SlecnaZuzana 27.08.13 11:01

  • šaty - OBJECT

  • kabelka - Marc Jacobs

  • boty - gate

  • prívesok - brúsený amonit (darček)

 Váš příspěvek
 
Irreplaceable
59 příspěvků 27.08.13 11:17

…tá kabelka je prúúúser!

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 27.08.13 11:19

Jasne, kabelka s retiazkou, fuj, to tu nemate radi, je mi to uplne jasne… :D

 
DRW
1240 příspěvků 27.08.13 11:23

Me nevadi „retiazka“ ani „retaz“, ale viz nize :)

Příspěvek upraven 27.08.13 v 11:33

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 27.08.13 11:27

Reťaz :) nie retiaz :D sa mi to tu paci, vcera som skr cestinu prave rozmyslala co su lecláče :D

 
Janiac
352 příspěvků 27.08.13 21:49

…to je odvahaaaaaa :D

 
DRW
1240 příspěvků 27.08.13 11:22

Zelene s vyhradou. To dobre na zacatek. Saty jsou pekne, vysivka pekna, slusi Vam to. Sandaly na klinku jsou pro letni chozeni po meste OK.
A ted ty vyhrady:
Kdyz si neco oblekam, podivam se zda obleceni je v poradku, pare se vam dolni lem. Kabelka je trosku tezkopadna.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 27.08.13 11:25

Lem sa určite nepára (ak myslíte že sa vytahuju nitky a tak dalej).. bola som to teraz pozriet, urcite nie… to vlnkovanie spodneho okraja je sposobne vysivkou. a ak myslite ten vykukujuci roztek tak tie saty su zavinovacie na boku su dierky cez ktore sa prevliekju tie cierne snurky na pase a je mozne ze pri pohybe vykuka taspodna cast siat

Příspěvek upraven 27.08.13 v 11:28

 
DRW
1240 příspěvků 27.08.13 11:34

:) v tom pripade je to OK, ale takto to evokuje rozparany lem. Saty jsou opravdu pekne.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 27.08.13 11:37

No ten by bol pekne natrhnuty :) dakujem :) rada ich nosim

Příspěvek upraven 27.08.13 v 11:38

 
Coballtino
134 příspěvků 27.08.13 12:21

Dávám zelené, ale ta kabelka se mi nelíbí - a nelíbila by se mi i bez toho řetězu. Kdyby neměla to prošívání, už by to bylo o něčem jiném - za mě je moc kolotočářská.

 
Karoshi
344 příspěvků 27.08.13 13:11

Ano, s rozpuštěnými vlasy vám to sluší moc :) I ty šaty jsou hezké, pěkně vám sednou, ale trochu výhrady mám proti kabelce a nelíbí se mi ani ten zvlněný spodní lem šatů.

 
žlutá růže  27.08.13 14:32

@DRW Někdo prostě musí všude hledat mouchy, že jo? Mě by v životě nenapadlo, že se tam na těch šatech něco páře. Že by to byl třeba záhyb nebo spodnička - to vás nenapadlo?
Mně se to tentokrát docela líbí - teda až na kabelku, resp. řetěz na ní.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 27.08.13 14:54

Nejdem sa hadat, ta retaz nekorešponduje s celkovym outfitom, ale ja to mam rada, ked je v obleceni niečo čo tam nepasuje, rada sa bavim na tychto drobnostiach, na ktore by som aj ja sama pri niekom inom upozornila, ale napriek tomu mi to nedá. asi budem mat tu poruchu ze sa potrebujem tvarit ze mi je jedno ako vyzera to co mam na sebe :D

 
žlutá růže  27.08.13 16:24

Ale vždyť se přece nemusíte obhajovat. Já jsem neřekla, že je to hrozný, jen jsem napsala, že se mi takový kabelky - takový řetěz - nelíbí. To je všechno.
Samozřejmě si noste to, co se vám líbí!

 
any2
246 příspěvků 27.08.13 16:06

Sluší vám to, hezké šaty, jen by se mi k tomu také líbila jiná kabelka, ale tahle není špatná.

 
vendulael
2153 příspěvků 27.08.13 19:18

Vymente kabelku a bute to OK.

 
Ems
1482 příspěvků 28.08.13 10:12

Líbí se mi šaty. Líbí se mi taška (i s řetězem). Líbí se mi boty. Dobrá to na krku se mi nelíbí. Ovšem dohromady se mi to nelíbí vůbec.
Každopádně co mi vyloženě vadí je, že mi to vždy přijde neupravené- vlasy a líčení, a ten pocit mám snad u každé vaší fotky, je to trochu škoda protože ono to outfitu dost dodá.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 11:05

Ja sa nemalujem a ani sa nebudem, to ma mrzi, proste nie, su to chemikalie a mame ich okolo seba dost a hotovo. (velryby nezachranujem, ani nie som vegetarianka a ani feministka, len sa proste nemalujem) a vlasy.. no.. chodim strapata, jaksik to mam tak od malicka. snazim sa aby boli zdravé (a aj sú) a ak treba som ochotna sa dat aj ucesat, ale na kazdy den si ich specialne upravovat nemienim. to co zo mna vyzaruje nie je z toho ako som upravena, ale ako sa spravam a aj na to su protichodne reakcie, s tym ratam a respektujem ich. neviem či ma vobec teda zmysel tu davat svoje outfity, kedze sa vam (nie konkretne vám, ale vseobecne ludom tuna) nepaci ležerny outfit zladeny domodra, prekaza vam aj strakata kosela a biele kratasy a môj postoj fotke a ked sa vám už nepaci ani toto (co podla mojho predstavuje standard toho comu sa na tomto blogu davaju zelene vesiaciky)tak potom neviem, ja osobne nemam nejak pocit ze by to tu bol blog o make-upe a uprave vlasov a preto ma mrzi, ze vacsina ludi riesi prave to. je este jedna moznost a sice ze ženy na tomto webe frustruje ta činžiakova chodba, ktora predstavuje vazenie z ktoreho sa mnohým nikdy nepodarí dostať a to sa odraza aj na celkovom hodnotení outfitu… nabuduce to mozno skúsim na námestí, to sa od cias komunizmu stihlo už zmodernizovať a byť viac chic.

 
Ems
1482 příspěvků 28.08.13 11:10

Tak to je vaše svobodná volba se nemalovat a chodit se střapatými vlasy, ale pro mě a troufám si říct že i pro většinu osazenstva, jsou vlasy i makeup součástí mody, outfitu. Tudíž ano můžete být sebelépe oblečená ale pokud vám k tomu nebude korespondovat zbytek tak to prostě hezké nebude.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 11:18

Povedali ste to presne, „vetsina osazenstva“… nejak sa mi nikdy nedarilo zapadnúť. len je mi to luto, lebo presne sa to tu nejak zacalo zas formovat do homogennej guce, kde sa netoleruje inakost, resp. odlišnosť od „miestnych idealov“… ukazem na priklade: rozdiel medzi týmito dvomi outfitmi :http://www.modnipeklo.cz/inspirace/1759/ a http://www.modnipeklo.cz/inspirace/1754/ je prakticky minimálny (bielo farebná kombinácia tmavé topánky) s tým rozdielom ze pani je upravená (dalo by sa povedať šablonovito krásna) a teda „líbivá“ - ako sama napisala ženská, zatial čo moj outfit vás tu rozčuluje postojom (nohy nie su cudne zalomené), vlasami (nie su pôvabne rozpustené, prípadne zviazane do štýlového uzlíku) a môj výraz tváre nie je zamilovano romantický… ale dibílkovskí. takže, je mi to lúto, ale strašne by to tu navodzuje atmosferu uniformovanosti, kde nie su ženy v diskusiach ochotné prijať uvoľnenosť a nestrojenosť.

 
Nian
124 příspěvků 28.08.13 14:13

To myslíte vážně, že je rozdíl mezi modely minimální?? Uf… To, že se nemalujete, Vám neberu, ale zase byste to neměla podávat stylem „já originální, kterou stádní většina nechápe a tady pro to máte důkaz“… Co vidím na první pohled u Vás, je neupravenost, divně pokrčené tričko, bílé elastické kraťasy, jaké si beru na plení zahrady a první boty které jste měla v botníku po ruce. Druhý outfit je „vystajlovaný“, upravený, ani nevidím nějaký make up, příjemně se na něj kouká, všechno sedí, kde má a hlavně - barvy jsou slečny, sedí k jejímu typu, u Vás se to mlátí s vlasy, barvou pleti, a vůbec spolu dohromady… Než se začnete srovnávat, trochu pouvažujte. A fakt to není o tom, že byste byla tak úžasně svá a originální a že ty, co se jim to nelíbí, jsou konzervativní bárbíny. Jo a make up můžete dnes koupit i zcela přírodní, třeba z rozemletých broučků, to jen k tomu, že to jsou chemikálie :-)

 
lizlisa
151 příspěvků 04.09.13 09:26

Tady jde totiž krásně vidět co vše zmůžou vlasy a makeup. Váš outfit není špatný, ale střapatý culík (který já např. nosím na doma) a absence jakéhokoli makeupu (nevím proč byste nemohla použít řasenku a linky) to nijak nepozvedne.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 04.09.13 09:48

Na tejto fotke culik nie je, asi ste si to zmylila k inej fotke. ale nevadi. a malovat sa nebudem. hotovo. pretože ja ked niečo začnem robiť, tak to strašne prehanam a verte mi, je lepsie ze konkretne ja sa nemalujem :) okrem toho, ze by som do tho vrazila strasne vela penazi a uz som tu riesila tu chemiu a tak dalej. nehovorim že raz nezačnem, alebo že neobdivujem ked sa vie nniekto dobre naličiť ale ja si este davam na čas.

Příspěvek upraven 04.09.13 v 09:51

 
lizlisa
151 příspěvků 04.09.13 12:41

A dívala jste se na který váš komentář reaguji? Nemyslím si.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 04.09.13 13:35

Aha, jasne reagovali ste na komentar nie na fotku, pardon… culík je pohodlný, že?

 
lizlisa
151 příspěvků 04.09.13 22:52

OMG. V tom komentáři jste zmiňovala svůj dřívější outfit a bylo vám divné, proč taky nemáte tolik ramínek (bů bů :((), tak jsem vám to chtěla osvětlit.

 
Irreplaceable
59 příspěvků 28.08.13 13:18

…nejdem na vás útočiť či sa maľujete, alebo ako sa o seba staráte ohľadom kozmetiky, to je vaša vec. Avšak…z toho mi vyplýva, že toto je vaša prirodzená farba vlasov? Ja som si myslela, že si vlasy farbíte.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 13:26

Používam prírodnú hennu, kvôli výžive. vrelo odporúčam. a navyše, netvrdím, že ma neteší vedľajší efekt.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 13:30

A zuby si umývam. (aj pastou)… len tie farbičky na líčenie my prídu ako výsostne zbytočná chemikália aj farby na vlasy (chemické) aj čistiace emulzie na tvár. od kedy som ich pred rokom prestala použivať a nahradila ich vyluhovaným zeleným čajom tak mám omnoho lepšiu pleť.

 
LeChambray
113 příspěvků 28.08.13 15:25

Je mi jedno, jestli se líčíte nebo ne, nejdu vás o ničem přesvědčovat, ale toto mi nedá - chemické barvičky? A to je ten důvod? Vážně. Já jen, že existuje přírodní kosmetiky, včetně líčidel, na co si jen vzpomenete a ani nemusí být drahá.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 16:14

To, že to má na obale napísané, že je prírodná ani velmi pravda byť nemusí, o tom ako nás mnohe produkty zavádzájú asi netreba hovoriť. ale je to aj o tom, že sa malovať jednoducho v mojom veku ešte nechcem. zaberá to veľa času a toho až tak nazvyš teda nemám a penazi ako študentka a matka v jednom tiez vlastne nie…

Příspěvek upraven 28.08.13 v 16:16

 
LeChambray
113 příspěvků 28.08.13 16:19

Jasně, to že se malovat nechcete, to beru.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 16:34

Dakujem, ale myslim, ze ani to mi tu nepomoze.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 11:10

Jednoducho mi to tu príde ako:… „Pokial sa nemalujete a nejdete sa tváriť maximálne elegantne a sofistikovano, tak máte smolu a ani sem nelezte.“

 
Ems
1482 příspěvků 28.08.13 11:16

Ne vůbec nemusíte být elegantní a sofistikovaná a už vůbec vás odsud nikdo nevyhazuje, ale nemůžete po lidech chtít aby reagovali jinak pokud si myslí, že jste neupravená, tak tím že jim vysvětlíte, že se malovat nebudete přece nezmění názor.

 
Bagheera
344 příspěvků 04.09.13 17:56

@SlecnaZuzana Holka, ty jsi štěkna! Většinou se mi tvé outfity nelíbí ale i kdybys byla Coco, tak těmi hádavými reakcemi všechno zkazíš. Dvaceti lidem se to nelíbí, tak musíš pěkně od plic těm dvaceti povědět, že jsou blbí, co?

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 04.09.13 18:07

Nehovorim ze som tym komentovala reakciu na moj outfit, ale vseobecne na modnipeklo a jeho uzivatelky ako take. a nie som sama co je toho nazoru. a vacsinou stekna nie som, len nemam vo zvyku klopit usi. skor naopak, (niekedy) bohuzial nas na skole schvalne provokuju, aby sme si vedeli obhajit/obhádať svoj názor, myšlienku. to neznamená, že si tie reakcie nepripustam a neberiem ich ako opodstatnené ak si myslim, že su naozaj konstruktivne.

 
NellieLovett
2314 příspěvků 28.08.13 14:07

Celkový dojem vždy působí lépe, pokud je žena upravená ve všech ohledech, nicméně s Vámi souhlasím, dlouho jsem používala jen řasenku, ze stejného názoru, teď už se tedy maluju více, ale pokud mám volno, užívám si dny, kdy nemám na sobě jediný náznak make-upu. Pokud tady budete vystavovat své fotky dále, musíte se smířit s tím, že pokaždé bude řešena celková vizáž, tedy i make-up a ne povaha, kterou z fotky bohužel nikdo nepozná.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 14:11

Tym padom je jasne, ze sa ani nemusim dalej snazit, lebo odteraz uz nikoho nebude trapit co mam oblecené, ale že nie som namalovana. hold, mam smolu.

 
Nian
124 příspěvků 28.08.13 14:16

Ne. Nikoho nebude trápit Vaše povaha. Jinak jsem Vám původně vlastně chtěla napsat, že Vám to sluší, tak jak jste. Až pak jste mě naštvala tím bojem proti stádu :-)

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 14:19

Tak to je dost protichodné nie? napíšete že nikoho nezaujima moja povaha a o riadok nižšie, že mi to už „nesluší“ kôli „protistádnemu“ odboju… ach jaj. to sú prudké zmeny názorov…

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 14:21

Tak čo sa tu rieši, outfit alebo to či niekoho naštve môj postoj? :D

 
NellieLovett
2314 příspěvků 28.08.13 15:20

Teď teda moc nerozumím, jestli všechny komenty byly mířené mě..já vůbec neřešila Váš postoj či outfit, jen jsem Vám prostě chtěla napsat, že tu se řeší ÚPLNĚ VŠE, čehož jste si už nejspíš všimla. Takže pokud sem fotky budete dávat a někomu se nebude líbit, že nemáte make-up, tak Vám prostě lepší hodnocení nedá i kdyby jste mu sebevíce vysvětlovala svůj postoj. Pokud se mám vyjádřit osobně k Vašemu outfitu, líbí se mi botky i šaty jsou hezké, přestože úplně můj šálek kávy to není a kabelku se mi nelíbí vůbec. Přesto se mi líbí Vaše vlasy a vůbec mi nevadí, že nejste namalovaná.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 16:12

Bolo to cele myslene skôr vseobecne, nie vyhradne na vas nazor.

 
Nian
124 příspěvků 28.08.13 15:59

Hahaha, Vy jste celá pozoruhodná :-D Přečtěte si to ještě jednou, ve Vaší reakci není stopa logiky. Nebo chcete rozbor? „Ne. Nikoho nebude trápit Vaše povaha.“ - tím je řečeno, že Vaše povaha není tím, co se tu primárně hodnotí, e to, že Váš postoj jako odraz určitého prvku Vaší povahy nemůže někoho naštvat a ten někdo to nemůže dát najevo. „Jinak jsem Vám původně vlastně chtěla napsat, že Vám to sluší, tak jak jste.“ Ano, tady řeším to, jak jste oblečená - tedy nikoliv Vaši povahu. S tím, že se mi líbí, jak jste oblečená, nesouvisí to, že jste mě naštvala. „Až pak jste mě naštvala tím bojem proti stádu.“ Tedy - původně jsem chtěla pouze napsat komentář k tomu, jak jste oblečená, ale pak jste mě naštvala a napsala jsem komentář ohledně toho, co mě naštvalo. Teprve potom jsem naspala komentář o tom, že se mi líbí, jak jste oblečená, což sice nemá nic společného s tím, čím jste mě naštvala, ale na chvíli to v mé vlastní mysli převážilo nad původním úmyslem. Pokud Vám to ani teď není jasné, tak jste na mě asi až moc originální.

 
SlecnaZuzana
97 příspěvků 28.08.13 16:11

To bolo pekne napísané, a postojom som myslela názor, nie postoj ako fyzilogicky jav, aby teda este navyse nedoslo k nespravnej interpretacii diskusneho prispevku o postoji.

 
materidouska84
194 příspěvků 29.08.13 10:28

Tak šaty se mi líbí moc, ale ten řetěz na té kabelce je poněkud ošoupaný, nejdřív byl nejspíš zlatý. No zkrátka kabelka se mi nelíbí, jinak to ujde. Takže zelené (když pominu tu kabelku)

 
Sweetie10
48 příspěvků 31.08.13 11:54

Šaty Vám sluší, ale ta kabelka je opravdu docela hrůza. Vlasy bych asi stáhla, ale i takhle to může být.

 
ove
234 příspěvků 04.09.13 14:46

Hezké šaty. Boty k nim jdou pěkně, kabelka a přívěšek na krku už ne. Vlasy máte hezké, mám slabost pro zrz, sama se barvím hennou. Mimochodem jsem si četla předchozí diskuzi - komentující mají na mysli, že se zde hodnotí celkový zjev, samozřejmě se zaměřením na oblečení. Vlasy a líčení celkový dojem dotvářejí. Tím nechci říct, že nenalíčená žena musí vypadat nutně špatně, jsou typy na kterých to pomalu není poznat, ale většině žen líčení prospěje. Upravené vlasy jsou nutností. Posledním bodem je opravdu i prostředí, ve kterém je foceno, což se samozřejmě nehodnotí, ale dojem z té fotky může až zásadním způsobem ovlivnit.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Náhodné outfity