytala s těmi černými silonovými ponožkami do otevřených bot. Škoda. Ale má moc hezkou kabelku.

 
solei
143 příspěvků 22.07.13 14:33

@Demode nic proti lesklým botám, čistá obuv je samozřejmostí, ale když už je převlečený za šupáka tak by to místo lesku chtělo mat… nubuk, semiš apod.

 
JMaravelo
486 příspěvků 10.04.14 21:51

Brrrrrrrrrrrrrrr, burberry šála na french knot, to radši jinou smyčku kolem krku.

 
Karin
3401 příspěvků 11.04.14 00:53

@JMaravelo asi se zeptám jako křupka, ale jaký úvaz by téhle šále slušel víc?

 
JMaravelo
486 příspěvků 11.04.14 19:30

@Karin Já se vyjadřoval tedy především k tomu klišé, nechtěl jsem rozebírat tentokrát vůbec co to má „inspirace“ na sobě a pokud tedy mám odpovědět, zabřednem do problému šála (košile) vs sako. Vezmu to tedy obecně, proč by to mohl být tady problém - z jiného úhlu, než co by měl mít, protože neznam délku šály a druhak mi celkově přijde v tomhle případě nadbytečná (šála s třásněma).

Takže šála a sako (košile) je problém sám o sobě. V mužském podání se šála nosí trochu jinak než u žen. Je daleko funkčnější, nosí se spíš vnitřně a rozhodně je problém klopy / límec + šála. Vždy musí mít jedno navrch. Buďto klopy, nebo šála, nemělo by to být 50:50 jako je to tady. Takže šála má buď velký objem a překrývá klopy až na ramena nebo je splývavá a sbíhá se dovnitř (tím není nutně myšleno, že je uzavřená za zapínaním).

Šály vně:
Na první je dobře vidět ten rozpor mezi límcem a šálou, ale na vrch jasně a srozumitelně získává šála



( tahle se mi neukazuje, tak odkaz. netdna-ssl. com/files/look­s/large/2012/01/1­7/1871692_slic­k&knitted. jpg na této poslední je dobře vidět, kdy šála pokračuje dovnitř a odpoutává pozornost od saka, ruší ten celek

Šály dovnitř:



Obojí je jasně na první pohled srozumitelné… naproti tomu když je to tak napůl, jako tady u inspirace, je to taková nejistá pranice (a je fuk jestli jde ven, dovnitř či obojí):


(jo, ta šála je prostě hnusná tady u té, ale i tak je ten rozdíl dobře srozumitelný)

Samozřejmě jako vždy existují vyjímky:

Bezva vyjímka z pravidla. Člověk trochu cítí, že je tam něco špatně, ale to jak je ta šála utažená a že nepřichází do konfliktu s klopama a drží „fazónu“ a celkovej styl, je to prostě vychytaný.

K tomu ani neni co dodávat, parádní záměr a opět vrchol celého vzhledu. Super.

A tady už snad netřeba ani nic psát :D :D

Takže jestli se mě ptáte, co by bylo lepší tak něco asi takového z toho co jsem psal :-)

Snad z toho jak to popisuju to je nějak srozumitelné a příklady to dobře popisují :-) Osobně to nepokládam za nějaký závažný problém. Podstatně větší je pro mě problém burberry šála na french knot :D Asi jako by byla inspirací „damier“ kabelka… otřesu se děsem :D

Příspěvek upraven 11.04.14 v 19:34

 
Karin
3401 příspěvků 14.04.14 08:46

Díky, perfektně srozumitelné.

 
LaCourTisane
2 příspěvky 27.01.15 14:39

Nuda

 
Mattoni02  02.03.15 20:11

Jen bych vytkla boty slecny, boty bez spicky se nenosi do cernych puncoch. Ale jinak je to pekne…

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity